"Задно предаване" срещу "Предно предаване"FWD vs RWD
Започната от shotgun600, 26 юли 2011 - 12:38:48
388 мнения по тази тема
#61
Публикувано 28 юли 2011 - 14:38
Тоз барна спирачките бе,кара като луд,ти кво искаш.
Никога не оставям магарето си в калта.
#62
Публикувано 28 юли 2011 - 15:20
За малко да се изцепи и си караше доста лудо.... Наркомани
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#63
Публикувано 28 юли 2011 - 16:15
Предно vs. Задно:
Малко късно се включвам в темата.
Трябва да почнем малко отдалеч. Когато подадем газ, на каквато и да е кола, предницата олеква. Когато натиснем спирачка, олеква задницата.
Разбира се производителите прибягват до специфични промени в окачването за да укротят тези тенденции - "anti-squat" и "anti-dive" - но при рязка промяна на скоростта на движение имаме преместване на тежестта - "weight transfer".
Когато автомобил с предно предаване изгуби сцепление в завой на предните колела, колата започва да недозавива. Това налага да се пренесе тежест върху предните колела, за да се възстанови сцеплението. Получава се като се отпусне газта и/или се натисне спирачката.
Когато автомобил със задно предаване загуби сцепление на задвижващите колела - колата започва да свръхзавива. Това налага отнемане на газта и корекция на посоката на завиване.
При затруднени пътни условия - трябва да се шофира с такава скорост че да не се налага промяна в скоростта при маневра, тоест подаване на газ или натискане на спирачка.
въпрос на навик и умение е, кой какъв тип авъомобил предпочита, но както видяхме има съществена разлика при поведението на двата автомобила.
Тъй като колите с предно не проявяват склонност към свръхзавиване при подаване на газ, шофьорите на такива коли нямат усет за подаването на газта и това може да бъде проблем при сядането зад волана на автомобил със задно задвижване. Зимно време, повечето шофьори се измъкват с мръсна газ от преспите или заледените участъци - тактика която не "работи" при автомобил със задно.
Затова "народа" обича предно. А производителите са окей, защото предното е по-леко, по-евтино, предполага напречно разположение на мотора и спестява място. Мотор, кутия и диф представляват едно цяло.
Като недостатък на предното мога да посоча склонността да тегли към по-късата полуоска, или колелото с по-голямо сцепление ("torque steer").
Като недостатък на задното мога да посоча по-големите загуби в трансмисия и диференциал.
Въпреки това аз предпочитам автомобил със задно задвижване. Някакси по естествено се вземат завоите. Като се кача в автомобил с предно и имам чувството че воланът постоянно се бори с двигателя за надмощие над предните колела. Все едно стъпвам в паници.
Малко късно се включвам в темата.
Трябва да почнем малко отдалеч. Когато подадем газ, на каквато и да е кола, предницата олеква. Когато натиснем спирачка, олеква задницата.
Разбира се производителите прибягват до специфични промени в окачването за да укротят тези тенденции - "anti-squat" и "anti-dive" - но при рязка промяна на скоростта на движение имаме преместване на тежестта - "weight transfer".
Когато автомобил с предно предаване изгуби сцепление в завой на предните колела, колата започва да недозавива. Това налага да се пренесе тежест върху предните колела, за да се възстанови сцеплението. Получава се като се отпусне газта и/или се натисне спирачката.
Когато автомобил със задно предаване загуби сцепление на задвижващите колела - колата започва да свръхзавива. Това налага отнемане на газта и корекция на посоката на завиване.
При затруднени пътни условия - трябва да се шофира с такава скорост че да не се налага промяна в скоростта при маневра, тоест подаване на газ или натискане на спирачка.
въпрос на навик и умение е, кой какъв тип авъомобил предпочита, но както видяхме има съществена разлика при поведението на двата автомобила.
Тъй като колите с предно не проявяват склонност към свръхзавиване при подаване на газ, шофьорите на такива коли нямат усет за подаването на газта и това може да бъде проблем при сядането зад волана на автомобил със задно задвижване. Зимно време, повечето шофьори се измъкват с мръсна газ от преспите или заледените участъци - тактика която не "работи" при автомобил със задно.
Затова "народа" обича предно. А производителите са окей, защото предното е по-леко, по-евтино, предполага напречно разположение на мотора и спестява място. Мотор, кутия и диф представляват едно цяло.
Като недостатък на предното мога да посоча склонността да тегли към по-късата полуоска, или колелото с по-голямо сцепление ("torque steer").
Като недостатък на задното мога да посоча по-големите загуби в трансмисия и диференциал.
Въпреки това аз предпочитам автомобил със задно задвижване. Някакси по естествено се вземат завоите. Като се кача в автомобил с предно и имам чувството че воланът постоянно се бори с двигателя за надмощие над предните колела. Все едно стъпвам в паници.
#64
Публикувано 28 юли 2011 - 18:43
За ABS-a аз не съм му фен, преди почти 2 години да видите как последен модел кола с предно, 5 човека вътре (да не кажете че е била празна и лека, и за тва така е станало) се пързаля по 10 санта лед по брутален баир нагоре.. ама като ви казвам брутален 10% си ги имаше отвсякъде.. Бях се засилил аз със 10-15км/ч, колкото да не спре колата по средата на баира и да тръгне назаде.. и към края на баира леко завойче, врътвам аз волана - няма никой, натискам спирачките (със АБС), познайте дали имаше някаква реакция.. почнах да опъвам ръчни и кво ли още не че да обърна колата на врати че да се спре в предстоящата пряспа.. пак нищо не стана.. в крайна сметка колата мина през доста стабилна пряспа и бутна стълба след нея..
Колега какво толкова ти прече това АБС. На лед със или без АБС само Господ може да ни помогне. Колкото и опитен да е водачът зад волана все пак си е лед. А при условия различни от лед АБС само може да помогне. То все едно си е " помпенето " на ладите и москвичите, което се налагаше. Само, че колко удара можем да нанесем ние и АБС от друга страна.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#65
Публикувано 28 юли 2011 - 18:54
ABS на лед,наистина много лошо се представя.Колега какво толкова ти прече това АБС. На лед със или без АБС само Господ може да ни помогне. Колкото и опитен да е водачът зад волана все пак си е лед. А при условия различни от лед АБС само може да помогне. То все едно си е " помпенето " на ладите и москвичите, което се налагаше. Само, че колко удара можем да нанесем ние и АБС от друга страна.
Никога не оставям магарето си в калта.
#66
Публикувано 28 юли 2011 - 19:20
Някой може ли да каже с кво задвижване е хондата от клипа? Ако се сети по табло,ако е имал подобна евентуално?
Според мен на 10 сек. от клипчето ясно се вижда че асвалта става по тъмен, също мисля че в този момент,цялата кола се поклаща което се усеща и на камерата. Мисля че това е вдлъбнатина на пътя,която му изяде главата.
Типично поведение на автомобил с предно предаване......е,може и 4х4 да е. Изгарям от любопитство да разбера.
Също така,по звука ми се струва че младежа отпуска газта и влиза в неравността без газ. много близка ситуация до тази която се опитвам да обясня и отново проблемна в последвалият завой.
Категорично,Бенца в същата ситуация,не би се държал по този смешен начин!
Според мен на 10 сек. от клипчето ясно се вижда че асвалта става по тъмен, също мисля че в този момент,цялата кола се поклаща което се усеща и на камерата. Мисля че това е вдлъбнатина на пътя,която му изяде главата.
Типично поведение на автомобил с предно предаване......е,може и 4х4 да е. Изгарям от любопитство да разбера.
Също така,по звука ми се струва че младежа отпуска газта и влиза в неравността без газ. много близка ситуация до тази която се опитвам да обясня и отново проблемна в последвалият завой.
Категорично,Бенца в същата ситуация,не би се държал по този смешен начин!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#67
Публикувано 28 юли 2011 - 19:21
ABS на лед,наистина много лошо се представя.
Единственият плюс на АБС на лед е,че имаш право да си избереш къде да се удариш.
Не хапи този,който може да те изяде.
#68
Публикувано 28 юли 2011 - 19:38
Все едно стъпвам в паници.
Ха,ха!
Кратко,точно и ясно!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#69
Публикувано 28 юли 2011 - 20:01
Бай Василе да ти кажа ми прилича на Honda S2000 (може би единсвената която ми харесва ) Всъшност тя е RWD .Някой може ли да каже с кво задвижване е хондата от клипа? Ако се сети по табло,ако е имал подобна евентуално?
Според мен на 10 сек. от клипчето ясно се вижда че асвалта става по тъмен, също мисля че в този момент,цялата кола се поклаща което се усеща и на камерата. Мисля че това е вдлъбнатина на пътя,която му изяде главата.
Типично поведение на автомобил с предно предаване......е,може и 4х4 да е. Изгарям от любопитство да разбера.
Също така,по звука ми се струва че младежа отпуска газта и влиза в неравността без газ. много близка ситуация до тази която се опитвам да обясня и отново проблемна в последвалият завой.
Категорично,Бенца в същата ситуация,не би се държал по този смешен начин!
Така изглежда S2000 от вътре и ми прилича на тази в клипа ама не съм сиг.
http://www.youtube.com/watch?v=8cQLzLKcSk8
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#70
Публикувано 28 юли 2011 - 20:02
Тази Хонда дали не е автоматНякой може ли да каже с кво задвижване е хондата от клипа? Ако се сети по табло,ако е имал подобна евентуално?
Според мен на 10 сек. от клипчето ясно се вижда че асвалта става по тъмен, също мисля че в този момент,цялата кола се поклаща което се усеща и на камерата. Мисля че това е вдлъбнатина на пътя,която му изяде главата.
Типично поведение на автомобил с предно предаване......е,може и 4х4 да е. Изгарям от любопитство да разбера.
Също така,по звука ми се струва че младежа отпуска газта и влиза в неравността без газ. много близка ситуация до тази която се опитвам да обясня и отново проблемна в последвалият завой.
Категорично,Бенца в същата ситуация,не би се държал по този смешен начин!
Никога не оставям магарето си в калта.
#71
Публикувано 28 юли 2011 - 20:03
Мисля,че е ръчна,защото се забелязва към края на клипа как превключва.Даже май връща от 3та втора и после като спира напълно първаТази Хонда дали не е автомат
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#72
Публикувано 28 юли 2011 - 20:05
Да на края се вижда че ги ръчка.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#73
Публикувано 28 юли 2011 - 20:29
Остава мистерия дали е S2000
RWD POWER! Хаха на втория клип не пускат ръчните
RWD POWER! Хаха на втория клип не пускат ръчните
Този пост е редактиран от Batev: 28 юли 2011 - 20:31
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#74
Публикувано 28 юли 2011 - 23:37
Добре понеже наистина незнам, а сигурно има и други, които не знаят с какво обикновените спирачки са по-добри от такива с АБС на заледен участък, след като и в дввата случая триенето много малко и си е пързалка.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#75
Публикувано 29 юли 2011 - 11:37
Е хайде обясни му го по-нагоре на Шумахер ...
Щел да спре - с кое бе мамин ...
Колкото и леко да натиснеш спирачката, колелото блокира на момента !!!
Ай стига сте се правили на ебати пилотите и разбирачите ...
Амън начи ...
Един като тебе ме подпря зимата понеже си извадил бушона ан АБС-а - пречел му бил ....
Бай Василе, ако още веднъж приравниш това за намалянето с моторна, на натискането на спирачка - язък за многото години опит !
Каква е тази компресия дето ще спре и блокира тез колела, до толкова че да се натопорчи задницата !
Ева го, ако е така - да ходя да меря компресията на моето Ауди, че аз като пусна газта и то съвсем леко намаля !
Ефекта го има - ама след 4500-5000 оборота ... Мислим повечето хора си карат извънградско на 5-та с около 2500-3000 оборота !
И според теб на всичките Мерцедеси с отворен диф, кое е по фън зимата - твоето задно ляво колело да спре , или моят преден мост с блокиран диференциал ????????????
Ей като почнете значи ...
Чак ме е яд че и аз си мислех така някога !
И ко ?!
Тръгнахме една зима с един френд от този спор до Монтана през Петрохан ...
Ми не съм си пускал парното, понеже си ми беше достатъчно топло навсякъде от опити да задържа колата да се движи някак си !
А моят приятел с недозавиващото и трудно за управление, постоянно мяткащо задница Ауди се добра 20 минути преди мен горе на ханчето ! И двете коли бяха с по един задвижващ мост !
Но нееее, аз съм по-добре ... Моята предница си завива, и всичко ми беше наред ...
И кой спомена за надлъжно и напречно разположените двигатели - ми моето Ауди на предно предаване е с надлъно разположен двигател и скорости !
И за да съм честен - Липсва ми Мерца ... Не заради друго - имаше много добро разпределение на мостовете - 55 на 45, докато сега съм 70 на 30 примерно ...
Щел да спре - с кое бе мамин ...
Колкото и леко да натиснеш спирачката, колелото блокира на момента !!!
Ай стига сте се правили на ебати пилотите и разбирачите ...
Амън начи ...
Един като тебе ме подпря зимата понеже си извадил бушона ан АБС-а - пречел му бил ....
Бай Василе, ако още веднъж приравниш това за намалянето с моторна, на натискането на спирачка - язък за многото години опит !
Каква е тази компресия дето ще спре и блокира тез колела, до толкова че да се натопорчи задницата !
Ева го, ако е така - да ходя да меря компресията на моето Ауди, че аз като пусна газта и то съвсем леко намаля !
Ефекта го има - ама след 4500-5000 оборота ... Мислим повечето хора си карат извънградско на 5-та с около 2500-3000 оборота !
И според теб на всичките Мерцедеси с отворен диф, кое е по фън зимата - твоето задно ляво колело да спре , или моят преден мост с блокиран диференциал ????????????
Ей като почнете значи ...
Чак ме е яд че и аз си мислех така някога !
И ко ?!
Тръгнахме една зима с един френд от този спор до Монтана през Петрохан ...
Ми не съм си пускал парното, понеже си ми беше достатъчно топло навсякъде от опити да задържа колата да се движи някак си !
А моят приятел с недозавиващото и трудно за управление, постоянно мяткащо задница Ауди се добра 20 минути преди мен горе на ханчето ! И двете коли бяха с по един задвижващ мост !
Но нееее, аз съм по-добре ... Моята предница си завива, и всичко ми беше наред ...
И кой спомена за надлъжно и напречно разположените двигатели - ми моето Ауди на предно предаване е с надлъно разположен двигател и скорости !
И за да съм честен - Липсва ми Мерца ... Не заради друго - имаше много добро разпределение на мостовете - 55 на 45, докато сега съм 70 на 30 примерно ...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни