CLK430дискусия , проблеми , впечатления
Започната от Demo_1, 15 авг 2011 - 03:41:12
35 мнения по тази тема
#16
Публикувано 16 август 2011 - 01:39
Евала за ентусиама и за всичко
не ме разбирай погрешно ..
не ме разбирай погрешно ..
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#17
Публикувано 16 август 2011 - 02:00
Интерестно........ хвърлиме в тъча !Утре ще обсъдя с тях какво искам да правя да дадат мнение .P.S. Погледни Rotrex в Google. Moже да ти хареса идеята.
Хареса ми защото мога да наряда джунджориите по него и да го нагласям на колко бара да е .Другото което може да ми спести е време и работа по преправянето на колекторите за стандартно турбо .
Гарантирам че ще си взема Rotrex за джипката ,там даже го виждам сложено
#18
Публикувано 16 август 2011 - 12:11
Колега ти ли ще я правиш тази кола с помощ от верни приятели или някое тунинг студио ?
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#19
Публикувано 16 август 2011 - 14:42
Губи се тръпката ако ми е направи някое тунинг студио. Тук е Германия работа ми е по-много Немска система и общо взето ор Петък следобяд до Понеделник сутринта неправя нищо.......Колега ти ли ще я правиш тази кола с помощ от верни приятели или някое тунинг студио ?
Колата основно ще се сглоби тук в Германия но проекта ще финализира в България .
#20
Публикувано 16 август 2011 - 18:12
Вариянта с турбо отпада... за мое съжаление.Rotrex казаха , че КПД-то с турбина ще е по-малко отколкото с компресор.Попитах ако го направя с 2 турбини нямали да се оправи проблема с КПД-то и човека ми се изхили и ми каза ,че ще имам голям проблем с настройването и управлението им , също сподели че ще гръмна и двигателя .Предложиха ми тяхната система но нямат точен кит за този модел и ще трябва да се правят някои части на стругар.
Наско , и аз си мисля че ще стопя скоростите но тоя филм вече съм го играл и знам какво да направя точно
Наско , и аз си мисля че ще стопя скоростите но тоя филм вече съм го играл и знам какво да направя точно
#21
Публикувано 16 август 2011 - 18:23
За скоростите има някакъв пиниз ... разбереш ли го .. сподели
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#22
Публикувано 17 август 2011 - 11:23
Ще правиш ли визуален тунинг или само мотора ще упгрейднеш ?
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#23
Публикувано 17 август 2011 - 11:48
Точно затова ти писах за Rotrex. Според информацията която ми е попадала, колата остава годна за "каране", а не за камшици, както се случва при достатъчно голямо турбо.Вариянта с турбо отпада... за мое съжаление.Rotrex казаха , че КПД-то с турбина ще е по-малко отколкото с компресор.Попитах ако го направя с 2 турбини нямали да се оправи проблема с КПД-то и човека ми се изхили и ми каза ,че ще имам голям проблем с настройването и управлението им , също сподели че ще гръмна и двигателя .Предложиха ми тяхната система но нямат точен кит за този модел и ще трябва да се правят някои части на стругар.
Наско , и аз си мисля че ще стопя скоростите но тоя филм вече съм го играл и знам какво да направя точно
А за двете турбота и "не знам за някой, който може да настрои 2 турбота" ти писах и преди това.
Според мен се насочи към Rotrex.
Аз ако надувам мотор, бих сложиш нормален компреосор.
Даже Downing Atlanta Superchargers преди години продаваха kit за космическа сума за М44 мотора на БМВ-то. В основата не кита беше Eaton като от CLК и просто продаваха нов чип към кита. Вече за жалост не може да се намери, иначе с удоволствие бих копирал техен чип и най-вероятно би вървял без допълнителни интервенции. При Компакт вадеха 210к.с. на колелата с този сетъп (от 140 на мотора заводски). Това е със стокови карантии и без интервенции по двигателя.
Засега единственото, което ми липсва, е да измисля къде да намеря човек, който да може да настрои правилните коефициенти на таблиците, за да не се налага да слагам мегаскуърт заради един компресор. Всичко останало може да се направи за доста малко коли и то без да се жертва двигателя на БМВ-то.
#24
Публикувано 17 август 2011 - 12:24
За Бавареца знам кой може да ти помогне в София , сигурно и ти го знаеш де, казва се Ради сервиза е в Горубляне . С него сме правили всякакви тунингови изпълнения .Точно затова ти писах за Rotrex. Според информацията която ми е попадала, колата остава годна за "каране", а не за камшици, както се случва при достатъчно голямо турбо.
А за двете турбота и "не знам за някой, който може да настрои 2 турбота" ти писах и преди това.
Според мен се насочи към Rotrex.
Аз ако надувам мотор, бих сложиш нормален компреосор.
Даже Downing Atlanta Superchargers преди години продаваха kit за космическа сума за М44 мотора на БМВ-то. В основата не кита беше Eaton като от CLК и просто продаваха нов чип към кита. Вече за жалост не може да се намери, иначе с удоволствие бих копирал техен чип и най-вероятно би вървял без допълнителни интервенции. При Компакт вадеха 210к.с. на колелата с този сетъп (от 140 на мотора заводски). Това е със стокови карантии и без интервенции по двигателя.
Засега единственото, което ми липсва, е да измисля къде да намеря човек, който да може да настрои правилните коефициенти на таблиците, за да не се налага да слагам мегаскуърт заради един компресор. Всичко останало може да се направи за доста малко коли и то без да се жертва двигателя на БМВ-то.
#25
Публикувано 17 август 2011 - 13:44
Имам една автоматична скоростна кутия и 3.0 двигател ( М103 ) и искам да направя автомата по здрав .. сподели ми към кой мога да се обърна ?
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#26
Публикувано 17 август 2011 - 14:27
Ще си позволя да цитирам един мой приятел а именно Венцислав Петров :Имам една автоматична скоростна кутия и 3.0 двигател ( М103 ) и искам да направя автомата по здрав .. сподели ми към кой мога да се обърна ?
"Тунинга на един автоматик е с много опции и възможности. За най-сериозна промяна наистина се препоръчва смяна на оригиналната турбина с тунингова т.н. LOW STALL, а блока автоматика при всички положения се заменя с специално подготвен и прекалибриран... Това нещо е вече правено в България и наистина резултатите са уникално добри... Все едно сте сменили двигателя... Между впрочем искам да кажа че като експлоатация една автоматична кутия е много по-евтина от ръчна такава (говоря за Тойота 80) и всички тунинги които можете да направите са на стойност три смени на съединител..." .
Принципно е представител на най-реномираната фирма за тунинг на автоматични скоростни кутии но незнам дали има нещо на Бенц ,мога да те свържа ако искаш .
Бенцовата кутия е доста здраво добиче , виждал съм какъв тормоз им подлагат колеги с Геги в гората .
Ако си решил автомата да ти е вечен , сменяй му маслото редовно с качествено такова и няма да имаш проблеми.
Имам една Витара за в гората която е с 3 скоростен автоматик . При много зор в гората усещах как ще му стопя дисковете .Този същия автомат работи с 4 литра масло и се охлажда от водния радиатор .Наскоро сложих отделен радиатор за маслото на скоростите (мисля че беше от Паджеро) , системата събра около 6 литра и сега охлаждането на маслото е перфектно и вече съм забравил проблема "изпечен автоматик".
#27
Публикувано 17 август 2011 - 18:47
Отг : Искам
Засега ще е само среща и говорене ..
събера ли парите - ще действаме
Засега ще е само среща и говорене ..
събера ли парите - ще действаме
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#28
Публикувано 19 август 2011 - 12:25
Венцислав Петров: [email protected] , 961 3015.Потърси го след 12 Септември защото съм почти обеден ,че има много ангажименти дотогава .Ф-мата се казва "Ликон" ЕООД.Ако искаш да присъствам и аз ,от 23-ти до 27-ми Септември съм в София и най-вероятно ще се видя с него и можете да си говорите лично.Отг : Искам
Засега ще е само среща и говорене ..
събера ли парите - ще действаме
#29
Публикувано 19 август 2011 - 14:22
Нямам нищо против да присъстваш тамън ще ми е някак си по .. "спокойно" да го кажем
От 23ти до 27ми .. ми перфе
Аз хич не бързам
От 23ти до 27ми .. ми перфе
Аз хич не бързам
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#30
Публикувано 19 август 2011 - 23:21
Колеги и любители на марката !На 24 и 25 Септември ще се проведе едно от най престижните оффроуд състезания " Нови Искър 4х4 Екстрийм " , за състезанието повече може да разберете от чичо Google за да не стават гафове с линкове и т.н .
Всички се чуствайте добре дошли ! Тъкмо ще обсъдим моя проект и всичко свързано с марката.
Скара-бирата ще е от мен
Всички се чуствайте добре дошли ! Тъкмо ще обсъдим моя проект и всичко свързано с марката.
Скара-бирата ще е от мен
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни