Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.Гуцомецан.
Започната от Рошен, 21 авг 2011 - 17:31:59
1078 мнения по тази тема
#256
Публикувано 30 декември 2011 - 22:12
Роска бате престъпление е да не полираш и броните, макар че аз боядисана на живо не съм я виждал
Ама ако е вманиачаване по добре не ги пипай
Ако този резултат е само на 374 шапка ти свалям бро
П.С Лазарчо ай наздраве
Ама ако е вманиачаване по добре не ги пипай
Ако този резултат е само на 374 шапка ти свалям бро
П.С Лазарчо ай наздраве
By Batev
#258
Публикувано 30 декември 2011 - 22:37
Тцтцтцц сметай колко са зле в прованса.Като питам в магазина където купувам пастите какъв е ефекта точно от тая паста с зелената капачка.....те незнаят какво да ми отговорят
А може ли малко по накратко да ми го обясниш бро каква е разликата между 374 и тая
А може ли малко по накратко да ми го обясниш бро каква е разликата между 374 и тая
By Batev
#259
Публикувано 30 декември 2011 - 22:38
С тая паста на какво си направих колата....
Иначе относно джантите, докато не видя с очите си ,че са им монтирани големите гуми,които трябва да имат
и не опират в подкалника при завой или във веждата на калника ,няма да повярвам.
Честита Коледа и на теб!!!!
Честита Коледа на всички!!!
Иначе относно джантите, докато не видя с очите си ,че са им монтирани големите гуми,които трябва да имат
и не опират в подкалника при завой или във веждата на калника ,няма да повярвам.
Честита Коледа и на теб!!!!
Честита Коледа на всички!!!
#260
Публикувано 30 декември 2011 - 23:15
Ахамз.....ясно наЧи......някой път и аз ще я ползвам и ще видя
Тоя керамичен лак по принцип скъп ли е много, щото ако ме домързи да си полирам 19-ките, ще ги боядисам без да ми мигне окото
А то лека по лека времето си върви и аз требе да ги правя
Тоя керамичен лак по принцип скъп ли е много, щото ако ме домързи да си полирам 19-ките, ще ги боядисам без да ми мигне окото
А то лека по лека времето си върви и аз требе да ги правя
By Batev
#261
Публикувано 30 декември 2011 - 23:24
С повечко паста и оранжева гъба направо копае.
Но на този лак само му прави гъдел,даже ръбовете си търкам съвсем спокойно.
Искаш да кажеш, че на керамичния лак с оранжевата гъба дори и от ръба лака не го сваля така ли ?
By Batev
#262
Публикувано 31 декември 2011 - 00:12
нивомата
Е да ама как ще души асвалта............ти нема да го пръчиш као олроуд. Тая кола трябва да е на земята! Извисиш ли я на кокили.......нема да е толкоз харна за окото а джантата ще и стои като зъркели.
Мое мнение.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#263
Публикувано 31 декември 2011 - 00:42
Мое мнение.
Туку що станааа мненията две
By Batev
#264
Публикувано 31 декември 2011 - 00:56
Представям си го Рошя.....Бенцо лачен......он натокан....стига на среща със засукани госпойци..........обаче го е напръчил с нивомато висок...........и при излизането падне от прага като от парапет.
Или може би ще напомни за стил и цялостен дизайн с бордо чепик 'Пачоти' като изопне нога от високо.
Или може би ще напомни за стил и цялостен дизайн с бордо чепик 'Пачоти' като изопне нога от високо.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#265
Публикувано 31 декември 2011 - 00:59
Хехххехеххехехехеххехехехеееееххехехее мани мани.......това немога да си го преставя
By Batev
#266
Публикувано 31 декември 2011 - 11:13
Към Рошен!
Имам W140 300SEL, какво би ми струвало да се лакира и полира цялата кола?
Имам W140 300SEL, какво би ми струвало да се лакира и полира цялата кола?
#267
Публикувано 31 декември 2011 - 12:53
Весели празници на всички, които се интересуват от тази изключително радваща и приятна за проследяване тема!
Поздравления за сбъднатата ти мечта и се надявам следващите ти мечти да ти носят още и още по-голямо удоволствие!
Предполагам, че имаш предвид копчето над това за подгрев на пътническата седалка отпред. Ако е това- то е за включване и изключване на спортен режим на управление, командван от блока на ADS(Адаптиране кън Неравности Система), като при светещ индикатор и над 120км/ч, най-осезаемо се усеща втвърдяване на амортисьорите. Автомобила преодолява ценробежните сили в завои като избягва странично наклоняване и остава в оптимално хоризонтално положение.
Тази система има и дуги стахотни функции особено при спиране, които мога да опиша, но все пак не съм сигурен за кой бутон питаш, ако ти е интересно ще пиша.
Поздрави още веднъж за съпреживяването! ,
Нека кажа и за Васко, ГОЛЕМИ адмирации за сътворението му!
ЩАСТЛИВА НОВА ГОДИНА!
Поздравления за сбъднатата ти мечта и се надявам следващите ти мечти да ти носят още и още по-голямо удоволствие!
Някой ще ми обясни ли каква функция изпълнява копчето за нивомата?
Предполагам, че имаш предвид копчето над това за подгрев на пътническата седалка отпред. Ако е това- то е за включване и изключване на спортен режим на управление, командван от блока на ADS(Адаптиране кън Неравности Система), като при светещ индикатор и над 120км/ч, най-осезаемо се усеща втвърдяване на амортисьорите. Автомобила преодолява ценробежните сили в завои като избягва странично наклоняване и остава в оптимално хоризонтално положение.
Тази система има и дуги стахотни функции особено при спиране, които мога да опиша, но все пак не съм сигурен за кой бутон питаш, ако ти е интересно ще пиша.
Поздрави още веднъж за съпреживяването! ,
Нека кажа и за Васко, ГОЛЕМИ адмирации за сътворението му!
ЩАСТЛИВА НОВА ГОДИНА!
#268
Публикувано 31 декември 2011 - 13:44
ЩАСТЛИВА НОВА ГОДИНА!
Да ти се връща харни човеко !!!!!!!!!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#269
Публикувано 31 декември 2011 - 15:13
Отдавна чакам да се появи собственик на автомобил с такава екастра, като на моят, проявяващ интерес към функциите й, за да споделяме впечатления.
Разбира се ADS се среща , но не особено често, поради липса на такава потребност за усещане у предишните потребители на марката. Така или иначе са имали един куп новости по автомобил от такъв висок клас, на който да се радват, а и да платят прескъпо, че на някой им е идвало в повече да дадат още няколко хиляди марки за нещо такова, ето сам се убеждаваш, дори и сега, непопулярно и непозпознато и не са я закупували. Мнението на тези, които са ползвали екстата и са писали е Net-а е, че е нещо което ще изискват и при следващият си автомобил.
И така, някъде тогава, не помня точно, всичко прочетено по тази тема, но след 1991г., вече има ексемпляри с такава екста- ADS, по пътищата. ADS от първо поколение /има и второ поколение след (също не помня коя година 2000 и някоя), но помня , че вече се монтира бзово на S-ките/ е система от 6 датчика. 4 са разположени на телата на амортисьорите и следящи работата им, 1 някъде на кормилната кутия за измерване на градус на завиване и 1 на пода в купето за отчитане на станичен наклон. Всичко това взето заедно кара движещият се със скорост над 120км/ч автомобил да стои залепнал като "ютия" на пътя.
Другото забележително нещо се проявява при спиране.
В този момент ADS не позволява на автомобила да прояви така нареченият е ефект на "гмуркане", а остава в една равнина през целият период на спиране.
Позната характеристика на системата е и преодоляване на "клякането" при настаняването на пътниците и багажа им и автомобила не променя своя клиърънс.
Когато лампичката на копчето не свети режима на возене е "комфот", това е и обичаиният за ползване, а когато свети- "спорт".
Разбира се ADS се среща , но не особено често, поради липса на такава потребност за усещане у предишните потребители на марката. Така или иначе са имали един куп новости по автомобил от такъв висок клас, на който да се радват, а и да платят прескъпо, че на някой им е идвало в повече да дадат още няколко хиляди марки за нещо такова, ето сам се убеждаваш, дори и сега, непопулярно и непозпознато и не са я закупували. Мнението на тези, които са ползвали екстата и са писали е Net-а е, че е нещо което ще изискват и при следващият си автомобил.
И така, някъде тогава, не помня точно, всичко прочетено по тази тема, но след 1991г., вече има ексемпляри с такава екста- ADS, по пътищата. ADS от първо поколение /има и второ поколение след (също не помня коя година 2000 и някоя), но помня , че вече се монтира бзово на S-ките/ е система от 6 датчика. 4 са разположени на телата на амортисьорите и следящи работата им, 1 някъде на кормилната кутия за измерване на градус на завиване и 1 на пода в купето за отчитане на станичен наклон. Всичко това взето заедно кара движещият се със скорост над 120км/ч автомобил да стои залепнал като "ютия" на пътя.
Другото забележително нещо се проявява при спиране.
В този момент ADS не позволява на автомобила да прояви така нареченият е ефект на "гмуркане", а остава в една равнина през целият период на спиране.
Позната характеристика на системата е и преодоляване на "клякането" при настаняването на пътниците и багажа им и автомобила не променя своя клиърънс.
Когато лампичката на копчето не свети режима на возене е "комфот", това е и обичаиният за ползване, а когато свети- "спорт".
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни