Нямам обяснение как не му прегрява колата на Лазар.
Цялата шибания с високата работна температура при нашите двигатели идва от термостата, който
почва да отваря на 87градуса, а е напълно отворен на около 102гр, което е дебилизъм.
На всички останали двигатели има по още един вид термостати, които почват да отварят на по-ниска температура.
Примерно на 500ка можеш да сложиш 82градусов, а за M120 дето най-много температура отделя
и при който има най-малко място под капака и трудно се проветрява има само един вид термостат, който
просто обезсмисля всякакви такива подобрения като резистори, ел.перки и т.н просто, защото късно отваря.
Преди година мислих да му продупча 1-2 дупки, за да има някаква минимална циркулация на хладка вода
от големия кръг.
Навремето иамаше един потребител Sponsora, който твърдеше,че термостат от Опел би трябвало да стане
на алуминиевата глава на нашия термостат, ама аз нямах нерви да обикалям по магазините и да врънкам
продавачите да вядат наред всички термостати дето имат, за да видим кой ще пасне на мястото на оригиналния
термостат....
Този пост е редактиран от shotgun600: 28 декември 2012 - 21:32