Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.Гуцомецан.
Започната от Рошен, 21 авг 2011 - 17:31:59
1078 мнения по тази тема
#301
Публикувано 25 януари 2012 - 22:58
Протектата е чудна боичка за спирачки. Мацвай с нея и ще забравиш за ръжда.
Праховото не помогна, но след като мацнах с нея, не се появила ръждичка.
Иначе по ауспух е тъпа идея, пробвано Избеля, има я още, но не е наситено... а след мен няколко месеца миришеше на печено
Бах маа им, как може да не сложат асфалтово покритие по пода.
И това с носачите, магаретата и т.н. става мноо добре с Протекта.
П.С.: Баси малкия корпус на дифа... и ебаси колко яко са измислени задните 2 носача на Х.
Праховото не помогна, но след като мацнах с нея, не се появила ръждичка.
Иначе по ауспух е тъпа идея, пробвано Избеля, има я още, но не е наситено... а след мен няколко месеца миришеше на печено
Бах маа им, как може да не сложат асфалтово покритие по пода.
И това с носачите, магаретата и т.н. става мноо добре с Протекта.
П.С.: Баси малкия корпус на дифа... и ебаси колко яко са измислени задните 2 носача на Х.
#302
Публикувано 26 януари 2012 - 00:10
То и на пурата няма боя там - пръснато е с течен парафин само.
Uploaded with ImageShack.us
Счели са че няма да изгние и наистина нещата са само повърхностни /козметични/ -.все пак след толкова години по аутобаните. ЕВАЛА на МБ спестили са някоя марка и са направили пари на гърба на Рошен, който ся се харчи за разните му там мазила
Uploaded with ImageShack.us
Счели са че няма да изгние и наистина нещата са само повърхностни /козметични/ -.все пак след толкова години по аутобаните. ЕВАЛА на МБ спестили са някоя марка и са направили пари на гърба на Рошен, който ся се харчи за разните му там мазила
Die Mercedes-Benz S-Klasse, fruher vie heute - ein Auto der Superlative!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Няма МЕРЦЕДЕС лош.
Бенца си е БЕНЦ велик. Има магия в тази марка - знай го това
#303
Публикувано 26 януари 2012 - 20:11
Колега Рошен, завиждам ти, че имаш условията в които да направиш всичко това, както и да си в контакт с любимата кола от близо, опознавайки я подробно
Die Mercedes-Benz S-Klasse, fruher vie heute - ein Auto der Superlative!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Няма МЕРЦЕДЕС лош.
Бенца си е БЕНЦ велик. Има магия в тази марка - знай го това
#304
Публикувано 26 януари 2012 - 20:31
Die Mercedes-Benz S-Klasse, fruher vie heute - ein Auto der Superlative!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Няма МЕРЦЕДЕС лош.
Бенца си е БЕНЦ велик. Има магия в тази марка - знай го това
#305
Публикувано 26 януари 2012 - 20:31
Мале,мале.....вие сте страшни .Колега да взема и моята да е докарам да и направим тея процедури Вие сте СПА център за коли.
#306
Публикувано 26 януари 2012 - 21:02
Направо някой ден да ти докарам пуричката на СПА както се изрази един колега по-горе да я поглезим
Die Mercedes-Benz S-Klasse, fruher vie heute - ein Auto der Superlative!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Няма МЕРЦЕДЕС лош.
Бенца си е БЕНЦ велик. Има магия в тази марка - знай го това
#307
Публикувано 26 януари 2012 - 21:40
Много се радвам,че Рошен си е осъществил мечтата.Това ме кара да вярвам,че и моята ще се осъществи и познайте каква е тя ...... Мерцедес W140.Навярно и аз ще почакам,но го искам и при първа възможност го купувам.Съгласен съм да дам 30хил. за такава,но да е запазена добре.Има такива екземпляри по немско и само точа лиги....
#308
Публикувано 26 януари 2012 - 22:44
Замълчи сърце - видя ли, че не е в Германия, а нейде другаде?!
Доколко са преживели или изживяват там мутренските години?
Хубаво нещо са мечтите! Особено ако почнат да се осъществяват... една по една!
Доколко са преживели или изживяват там мутренските години?
Хубаво нещо са мечтите! Особено ако почнат да се осъществяват... една по една!
#309
Публикувано 27 януари 2012 - 12:11
А това е най-интересната и задълбочена тема изобщо в МБ общността...а съм регистрирам и в руския клуб там все пак има свръх фенове знаете, но такава тема няма......Ок давайте колеги с подробности и снимки кой възел как се нагласява и ремонтира...ше им пусна линк един ден да се учат...
@Рошен интересно ще е какъв черен цвят ще направите другата 600...на жената на колегата. Черни нюанси много...лаик съм в областта, но лака после в каква степен може още да очерни възможно най-черния цвят ми е интересно...това зависи от дебелината на лака от вида му и от какво?
@Рошен интересно ще е какъв черен цвят ще направите другата 600...на жената на колегата. Черни нюанси много...лаик съм в областта, но лака после в каква степен може още да очерни възможно най-черния цвят ми е интересно...това зависи от дебелината на лака от вида му и от какво?
#310
Публикувано 28 януари 2012 - 16:13
колега да те попитам защо сте сложили тези гуми под двигатела?
Всеки който иска да стане майстор, да доиде да седне на пистолета на майстора!!!
Нередовното правене на +#$%***** води до късогледство!!!
Нередовното правене на +#$%***** води до късогледство!!!
#311
Публикувано 28 януари 2012 - 16:46
кога е плана за зглобяване на автомобила? някаде около великден ?
Всеки който иска да стане майстор, да доиде да седне на пистолета на майстора!!!
Нередовното правене на +#$%***** води до късогледство!!!
Нередовното правене на +#$%***** води до късогледство!!!
#312
Публикувано 28 януари 2012 - 17:15
Направо ми става супер густо като гледам тия ръждиви работи как придобиват коренно различен вид.
Започвам да завиждам! Искам и аз....
Верно, кажи кога ще видим колата напълно изправна и в движение?
Започвам да завиждам! Искам и аз....
Верно, кажи кога ще видим колата напълно изправна и в движение?
#313
Публикувано 28 януари 2012 - 17:27
Е то какво толкова остана да и се прави?
Сега сглобявате и е готова?
После ще ти останат само козметичните доработки като лъскави джанти, нещо по интериора и т.н?
Сега сглобявате и е готова?
После ще ти останат само козметичните доработки като лъскави джанти, нещо по интериора и т.н?
#314
Публикувано 28 януари 2012 - 18:05
Опа, а с влизането в авариен режим какво стана?
#315
Публикувано 28 януари 2012 - 18:29
Не вярвам изобщо да има нещо общо.
Колата започва да влиза в авариен режим много преди
маслото в скоростите да загрее до толкова,че да дойде
момента тази перка да се включи.
Даже самата перка се включва доста рядко - само при някакво
по-екстремно каране, иначе маслото си се охлажда само чрез
минаващия през радиатора въздух.
Колата започва да влиза в авариен режим много преди
маслото в скоростите да загрее до толкова,че да дойде
момента тази перка да се включи.
Даже самата перка се включва доста рядко - само при някакво
по-екстремно каране, иначе маслото си се охлажда само чрез
минаващия през радиатора въздух.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни