"Задно предаване" срещу "Предно предаване"FWD vs RWD
Започната от shotgun600, 26 юли 2011 - 12:38:48
388 мнения по тази тема
#316
Публикувано 15 август 2011 - 10:38
Така!
Ето и едно от условията ми! Ще кажете кой съм аз да поставям условия и ще бъдете прави.......както щете! Задавали са ми този въпрос и ако последва,ще отговоря с две думи.
Сами си преценявайте!
Спирам да вземам участие в темите където този се изявява! Да спирам!
Това е моят начин! Преценявайте си сами!
Ето и едно от условията ми! Ще кажете кой съм аз да поставям условия и ще бъдете прави.......както щете! Задавали са ми този въпрос и ако последва,ще отговоря с две думи.
Сами си преценявайте!
Спирам да вземам участие в темите където този се изявява! Да спирам!
Това е моят начин! Преценявайте си сами!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#317
Публикувано 18 август 2011 - 18:35
Съблюдавай Ладата, която ще влети в Газелата ...
После пак може да си обясняваме !
Завой, мокро и задно предававе ... Толиатката е преко сили - 80 коня и то на двигателя ...
И да те питам колко коли с предно минаха през завоя, и кой се удари накрая !
И за да не спориш с колко е влязъл, гледах клипчето сигурно 10 пъти и Ладата си се движеше нормално ...
#318
Публикувано 18 август 2011 - 22:07
Ебаси клипа!!! Шофьора и детето как излетяха през задния джам заедно със седалката!!!
Предното предаване не е чак толкова лошо. Първата ми кола беше с предно и никога не съм поднасял на мокро ,докато с доста други коли със задно
съм се въртял при скорости,при които съм пътувал без инциденти в колата с предно предаване.
През зимата и аз мисля ,че предното е в пъти по удобно,проходимо и сигурно.
Обаче в крайна сметка вероятността да се пречукаш е функция от опита на водача, гумите, колата, настилката и не на последно място късмета....
Аз лично не мога да определя тотално приемущество на някое от двете задвижвания.
Затова съм на мнение,че 4х4 си е най добре,макар че и то има специфични слабости.
Предното предаване не е чак толкова лошо. Първата ми кола беше с предно и никога не съм поднасял на мокро ,докато с доста други коли със задно
съм се въртял при скорости,при които съм пътувал без инциденти в колата с предно предаване.
През зимата и аз мисля ,че предното е в пъти по удобно,проходимо и сигурно.
Обаче в крайна сметка вероятността да се пречукаш е функция от опита на водача, гумите, колата, настилката и не на последно място късмета....
Аз лично не мога да определя тотално приемущество на някое от двете задвижвания.
Затова съм на мнение,че 4х4 си е най добре,макар че и то има специфични слабости.
#319
Публикувано 18 август 2011 - 22:13
Момчета няма нищо по-хубаво от това че умеете колите но не пренебрегвайте това което се опитах да обясня. Ще ви бъде само от полза!!!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#320
Публикувано 18 август 2011 - 22:21
4х4 има само една специфична слабост: точно когато най-много разчиташ на него, то ъе предава, я ще се сурнеш неконтролируемо, я ще се окопаеш зверски и ще търчиш за трактор...Ебаси клипа!!! Шофьора и детето как излетяха през задния джам заедно със седалката!!!
Предното предаване не е чак толкова лошо. Първата ми кола беше с предно и никога не съм поднасял на мокро ,докато с доста други коли със задно
съм се въртял при скорости,при които съм пътувал без инциденти в колата с предно предаване.
През зимата и аз мисля ,че предното е в пъти по удобно,проходимо и сигурно.
Обаче в крайна сметка вероятността да се пречукаш е функция от опита на водача, гумите, колата, настилката и не на последно място късмета....
Аз лично не мога да определя тотално приемущество на някое от двете задвижвания.
Затова съм на мнение,че 4х4 си е най добре,макар че и то има специфични слабости.
По-добре задеижване само на единия мост, да не си въобразяваш глупости.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#321
Публикувано 18 август 2011 - 22:29
За окопаването не съм съгласен ,но за сурването - да - това му е най коварната слабост за мен.
На Петрохан съм се суркал в преспите с 4х4, със задно съм се въртял, а с предното съм минавал без проблем винаги през зимата.
На Петрохан съм се суркал в преспите с 4х4, със задно съм се въртял, а с предното съм минавал без проблем винаги през зимата.
#322
Публикувано 19 август 2011 - 08:20
Момчета няма нищо по-хубаво от това че умеете колите но не пренебрегвайте това което се опитах да обясня. Ще ви бъде само от полза!!!
И не ми обяснявайте за предното как било по-добро на мокро, че и на сняг ... карайте само с почти перфектни гуми, а не с 3 и повече годишни, поддържайте си колата в почти идеално техническо състояние (окачване, управление ...), усетете двата типа автомобили (задно/предно) и тогава ми разправяйте кое било по- по-най. Продължавам да твърдя, че предното е при всякакви условия по-:
1. Управлемо
2. Безопасно (за всякакъв тип шофьори)
3. Евтино
Понякога, сравнително рядко, задното изисква малко повече концентрация и умения (например катерене по заснежен планински път или движение с висока скорост по мокро с яки завои). Но уверявам ви, ако има желание и възможности - с усвояването на тези умения удовлоствието от шофирането ви се удвоява (поне).
Поздрави на всички
#323
Публикувано 19 август 2011 - 11:37
Ладата прави курвенски номера на хлъзгава настилка. Не задното. С ладата съм се въртял на един завой в Карнобат. Сутринта през лятото, много рано, лека роса. Правеха ремонт по пътя и ни отбиха нанякъде. И на един завой малко по-остричък, заради това отклоняване, не внимавах с газта и ме врътна.
После още 2-3 пъти съм се въртял. Но си беше от чист келешлък - от дрифт, та на 180 градуса . Но не е имало проблем.
Сега си спомних че на Нова година ходихме на гости на едни приятели от Младост 1А със Ситроенчето на жената.
Има една уличка между Малинов и Йерусалим, с лека чупка по средата, и после завой прав ъгъл при високите блокове.
Та на тая чупка, рекох да намаля леко и колата тръгна. Номера не можа да му мине - не го изпуснах, но жената нещо се нацупи. Рещи че нещо съм се бъзикал с колата.
После на връщане си караше тя, че аз се бях почерпил, и стана същото.
А относно задното и въртенето - помня следната ситуация. Като студент в Благоевград, със съквартиранта отиваме на Банско зимата с неговата кола. Той караше един опел омега комби, с 2.4 мотор, със задно.
Пред нас върви една Ладичка. На един от завоите, Ладичката подхлъзна и шофьора, а да я овладее,върти на едната посока, тя тръгва на другата и така като махало. И накрая яхна пряспата отстрани на пътя. А ние спряхме да помогнем да я избутат в пътя. Омегата обаче не мръдна. А онзи не знам дали беше със зимни гуми, но Омегата беше. Но ладюхата с този цял мост отзад, много лесно тръгва.
Моята съм я карал една зима само с 2 зимни гуми, и то отпред, за да съм сигурен, че ще спра. На следващата зима като купих още 2 зимни гуми и се родих направо.
А едно време, зимни летни - гумите са били едни - "Видахим". Хората са гледали само да с по-голям грайфер и пак са минавали Петрохан в зимни условия. Дали пък не са били по-добри шофьори от нас сега, дето само знаем да настъпваме.
После още 2-3 пъти съм се въртял. Но си беше от чист келешлък - от дрифт, та на 180 градуса . Но не е имало проблем.
Сега си спомних че на Нова година ходихме на гости на едни приятели от Младост 1А със Ситроенчето на жената.
Има една уличка между Малинов и Йерусалим, с лека чупка по средата, и после завой прав ъгъл при високите блокове.
Та на тая чупка, рекох да намаля леко и колата тръгна. Номера не можа да му мине - не го изпуснах, но жената нещо се нацупи. Рещи че нещо съм се бъзикал с колата.
После на връщане си караше тя, че аз се бях почерпил, и стана същото.
А относно задното и въртенето - помня следната ситуация. Като студент в Благоевград, със съквартиранта отиваме на Банско зимата с неговата кола. Той караше един опел омега комби, с 2.4 мотор, със задно.
Пред нас върви една Ладичка. На един от завоите, Ладичката подхлъзна и шофьора, а да я овладее,върти на едната посока, тя тръгва на другата и така като махало. И накрая яхна пряспата отстрани на пътя. А ние спряхме да помогнем да я избутат в пътя. Омегата обаче не мръдна. А онзи не знам дали беше със зимни гуми, но Омегата беше. Но ладюхата с този цял мост отзад, много лесно тръгва.
Моята съм я карал една зима само с 2 зимни гуми, и то отпред, за да съм сигурен, че ще спра. На следващата зима като купих още 2 зимни гуми и се родих направо.
А едно време, зимни летни - гумите са били едни - "Видахим". Хората са гледали само да с по-голям грайфер и пак са минавали Петрохан в зимни условия. Дали пък не са били по-добри шофьори от нас сега, дето само знаем да настъпваме.
#324
Публикувано 19 август 2011 - 19:12
Плюсчето ти е от мен маме ... Мноооооого истина има в последното изречение, много ...
Е гледам ги момчетията как се потят зад волана ... И като се върна назад във времето, и се чудя за чии съм правел такива "глупости" ...
В никакъв случай не искам постовете ми да се възприемат като заяждане с някой от Вас ...
Е гледам ги момчетията как се потят зад волана ... И като се върна назад във времето, и се чудя за чии съм правел такива "глупости" ...
В никакъв случай не искам постовете ми да се възприемат като заяждане с някой от Вас ...
#325
Публикувано 27 септември 2011 - 21:28
Та какво си говорихме тук, а какво става...
http://www.automedia...icle_14292.html
ето какво пише(копи§пейст от горния линк за мързеливите):
Mercedes ще представи малък CLS в Ню Йорк
Обозначен като CLC, моделът ще използва платформата на B-Class и ще бъде най-достъпния седан на марката.
През пролетта на следващата година, под прожекторите на автомобилен салон Ню Йорк 2012, Mercedes-Benz ще представи нов модел. Той най-вероятно ще бъде по-малък брат на CLS и също като него ще се отличава с дизайн на купе с четири врати.
Автомобилът със задвижване към предните колела ще получи името CLC и ще използва платформата на новата B-Class. Mercedes-Benz CLC ще бъде най-достъпния седан на марката, но ще бъде "истински Mercedes", твърдят хора от компанията пред Inside Line.
Също на платформата на B-Class (MFA -Mercedes Front-wheel-drive Architecture) ще се прави и компактен SUV модел, който най-вероятно ще се обозначава като GLC.
Досегашната информация за Mercedes-Benz CLC гласеше, че стандартната версия на колата ще се предлага с предно предаване, а спортната AMG-модификация - със задвижване към четирите колела.
Двигателите ще бъдат бензинови и дизелови с турбина, вкл. 1.6-литров бензинов агрегат с версии на мощност 121 к.с. и 154 к.с. Ще има и двулитров бензинов турбодвигател с мощност 207 к.с., който ще позволява ускорение от място до 100 км/час за под 7 секунди.
Дизеловите двигатели ще са с обем 1.8 литра и мощност 108 и 134 к.с., както и с обем 2.1 литра и мощност 168 и 201 к.с. Горещата версия, CLC AMG ще е с бензинов двулитров би-турбо двигател с мощност 296 к.с. Ще се комбинира с трансмисия с два съединителя.
Моделът трябва да стъпи на пазара през 2013 година.
http://www.automedia...icle_14292.html
ето какво пише(копи§пейст от горния линк за мързеливите):
Mercedes ще представи малък CLS в Ню Йорк
Обозначен като CLC, моделът ще използва платформата на B-Class и ще бъде най-достъпния седан на марката.
През пролетта на следващата година, под прожекторите на автомобилен салон Ню Йорк 2012, Mercedes-Benz ще представи нов модел. Той най-вероятно ще бъде по-малък брат на CLS и също като него ще се отличава с дизайн на купе с четири врати.
Автомобилът със задвижване към предните колела ще получи името CLC и ще използва платформата на новата B-Class. Mercedes-Benz CLC ще бъде най-достъпния седан на марката, но ще бъде "истински Mercedes", твърдят хора от компанията пред Inside Line.
Също на платформата на B-Class (MFA -Mercedes Front-wheel-drive Architecture) ще се прави и компактен SUV модел, който най-вероятно ще се обозначава като GLC.
Досегашната информация за Mercedes-Benz CLC гласеше, че стандартната версия на колата ще се предлага с предно предаване, а спортната AMG-модификация - със задвижване към четирите колела.
Двигателите ще бъдат бензинови и дизелови с турбина, вкл. 1.6-литров бензинов агрегат с версии на мощност 121 к.с. и 154 к.с. Ще има и двулитров бензинов турбодвигател с мощност 207 к.с., който ще позволява ускорение от място до 100 км/час за под 7 секунди.
Дизеловите двигатели ще са с обем 1.8 литра и мощност 108 и 134 к.с., както и с обем 2.1 литра и мощност 168 и 201 к.с. Горещата версия, CLC AMG ще е с бензинов двулитров би-турбо двигател с мощност 296 к.с. Ще се комбинира с трансмисия с два съединителя.
Моделът трябва да стъпи на пазара през 2013 година.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#326
Публикувано 27 септември 2011 - 21:59
Ами според мен е нормално. Тя В класата не беше ли с предно? Аз доколкото си спомням беше така и щом ще е на нейната платформа е логично. Просто " опаковката на вафлата ще е друга ".Та какво си говорихме тук, а какво става...
http://www.automedia...icle_14292.html
ето какво пише(копи§пейст от горния линк за мързеливите):
Mercedes ще представи малък CLS в Ню Йорк
Обозначен като CLC, моделът ще използва платформата на B-Class и ще бъде най-достъпния седан на марката.
През пролетта на следващата година, под прожекторите на автомобилен салон Ню Йорк 2012, Mercedes-Benz ще представи нов модел. Той най-вероятно ще бъде по-малък брат на CLS и също като него ще се отличава с дизайн на купе с четири врати.
Автомобилът със задвижване към предните колела ще получи името CLC и ще използва платформата на новата B-Class. Mercedes-Benz CLC ще бъде най-достъпния седан на марката, но ще бъде "истински Mercedes", твърдят хора от компанията пред Inside Line.
Също на платформата на B-Class (MFA -Mercedes Front-wheel-drive Architecture) ще се прави и компактен SUV модел, който най-вероятно ще се обозначава като GLC.
Досегашната информация за Mercedes-Benz CLC гласеше, че стандартната версия на колата ще се предлага с предно предаване, а спортната AMG-модификация - със задвижване към четирите колела.
Двигателите ще бъдат бензинови и дизелови с турбина, вкл. 1.6-литров бензинов агрегат с версии на мощност 121 к.с. и 154 к.с. Ще има и двулитров бензинов турбодвигател с мощност 207 к.с., който ще позволява ускорение от място до 100 км/час за под 7 секунди.
Дизеловите двигатели ще са с обем 1.8 литра и мощност 108 и 134 к.с., както и с обем 2.1 литра и мощност 168 и 201 к.с. Горещата версия, CLC AMG ще е с бензинов двулитров би-турбо двигател с мощност 296 к.с. Ще се комбинира с трансмисия с два съединителя.
Моделът трябва да стъпи на пазара през 2013 година.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#327
Публикувано 27 септември 2011 - 23:14
картинката става все по грозна...
#329
Публикувано 28 септември 2011 - 10:22
Явно и мерцедес са се хлъзнали по наклонената плоскост на предното предаване.
Засега май само БМВ не са изкарали модел с предно.
Засега май само БМВ не са изкарали модел с предно.
#330
Публикувано 28 септември 2011 - 11:20
Интересно... грешката явно е в моя телевизор...
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни