Не мога да разбера какво се кефите на това куатро... на времето може да е било голяма работа но в днешно време това ще е последния пирон който ауди ще си забият сами в собствения си ковчег. Заради него колите им страдат от лош дизайн от толкова години (не говоря за коледните лампички във фаровете и стоповете), заради куатрото измислят какви ли не малоумни WWWWW 6/8/12 двигатели и какви ли не други измислици, заради куатрото ангренажите на двигателите са отзад, което автоматично означава вадене на двигателя при най-малкия проблем с ангренажа. Да не говорим за бруталното недозавиване поради добрия дизайн тип "двигателя барабар и със малко от кутията изцяло пред предната ос"... И поради същата тая причина нямат V12 двигатели, вече и V10 нямат, няма да се изненадам ако скоро зарежат и V8 в полза на W12 или някоя друга такава измислица. Не мога да разбера защо продължават да робуват на тази идеология, вместо да си признаят един път че куатрото не става и да се приключат мъките, но предполагам ще почакат още малко да им паднат продажбите преди да си преглътнат егото.
Добре че Марто спомена за москвич алеко, и вкъщи имаше един такъв преди 15тина години, това е единствената кола която знам със предно и надлъжно разположен двигател и предно предаване. Та на куатрото като му махнете задното предаване, получаваме един истински москвич алеко...
Ето и едно клипче което много хубаво изобразява всички "качества" на куатро задвижването - колкото пързаляне отзад, толкова и отпред, и то добре че е снега да се хлъзне малко и задницата, защото иначе щеше да обере пича де що имаше дървета и стълбове. Не мога да намеря в момента едно клипче на същата кола на сухо какво прави при същите опити за пързаляне
Марто много хубаво си го каза за недозавиването. Имаше една приказка - при презавиване се молят пътниците, при недозавиване се моли водача.
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 10 март 2015 - 21:07