Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

CLK430дискусия , проблеми , впечатления


  • Please log in to reply
35 мнения по тази тема

#1 Demo_1

Demo_1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Град:София/Лайпциг
  • Автомобил:
    Много са :D

Публикувано 15 август 2011 - 03:41

Здравейте и от мен , решил съм да купувам такова "зверче" естествено от по стария модел .Интерестно ми е какви са вашите отзиви за модела , впечатления и евентуално проблеми .
Във Немските форуми ми препоръчват направо да си взема 55 АМГ но нещо не ме блазни да си купя готов тунингов автомобил .Засега съм решил да по изчета малко литература и да разбера дали 430-ката е еластичен двигател за леко до тунинговане.
Моля нека всеки да си изкаже мнението и впечатленията му за този модел в тази тема .Аз ще пусна една друга тема систематизирана за този модел , но ще е след като преведа малко Немска информация .

Поздрави на всички фенове на марката .
  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 август 2011 - 08:18

Aко можеш да си го позволиш в дългосрочен план, не случайно му казват "малкото AMG".
Чак се учудвам, че са ти препоръчвали 5.5.

Защо ти е да до-тунинговаш този мотор :) Трудно има още на къде!
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 Demo_1

Demo_1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Град:София/Лайпциг
  • Автомобил:
    Много са :D

Публикувано 15 август 2011 - 08:25

Ами мотора е така да го кажа .... "еластичен" над тунинг .Ето малко инфо как става по-лесния и скъп вариянт : http://www.vividraci...al V8 ver.2.pdf
  • 0

#4 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 август 2011 - 09:03

Да, попадало ми е инфо за този кит. :) Не е зле, щом си склонен да изсипеш тази цифра.
Определено 4.3 според мен. AMG-то не бих си помислил да го взема лично за себе си! Прекалено екзотичен двигател!
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#5 Demo_1

Demo_1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Град:София/Лайпциг
  • Автомобил:
    Много са :D

Публикувано 15 август 2011 - 13:27

Тази цифра определено няма да я дам специално за тая "скрап" .По-скоро си мисля за 2 турбинки , скуърт и т.н .
Ефекта битурбото ще е по-голям , защото този китов компресор надува на 0.5 а според немците мотора държи 1.2 без проблеми.Е аз немисля да надувам до 1.2 ами само на 0.8 .
Със на Kleemann компресора вадят това :CLK430 4.3 V8 shows gains of 158 HP and 118 lbs/ft of Torque .Което хич не е лош резултат но не си заслужава 10 000 долара............Според мен за много по-малко пари може да се стигне да по-добър резултат......
Проекта мисля да го правя стъпка по стъпка с много снимкова и детайла информация.
Наистина ми е интерестно никой ли в България не е тунинговал този двигател , защото наистина ми трябва много информация.
Понеже в момента живея и работя в Германия и постоянно обикалям да намеря читав екземпляр но нещо само на камък удрям....
Искам докато намеря читавата кола която да я тунинговам да събера цялата информация за видовете тунинг по този модел и когато пристигне колата в гаража да се почне моменталически и работата по нея.
Този проект мисля да го правя Съботно-Неделно и ще отнеме няколко месеца .
  • 0

#6 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 август 2011 - 13:31

Не мисля, че някой е насилвал този мотор с турбота, камо ли би-турбо.
Бих разбрал да сложиш едно турбо, но за 2, проекта става много рисков според мен и труден за настройване.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#7 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1535 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 август 2011 - 17:15

В България никой няма пари за такива проекти поне според мен.В Youtube съм гледал много хора,че на 5.5 и на 4.3 слагат компресори за турбота незнам.Струва ми се трудна работа ;) Ако почваш проект задължително с много снимки ще е интересно :)

Успех :)


  • 0
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.

#8 Demo_1

Demo_1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Град:София/Лайпциг
  • Автомобил:
    Много са :D

Публикувано 15 август 2011 - 20:34

Не мисля, че някой е насилвал този мотор с турбота, камо ли би-турбо.
Бих разбрал да сложиш едно турбо, но за 2, проекта става много рисков според мен и труден за настройване.

Днес прерових интернет и масово този мотор го правят с компресор, намерих само едни момчета където са си играли да слагат турбо : .Компресора много по-скъпо ще излезе от турбото.
Из цяла Германия немога да намеря читавия екземпляр.......последния път като си търсих кола 6 месеца обикалях и накрая я намерих в Пловдив :D .
  • 0

#9 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 август 2011 - 20:50

Ми то няма особено място около двигателя, даже съм изненадан, че тези пичове са успели :) Иначе аз преглеждам eBay oт простотия да намеря един Downing Atlanta Superchargers Kit за M44-ката, че от това 1.8 моторче, вадят 210к.с. на колелата при много минимизиран риск за двигателя.

А и малко хора го тунинговат 430, понеже няма особена нужда, това е прасе на стероиди, като знам как върви 320ката..., 430 на това купе не съм карал, но ще е изродия. Огромен двигател на малко купе.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#10 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 15 август 2011 - 20:56

Из цяла Германия немога да намеря читавия екземпляр.......последния път като си търсих кола 6 месеца обикалях и накрая я намерих в Пловдив :D .

Зависи какво разбираш под "читава" колега.
Със сигурност, ако бюджета е определящ, то по-вероятно е "читавата" да е в източен ЕС.
Не твърдя, че тук има само боклуци, ама и тук читавите най-често са извън бюджета...

Успех в начинанието и да снимаш...
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#11 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 15 август 2011 - 21:10

:flying_mj:
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#12 Demo_1

Demo_1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Град:София/Лайпциг
  • Автомобил:
    Много са :D

Публикувано 15 август 2011 - 23:17

Така ....
За двигателя е ясно разучих почти всичко : компресор или турбини :D .Аз мисля да се захвана с турбините хем ще е малко по евтино хем ще е уникат защото ще е единствената (засега).
Другото което ме тревожи е дали ще издържи скоростната кутия на новата тяга..... Гледам немците засега не са се оплакали от проблеми но аз имам малко притеснения и наблюдения .
Ако маслото на автоматичната скоростна кутия се охлажда от водния радиатор както на повече такива коли ,ще изкарам допълнителен радиатор с по-голям обем.Но дали е така незнам , защото ще е 1-вия Бенц който леко ще пипна :D.
След скоростите идва и диференциала........ Тук ама грам не съм запознат с предавателно им число.Предполагам че диференциалите на моделите с ръчна и автоматична скоростна кутия са с различни числа.... ама знам ли ?
Идеята за диференциала ми е малко по-голямо предавателно число което ще намали максималната скорост на колата за разлика от набирането т.е максималната ми скорост няма да е 250км/ч при 6000 оборота (примерно) ами 230км/ч при 6000 оборота но за разлика от 0-100 няма да го взимам за 6.5 секунди ами за по-малко :)

Това всичкото по-горе наистина ще излезе мноого ама много пари но малко по-малко и за неопределен брой време да стане :D :D :D .
  • 0

#13 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 август 2011 - 23:22

Мисля не е нужно да пипаш дифа и кутията.
Ти направи двигателя първо, че ми е много любопитно как ще го управляваш.
Маслото на кутията няма ли отделна серпентина пред водния? И да няма, сещам се за доста коли, които имат такива готови серпентини, които можеш да ползваш.

Абе вземи колата, измисли си какво турбо ще ползваш, а нататък вече "нека ентусиазмът бъде с теб".

P.S. Погледни Rotrex в Google. Moже да ти хареса идеята.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#14 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1535 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 август 2011 - 23:31

И на мен ми се струва по-добре с турбини,ама нещо не ми се вярва,че скоростната кутия ще издържи... :unsure:
  • 0
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.

#15 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 16 август 2011 - 01:27

Готов си да почнеш проект в който има много неизвестни .. отвсякъде не ти го препоръчвам ... изчисти първо неизвестните тогава го започни и бъди наясно какво правиш .. и ако сложиш това тук или онова там какъв ще е ефекта .. почваш да говориш за турбина или компресор .. нещо което вече си го решил , а нямаш ясна представа за ск.кутия или дифа :)
Недей да слагаш моркова 3ag магарето и да се мъчиш да го подкараш :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни