Ами щом Ц-класата е студентски автомобил за теб, питам се къде ли си студентствал?защо?
"Задно предаване" срещу "Предно предаване"FWD vs RWD
Започната от shotgun600, 26 юли 2011 - 12:38:48
388 мнения по тази тема
#301
Публикувано 13 август 2011 - 18:28
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#302
Публикувано 13 август 2011 - 18:53
не е въпроса аз къде съм студентствал а колата за каква целева група е насочена
според теб към коя група се цели ц класата?
според теб към коя група се цели ц класата?
#303
Публикувано 13 август 2011 - 19:20
Вероятно групата на шаро.
Биги,Бенц с Ц класата към студентките ли се мери или към младите преподавателки?
Биги,Бенц с Ц класата към студентките ли се мери или към младите преподавателки?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#304
Публикувано 13 август 2011 - 20:22
със сигурност ц-класата се цели към хора, които не са семейни
#305
Публикувано 13 август 2011 - 20:56
Много се отклонихме от темата. може даже да направим и друга - верига вс ремък. Компактния клас на Мерцедес според мен е много добро компромисно решение за всякакъв вид хора. Мерцедес е, здрав е, не е сапунерка и можеш да си го напълниш с екстри, нито е голям нито е малък и разхода и поддръжката са поносими.
А относно ремък или ангренажна верига съм с двете ръце за веригата. Много по добър изобр от икономическа гледна точка. Дори да е трицифрена сумата веригата си я сменяш веднъж ( и другите чарколаци покрай нея) и забравяш, че двигателя ти има и такава част. Докато, ако си с ремък кокото и "МАЛКА" да е цената му, се сменя много по-често и съответно се дават много по-често пари за "майстори". А за 4-5тях коли които сме имали до сега нито една не е била под 120 000км по километраж ( действително сигурно около 300 000), всяка една сме я търкаляли около 200 000 км и не са давали никакъв признък за някакъв дефект или за разтягане на веригата. Все някакви нормални неща, които могат да се случат на вс. автомобил и двг - алтернатор, стартер, спукан картер от дупка.
А относно ремък или ангренажна верига съм с двете ръце за веригата. Много по добър изобр от икономическа гледна точка. Дори да е трицифрена сумата веригата си я сменяш веднъж ( и другите чарколаци покрай нея) и забравяш, че двигателя ти има и такава част. Докато, ако си с ремък кокото и "МАЛКА" да е цената му, се сменя много по-често и съответно се дават много по-често пари за "майстори". А за 4-5тях коли които сме имали до сега нито една не е била под 120 000км по километраж ( действително сигурно около 300 000), всяка една сме я търкаляли около 200 000 км и не са давали никакъв признък за някакъв дефект или за разтягане на веригата. Все някакви нормални неща, които могат да се случат на вс. автомобил и двг - алтернатор, стартер, спукан картер от дупка.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#306
Публикувано 13 август 2011 - 23:27
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#307
Публикувано 14 август 2011 - 19:17
Изместихте темата - беше интересно задното срещу предното, а пък намесихте и 4х4 по едно време....
Веригите и ремъците са частен случай. Аз мога да споделя моя опит с 123-ката: на около 200 хил. км. ми се скъса веригата в двигение ( с около 40 км/ч). Смених само веригата - нямаше други поражения. След още 50 хил. км обаче именно несменените обтегачи, ролки и т.н. доведоха до ново скъсване и тогава смених всичко - иначе по клапаните пак нямаше никакви поражения. Тъй че когато се сменя нещо, по добре е да се смени като хората, за да не си създава човек двойна работа после.
Веригите и ремъците са частен случай. Аз мога да споделя моя опит с 123-ката: на около 200 хил. км. ми се скъса веригата в двигение ( с около 40 км/ч). Смених само веригата - нямаше други поражения. След още 50 хил. км обаче именно несменените обтегачи, ролки и т.н. доведоха до ново скъсване и тогава смених всичко - иначе по клапаните пак нямаше никакви поражения. Тъй че когато се сменя нещо, по добре е да се смени като хората, за да не си създава човек двойна работа после.
#308
Публикувано 14 август 2011 - 21:53
Я Марто Хамъра да каже колко ми уструва всичкото това за което говорим като цяло.
Казва.. казва.. веднага. .само да влезе в час , че едно ли му е на главата и на него
Да доуточня че става дума за 140 350ТД ...
близо 3к пара... ама тук влезе и смяна на виско и воден радиатор (само стойността на ремонта , радиатора е купен отделно).
Правете си редовна проверка.. и всичко ще е наред. Аз пък да ви кажа.. че таз 350ка .. прескочи зъб на около 750 000 км ... Друг е въпроса , че на километраж пише около 325 000
Бай Васо хау ар ю :P
А и.. да малко странно гледах като ми каза това за веригата.. че малко по-рано пак трябваше да кажа нещо , но ми изкочи от главата в момента , пък имам още 7 страници теми да прегледам
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#309
Публикувано 14 август 2011 - 22:32
Ами аз съм написал колко МИ ,а е трябвало колко МУ.
Добре съм бате. Ти как изкара? Кажи Бенца как е или ходи със 140та?
Добре съм бате. Ти как изкара? Кажи Бенца как е или ходи със 140та?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#310
Публикувано 14 август 2011 - 23:12
Това за Му и Ми дори не съм го видял
Бенца е 6+ , над тия 170 не съм вдигал.. средна около 100-120 и ме зарадва с разход около 5.6-5.8- все пак аеродинамиката е леко прецакана за момента
140ката... утре се надявам да кача поне 1-2 така снимчици дет да се види за какво иде реч.
Радвам се, че си добре...
Как да изкарам.. липсвахте ми само цялата тумба за пълната идилия.. иначе.. слънце плаж море...
И както казва нашето Гангстерче .. Варна , Съни , Несебър .. Влас с моята 124ка.. идваме при вас ))
Бенца е 6+ , над тия 170 не съм вдигал.. средна около 100-120 и ме зарадва с разход около 5.6-5.8- все пак аеродинамиката е леко прецакана за момента
140ката... утре се надявам да кача поне 1-2 така снимчици дет да се види за какво иде реч.
Радвам се, че си добре...
Как да изкарам.. липсвахте ми само цялата тумба за пълната идилия.. иначе.. слънце плаж море...
И както казва нашето Гангстерче .. Варна , Съни , Несебър .. Влас с моята 124ка.. идваме при вас ))
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#311
Публикувано 14 август 2011 - 23:16
И за миг не си помисли за предно предаване,нали.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#312
Публикувано 14 август 2011 - 23:18
И както казва нашето Гангстерче .. Варна , Съни , Несебър .. Влас с моята 124ка.. идваме при вас ))
Гангстерчето така пеее спор няма.....ама пее и за еци-клеци....такова имаше ли ?
By Batev
#313
Публикувано 14 август 2011 - 23:20
Гангстерчето така пеее спор няма.....ама пее и за еци-клеци....такова имаше ли ?
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#314
Публикувано 14 август 2011 - 23:42
Не съм си и помислял... факт.. - през целия път , кеф със задното..
А на Гангстерчето няма да му отговарям на този въпрос... че форума се чете от много народ
А на Гангстерчето няма да му отговарям на този въпрос... че форума се чете от много народ
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#315
Публикувано 15 август 2011 - 10:10
Изместихте темата - беше интересно задното срещу предното, а пък намесихте и 4х4 по едно време....
Пресен пример от снощи - W124 e2oo срещу Пасат 6 (не знам къв му е бил маторя), на слизане към София по Хемус. Начи че бега, бега - като го пусна, ме дърпа ... ама това докато Мечи се развърти само. Начи Мечи кат са развърти, го стигам, и искам да го мина, ма той мъ ни пуща. И аз - отзад, вземи тия 2 метра. Дотук добре, аз и не искам да го минавам. Ама стигаме до завоите, яките завои, и пасатко взима да намаля. Ами ша намаля, как нема да намаля - аз като пусна газта, ме спира и ме дърпа назад, а той като пусне газта, него тогава го дърпа на незнам къде. При 160-170 е много напрягащо, разбирам го. Остави това, ами на светофарите в София тотално го заклах - ни мои и и ни мои ... Ся, за задкормилното устройство не коментирам, човека най-малкото искаше да бъде състезател, и евала.
Но темата беше за задното и предното - просто това, което каза бай Васил още в началото, си важи ... и повтарям думите на БМВ: "Мани, предното е измислено от дявола!"
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни