Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

"Задно предаване" срещу "Предно предаване"FWD vs RWD


  • Please log in to reply
388 мнения по тази тема

#316 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 август 2011 - 10:38

Така!

Ето и едно от условията ми! Ще кажете кой съм аз да поставям условия и ще бъдете прави.......както щете! Задавали са ми този въпрос и ако последва,ще отговоря с две думи.

Сами си преценявайте!

Спирам да вземам участие в темите където този се изявява! Да спирам!

Това е моят начин! Преценявайте си сами!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#317 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 18 август 2011 - 18:35


Съблюдавай Ладата, която ще влети в Газелата ...
После пак може да си обясняваме !
Завой, мокро и задно предававе ... Толиатката е преко сили - 80 коня и то на двигателя ...
И да те питам колко коли с предно минаха през завоя, и кой се удари накрая !
И за да не спориш с колко е влязъл, гледах клипчето сигурно 10 пъти и Ладата си се движеше нормално ...
  • 0

#318 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 18 август 2011 - 22:07

Ебаси клипа!!! Шофьора и детето как излетяха през задния джам заедно със седалката!!!

Предното предаване не е чак толкова лошо. Първата ми кола беше с предно и никога не съм поднасял на мокро ,докато с доста други коли със задно
съм се въртял при скорости,при които съм пътувал без инциденти в колата с предно предаване.

През зимата и аз мисля ,че предното е в пъти по удобно,проходимо и сигурно.

Обаче в крайна сметка вероятността да се пречукаш е функция от опита на водача, гумите, колата, настилката и не на последно място късмета....

Аз лично не мога да определя тотално приемущество на някое от двете задвижвания.

Затова съм на мнение,че 4х4 си е най добре,макар че и то има специфични слабости.
  • 0

#319 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 август 2011 - 22:13

Момчета :) няма нищо по-хубаво от това че умеете колите но не пренебрегвайте това което се опитах да обясня. Ще ви бъде само от полза!!! :wind14:

:beer:
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#320 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 18 август 2011 - 22:21

Ебаси клипа!!! Шофьора и детето как излетяха през задния джам заедно със седалката!!!

Предното предаване не е чак толкова лошо. Първата ми кола беше с предно и никога не съм поднасял на мокро ,докато с доста други коли със задно
съм се въртял при скорости,при които съм пътувал без инциденти в колата с предно предаване.

През зимата и аз мисля ,че предното е в пъти по удобно,проходимо и сигурно.

Обаче в крайна сметка вероятността да се пречукаш е функция от опита на водача, гумите, колата, настилката и не на последно място късмета....

Аз лично не мога да определя тотално приемущество на някое от двете задвижвания.

Затова съм на мнение,че 4х4 си е най добре,макар че и то има специфични слабости.

4х4 има само една специфична слабост: точно когато най-много разчиташ на него, то ъе предава, я ще се сурнеш неконтролируемо, я ще се окопаеш зверски и ще търчиш за трактор...
По-добре задеижване само на единия мост, да не си въобразяваш глупости.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#321 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 18 август 2011 - 22:29

За окопаването не съм съгласен ,но за сурването - да - това му е най коварната слабост за мен.

На Петрохан съм се суркал в преспите с 4х4, със задно съм се въртял, а с предното съм минавал без проблем винаги през зимата.
  • 0

#322 cyanogen78

cyanogen78

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Интереси:абсолутно всекакви
  • Автомобил:
    W124 E 200 - 1995
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 август 2011 - 08:20

Момчета :) няма нищо по-хубаво от това че умеете колите но не пренебрегвайте това което се опитах да обясня. Ще ви бъде само от полза!!! :wind14:

:beer:


И не ми обяснявайте за предното как било по-добро на мокро, че и на сняг ... карайте само с почти перфектни гуми, а не с 3 и повече годишни, поддържайте си колата в почти идеално техническо състояние (окачване, управление ...), усетете двата типа автомобили (задно/предно) и тогава ми разправяйте кое било по- по-най. Продължавам да твърдя, че предното е при всякакви условия по-:

1. Управлемо
2. Безопасно (за всякакъв тип шофьори)
3. Евтино ;)

Понякога, сравнително рядко, задното изисква малко повече концентрация и умения (например катерене по заснежен планински път или движение с висока скорост по мокро с яки завои). Но уверявам ви, ако има желание и възможности - с усвояването на тези умения удовлоствието от шофирането ви се удвоява (поне).

Поздрави на всички
  • 0

#323 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4599 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 19 август 2011 - 11:37

Ладата прави курвенски номера на хлъзгава настилка. Не задното. С ладата съм се въртял на един завой в Карнобат. Сутринта през лятото, много рано, лека роса. Правеха ремонт по пътя и ни отбиха нанякъде. И на един завой малко по-остричък, заради това отклоняване, не внимавах с газта и ме врътна.

После още 2-3 пъти съм се въртял. Но си беше от чист келешлък - от дрифт, та на 180 градуса :). Но не е имало проблем.

Сега си спомних че на Нова година ходихме на гости на едни приятели от Младост 1А със Ситроенчето на жената.

Има една уличка между Малинов и Йерусалим, с лека чупка по средата, и после завой прав ъгъл при високите блокове.

Та на тая чупка, рекох да намаля леко и колата тръгна. Номера не можа да му мине - не го изпуснах, но жената нещо се нацупи. Рещи че нещо съм се бъзикал с колата.

После на връщане си караше тя, че аз се бях почерпил, и стана същото.

А относно задното и въртенето - помня следната ситуация. Като студент в Благоевград, със съквартиранта отиваме на Банско зимата с неговата кола. Той караше един опел омега комби, с 2.4 мотор, със задно.
Пред нас върви една Ладичка. На един от завоите, Ладичката подхлъзна и шофьора, а да я овладее,върти на едната посока, тя тръгва на другата и така като махало. И накрая яхна пряспата отстрани на пътя. А ние спряхме да помогнем да я избутат в пътя. Омегата обаче не мръдна. А онзи не знам дали беше със зимни гуми, но Омегата беше. Но ладюхата с този цял мост отзад, много лесно тръгва.

Моята съм я карал една зима само с 2 зимни гуми, и то отпред, за да съм сигурен, че ще спра. На следващата зима като купих още 2 зимни гуми и се родих направо.
А едно време, зимни летни - гумите са били едни - "Видахим". Хората са гледали само да с по-голям грайфер и пак са минавали Петрохан в зимни условия. Дали пък не са били по-добри шофьори от нас сега, дето само знаем да настъпваме.
  • 2

#324 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 19 август 2011 - 19:12

Плюсчето ти е от мен маме ... Мноооооого истина има в последното изречение, много ...
Е гледам ги момчетията как се потят зад волана ... И като се върна назад във времето, и се чудя за чии съм правел такива "глупости" ...
В никакъв случай не искам постовете ми да се възприемат като заяждане с някой от Вас ...
  • 1

#325 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 27 септември 2011 - 21:28

Та какво си говорихме тук, а какво става...
http://www.automedia...icle_14292.html

ето какво пише(копи§пейст от горния линк за мързеливите):
Mercedes ще представи малък CLS в Ню Йорк


Обозначен като CLC, моделът ще използва платформата на B-Class и ще бъде най-достъпния седан на марката.
През пролетта на следващата година, под прожекторите на автомобилен салон Ню Йорк 2012, Mercedes-Benz ще представи нов модел. Той най-вероятно ще бъде по-малък брат на CLS и също като него ще се отличава с дизайн на купе с четири врати.

Автомобилът със задвижване към предните колела ще получи името CLC и ще използва платформата на новата B-Class. Mercedes-Benz CLC ще бъде най-достъпния седан на марката, но ще бъде "истински Mercedes", твърдят хора от компанията пред Inside Line.

Също на платформата на B-Class (MFA -Mercedes Front-wheel-drive Architecture) ще се прави и компактен SUV модел, който най-вероятно ще се обозначава като GLC.

Досегашната информация за Mercedes-Benz CLC гласеше, че стандартната версия на колата ще се предлага с предно предаване, а спортната AMG-модификация - със задвижване към четирите колела.

Двигателите ще бъдат бензинови и дизелови с турбина, вкл. 1.6-литров бензинов агрегат с версии на мощност 121 к.с. и 154 к.с. Ще има и двулитров бензинов турбодвигател с мощност 207 к.с., който ще позволява ускорение от място до 100 км/час за под 7 секунди.

Дизеловите двигатели ще са с обем 1.8 литра и мощност 108 и 134 к.с., както и с обем 2.1 литра и мощност 168 и 201 к.с. Горещата версия, CLC AMG ще е с бензинов двулитров би-турбо двигател с мощност 296 к.с. Ще се комбинира с трансмисия с два съединителя.

Моделът трябва да стъпи на пазара през 2013 година.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#326 Yumerov

Yumerov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Високо строителство, ВиК, риболов, фитнес
  • Автомобил:
    Mercedes W202 200 kompressor 1996g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 септември 2011 - 21:59

Та какво си говорихме тук, а какво става...
http://www.automedia...icle_14292.html

ето какво пише(копи§пейст от горния линк за мързеливите):
Mercedes ще представи малък CLS в Ню Йорк


Обозначен като CLC, моделът ще използва платформата на B-Class и ще бъде най-достъпния седан на марката.
През пролетта на следващата година, под прожекторите на автомобилен салон Ню Йорк 2012, Mercedes-Benz ще представи нов модел. Той най-вероятно ще бъде по-малък брат на CLS и също като него ще се отличава с дизайн на купе с четири врати.

Автомобилът със задвижване към предните колела ще получи името CLC и ще използва платформата на новата B-Class. Mercedes-Benz CLC ще бъде най-достъпния седан на марката, но ще бъде "истински Mercedes", твърдят хора от компанията пред Inside Line.

Също на платформата на B-Class (MFA -Mercedes Front-wheel-drive Architecture) ще се прави и компактен SUV модел, който най-вероятно ще се обозначава като GLC.

Досегашната информация за Mercedes-Benz CLC гласеше, че стандартната версия на колата ще се предлага с предно предаване, а спортната AMG-модификация - със задвижване към четирите колела.

Двигателите ще бъдат бензинови и дизелови с турбина, вкл. 1.6-литров бензинов агрегат с версии на мощност 121 к.с. и 154 к.с. Ще има и двулитров бензинов турбодвигател с мощност 207 к.с., който ще позволява ускорение от място до 100 км/час за под 7 секунди.

Дизеловите двигатели ще са с обем 1.8 литра и мощност 108 и 134 к.с., както и с обем 2.1 литра и мощност 168 и 201 к.с. Горещата версия, CLC AMG ще е с бензинов двулитров би-турбо двигател с мощност 296 к.с. Ще се комбинира с трансмисия с два съединителя.

Моделът трябва да стъпи на пазара през 2013 година.

Ами според мен е нормално. Тя В класата не беше ли с предно? Аз доколкото си спомням беше така и щом ще е на нейната платформа е логично. Просто " опаковката на вафлата ще е друга ".
  • 0
Луд умора нема, само се поти

Публикувано изображение

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

#327 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 27 септември 2011 - 23:14

картинката става все по грозна...
  • 0

#328 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 27 септември 2011 - 23:22

картинката става все по грозна...

Не знам дали тук е мястото да спомена,че ще има и а класа със двигател на Рено :)...и така..
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#329 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4599 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 28 септември 2011 - 10:22

Явно и мерцедес са се хлъзнали по наклонената плоскост на предното предаване.

Засега май само БМВ не са изкарали модел с предно.
  • 0

#330 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 септември 2011 - 11:20

Интересно... грешката явно е в моя телевизор...
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни