Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.Гуцомецан.
Започната от Рошен, 21 авг 2011 - 17:31:59
1078 мнения по тази тема
#586
Публикувано 16 октомври 2012 - 18:08
Парче маркуч по твърд който да влезе и го набучваш на крушката и дърпаш навън.
Може да вземеш примерно парче от тръбичка за вакум и по една крушка да я нагрееш да може да лови крушката и вкарваш набучваш и пак дърпаш.
Крушката е от тези без цокъл 1.2 или 1.3 вата дето се слагат по таблата тези с фасонките ама там е от тези без фасонка.
Мисля че по нагоре на предишната страница дето пушката е качил снимки го има модела на крушката.
Може да вземеш примерно парче от тръбичка за вакум и по една крушка да я нагрееш да може да лови крушката и вкарваш набучваш и пак дърпаш.
Крушката е от тези без цокъл 1.2 или 1.3 вата дето се слагат по таблата тези с фасонките ама там е от тези без фасонка.
Мисля че по нагоре на предишната страница дето пушката е качил снимки го има модела на крушката.
#588
Публикувано 16 октомври 2012 - 22:01
Ще кажеш ли след монтажа как светят тези турски стъкла .
На 124 бях сменял само шофиорското стъкло на фара , и започна да свети като за Англия, пак беше някав ментак стъкло...
На 124 бях сменял само шофиорското стъкло на фара , и започна да свети като за Англия, пак беше някав ментак стъкло...
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#589
Публикувано 26 октомври 2012 - 21:23
Ама вече сама се движи колата?
Иначе какъв антифриз и сложи?
Мен ми се искаше да сложа на моя
червен long life G12+, ама той май не се
препоръчва за нашите...
Иначе какъв антифриз и сложи?
Мен ми се искаше да сложа на моя
червен long life G12+, ама той май не се
препоръчва за нашите...
#590
Публикувано 26 октомври 2012 - 21:42
E какъв HЕPU точно?
#591
Публикувано 26 октомври 2012 - 23:30
Няма значение , взимай хепуто , много добър антифриз )) Немски с гарантирано качество , пробвал съм го и нямах ядове.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#592
Публикувано 26 октомври 2012 - 23:33
Ми не се взима така антифриз нищо, че HEPU е качествена марка.
Това, че даден антифриз е нов, качествен и скъп не значи,че можеш
да го ползваш в колата си. Затова искам да видя кой точно антифриз
на HEPU е това, защото нещо в сайта им не мога да подкарам онлайн
каталога им.
Това, че даден антифриз е нов, качествен и скъп не значи,че можеш
да го ползваш в колата си. Затова искам да видя кой точно антифриз
на HEPU е това, защото нещо в сайта им не мога да подкарам онлайн
каталога им.
#593
Публикувано 27 октомври 2012 - 10:22
+1 точно така.Ми не се взима така антифриз нищо, че HEPU е качествена марка.
Това, че даден антифриз е нов, качествен и скъп не значи,че можеш
да го ползваш в колата си. Затова искам да видя кой точно антифриз
на HEPU е това, защото нещо в сайта им не мога да подкарам онлайн
каталога им.
Рошене ето това ше ти е полезно екплоатационните флуиди на тупалката
http://mb-info.ru/liquids/typ/140.htm
за антифриза специално на W140 , но и на всички почти мерецедеси трябва да е по МБ325.0 по WV G11 или готов разреден е по 326.0
ето обширно инфо http://mb-info.ru/li.../antifriese.htm
накратко
Г11 или по МБ325.0 е хибриден антифриз тоест има органични /на основа силикати и фосфати/, но и неорганични инхибитори - това го препоръчват от мерцедес мое да е син жълт или зелен
антифриз по МБ325.3 и по фолкфаген G12 /G12+ червен/лилав на цвят е карбоксилен или органичен още му викат и не съдържа силикати и фосфати...
интересно е че за W140 произведен след 1.06.1997г антифриза 325.0 се сменява на 15г или 250 хил км
за W140 преди 31.05.1997г антифриза трябва да се сменява на 3г . за мотора М120 събира около 18,5 литра
ето антифризи по 325.0
http://bevo.mercedes...n/325.0_en.html
и антифризи по 325.3
http://bevo.mercedes...n/325.3_en.html
Причините по това изискване са явно обуславени от хим. състав на сплавите на глава и блок. Дали нещо ще се преебе или корозира ако се ползва червен антифриз по Г12 ...не знам някой да се е оплакал, като ребри с карбоксилен антифриз на мерцедес, но вероятно ефективността на охлаждането зависи от състава на антифриза...и изобщо има причини очевидно за изискване на антифриз по 325.0
Друго също така за хидравличното окачване маслото за W140 е минерално по МБ343.0 оригинал или Castrol Vitamol ZH-M
Този пост е редактиран от polaris: 27 октомври 2012 - 10:30
#594
Публикувано 27 октомври 2012 - 10:45
айде и да добавя горе с актуализация по вис докукмент с дата 12.02.2012 г. за W140 всички двигатели не се препоръват синтетични лонг лайф масла по 229.5 !
Тоест за W140 и конкретно заМ120 мотора
Може синтетики по 229.3 където има масла с вискозитети от 0w30 дo 0W50 http://bevo.mercedes...n/229.3_en.html
вискозитният индекс няма общо с мерцедес спецификацията което е очевидно
може полусинтетики по 229.1 с вискозитет 0w30 както и 15w40 ...10w40 ... 5w40 http://bevo.mercedes...n/229.1_en.html
Тоест за W140 и конкретно заМ120 мотора
Може синтетики по 229.3 където има масла с вискозитети от 0w30 дo 0W50 http://bevo.mercedes...n/229.3_en.html
вискозитният индекс няма общо с мерцедес спецификацията което е очевидно
може полусинтетики по 229.1 с вискозитет 0w30 както и 15w40 ...10w40 ... 5w40 http://bevo.mercedes...n/229.1_en.html
Този пост е редактиран от polaris: 27 октомври 2012 - 10:53
#595
Публикувано 27 октомври 2012 - 15:54
Супер обяснение.
Много ми се щеше да сложа G12+ long life, ама явно ще си карам
на ретро зеления и ще си го сменям по-често.
А антифризът губи ли свойствата си след определено време, независимо от пробега на колата с него?
Моят е на 3 години,обаче колата е изминала не повече от 15000км с него.
Много ми се щеше да сложа G12+ long life, ама явно ще си карам
на ретро зеления и ще си го сменям по-често.
А антифризът губи ли свойствата си след определено време, независимо от пробега на колата с него?
Моят е на 3 години,обаче колата е изминала не повече от 15000км с него.
#596
Публикувано 27 октомври 2012 - 18:53
Не мога да намеря инфо, дали е подходящ за нашите.
#597
Публикувано 27 октомври 2012 - 19:29
Бати антифриза е това . Не намирам и аз инфо...
но е добре да се знае , че карбоксилния антифриз /Г12/ е екстра за алумин и не работи добре с медни сплави и чугуни...на някои явно по-стари еластомери влияел агресивно.../ На етикета горе антифриза е Г12 пък пише , че става за чугун.
Аз ползвам синия на фукс. Ама тази дилема може да се реши лесно с антифриз оргинал от дилъра и тва е...
За смяната препоръчват на 3г за тези двигатели...айде една от нас та на 4г би трябвало да сменяме
но е добре да се знае , че карбоксилния антифриз /Г12/ е екстра за алумин и не работи добре с медни сплави и чугуни...на някои явно по-стари еластомери влияел агресивно.../ На етикета горе антифриза е Г12 пък пише , че става за чугун.
Для карбоксилатных антифризов характерно медленное , но продолжительное действие ингибиторов . Лучше всего они работают с алюминием , хуже - с медью и латунью , чугуном , припоем с высоким содержанием свинца . Были случаи агрессивного влияния на эластомеры .
Аз ползвам синия на фукс. Ама тази дилема може да се реши лесно с антифриз оргинал от дилъра и тва е...
За смяната препоръчват на 3г за тези двигатели...айде една от нас та на 4г би трябвало да сменяме
Този пост е редактиран от polaris: 27 октомври 2012 - 19:31
#598
Публикувано 01 ноември 2012 - 22:02
Ами дават го да е в багажника или поне това открих в някакъв чуждестранен форум преди време като пак беше питал за джама.
Супер става колата.
Супер става колата.
#599
Публикувано 01 ноември 2012 - 22:22
Еми нямам ЕPC и не мога да видя точно. Едното знаеш,че е за бензиновата помпа.
Другото трябва да ето. Аз имам само тях двете.
Другото трябва да ето. Аз имам само тях двете.
#600
Публикувано 01 ноември 2012 - 23:34
Поглеждаме във V12юбералес и воала зад предна десна гума са и помпата и дуовентлите
http://www.v12uberal...-and-info-page/
http://www.w140repai...valve-assembly/
интересно...като се загледах как се сменява маслото
оп и тук пак дуовентили с рецилкулационна помпа
http://www.w140repai...the-oil-filter/ може да са на различни места явно или пък да са два комплекта!?
http://www.v12uberal...-and-info-page/
http://www.w140repai...valve-assembly/
интересно...като се загледах как се сменява маслото
оп и тук пак дуовентили с рецилкулационна помпа
http://www.w140repai...the-oil-filter/ може да са на различни места явно или пък да са два комплекта!?
Този пост е редактиран от polaris: 01 ноември 2012 - 23:53
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни