![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-17915.jpg?_r=0)
Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.Гуцомецан.
Започната от Рошен, 21 авг 2011 - 17:31:59
1078 мнения по тази тема
#361
Публикувано 28 февруари 2012 - 20:26
Дали няма да стане голямата шарения ?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#362
Публикувано 28 февруари 2012 - 20:45
Не мисля.
Черното ще се слее с всичко зад джантата и ще изпъква полираното.
Виж моята, само лъчите се виждат![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
пп: и борда
Черното ще се слее с всичко зад джантата и ще изпъква полираното.
Виж моята, само лъчите се виждат
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
пп: и борда
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
#363
Публикувано 28 февруари 2012 - 21:00
Ми рошавия да сложи джантите и да снима колата отстрани и ще му направя
бъбреците в какъвто цвят иска преди да тръгне да боядисва.
бъбреците в какъвто цвят иска преди да тръгне да боядисва.
#364
Публикувано 01 март 2012 - 23:13
Роска хубав шопинг си си направил днес ![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
А дънлопките да знаеш, че са страшни
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
А дънлопките да знаеш, че са страшни
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
![Публикувано изображение](http://i40.tinypic.com/a3jmuo.png)
By Batev
#365
Публикувано 01 март 2012 - 23:35
Ти се нечовек ![:hailandkill](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/Koshechka_08.gif)
п.п. с какъв цвят салон беше 140-ката в Подгумер, че ми трябва шофьорски колан от сив салон че моя не иска да се прибира до края.
![:hailandkill](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/Koshechka_08.gif)
п.п. с какъв цвят салон беше 140-ката в Подгумер, че ми трябва шофьорски колан от сив салон че моя не иска да се прибира до края.
Този пост е редактиран от staniola: 01 март 2012 - 23:37
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#366
Публикувано 01 март 2012 - 23:47
![:welldone](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_welldone.gif)
![:welldone](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_welldone.gif)
![:welldone](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_welldone.gif)
#367
Публикувано 02 март 2012 - 00:14
Колега ,
М104 двигателя от Ес-ката със все скоростната кутия можеш ли да ги питаш какви пари го дават ? / дирим донор да запалим в 1но купе /
/ цените коит са ти обявили са много много добри /
Викаш "Гуцомецана" ще изпапа паричките от 210ката
М104 двигателя от Ес-ката със все скоростната кутия можеш ли да ги питаш какви пари го дават ? / дирим донор да запалим в 1но купе /
/ цените коит са ти обявили са много много добри /
Викаш "Гуцомецана" ще изпапа паричките от 210ката
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Този пост е редактиран от Наско: 02 март 2012 - 00:20
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#368
Публикувано 02 март 2012 - 01:07
Ясно
Еми да му е сладко![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Заслужава си
Еми да му е сладко
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Заслужава си
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#369
Публикувано 06 март 2012 - 20:35
E струваше си джасането. Направо все едно имаш нова 140ка...
А при положение,че предния мост го няма и нищо не подпира двигателя,
не е ли опасно?
Щото нали преди го беше подпрял.
А при положение,че предния мост го няма и нищо не подпира двигателя,
не е ли опасно?
Щото нали преди го беше подпрял.
#370
Публикувано 06 март 2012 - 21:06
Е за скоростната кутия ще си имате публика от моя страна.
#371
Публикувано 07 март 2012 - 00:26
Кормилната кутия , какво и имаше , че мисля тука едни неща
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
![Публикувано изображение](http://img854.imageshack.us/img854/4353/43407687.jpg)
![Публикувано изображение](http://img222.imageshack.us/img222/8192/amgemblema.jpg)
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#372
Публикувано 07 март 2012 - 06:02
Чак сега виждам стартера къде се пада точно.
Вижда ми се доста забутан, дали се сваля лесно
при неразглобена по този начин кола?
Вижда ми се доста забутан, дали се сваля лесно
при неразглобена по този начин кола?
#373
Публикувано 07 март 2012 - 09:51
E темата е радост за окото! ![:hailandkill](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/Koshechka_08.gif)
Айде като дойде време ще препоръчам гиздави свещи и имам въпрос горивопроводите медни ок...спирачните тръбички оригинал медни ли са? Доста високо налягане е там 80 - 100атмосфери и нагоре...принципно са стоманени тръби с малък отвор...да не "пулсират" ...
За маслото на двигателя да отбележа ...по памет назад май фукс 5w40 по 229.5 е заредена, но
от 13.02.2012 год. в последната редакция на SI18.00-P-00.11-B за двигатели М104, М119 и М120 масло по 229.5 е забранено! Само масла по 229.1 и 229.3
![:hailandkill](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/Koshechka_08.gif)
Айде като дойде време ще препоръчам гиздави свещи и имам въпрос горивопроводите медни ок...спирачните тръбички оригинал медни ли са? Доста високо налягане е там 80 - 100атмосфери и нагоре...принципно са стоманени тръби с малък отвор...да не "пулсират" ...
За маслото на двигателя да отбележа ...по памет назад май фукс 5w40 по 229.5 е заредена, но
от 13.02.2012 год. в последната редакция на SI18.00-P-00.11-B за двигатели М104, М119 и М120 масло по 229.5 е забранено! Само масла по 229.1 и 229.3
#374
Публикувано 07 март 2012 - 19:41
Доста високо налягане е там 80 - 100атмосфери и нагоре...принципно са стоманени тръби с малък отвор...да не "пулсират" ...
Рошавия ще бъде нежен със педала.....той ги усеща нещата.
![:wind14](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wind14.gif)
Маани майтап Поларисе, обаче много ме задълбочи относно тва дет викаш. Като се вземе пред вид, до какво разцепване може да доведе едно свиване и набъбване на този мек метал, наистина е стряскащо.
Медната тръба на какво налягане държи?
Човече, стискам ти ръката!
Рошко сега малко ще се угрижи ама след като преди това е проверил.....дано да е така, щото нещата със спирачките и тая тежка кола са си бая сериозен въпрос!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#375
Публикувано 07 март 2012 - 20:12
Е как да не са сериозни , днес с моята 140-ка ,понеже пак ми спря ABS-a (на тази иначе толкова легендарна кочина) с около 90км/ч. като светна червено и се повлекох като шейна ,колите отсреща спряха ,тези отдясно се дръпнаха максимално и тия от лявата ми страна се чудеха на къде да бягат ,ебати майтапа
Тамън се зарадвах че ще прекратя мъките с 140-ката ,то избягаха мишените
хахаха Майтап да става.
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
NO PAIN - NO GAIN!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни