Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 4 гласа

Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.Гуцомецан.


  • Please log in to reply
1078 мнения по тази тема

#781 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2013 - 03:29

Пак казвам това не е голф 2-ка дето има един датчик за перката и един да ти показва температурата на таблото.
В тая кола има толкова много датчици че ако тръгнеш да слагаш цека ключе за всеки датчик няма да ти стигнат 2 кв.м. да наредиш всички копчета :happy

Този пост е редактиран от staniola: 05 януари 2013 - 03:29

  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#782 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 05 януари 2013 - 06:29

Абе стига с това,че щом немеца бил сложил виско, значи така било най-добре.
Голямо малоумие е това виско. Неслучайно масово по-новите коли са с ел.перки.
Живота на една перка е в пъти по-дълъг от на което и да е виско. Ел. перката върти на
макс обороти без да е нужно колата да се движи бързо, а виското върти в задръстване с
оборотите на двигателя..., а пък как епично се троши като блокира нещо, не е истина.

Росене, погледни в сайта на SPAL да видиш за какви перки става дума. Има всякакви - тънки,дебели,
големи,малки, бързи, бавни...малко са скъпи, ама пак не излизат, колкото да туриш от 220ка втора ръка.
За една ел. перка трябва просто един датчик и едно реле, това е, а и 2 кабела. Това е голямата инсталация.

Аз лично щях да ида на стругар да ми направи една тръба с дупка,където да се завие датчика и тази тръба
да се сложи като преходник на някое от гумените съединения,т.е. щях да срежа на две съединението и да сложа
тръбата с датчика на мястото на срязаното.
Друг вариант е с външен датчик дето се боде на радиатора, ама тия не ми се виждат прецизни и не ме кефят.
Трети вариант е датчика на перката да се завие на мястото на датчика за температурата на таблото,
ама пък тогава няма да се вижда на таблото каква е температурата....

Мен само мощността на перката ме притеснява, защото не разбирам от тоци. Само от претоварване на алтернатора
се притеснявам и затова трябва да се пита човек, дето е наясно с тия неща.
  • 0

#783 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2013 - 12:59

А Вие нали смятате че да се сложи заместител на това виско трябва да е доста мощна ел перка която ще товари алтернатора който се върти от същият ремък който върти и виското.
Направи следното, качваш се палиш и натискаш и задържаш 2 от бутоните да вдигнеш прозореците и гледай какво става с оборотите.
Ами какво става мърдат и то не за друго ами защото има голям консуматор който товари алтернатора а той се върти от двигателя.

п.п.
ето малко четиво от офроуд форума
http://www.offroad-b...ead.php?t=17878

Този пост е редактиран от staniola: 05 януари 2013 - 13:51

  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#784 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2013 - 13:55

Ето монтирана ел перка на Гранд Чероки 3.1 тд

Датчик на 92 гр.(не е от Рено )и перка от Рено Трафик или Еспейс (не знае човека)

Прикачени файлове


  • 0

#785 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2013 - 14:00

Ето какво е написъл човека:

По препоръка на същия майстор реших да сложа и електрически вентилатор на мястото на виското. Оказа се, че мястото е доста малко, но все пак намерихме подходяща мощна перка от някакъв бус Рено (Трафик или Еспас, не се разбра точно) Перката е GATE, изключително мощна, като и подадохме ток за проба се опита да излети във въздуха. Малко и виеха лагерчетата, оказаха се месингови втулки, които бяха сменени за 15 лева. Четките бяха като нови.

Монтирахме и датчик, който пали перката при 92 градуса, а също и копче в купето за принудително пускане. Всичко това ми струваше още 180 лева (120 лева перката и 60 лева труд). Е, и 5 литра антифриз-концентрат на -77 градуса (някакъв полски зелен за 5 лева литъра), който бе разреден до -27 градуса.


Ми това е, сега вече температурата е просто невероятно стабилна, а и забелязах още нещо интересно - двигателя определено е много по-пъргав и като че ли е по-икономичен, но още не съм змасичал с точност. Явно оная огромна желязна перка доста го е мъчила.

Копнато от offroad-bulgaria.com

Този пост е редактиран от mimo160: 05 януари 2013 - 14:00

  • 1

#786 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 05 януари 2013 - 14:59

А Вие нали смятате че да се сложи заместител на това виско трябва да е доста мощна ел перка която ще товари алтернатора който се върти от същият ремък който върти и виското.
Направи следното, качваш се палиш и натискаш и задържаш 2 от бутоните да вдигнеш прозореците и гледай какво става с оборотите.
Ами какво става мърдат и то не за друго ами защото има голям консуматор който товари алтернатора а той се върти от двигателя.


Перката се пали само като колата достигне определени градуси
т.е вече е загряла и тн и дори и да има такова натоварване за което говориш то няма да се усеща
Да не говорим , че и самия двигател ще развърта по добре след като е с ел.перка , а не с виско и от повече развъртане за алтернатора .. натам е ясно
Направи това с прозорците като си с виско , после с ел.перка и ще видиш колко голяма е ползата в полза на ел.перката

Този пост е редактиран от Наско: 05 януари 2013 - 15:07

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#787 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 05 януари 2013 - 17:22

Oриг темп датчик на колко градуса "зацепва" ?
Ще ти върши ли работа на такава температура ?
Искаш само да сложиш перката и да използваш вс оригинално ?
Защо пък да не може :)

Този пост е редактиран от Наско: 05 януари 2013 - 17:37

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#788 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 05 януари 2013 - 17:33

С резистор на 1.1 ома е на 92 градуса.
Това добре ли е?


Нормалната му работна темп не е ли малко над 95 ?
Сигурен ли си , че е 92 , а не 102 ?
Да пускат на 102 градуса перките ?
Няма логика да ги пуска под нормалната работна темп , защото така никога няма да я достигне ?

Този пост е редактиран от Наско: 05 януари 2013 - 17:37

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#789 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2013 - 18:14

Като е виско има ли температурен датчик на него.Датчика не е ли на спомагателните ,които са съвсем друга бира ,тоест спомагателни.За това се слага допълнителен датчик,тоест такъв който става основен за охлаждащата ел перка ,която ако не смогне почват да помагат другите две перки.
  • 0

#790 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 05 януари 2013 - 18:59

С такъв допълнителен транзистор се включват на 92 градуса.


Според мен е ниско ама според мен :)
След като показа какво е положението .. определено можеш да си ползваш ориг датчици .. даже имаш и избор :D

Този пост е редактиран от Наско: 05 януари 2013 - 19:13

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#791 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 05 януари 2013 - 20:13

единичният е за температура на таблото
другите два, дебелите са за температура, за компа на мотора
къде видя 4ти?
  • 0

#792 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 05 януари 2013 - 20:18

Абе май не може да се ползва, ама не съм сигурен. Той е с две уши, а тия дето ги дават с перките са с едно ухо и приличат
на датчика за температурата на таблото,ама както и да е.

Колко му е да се направи една такава тръба със заварена гайка и да си се сложи подходящия датчик на нея?

Другото, което ще е кофти е, че ако вържеш някакси новата ел.перка на датчика, дето пуска климатиковите ел.перки
ще станат малко множко перките, дето ще работят в един и същ момент и тогава е почти сигурно,че ще изпуши нещо.

Най-добре ще е, ако имаш нова ел.перка, тя да си е отделно на подходящ датчик реагиращ примерно на 95-97градуса, а на
климатиковите ел. перки да им разкараш самоделния резистор и да си се пускат, както по принцип е предвидено - 1ва скорост на
102 и вече останалите на по-високи температури.

Иначе виското има повече негативни черти, отколкото позитивни, поне за мен. Първо тормози двигателя, тормози водната помпа и драстично и намалява живота,
не работи ефективно в трафик и високи външни температури, отделно е адски тежко и е потенциално оръжие за масово унищожение,
ако нещо вземе,че се откине или блокира.
  • 0

#793 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2013 - 21:00

Поне диаметъра на дифузьора знаеш ли ?
  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#794 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2013 - 21:28

Е тогава какво търсиш :D
Виж колко ти е размера, намери колко е дебита на виското с перката и тогава си търси духалка.
  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#795 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 06 януари 2013 - 19:15

Не гледай размери, а МОЩНОСТ. пише я във ватове.

А по-хубаво от виското-няма. Също мое мнение, макар че ще стане спор.
Сега нямам време да напиша аргументите
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни