Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.Гуцомецан.
Започната от Рошен, 21 авг 2011 - 17:31:59
1078 мнения по тази тема
#736
Публикувано 28 декември 2012 - 18:31
Абе да ти кажа виското е на вала ,а перките са електрически.Все ми се струва че виското товари повече особено като се развърти на загрял мотор.
Ма ба ли го не разбирам чак толкова.
Ма ба ли го не разбирам чак толкова.
#737
Публикувано 28 декември 2012 - 18:34
виско или ново виско на Хела или Закс и двете са по 400лв. дееба,коя от двете марки е по добро.
BEHR или поне оригинално май така излиза от завода
#738
Публикувано 28 декември 2012 - 18:39
Я се фани за вала да те завъти и после да ти пуснеме ток от алтернатора да видиме как по ще се натовари колата.
#739
Публикувано 28 декември 2012 - 18:48
Лазар е прав, че колата става по пъргава и икономична, обаче според мен без виско не може, Не знам как Лазар кара без това и не му загрява.
Боян пък каза, че допълнителна ел. перка ще прецака алтернатора.
оф като се прибера ще пи6а,че съм комп без бг букви на клавиатурата....
Боян пък каза, че допълнителна ел. перка ще прецака алтернатора.
оф като се прибера ще пи6а,че съм комп без бг букви на клавиатурата....
#740
Публикувано 28 декември 2012 - 18:53
Е да ама виското има витла по 30 сантима (еле па и при вас железни) които да загрибат свеж въздух за охлаждане .а компресира на климата една ролка.Гаранция товара е в пъти по малко.
Според разни кафеджийски лакардий при зацепено виско на загрял мотор убива10% от мощността .Вярно ли е не е ли не знам.
Според разни кафеджийски лакардий при зацепено виско на загрял мотор убива10% от мощността .Вярно ли е не е ли не знам.
#741
Публикувано 28 декември 2012 - 19:01
При развъртане, натежава... вече завъртяно, си връща услугата, понеже инерцията помага.
#742
Публикувано 28 декември 2012 - 19:09
Значи истината е някъде там по средата.
#743
Публикувано 28 декември 2012 - 19:19
Ако е толкова смотано това виско защо толкова коли са с виско ? Не говоря само за МВ.
Ако беше толкова смотано не мисля че щеше да е толкова разпространено.
А иначе Мимо инсталацията газаджията ми я сменява но не на 100%.
Роска може да се вържат ел перките с датчик и да се изолира това виско.
Тоест стига на датчика примерно 88 90 градуса пускат се на 1-ва степен на около 95,98 на втора .
Както е на колите без виско. Няма нужда да пускаш климатик за да се пускат.
Ако беше толкова смотано не мисля че щеше да е толкова разпространено.
А иначе Мимо инсталацията газаджията ми я сменява но не на 100%.
Роска може да се вържат ел перките с датчик и да се изолира това виско.
Тоест стига на датчика примерно 88 90 градуса пускат се на 1-ва степен на около 95,98 на втора .
Както е на колите без виско. Няма нужда да пускаш климатик за да се пускат.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#744
Публикувано 28 декември 2012 - 19:19
Слагай си виско и не се занимавай с гл
упости. От какво ще я вземеш че да смогва ,да пасва и да работи като трябва.
упости. От какво ще я вземеш че да смогва ,да пасва и да работи като трябва.
NO PAIN - NO GAIN!
#745
Публикувано 28 декември 2012 - 19:53
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#746
Публикувано 28 декември 2012 - 20:02
Без виско не може, то не влияе само на охлаждането,
а и спомага при първоначално палене на двигателя
по бързо да достигне оптимална работна температура .
Това си е просто един Гел който при студ дава голямо съпротивление
и двигателя загрява по бързо, а при жега включва перката да охлажда .
а и спомага при първоначално палене на двигателя
по бързо да достигне оптимална работна температура .
Това си е просто един Гел който при студ дава голямо съпротивление
и двигателя загрява по бързо, а при жега включва перката да охлажда .
Този пост е редактиран от vencislav: 28 декември 2012 - 20:41
#747
Публикувано 28 декември 2012 - 20:46
Това което го има и пред моите ли?!
Ти си поркан май,не виждаш ли че колата е разглобена на снимката.
При мен не е резистора пред радиаторите а е някъде откъм бушионерата.
Пиянде на пиянде вика ли ве пиянде ??При мен тази хуйня не е там.
Този пост е редактиран от staniola: 28 декември 2012 - 20:47
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#748
Публикувано 28 декември 2012 - 20:46
Роско,ама ти много ме ушашави.
Защо намесваш климатка при охлаждането,ти просто му ползваш перките и компресора не се пуска тогава.Какво натоварване чак пък да има върху мотора.
Защо намесваш климатка при охлаждането,ти просто му ползваш перките и компресора не се пуска тогава.Какво натоварване чак пък да има върху мотора.
#749
Публикувано 28 декември 2012 - 21:10
Значи тези ел. перки не бачкат само при пуснат климатик. Те се включваха от два фактора: или при достигнато налягане на фреона (или нещо подобно) или при достигната определена
температура на двигателя.
Колкото до виското - колата би трябвало да стане чувствително по-пъргава без него. На Лазар сигурно поради други причини не се е разбързала. Аз също се бях залетял
да махам виското и да слагам ел. перка , ама Боян ме разубеди като каза,че съм щял да претоваря алтернатора и понеже не разбирам от тоци се отказах....засега
Имай предвид,че перката, която би ти вършила работа трябва да е доста мощна и ще харчи повече от фаровете и реотаните по колата....
Това, че едно от предназначенията на виското било да загрее колата по-бързо ми се вижда...... Не че не оказва съпротивление, но това не му е едно от предназначенията и без него
нищо няма да и се повреди по колата. Предназначението на виското е само едно - да охлажда.
Друго нещо е, че масово по-съвременните коли са с ел. перка вместо ретро виското....
Колкото до съпротивленията за ел. перките на Рошавия, на някои 140ки са някъде зад левия фар, не знам защо. Помня, че на BENZBOSS бяха там.
Пак от годината на производство на колата зависеше.
температура на двигателя.
Колкото до виското - колата би трябвало да стане чувствително по-пъргава без него. На Лазар сигурно поради други причини не се е разбързала. Аз също се бях залетял
да махам виското и да слагам ел. перка , ама Боян ме разубеди като каза,че съм щял да претоваря алтернатора и понеже не разбирам от тоци се отказах....засега
Имай предвид,че перката, която би ти вършила работа трябва да е доста мощна и ще харчи повече от фаровете и реотаните по колата....
Това, че едно от предназначенията на виското било да загрее колата по-бързо ми се вижда...... Не че не оказва съпротивление, но това не му е едно от предназначенията и без него
нищо няма да и се повреди по колата. Предназначението на виското е само едно - да охлажда.
Друго нещо е, че масово по-съвременните коли са с ел. перка вместо ретро виското....
Колкото до съпротивленията за ел. перките на Рошавия, на някои 140ки са някъде зад левия фар, не знам защо. Помня, че на BENZBOSS бяха там.
Пак от годината на производство на колата зависеше.
#750
Публикувано 28 декември 2012 - 21:25
Пушката ме изпривари.Тези перки помагат на виското в даден момент като загрее много колата или при големите жеги с цел да не прегрее.Аз какво ти писах за моите по нагоре.Като ми беше зле инсталацията и колата се опитваше да грее щото перките не работеха коректно(нещо като на станиолата,задействаха се га им беше кеф),а на комшията ги правеше тия магарии като беше му заминал датчика който ги управлява.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни