

Публикувано 21 август 2011 - 00:40
Публикувано 24 август 2011 - 23:16
Публикувано 24 август 2011 - 23:53
Абе по телефона казах че щяло да има техни хора там и ми записаха телефона да ми звъннат .Спрях се на Rotrex заради цената ,но докато не поговоря с някой който си е играл в Rotrex няма да действам .Колега, не искам да те разочаровам, но шансът да срещнеш утре инженери от Rotrex в Берлин е практически нулев. По всяка вероятност си говорил с хора от Komo-Tec, но имай предвид че това не е Rotrex, а дилър на техния продукт за Германия. Не че има значение в твоя случай ако ти съдействат, но в съвременния глобален свят е добре да знаеш ако някой ти спестява истината.
Като човек с минимален опит в компресорите и без претенции бих те казал, че няма нищо по-хубаво от това да можеш да си купиш готов bolt-on kit, да отвориш кашона и да го монтираш за един уикенд вместо да загубиш една година в ходене по мъките правейки си собствен кит за сравнително екзотичен двигател. Освен това поведението на автомобила с кит на Kleemann и Rotrex ще бъде тотално различно, защото компресорът използван от Kleemann постига много по-високо налягане на ниски обороти отколкото може да направи компресорът на Rotrex.
Ако са ти нови тези неща, отдели малко повече време и прочети какво е поведението на различните видове компресори, в случая компресор на Рут (Kleemann) и центробежен (Rotrex).
Публикувано 25 август 2011 - 00:10
Публикувано 25 август 2011 - 01:29
Публикувано 25 август 2011 - 09:12
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни