"Задно предаване" срещу "Предно предаване"FWD vs RWD
Започната от shotgun600, 26 юли 2011 - 12:38:48
388 мнения по тази тема
#331
Публикувано 28 септември 2011 - 12:35
Хамъре Не е баш така http://www.automedia...ticle_9250.html
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#332
Публикувано 05 януари 2012 - 16:43
Колеги да повдигна малко темата с мои преки чепатления за предното предаване.
По стечение на обстоятелствата в мен се оказа едно Пежо 406, 96г, 2.1 ТД което временно си го търкалям.
Досега вече има няма 7-8 години карам само Бенцове, но ето че тая зима така по междудругото си джиткам Пижако
Е колеги няма по голям кенеф от това да карам кола с предно особено на сняг.В какви филми, в какви въртележки се оказах на много пъти......просто неам думи
В момента в който вляза в завоя колата моментално се завърта на 180 градуса, а е с 4 зимни гуми.
След изживяните въртележки с него, реших да споделя моето мнение от личен опит върху предното предаване
Такива неочаквания завъртения с Бенц са просто невъзможни.
По стечение на обстоятелствата в мен се оказа едно Пежо 406, 96г, 2.1 ТД което временно си го търкалям.
Досега вече има няма 7-8 години карам само Бенцове, но ето че тая зима така по междудругото си джиткам Пижако
Е колеги няма по голям кенеф от това да карам кола с предно особено на сняг.В какви филми, в какви въртележки се оказах на много пъти......просто неам думи
В момента в който вляза в завоя колата моментално се завърта на 180 градуса, а е с 4 зимни гуми.
След изживяните въртележки с него, реших да споделя моето мнение от личен опит върху предното предаване
Такива неочаквания завъртения с Бенц са просто невъзможни.
Този пост е редактиран от Gangsta Man: 05 януари 2012 - 16:54
By Batev
#333
Публикувано 05 януари 2012 - 19:21
Просто с бенза , някак си те предупреждава .
Винаги съм готов да отриегирам
Винаги съм готов да отриегирам
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#334
Публикувано 05 януари 2012 - 20:01
Ама Трифка, Вие с него някакси си контактувате ли ? И той кФо ти казва ?някак си те предупреждава
By Batev
#335
Публикувано 05 януари 2012 - 20:53
Не е точно така с предното и задното : ))
И двете си имат плюсове и минуси.
Предното плюса му е че мотора му тежи на двигателния мост и до някъде има по добро сцепление докато при задното...
Малко си ходи на къде си иска : )
Но наистина е предвидимо.
А предното страда в по екстремни моменти от недозавиване.
И двете си имат плюсове и минуси.
Предното плюса му е че мотора му тежи на двигателния мост и до някъде има по добро сцепление докато при задното...
Малко си ходи на къде си иска : )
Но наистина е предвидимо.
А предното страда в по екстремни моменти от недозавиване.
Този пост е редактиран от staniola: 05 януари 2012 - 23:02
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#336
Публикувано 05 януари 2012 - 21:06
Не ми се ще да повтарям неща, на 23 страница, които многократно и много точно са обяснени по назад.
By Batev
#337
Публикувано 05 януари 2012 - 21:15
Колеги да повдигна малко темата с мои преки чепатления за предното предаване.
По стечение на обстоятелствата в мен се оказа едно Пежо 406, 96г, 2.1 ТД
В момента в който вляза в завоя колата моментално се завърта на 180 градуса, а е с 4 зимни гуми.
След изживяните въртележки с него, реших да споделя моето мнение от личен опит върху предното предаване
Такива неочаквания завъртения с Бенц са просто невъзможни.
Не е заради предното, а заради задния анти-рол бар или по нашему стабилизираща щанга.
За да компенсират недозавиването отпред са одървили задницата посредством дебел анти-ролбар - 21,22,22.5, или 23мм.
http://www.auto-part..._GrM2om7NEjokGi
Иначе за моя изненада задното окачване си е съвсем кадърно - многоточково, не е с греда, както препдолагах.
Бенцовете, понеже са със задно, отзад са им сложили по-тънки анти-ролбари, на моята кола е колкото кутрето ми, а отпред е 22мм.
#338
Публикувано 05 януари 2012 - 21:20
E сори ма не съм чел 23 страници : )Не ми се ще да повтарям неща, на 23 страница, които многократно и много точно са обяснени по назад.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#339
Публикувано 05 януари 2012 - 21:34
Добър спор кефим се.Че то погледнато реално в България няма много значение с какво предаване си.Кой със задно ама гуми произведени 2002г и трета употреба.Кой с предно ама терикат разбираш ли сложил зимни гуми само отпред и задницата му се вее при спиране и завой като самарското знаме и за капак напролет зимните отзад летните отпред да ги запазиме за догодина ,разбираш ли значи.
#340
Публикувано 05 януари 2012 - 23:03
Така е прав си за гумите. Много хора слагат зимни само на двигателнития мост и то втора ръка на 8 години и вече са готови за зимата.
Но напоследък я няма зимата. Виж сега това зима ли е?
Като по малък си спомням толкова сняг беше наваляло че малката уличка пред нас беше непроходима една седмица докато не дойдоха да я разчистят.
А сега даже и сняг няма : )
Но по темата предпочитам квадро
Но напоследък я няма зимата. Виж сега това зима ли е?
Като по малък си спомням толкова сняг беше наваляло че малката уличка пред нас беше непроходима една седмица докато не дойдоха да я разчистят.
А сега даже и сняг няма : )
Но по темата предпочитам квадро
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#341
Публикувано 31 януари 2014 - 10:28
#342
Публикувано 31 януари 2014 - 10:55
ей... дразнител
Супер е предното, вчера карах на жената Нисана.
2-3 недозавивания на абсолютно чист път, от заледена мъгла. Добре че е малка кола, че ако бях с някой траулер, щях да събирам кофите.
Цял ден със задно не хлъзнах никъде, но за сметка на това, за 3-4км. с предното, имаше весели моменти.
Сега, с ръка на сърцето. В Овча Купел, на киша, никога нямаше да мога да мина от там, от където минах с Корса от 90те години, нафтова печка. Това ме изуми просто как си издрапа до горе.
Едва ли има какво повече да бистрим по въпроса.
А и няма грижи, Мерцедес и БМВ тръгнаха по пътя на малолитражки с предно, след 10 години, това ще е.
Да не са балъци да пилеят пари за производство на кардани, диференциали, полуоски... пляс там 2 гуми на гредата/носача и тва е.
Имаше един Гоуф от актуалните модели, който във версията с малък мотор е на греда отзад. По-яките мотори са с носачи.
От Гоуф груп се кълнат, че водачите няма да усетят разликите... толкова по въпроса с развойната дейност... всичко е икономика.
#343
Публикувано 31 януари 2014 - 11:32
Аз трябва да добавя, че комбинацията Sportline стабилизатори с нормално окачване плюс оригинални джанти за модела дават много добра предивидимост.
Дори да се заиграя с педала и задните гуми да загубят сцепление, траекторията на движение не се променя.
С две думи, всеки опит за дрифт е съпроводен с много усилие за извеждане на автомобила от зададената му с волана траектория. Тоест, човек няма как да направи дрифт, освен ако много силно не го желае - с много газ и прекомерен ъгъл на завой от волана. Защото само с много газ - задницата боксува, но не поднася.
В неделя като падна снега жена ми се оплакваше, че колата и носела. Качих се и аз на Ситроенчето да пробвам - при заигравка с газта, недозавиване и поднасяне наляво и надясно, изискващо повече компенсация от волана, за да върви направо.
#344
Публикувано 31 януари 2014 - 11:37
До новите колеги които не са участвали в споровете ни за задно-предно. Момчета запомнете това изречение:
Предното е малко по-проходимо, но за сметка на това е в пъти по-опасно от задното!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#345
Публикувано 31 януари 2014 - 12:16
Аз само да споделя тия дни какво беше положението по пътищата. Понеделник тръгваме от варна за софия, тъкмо беше наваляло - първо станах в 6 часа да запаля рендака на майка ми, опънах един кабел и запалих един радиатор и го хвърлих в колата - към 8 часа горе долу се беше размразила. На прясно навалял снежец - много добра проходимост - към 9 и половина излязохме от варна. Преди това на бензиностанцията колата заседна по корем на равно, но това е проблем с клиеренса, не предаването.
После се прехвърляме вторник вечерта пътуваме от софия за смолян - в прохода след асеновград много недозавиване почти на всеки завой, но да кажем че това го отдавам на шофьорските неумения на майка ми Сряда по обяд тръгваме от смолян за варна - буксуване и недозавиване в прохода, нямаше проблем със засядане. Пристигаме във варна - 1 час паркиране пред нас. Става въпрос за около 20-30 метра пресечка от главния път с леко баирче нагоре. На отъпкан леко заледен сняг единственото което помага - бърнаут на 3та на място докато не запалиш предните гуми и не стопят леда, гумите захапват пътя което дава моментна засилка, но недостатъчна. Накрая 4 човека бутаха и на полусъединител на 2ра успях да паркирам.
Като цяло пред екстремни условия бих казал че предното и задното са еднакви като проходимост - нещата опират до гуми, блокажи, клиеренс, спомагащи системи, шофьорски умения, не толкова до задвижващ мост. Естествено с предното като си в коловоз можеш да ползваш коза да въртиш волана наляво надясно и да се надяваш да захапе.Даже може да ме анатемосате но бих казал че и гумите нямат чак толкова невероятно голямо значение - имат някакво, но не и такова каквото ги изкарват всички.. Все по-често ставам свидетел как някой като види заседнала кола и веднага - "тоя е със летни гуми", сякаш като сложиш зимните гуми и вече си безсмъртен..
Като цяло ситуацията по пътя беше следната - за повече от 1000км видях 2 заседнали беденвета, няколко буса (с предно) които бях изхвърчали от пътя и буквално ги бяха забили в някоя пряспа, и един джип който се беше претъркулил по таван извън пътя. От Бургас нагоре искам да кажа че имаше едно CLK 209 което така вървеше че направо ми скри шапката, смело раздаваше газ по завоите и преспите и изпреварваше джиповете.
Follow your own star...
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни