Наистина, 208 и 209 са просто страхотни на сняг. Имат страшно голям клирънс и много драпат.

"Задно предаване" срещу "Предно предаване"FWD vs RWD
Започната от shotgun600, 26 юли 2011 - 12:38:48
388 мнения по тази тема
#346
Публикувано 31 януари 2014 - 12:36
#347
Публикувано 31 януари 2014 - 14:57
Като цяло пред екстремни условия бих казал че предното и задното са еднакви като проходимост - нещата опират до гуми, блокажи, клиеренс, спомагащи системи, шофьорски умения, не толкова до задвижващ мост. Естествено с предното като си в коловоз можеш да ползваш коза да въртиш волана наляво надясно и да се надяваш да захапе.Даже може да ме анатемосате но бих казал че и гумите нямат чак толкова невероятно голямо значение - имат някакво, но не и такова каквото ги изкарват всички.. Все по-често ставам свидетел как някой като види заседнала кола и веднага - "тоя е със летни гуми", сякаш като сложиш зимните гуми и вече си безсмъртен..
Освен до гуми и блокажи, опира и до разпределение на масата и настройка на окачването.
Коли, които са на греда отзад, ги чувствам много нестабилни при неравност в завой.
Последно, като карах едно Пежо декември до Враца при нулеви Т, нарочно направих задните гуми 2 атм. вместо 2.2 както е дал производителят.
#348
Публикувано 31 януари 2014 - 22:40
за добър баланс може ли две пернишки мацони на задната седалка 2х100=200...
#349
Публикувано 31 януари 2014 - 23:22
за добър баланс може ли две пернишки мацони на задната седалка 2х100=200...
Не, мерси...ще пропусна
За по-добър баланс, предпочитам задното
#350
Публикувано 31 януари 2014 - 23:54
е36ца купе 2.0ка мотор 150коня с напълно изрядно окачване ( стоково ) без никакви проблеми качих първи беклемето , преди снегорина да е започнал да рине.... имаше недозавиване само при спускането и то само на един завой и то защото аз започнах да завивам вече в завоя...нито ми е поднесло ...нито е боксувало , но много важно е магарето зад волана...почти винаги преценявах как да завия , на коя предавак да бъда и колко газ да давам
пп-Снега на беклемето бе около педя и малко ... още от Троян се изплаших , че няма да кача прохода , а то стана обратното - гумите са Нокиан


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#351
Публикувано 03 февруари 2014 - 14:57
OFF: Нокиан май ще се окажат добри зимни гуми.
#352
Публикувано 03 февруари 2014 - 16:20
Специално за един модел на нокиан бях гледал че зимните са по-добри от goodyear, conti michelin и т.н.
M112.940 inside
#353
Публикувано 03 февруари 2014 - 17:38
страхотни са.... много по малко се притеснявам вече... бавареца се води кекава кола ...от когато е с тез гуми , нито един път не е закъсал , че да го лашкам , че да рина сняг и т.н , винаги му бия предавката и си излиза и е без шпер...
Отлични качества , дори в кишата , която е омешана със лед .... а за снега не се притеснявам , но винаги имам едно на ум


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#354
Публикувано 10 март 2015 - 12:44
Не знам... Аз сега тая зима по принуда карам Тойотата на майка ми - дърта Карина комби - с некви гуми WANLI на не знам колко години. На мокро са пълна скръб, на сняг и лед обаче копат здраво. От Самоков до София в Неделя вечерта над 30 изпреварвания и си карах 70-90 на дългите прави 100. На отиване в Събота същото, даже се гонихме с една Q7ца. Ся, не казвам, че предното е панацея, ама щом с тия криви гумета върви така, значи си има предимства. Между другото почти същата скорост съм я постигал с Жига и Дебика- ама Жигата яко натоварена. Според мене има голямо значение и мощността - ако е по-малка, по-лесно се кара в такива условия. Тойотката е 99 к.с., Жигата 60 и нещо. Една 150-200 к.с. кола е много по-лесна за изкарване от пътя.
#355
Публикувано 10 март 2015 - 14:00
s202 2.5 турбо печка, Ей тоя баир - http://prikachi.com/...79/7973679f.png няколко пъти ме кара да го качвам пеша... То не може да добиете точна представа за наклон и прочие ама не съм очаквал да е толко "лигав" Benz-а. Тук преди няколко дни (при първия обилен сняг) се качвах с изкл. ASR и педал едва ли не на заварка... с вкл. ASR заставам посредата на баира и до там... Гумите са Toyo snow не знам си какво... Не са дот 2014 ама пък си имат грайфер и то стабилен..
На приятелката ми, баща и се катери без проблем с Нисан Примера комби ...
Чудо на техниката...
#356
Публикувано 10 март 2015 - 15:19
След като прекарах няколко дни в планината с моята Цетка ,съм твърдо решен да си купя куатро , откачиха ми се ръцете от копане , риене на сняг и бутане.
Ако някой има някое куатро и иска Бенц да идва за бартер!
NO PAIN - NO GAIN!
#357
Публикувано 10 март 2015 - 15:23
След като прекарах няколко дни в планината с моята Цетка ,съм твърдо решен да си купя куатро , откачиха ми се ръцете от копане , риене на сняг и бутане.
Ако някой има някое куатро и иска Бенц да идва за бартер!
Аз си мисля да пробвам с някои труп в багажника и да видя дали копа повече...
#358
Публикувано 10 март 2015 - 15:54
пичове, имал съм 6 коли с предно (аудита 80 и 90, микра, москвич алеко 2бр и волво с70) и три със задно (бмв 3ка, мерцове 124 и 210), и тия трите само общо съм ги карал 6 години... та сравнителен опит имам достатъчен, правил съм си експерименти доволно и зиме, и лете, на мокро и т.н.
само едно ще кажа - волвото с предно предаване ми беше колкото сегашната е-класа на килограми и размери - в един и същи завой в момента, в който се налага да пусна газта на волвото, за да не недозавие, с е-класата там в същия момент мачкам газта и излизам от завоя като пич...
на хлъзгав завой тръгне ли предницата, нито можеш да дадеш газ, нито да чукнеш спирачка, нито да завиеш - можеш само да се надяваш да спре, преди да влезеш в клуб "Мантинелата е моят водач" ... а задното можеш да излезеш от ситуация в повечето случаи доста по-лесно - и това от първа ръка го казвам, многократно при най-различни случаи задното ме е спасявало. зимно време с малко разум в главата, хубави гуми и опит със задното са достатъчни - пикливото ми 124 купе с отворен диф и ниско окачване при последния силен снеговалеж във варна преди години не го спрях, а съм бутал кви ли не кочини, нови стари, на предно, на задно, включително една дърта х5-ца с летни гуми
аз ги класифицирам така" 1. 4х4 2. задно 3. предно
един приятел вика, че предното било все едно да бягаш на ръце, а задното - нормално бягане )) и си е точно сравнението
#359
Публикувано 10 март 2015 - 16:05
След като прекарах няколко дни в планината с моята Цетка ,съм твърдо решен да си купя куатро , откачиха ми се ръцете от копане , риене на сняг и бутане.
Ако някой има някое куатро и иска Бенц да идва за бартер!
От Теб не го очаквах това изказване.Знаеш,че на "козата й требе пръч" демек -хубави гуми и лупата в багажника.При 1метър сняг нито куатро,нито 4матик помага,а снегорин и да "виках неволята".
Крайно време е да си вземеш "джип",знаеш какъв.


#360
Публикувано 10 март 2015 - 16:36
А той и снегорина затъна
Ама докато аз една дачия и един голф се бутахме ,дойде една А8ца куатро ,спря върна назад ,изчака ни да му направим място и ни заобиколи като конуси на полигон. Няма как да не искам куатро.
п.п. А че задното е в пъти по-добро от предното спор няма ,но истината е 4х4 ,затова все повече производители го слагат на леки коли.

п.п. А че задното е в пъти по-добро от предното спор няма ,но истината е 4х4 ,затова все повече производители го слагат на леки коли.
Този пост е редактиран от ХаPu: 10 март 2015 - 16:41
NO PAIN - NO GAIN!
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни