Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 4 гласа

Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.Гуцомецан.


  • Please log in to reply
1078 мнения по тази тема

#751 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 28 декември 2012 - 21:27

Ами според мен без виско или без ел.перка дето да го замести, не може да се кара през лятото.
Нямам обяснение как не му прегрява колата на Лазар.

Цялата шибания с високата работна температура при нашите двигатели идва от термостата, който
почва да отваря на 87градуса, а е напълно отворен на около 102гр, което е дебилизъм.
На всички останали двигатели има по още един вид термостати, които почват да отварят на по-ниска температура.
Примерно на 500ка можеш да сложиш 82градусов, а за M120 дето най-много температура отделя
и при който има най-малко място под капака и трудно се проветрява има само един вид термостат, който
просто обезсмисля всякакви такива подобрения като резистори, ел.перки и т.н просто, защото късно отваря.
Преди година мислих да му продупча 1-2 дупки, за да има някаква минимална циркулация на хладка вода
от големия кръг.

Навремето иамаше един потребител Sponsora, който твърдеше,че термостат от Опел би трябвало да стане
на алуминиевата глава на нашия термостат, ама аз нямах нерви да обикалям по магазините и да врънкам
продавачите да вядат наред всички термостати дето имат, за да видим кой ще пасне на мястото на оригиналния
термостат....

Този пост е редактиран от shotgun600: 28 декември 2012 - 21:32

  • 0

#752 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 декември 2012 - 21:32

Тои температурния също играе роля за степените.След като оправих на моята окабеляването разбрах че имам първа степен включваща се около 100-те градуса и охлажда до към 94-95гр истрелката не мое премине безименната след 80 гр,само когато климатика е пуснат я подминава с малко и стига около 105градуса
  • 0

#753 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 декември 2012 - 21:37

И зимата и на дълго като караш ще ловиш ангина след ангина.
  • 0

#754 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 28 декември 2012 - 21:37

Е не може, защото при студено време колата ще достига работна температура прекалеееено бавно, което ще се отрази
кофти.
  • 0

#755 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 28 декември 2012 - 21:40

Е това е, ако имаше един 82гр термостат, всички тия педерастии дето ги мислим с резисторите и перките щяха да са излишни.
Просто си е всеизвестно,че охлаждането на М120 е абно и малко нещо да не е наред по системата, колата ще прегрее.
Докато при другите двигатели не е така.
  • 0

#756 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 28 декември 2012 - 21:54

ми готино изглежда, ама не се вписва в интериора.
Ако имаше някакви жълтеникаво-оранженви подсветки, може би.

Този пост е редактиран от shotgun600: 29 декември 2012 - 00:36

  • 0

#757 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 28 декември 2012 - 23:55

по темата за охлаждането - на моята 124ка виското беше преебано и си халтавеше там, колкото да се върти нещо... но заради термостата, който стигаше над 90 градуса, преди да реагира тъпия му восък, колата един път яко и завря чайника, съответно перката на климатика се пусна аварийно - при мен тя се пуска при много големи градуси и е просто спомагателна... с новото виско ситуацията е следната - паля, виското се чува 1-2 минути и млъква, после се пуска на около 86-88 градуса, когато отвори термостата, и си млъква, като падна на 82-83.
моето мнение - абсурд е кола с 6 литра мотор и 12 цилиндъра да разчита на две климатични перки за охлаждане - това е риск от прегряване и товар на перките, щото ще им се вземе акъла от въртене почти нон-стоп. едно ново виско и хем ще е оригинално, без кълцани истории и слагане на ел. перки от опел, форд или друга скрап някаква..... пък и да сваля конете - от 400 коня и 100 да извадиш, пак ще върви доволно :)
а и как фучи готино шибаното виско :) все едно излита Сикорски от паркинга на мола :)
  • 1

#758 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 декември 2012 - 02:54

Браво колега, изчетох ти темата на един дъх и единственото което мога да кажа е : ЕВАЛА !!!!!

Постигнал си нещо което трябва да служи за пример на всички ни. Желанието,страста.... наистина темата и заглавието си пасват на 100%. Поздравления още един път, със здраве и кеф да си я караш, милион километри да и навъртиш най-малко :)))))) :drift :mbcb :goodjob
  • 2
Публикувано изображение

#759 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 30 декември 2012 - 11:02

Ръб. :D


Датчика задължително го смени. И без това сменяш профилактично далеч не толкова наложителни неща...
Колкото до тия съпротивления за перките, аз така и не разбрах точно къде седят, когато не са монтирани
м/у самите перки отпред.
Но е факт,че доста от проблемите със степените на перките могат да са оттам. Примерно при грешно свързани
кабели или ръжда и окисления на свръзките. При мен хем бяха грешно свързани (не знам от какъв зор някой е бърникал около тях),
хем имаше ръжда и окиси, та навремето съвсем случайно открих,че са ми объркани кабелите и като ги сложих както трябва
зачистих с шкурка всичко, което прави контакт и сега перките ми имат всичките си скорости. Първата е доста дискретна, едва се чува.

На мен много ми се иска да сложа ел. перка и да махна това гнусно виско,ама явно няма да го правя след като ще махам колата.
Дгугата ми мечта беше да намеря заместник на оригиналния термостат, ама явно и това няма да направя. Ако си пазиш
стария термостат, може да пообиколиш магазините и да потърсиш дали някой няма да пасне на корубата. Това чувствително
ще облекчи колата, когато навън е 35гр жега. Не че иначе ще прегрее, ама наистина тия коли са малко кофти измислени с това
охлаждане.

Този пост е редактиран от shotgun600: 30 декември 2012 - 11:03

  • 0

#760 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 30 декември 2012 - 16:00

Сведения от първа ръка , на моята всичко си и работи виско , ел. перки. Виското ми се сключва на 86-88 градуса и на 82 изключва , което лятото в градско каране го прави постоянно включено . На място когато е (лятото градско) на 102 се влючват перките на климатика и сваля много бързо до 85. Тези перки (ел.перките) не се включват с пускането на климатика а само на 102 гр.

От прочетеното по форума , си махнах виското да видя как ще е , чувства се с повече мощност когато е загряла и дори когато ел.перките са включени . Защото виското го няма . В разхода не съм го осетил . Само доста по често се пускат перките на климатика и си охлаждат без проблем.
  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#761 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 януари 2013 - 17:33

На дизеловата W140ка от 98г. резистор или по точно управление на перките на климатика се намират зад шофьорския фар.
Една кутиика от която излизат дебели кабели и тръгват към перките.
Моята едната не бачкаше ... да свалих половината кабели докато го намеря (мислих , че е баласт за ксенона). Вътре беше прегоряла едната букса.
Вързах 2те перки на една букса и до ден днешен пей сърце някъде в Йордания :D
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#762 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 03 януари 2013 - 22:36

виж колко вата е това китайче.
че ми се струва че ще е свръх слабичка
  • 0

#763 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 януари 2013 - 22:45

Според мен мощна перка няма да можеш да сложиш на тея 12 фафли. Като видях колко много няма место просто забрави.
Освен ако не намериш някоя супер компактна и мощна.
  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#764 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 03 януари 2013 - 22:46

По ниски цени на перки в БГ няма

Това е твоя сайт : http://racing-mania....category/id/30/
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#765 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 януари 2013 - 22:56

Сега остава да вземиш това
Публикувано изображение

Ето ти и схема за 2 степени
Публикувано изображение
Само намери къде ще го сложиш :yeah

Този пост е редактиран от staniola: 03 януари 2013 - 22:57

  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни