Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.Гуцомецан.
Започната от Рошен, 21 авг 2011 - 17:31:59
1078 мнения по тази тема
#766
Публикувано 03 януари 2013 - 23:32
Перката ще си я направи с датчик, кви са тия ключета дето ще се размотават в купето?
Иначе тази перка дето си я избрал е доста слаба, че да замести виското.
Продават се мощни slim перки, дето са по около 8см дебелина и биха свършили работа, ама са скъпи.
Преди време бях си запазил доста модели и сайтове из нета, ама ги изтрих всичките.
Иначе тази перка дето си я избрал е доста слаба, че да замести виското.
Продават се мощни slim перки, дето са по около 8см дебелина и биха свършили работа, ама са скъпи.
Преди време бях си запазил доста модели и сайтове из нета, ама ги изтрих всичките.
#767
Публикувано 03 януари 2013 - 23:51
Ето ти една за база за сравнение : )
http://www.partsgeek...n_assembly.html
Пак ти казвам мощните перки са големи.
Пушката каза че намерил мощни слим може, но аз не съм виждал и не мога да кажа нищо.
http://www.partsgeek...n_assembly.html
Пак ти казвам мощните перки са големи.
Пушката каза че намерил мощни слим може, но аз не съм виждал и не мога да кажа нищо.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#768
Публикувано 04 януари 2013 - 00:26
Евалата Насе,тия вярно май са моите перки.
Посъветвай се с момчетата по скайп .. мисля , че могат да доставят и Слим силикон перка ... пак на много добри цени
Пазарувал съм от този сайт , ядове няма , а и са пичове
П.С Да си скрап тунинг маниак има полза в някой случай
Този пост е редактиран от Наско: 04 януари 2013 - 00:35
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#770
Публикувано 04 януари 2013 - 15:03
Tая перка дето Наско е постнал сайта е доста слаба ,аз си бях сложил такава в най големия вариант и после е разкарах. Никва работа не върши и работи почти постоянно, понеже неможе да смогне на градусите,по добре си сложи някоя перка от климатик ще ти върши повече работа отколкото тоя китайски боклук.
#771
Публикувано 04 януари 2013 - 15:36
Аз говора ма не слуша.
Тея китайци няма си ги сложа и на кулера да не говорим за водния : )
Тея китайци няма си ги сложа и на кулера да не говорим за водния : )
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#772
Публикувано 04 януари 2013 - 15:51
Друг вариант е перка от W220. По спомен пасваха на радиатора на 140ката, а и са тънки, защото се
задвижват с ел.мотор, който не се намира на самата перка, ами чрез ремъче я върти някъде отдолу
...ама на живо не съм виждал свалена, за да кажа дали наистина би станало.
задвижват с ел.мотор, който не се намира на самата перка, ами чрез ремъче я върти някъде отдолу
...ама на живо не съм виждал свалена, за да кажа дали наистина би станало.
Този пост е редактиран от shotgun600: 04 януари 2013 - 15:52
#773
Публикувано 04 януари 2013 - 16:10
Павката му предложи тоя вариант. И като му каза колко е втора ръка перка от 220-ка некво цедеи , 12-те фафли избегаха с 200
Този пост е редактиран от staniola: 04 януари 2013 - 16:12
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#775
Публикувано 04 януари 2013 - 16:57
Колко е? Едва ли е повече от 200-250?
#776
Публикувано 04 януари 2013 - 18:43
400 лв. втора употреба.Става само от 320 CDI.Миналото лято се бях зарибил и аз да го правя този безмислен ремонт и като сметнах за перка с дифузьор датчик окабеляване,модул за перката +200 лв. още, защото без модул няма да тръгне,и ми излезна по 1.5 пъти по скъпо от оригинално виско.Мислих го и с две климатични перки от вътрешната страна на радиатора,като им се обърне въртенето за да засмуква,ядец работят ама на 50%.Прааас едно виско и ми дреме на шмайзера.
Той щото германеца е тъп и не се е сетил да сложи ел.перка ами виско.За да е с виско сигурно има защо.
Росене,изключи 4 цилиндъра и разхода ще падне и може би и на звук да го докараш.
Той щото германеца е тъп и не се е сетил да сложи ел.перка ами виско.За да е с виско сигурно има защо.
Росене,изключи 4 цилиндъра и разхода ще падне и може би и на звук да го докараш.
Този пост е редактиран от alipi: 04 януари 2013 - 19:04
Не хапи този,който може да те изяде.
#777
Публикувано 05 януари 2013 - 01:16
Бичиш му един термодатчик примерно на 95 градуса около радиатора / аз го бях сложил в 1 от горнтие ребра - външно инсталиран / . инсталацийка / . като датчика пусне сигнал да включва перката / , реле , една перка , едно ключе , ако искаш да си включваш перката когато ти е кеф .. така си карах Ц класата даже я бяхме направили след като я изгася перката да върти още 1 минути да издуха всичко .. бях като някоя лЮмузина
Ключето го бях набол в пепелника .. красотичка , никой не го виждаше .. само аз знаех , че е там
Като се набия в задръстване си включвах перката и си държеше нормалните за двиг градуси .. излизам от задръстването - гася .. това в случай , че не ми се чака датчик и тн Всичко може да се направи .. въпроса е дали си заслужава и каква точно перка да сложиш в твоя случай
На 1,8 двигател ползвах перка от Рено 5ца турбо с все нейната си стойка .. перката беше с по голям дебит
вършеше ми перфе работа .. сега и новия собственик няма оплакване
Виско на колата вече не е сменяно 3 години .. сега ще стане 4та .. сигурно няма и да се смени докато колата се кара
/ то реално няма как да смениш нещо което нямаш /
Инвестиция от 40 лева спести доста и още ще спестява
На 1,8 двигател ползвах перка от Рено 5ца турбо с все нейната си стойка .. перката беше с по голям дебит
вършеше ми перфе работа .. сега и новия собственик няма оплакване
Виско на колата вече не е сменяно 3 години .. сега ще стане 4та .. сигурно няма и да се смени докато колата се кара
/ то реално няма как да смениш нещо което нямаш /
Инвестиция от 40 лева спести доста и още ще спестява
Този пост е редактиран от Наско: 05 януари 2013 - 13:03
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#778
Публикувано 05 януари 2013 - 01:37
Винаги една ел перка е в + към охладителната система 
Насето е много прав за мързеливото ключенце
Един приятел бе така с бмв-то , понеже се караше на драг и на писта и беше забол ел.перка + ключенце и бмв-то никога не прегряваше ... а се даваше отвратително злобна газ
Насето е много прав за мързеливото ключенце

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#779
Публикувано 05 януари 2013 - 01:41
Стига с тея ключове бе момчета, тва не е голф 2-ка. Щом е с виско значи така трябва да бъде.
А щом е решил да слага ел перка поне да го направи като хората с датчик.
А щом е решил да слага ел перка поне да го направи като хората с датчик.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#780
Публикувано 05 януари 2013 - 02:06
Стига с тея ключове бе момчета, тва не е голф 2-ка. Щом е с виско значи така трябва да бъде.
А щом е решил да слага ел перка поне да го направи като хората с датчик.
Датчика е ясен
Ключе , бутон както искаш го наречи .. може да се сложи на такива места , че няма да ти се повярва, че там има такова нещо
Аз само на датчик вяра нямам , а и имаш "спасение" , ако датчика "спече"
Този пост е редактиран от Наско: 05 януари 2013 - 13:03
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА







