CLK430дискусия , проблеми , впечатления
Started by Demo_1, 15 Aug 2011 - 03:41:12
35 replies to this topic
#1
Posted 15 August 2011 - 03:41
Здравейте и от мен , решил съм да купувам такова "зверче" естествено от по стария модел .Интерестно ми е какви са вашите отзиви за модела , впечатления и евентуално проблеми .
Във Немските форуми ми препоръчват направо да си взема 55 АМГ но нещо не ме блазни да си купя готов тунингов автомобил .Засега съм решил да по изчета малко литература и да разбера дали 430-ката е еластичен двигател за леко до тунинговане.
Моля нека всеки да си изкаже мнението и впечатленията му за този модел в тази тема .Аз ще пусна една друга тема систематизирана за този модел , но ще е след като преведа малко Немска информация .
Поздрави на всички фенове на марката .
Във Немските форуми ми препоръчват направо да си взема 55 АМГ но нещо не ме блазни да си купя готов тунингов автомобил .Засега съм решил да по изчета малко литература и да разбера дали 430-ката е еластичен двигател за леко до тунинговане.
Моля нека всеки да си изкаже мнението и впечатленията му за този модел в тази тема .Аз ще пусна една друга тема систематизирана за този модел , но ще е след като преведа малко Немска информация .
Поздрави на всички фенове на марката .
#2
Posted 15 August 2011 - 08:18
Aко можеш да си го позволиш в дългосрочен план, не случайно му казват "малкото AMG".
Чак се учудвам, че са ти препоръчвали 5.5.
Защо ти е да до-тунинговаш този мотор Трудно има още на къде!
Чак се учудвам, че са ти препоръчвали 5.5.
Защо ти е да до-тунинговаш този мотор Трудно има още на къде!
#3
Posted 15 August 2011 - 08:25
Ами мотора е така да го кажа .... "еластичен" над тунинг .Ето малко инфо как става по-лесния и скъп вариянт : http://www.vividraci...al V8 ver.2.pdf
#4
Posted 15 August 2011 - 09:03
Да, попадало ми е инфо за този кит. Не е зле, щом си склонен да изсипеш тази цифра.
Определено 4.3 според мен. AMG-то не бих си помислил да го взема лично за себе си! Прекалено екзотичен двигател!
Определено 4.3 според мен. AMG-то не бих си помислил да го взема лично за себе си! Прекалено екзотичен двигател!
#5
Posted 15 August 2011 - 13:27
Тази цифра определено няма да я дам специално за тая "скрап" .По-скоро си мисля за 2 турбинки , скуърт и т.н .
Ефекта битурбото ще е по-голям , защото този китов компресор надува на 0.5 а според немците мотора държи 1.2 без проблеми.Е аз немисля да надувам до 1.2 ами само на 0.8 .
Със на Kleemann компресора вадят това :CLK430 4.3 V8 shows gains of 158 HP and 118 lbs/ft of Torque .Което хич не е лош резултат но не си заслужава 10 000 долара............Според мен за много по-малко пари може да се стигне да по-добър резултат......
Проекта мисля да го правя стъпка по стъпка с много снимкова и детайла информация.
Наистина ми е интерестно никой ли в България не е тунинговал този двигател , защото наистина ми трябва много информация.
Понеже в момента живея и работя в Германия и постоянно обикалям да намеря читав екземпляр но нещо само на камък удрям....
Искам докато намеря читавата кола която да я тунинговам да събера цялата информация за видовете тунинг по този модел и когато пристигне колата в гаража да се почне моменталически и работата по нея.
Този проект мисля да го правя Съботно-Неделно и ще отнеме няколко месеца .
Ефекта битурбото ще е по-голям , защото този китов компресор надува на 0.5 а според немците мотора държи 1.2 без проблеми.Е аз немисля да надувам до 1.2 ами само на 0.8 .
Със на Kleemann компресора вадят това :CLK430 4.3 V8 shows gains of 158 HP and 118 lbs/ft of Torque .Което хич не е лош резултат но не си заслужава 10 000 долара............Според мен за много по-малко пари може да се стигне да по-добър резултат......
Проекта мисля да го правя стъпка по стъпка с много снимкова и детайла информация.
Наистина ми е интерестно никой ли в България не е тунинговал този двигател , защото наистина ми трябва много информация.
Понеже в момента живея и работя в Германия и постоянно обикалям да намеря читав екземпляр но нещо само на камък удрям....
Искам докато намеря читавата кола която да я тунинговам да събера цялата информация за видовете тунинг по този модел и когато пристигне колата в гаража да се почне моменталически и работата по нея.
Този проект мисля да го правя Съботно-Неделно и ще отнеме няколко месеца .
#6
Posted 15 August 2011 - 13:31
Не мисля, че някой е насилвал този мотор с турбота, камо ли би-турбо.
Бих разбрал да сложиш едно турбо, но за 2, проекта става много рисков според мен и труден за настройване.
Бих разбрал да сложиш едно турбо, но за 2, проекта става много рисков според мен и труден за настройване.
#7
Posted 15 August 2011 - 17:15
В България никой няма пари за такива проекти поне според мен.В Youtube съм гледал много хора,че на 5.5 и на 4.3 слагат компресори за турбота незнам.Струва ми се трудна работа Ако почваш проект задължително с много снимки ще е интересно
Успех
Успех
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#8
Posted 15 August 2011 - 20:34
Днес прерових интернет и масово този мотор го правят с компресор, намерих само едни момчета където са си играли да слагат турбо : .Компресора много по-скъпо ще излезе от турбото.Не мисля, че някой е насилвал този мотор с турбота, камо ли би-турбо.
Бих разбрал да сложиш едно турбо, но за 2, проекта става много рисков според мен и труден за настройване.
Из цяла Германия немога да намеря читавия екземпляр.......последния път като си търсих кола 6 месеца обикалях и накрая я намерих в Пловдив .
#9
Posted 15 August 2011 - 20:50
Ми то няма особено място около двигателя, даже съм изненадан, че тези пичове са успели Иначе аз преглеждам eBay oт простотия да намеря един Downing Atlanta Superchargers Kit за M44-ката, че от това 1.8 моторче, вадят 210к.с. на колелата при много минимизиран риск за двигателя.
А и малко хора го тунинговат 430, понеже няма особена нужда, това е прасе на стероиди, като знам как върви 320ката..., 430 на това купе не съм карал, но ще е изродия. Огромен двигател на малко купе.
А и малко хора го тунинговат 430, понеже няма особена нужда, това е прасе на стероиди, като знам как върви 320ката..., 430 на това купе не съм карал, но ще е изродия. Огромен двигател на малко купе.
#10
Posted 15 August 2011 - 20:56
Зависи какво разбираш под "читава" колега.Из цяла Германия немога да намеря читавия екземпляр.......последния път като си търсих кола 6 месеца обикалях и накрая я намерих в Пловдив .
Със сигурност, ако бюджета е определящ, то по-вероятно е "читавата" да е в източен ЕС.
Не твърдя, че тук има само боклуци, ама и тук читавите най-често са извън бюджета...
Успех в начинанието и да снимаш...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#11
Posted 15 August 2011 - 21:10
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#12
Posted 15 August 2011 - 23:17
Така ....
За двигателя е ясно разучих почти всичко : компресор или турбини .Аз мисля да се захвана с турбините хем ще е малко по евтино хем ще е уникат защото ще е единствената (засега).
Другото което ме тревожи е дали ще издържи скоростната кутия на новата тяга..... Гледам немците засега не са се оплакали от проблеми но аз имам малко притеснения и наблюдения .
Ако маслото на автоматичната скоростна кутия се охлажда от водния радиатор както на повече такива коли ,ще изкарам допълнителен радиатор с по-голям обем.Но дали е така незнам , защото ще е 1-вия Бенц който леко ще пипна .
След скоростите идва и диференциала........ Тук ама грам не съм запознат с предавателно им число.Предполагам че диференциалите на моделите с ръчна и автоматична скоростна кутия са с различни числа.... ама знам ли ?
Идеята за диференциала ми е малко по-голямо предавателно число което ще намали максималната скорост на колата за разлика от набирането т.е максималната ми скорост няма да е 250км/ч при 6000 оборота (примерно) ами 230км/ч при 6000 оборота но за разлика от 0-100 няма да го взимам за 6.5 секунди ами за по-малко
Това всичкото по-горе наистина ще излезе мноого ама много пари но малко по-малко и за неопределен брой време да стане .
За двигателя е ясно разучих почти всичко : компресор или турбини .Аз мисля да се захвана с турбините хем ще е малко по евтино хем ще е уникат защото ще е единствената (засега).
Другото което ме тревожи е дали ще издържи скоростната кутия на новата тяга..... Гледам немците засега не са се оплакали от проблеми но аз имам малко притеснения и наблюдения .
Ако маслото на автоматичната скоростна кутия се охлажда от водния радиатор както на повече такива коли ,ще изкарам допълнителен радиатор с по-голям обем.Но дали е така незнам , защото ще е 1-вия Бенц който леко ще пипна .
След скоростите идва и диференциала........ Тук ама грам не съм запознат с предавателно им число.Предполагам че диференциалите на моделите с ръчна и автоматична скоростна кутия са с различни числа.... ама знам ли ?
Идеята за диференциала ми е малко по-голямо предавателно число което ще намали максималната скорост на колата за разлика от набирането т.е максималната ми скорост няма да е 250км/ч при 6000 оборота (примерно) ами 230км/ч при 6000 оборота но за разлика от 0-100 няма да го взимам за 6.5 секунди ами за по-малко
Това всичкото по-горе наистина ще излезе мноого ама много пари но малко по-малко и за неопределен брой време да стане .
#13
Posted 15 August 2011 - 23:22
Мисля не е нужно да пипаш дифа и кутията.
Ти направи двигателя първо, че ми е много любопитно как ще го управляваш.
Маслото на кутията няма ли отделна серпентина пред водния? И да няма, сещам се за доста коли, които имат такива готови серпентини, които можеш да ползваш.
Абе вземи колата, измисли си какво турбо ще ползваш, а нататък вече "нека ентусиазмът бъде с теб".
P.S. Погледни Rotrex в Google. Moже да ти хареса идеята.
Ти направи двигателя първо, че ми е много любопитно как ще го управляваш.
Маслото на кутията няма ли отделна серпентина пред водния? И да няма, сещам се за доста коли, които имат такива готови серпентини, които можеш да ползваш.
Абе вземи колата, измисли си какво турбо ще ползваш, а нататък вече "нека ентусиазмът бъде с теб".
P.S. Погледни Rotrex в Google. Moже да ти хареса идеята.
#14
Posted 15 August 2011 - 23:31
И на мен ми се струва по-добре с турбини,ама нещо не ми се вярва,че скоростната кутия ще издържи...
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#15
Posted 16 August 2011 - 01:27
Готов си да почнеш проект в който има много неизвестни .. отвсякъде не ти го препоръчвам ... изчисти първо неизвестните тогава го започни и бъди наясно какво правиш .. и ако сложиш това тук или онова там какъв ще е ефекта .. почваш да говориш за турбина или компресор .. нещо което вече си го решил , а нямаш ясна представа за ск.кутия или дифа
Недей да слагаш моркова 3ag магарето и да се мъчиш да го подкараш
Недей да слагаш моркова 3ag магарето и да се мъчиш да го подкараш
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users