нема и такъв студ,,,,визирайки една нощна операция ,,,някога,,,когато се наложи да седя в един баркас цяла нощ...бррррр....Баркас. Шаш! Нема такъв звук!
"Задно предаване" срещу "Предно предаване"FWD vs RWD
Started by shotgun600, 26 Jul 2011 - 12:38:48
388 replies to this topic
#152
Posted 03 August 2011 - 00:15
нема и такъв студ,,,,визирайки една нощна операция ,,,някога,,,когато се наложи да седя в един баркас цяла нощ...бррррр....
Да бе верно,тия май нещо не беха добре с отоплението. Сега се сещам за едно малко полско фиатче на което "парното" му взмаше топло от ауспуха. Ама не баш от газовете ами имаше въздуховоди за улавяне на топлината която излъчва ауспуха....ей така направо около тръбата.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#153
Posted 03 August 2011 - 08:59
Тихо,тихо.Да ти кажа няма рейс с предно щото не са се сетили.Сега като го разбутваш,ще те чуят и утре ще вземе да се появи.А ти виждал ли си рейс с предно?
Като валне,ке се джитка като арбалет.
Никога не оставям магарето си в калта.
#154
Posted 03 August 2011 - 09:28
Ти просто не си човек ...А защо ли на тировете задниците се движат като чистачки на варшава и като е хлъзгаво спускат с 5км в час.
Как да се движат тия 18+ тона ?!
Кой спомена горе да сме се били научили да шофираме !?
Абе колега, ти като се дърпаш с някой ( ако въобще го правиш ) пак ли на полусъединител потегляш и после като превкл. лекинко и пак газ ....
Ферари на предно ли ва ?! Ти чувал ли си за разпределение на масата на този тип коли !? По-напред в темата писах че Аудито е с тежка предница !
Отказвам се да пиша повече .... То срещу вятъра да пикая ще ми е по-лесно ...
ПП не е автобус, ама е МБ100
#155
Posted 03 August 2011 - 09:36
Как си представяте на автомобил,на който двигателя е от зад,да сложат кардани и да го направят с предно.
Никога не оставям магарето си в калта.
#156
Posted 03 August 2011 - 09:45
Как си представяте на автомобил,на който двигателя е от зад,да сложат кардани и да го направят с предно.
това ще е върха на технологията
#157
Posted 03 August 2011 - 09:56
Точно както го описваш си го представям - с карданКак си представяте на автомобил,на който двигателя е от зад,да сложат кардани и да го направят с предно.
Освен това ще е много яко, защото диференциалът пак ще ти се пада в багажника (защото багажника ти е отпред)...
Виж обаче как ще съчетаят диференциала с кормилното устройство - е това искам и аз да го видя
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#158
Posted 03 August 2011 - 10:50
Кой спомена горе да сме се били научили да шофираме !?
Естествено! Не само е споменато а е наблегнато и то не само от мен!
Абе колега, ти като се дърпаш с някой ( ако въобще го правиш )
Хаххахаахаа!
Тихо,тихо.Да ти кажа няма рейс с предно
Батьо,мисля че не е необходимо да ми го казваш,па камо ли да ми викаш 'тихо'!!!!! Вземи поне ти,извади макар и половин аргумент при когото задното е по-зле от предното,па вземи и го защити в ефира. Би било полезно!
_________________________________
Комичните ребуси с рейса и тира не ви ги подавам случайно! Скивате ли как се излетяхте отново в другата посока!? Що не взехте да обърнете внимание на предходящите им постове?
Успех симпатяги! С 'необходимото' колегиално уважение ви казвам...Друг път като решите да спорите с батко,четете верно,отговаряйте коректно а не преиначавайте и грам не се опитвайте да се класирате,камо ли да ме учите в уменията ми по шофиране защото както се ВИЖДА,срамно губите образувалият се спор и едва ли умеете шофирането и на 50% от мен!
п.с.
Върнете се на тира и рейса,защото е очевАдно че отново нищо не сте разбрали!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#159
Posted 03 August 2011 - 11:18
Баце,не се занимавай,кво ти казах вчера?
Хората са чели повечко от нас,за разлика пък ние сме карали мааааалко повечко,ама явно това не е достатъчно.
Направили са по 5 дръпки както се изказват и са фанали Бога за Рога.
Аз имам предложение.
Дръпки на права е лесно да се правят,сигурен съм че и сина на Лазо ще се справи
Предлагам да идеме на Плана.отсечката е около 7км. завой след завой,най дългата права е окло 100м.Предно срещу задно.От едната страна скали от другата пропаст.там ще се види кой колко може и на кой му стиска.От край до край за време.Една кола след нея друга,по една кола на трасето.Мястото е равно без наклони.
Очаквам предложения.Да видиме картофените сърца кои са.Естествено ще се слагат и кинти,да не си помислите че обяда ще е безплатен!!!!
Хората са чели повечко от нас,за разлика пък ние сме карали мааааалко повечко,ама явно това не е достатъчно.
Направили са по 5 дръпки както се изказват и са фанали Бога за Рога.
Аз имам предложение.
Дръпки на права е лесно да се правят,сигурен съм че и сина на Лазо ще се справи
Предлагам да идеме на Плана.отсечката е около 7км. завой след завой,най дългата права е окло 100м.Предно срещу задно.От едната страна скали от другата пропаст.там ще се види кой колко може и на кой му стиска.От край до край за време.Една кола след нея друга,по една кола на трасето.Мястото е равно без наклони.
Очаквам предложения.Да видиме картофените сърца кои са.Естествено ще се слагат и кинти,да не си помислите че обяда ще е безплатен!!!!
Не хапи този,който може да те изяде.
#160
Posted 03 August 2011 - 11:23
Ще стане беля!Баце,не се занимавай,кво ти казах вчера?
Хората са чели повечко от нас,за разлика пък ние сме карали мааааалко повечко,ама явно това не е достатъчно.
Направили са по 5 дръпки както се изказват и са фанали Бога за Рога.
Аз имам предложение.
Дръпки на права е лесно да се правят,сигурен съм че и сина на Лазо ще се справи
Предлагам да идеме на Плана.отсечката е около 7км. завой след завой,най дългата права е окло 100м.Предно срещу задно.От едната страна скали от другата пропаст.там ще се види кой колко може и на кой му стиска.От край до край за време.Една кола след нея друга,по една кола на трасето.Мястото е равно без наклони.
Очаквам предложения.Да видиме картофените сърца кои са.Естествено ще се слагат и кинти,да не си помислите че обяда ще е безплатен!!!!
По-добре спора да си остане във форума, или пък в най-лошия случай на писта, без скали и пропасти!
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#161
Posted 03 August 2011 - 11:25
Точно за това говоря.
Предно срещу задно в екстремни условия.
На писта няма как да извадиш качествата на даденото предаване.
А,още по добре условията да са зимни.Кефа е невероятен.
Много е лесно пред клавиатурата,зад монитора да сме велики.
Предно срещу задно в екстремни условия.
На писта няма как да извадиш качествата на даденото предаване.
А,още по добре условията да са зимни.Кефа е невероятен.
Много е лесно пред клавиатурата,зад монитора да сме велики.
Не хапи този,който може да те изяде.
#162
Posted 03 August 2011 - 11:35
Зависи и какъв клас коли ще се състезават.Ама според мене всеки си има умения и принципи и навици и пут*и май*ни и начин на шофиране . На един му харесва така , на друг иначе , на трети му харесва да се вози и т.н.Аз лично увабавам автомобилите със задно предаване и не ме интересува мнението на други , който противоречат на това което аз харесвам :щ
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#163
Posted 03 August 2011 - 11:45
Примерно Алуди купе 115к.с. срещу Мерцедес купе 122к.с. или 190-ка.
Не хапи този,който може да те изяде.
#164
Posted 03 August 2011 - 11:51
Зависи и какъв клас коли ще се състезават.Ама според мене всеки си има умения и принципи и навици и пут*и май*ни и начин на шофиране . На един му харесва така , на друг иначе , на трети му харесва да се вози и т.н.Аз лично увабавам автомобилите със задно предаване и не ме интересува мнението на други , който противоречат на това което аз харесвам :щ
Трифка,то е ясно,Баце, че всеки има право на избор какво да харесва.Тука спориме за ефективноста от две различни задвижвания.Аз съм ги карал и двете,както повечето от пишещите и съм се убедил кое е по ефективното.Друг е въпроса че както на мен така и на бай ти Васо,шофьорския стаж явно е недостатъчен.
Не хапи този,който може да те изяде.
#165
Posted 03 August 2011 - 11:56
Да бе ясно , аз това го написах Пафка , защото гледам малко да стопирам нещата , с това , че всеки си има избор , защото следя тема но не пиша и забелязах , че прехвърчат леки дребни закачки , който стават после скандални.Поздрави
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users