Мнение за конкретен автомобилMercedes E220 2.2cdi
Started by Angeloff, 23 Jul 2011 - 21:12:42
53 replies to this topic
#46
Posted 27 July 2011 - 12:43
А колкото до турбото - не си го чул, защото е доста добре шумоизолирана. Когато я издуваш се чува, но доста слабо, а и трябва да не си пуснал музика.
#47
Posted 27 July 2011 - 14:10
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11307365172550032&f1=details
Не съм виждал такова табло и покрив , къстъм мейд ли е, що ли?
Таблото е такова, защото са боядисвани всички интериорни лайсни, покрива е такъв поради същата причина.
Ако ти е наблизо и имаш време, мини да я погледнеш, нищо не губиш от цялата работа.
И както казват колегите, не очаквай да вземемш перфектната кола под пазарната цена, всеки който е гледал автомобила си и е вкарвал средства в него ще му търси по висока от най ниската пазарна цена, ама всеки, замисли се върху това, дори и ти да си пак така би постъпил.
#48
Posted 27 July 2011 - 20:54
Тази 300Д е точно като моята и като година. Според мен е италианка, напудрена за пазар, докато 290ТД е в естествен външен вид. Само си помисли 123 456 км., тези са се увлекли, поне на 223 000 да беше . Аз като купувах моята, външният и вид беше точно
Аз мисля, че щом НЯМА РЪЖДА, ДВИГАТЕЛ, АВТОМАТ и ЕКСТРИТЕ работят много добре то спокойно можеш да скочиш на нея, но ако до няколко дни изчезне от пазара да знаеш, че това е била колата.
P.S. Какво ли би струвала очиларка на 123 000 км.?
С поздрав и успех.
. Смених "средните лайсни" на броните, боядисах ги, като задната е за парктроник, сложих един за 70 лева с WiFi, пастираха я и сега не можеш я позна и ...за каското няма забележки. Разликата в "конете" на 300Д от 290ТД е 136 на 129, нищо, но разликата в разхода на гориво на 300 д е около 1.5-2 литра в повече от 290ТД.Драскотини, матирала, изпечена боя на места, пукнати брони.
Аз мисля, че щом НЯМА РЪЖДА, ДВИГАТЕЛ, АВТОМАТ и ЕКСТРИТЕ работят много добре то спокойно можеш да скочиш на нея, но ако до няколко дни изчезне от пазара да знаеш, че това е била колата.
P.S. Какво ли би струвала очиларка на 123 000 км.?
С поздрав и успех.
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#49
Posted 28 July 2011 - 13:59
Напудрената Е300Д с посребрените махагони няма и да я гледам
Колеги, чудя се дали Десо от Габрово може да отложи боядисването на 290ТД, което гледах.
А и изскочи това:
http://nfs.mobile.bg...5231&f1=details
Само че ще се върне от морето към Хасково след 10-на дни. Та… ако и на тая кола поне по снимки й се намери кусур (освен слабия мотор със секунда и половина по бърз от стария ми 250д), не знам. Мисля, че изглежда чудно, няма турбо (потенциална повреда), а и ако техническото й състояние е подобно на 290-ката, май си заслужава, а? Та това са ми дилемите
Колеги, чудя се дали Десо от Габрово може да отложи боядисването на 290ТД, което гледах.
А и изскочи това:
http://nfs.mobile.bg...5231&f1=details
Само че ще се върне от морето към Хасково след 10-на дни. Та… ако и на тая кола поне по снимки й се намери кусур (освен слабия мотор със секунда и половина по бърз от стария ми 250д), не знам. Мисля, че изглежда чудно, няма турбо (потенциална повреда), а и ако техническото й състояние е подобно на 290-ката, май си заслужава, а? Та това са ми дилемите
#50
Posted 28 July 2011 - 15:40
Тя е на морето
Колата се намира в Слънчев Бряг ! ! ! Област Бургас
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#51
Posted 14 August 2011 - 18:48
Здравейте отново, колеги!
След доста умуване се сдобих с кола И то се получи нещо като любов от пръв поглед. След поредния оглед по автокъщите около Труд на „страхотни" очиларки с газова, провиснали тавани, напукани махагони и КИТАЙСКИ гуми за 5050 лв, вече напечен от жегата, се канех да си хвана маршрутката за връщане. Тогава я видях на алеята между колите в една автокъща и ме грабна, като си рекох, че тая е от скъпите. Е200 Classic 97 година (после се оказа с 2 месеца по-стара, но както и да е). Италианка. Цвят уникален (после по VIN установих, че е Black Opal, Шварцсмарагд и какво ли още не се води по код) Цената й – 5400. Влязох да я видя – интериорът чудно запазен, единствените забележки - кожата на маншона на скоростния лост е поизносенa, не може да се затвори напълно малката жабка над пепелника и счупена дръжка на предния подлакътник. Ръждички няма как да има – Италия. Моторът мърка. Е, потропва амортисьорчето на ремъка, но като се натисне, млъква. В казанчето – антифриз, син. Гуми – Мишленки, 36 седмица на 2009, много запазени, made in Italy. Километри 169 500. Няма да се учудя, ако са реални, страшно е запазена. CD Pioneer, с диск на Pink Floyd вътре. Всичко си работи, пълният ел пакет, возия – уникална и стегната. Ми капарирах я без повече огледи и на сляпо, като я пазарих на 5000, а на 9-ти август си я регистрирах. По съвет на колегата ACE от Ауди форума си взех Magnatec 10W40, за да видя дали ще го гори, а после можело да сложа и 5W40. Като сменях маслото заедно с маслен, горивен и въздушен филтри, погледнахме окачването. Задължително сменихме десен шарнир, другият беше бетон. За смяна останаха двата предни тампона на носачите. Дифът е поомаслен. Други забележки нямаше. Климатикът хлади, ама като че ли се задъхва в големите жеги, ясно, че ще го профилактирам в близкото бъдеще. Като гледам документите, май е купена от жена. Едно от нещата, което ме сащиса е, че по време на дъждовете водата се стичаше на едри капки, пастирана е, някой определено се е грижел за тая кола. Ръчната си държи.
Май ще се окаже и доста икономична (нарочно я карам лекичко, превключвайки на около 1500 - 2500 оборота макс, за да видя как гори, а изобщо не съм бавен в града – лепвам си стрелката на 60 в града за нула време), защото откакто заредих 20 литра на Еко, когато ми светна ламБата, съм минал 120 км и стрелката е паднала само наполовина след зареждането.
Дотук с хубавото. Започнах да подочувам едно пеене на празен ход отзад и утре отивам да ми прегледат бензиновата помпа. Не знам дали шумът не се появи след смяната на филтъра, или си го е имало, а аз не съм го забелязал. Дали е възможно да е от филтъра? Малко доста вече ми стъпи след застраховки, аларми регистрации и най-неотложното обслужване, но се надявам евентуалната бензинова помпа да е последното, с което ще се сблъскам в близко бъдеще.
Чета тези теми за бензинови помпи и ако може, посъветвайте ме какво още да гледам.
http://forums.mbclub...?showtopic=4699
http://forums.mbclub...topic=9263&st=0
Очаквам вашите препоръки и съвети за по-нататък
Ето и снимки такава, каквато я видях (след капарото й видях обявата в мобилето и си гепих снимките ), а на последната снимка е под прозореца ми
След доста умуване се сдобих с кола И то се получи нещо като любов от пръв поглед. След поредния оглед по автокъщите около Труд на „страхотни" очиларки с газова, провиснали тавани, напукани махагони и КИТАЙСКИ гуми за 5050 лв, вече напечен от жегата, се канех да си хвана маршрутката за връщане. Тогава я видях на алеята между колите в една автокъща и ме грабна, като си рекох, че тая е от скъпите. Е200 Classic 97 година (после се оказа с 2 месеца по-стара, но както и да е). Италианка. Цвят уникален (после по VIN установих, че е Black Opal, Шварцсмарагд и какво ли още не се води по код) Цената й – 5400. Влязох да я видя – интериорът чудно запазен, единствените забележки - кожата на маншона на скоростния лост е поизносенa, не може да се затвори напълно малката жабка над пепелника и счупена дръжка на предния подлакътник. Ръждички няма как да има – Италия. Моторът мърка. Е, потропва амортисьорчето на ремъка, но като се натисне, млъква. В казанчето – антифриз, син. Гуми – Мишленки, 36 седмица на 2009, много запазени, made in Italy. Километри 169 500. Няма да се учудя, ако са реални, страшно е запазена. CD Pioneer, с диск на Pink Floyd вътре. Всичко си работи, пълният ел пакет, возия – уникална и стегната. Ми капарирах я без повече огледи и на сляпо, като я пазарих на 5000, а на 9-ти август си я регистрирах. По съвет на колегата ACE от Ауди форума си взех Magnatec 10W40, за да видя дали ще го гори, а после можело да сложа и 5W40. Като сменях маслото заедно с маслен, горивен и въздушен филтри, погледнахме окачването. Задължително сменихме десен шарнир, другият беше бетон. За смяна останаха двата предни тампона на носачите. Дифът е поомаслен. Други забележки нямаше. Климатикът хлади, ама като че ли се задъхва в големите жеги, ясно, че ще го профилактирам в близкото бъдеще. Като гледам документите, май е купена от жена. Едно от нещата, което ме сащиса е, че по време на дъждовете водата се стичаше на едри капки, пастирана е, някой определено се е грижел за тая кола. Ръчната си държи.
Май ще се окаже и доста икономична (нарочно я карам лекичко, превключвайки на около 1500 - 2500 оборота макс, за да видя как гори, а изобщо не съм бавен в града – лепвам си стрелката на 60 в града за нула време), защото откакто заредих 20 литра на Еко, когато ми светна ламБата, съм минал 120 км и стрелката е паднала само наполовина след зареждането.
Дотук с хубавото. Започнах да подочувам едно пеене на празен ход отзад и утре отивам да ми прегледат бензиновата помпа. Не знам дали шумът не се появи след смяната на филтъра, или си го е имало, а аз не съм го забелязал. Дали е възможно да е от филтъра? Малко доста вече ми стъпи след застраховки, аларми регистрации и най-неотложното обслужване, но се надявам евентуалната бензинова помпа да е последното, с което ще се сблъскам в близко бъдеще.
Чета тези теми за бензинови помпи и ако може, посъветвайте ме какво още да гледам.
http://forums.mbclub...?showtopic=4699
http://forums.mbclub...topic=9263&st=0
Очаквам вашите препоръки и съвети за по-нататък
Ето и снимки такава, каквато я видях (след капарото й видях обявата в мобилето и си гепих снимките ), а на последната снимка е под прозореца ми
#52
Posted 14 August 2011 - 18:57
Честито!!! Добре изглежда колата, със здраве да си я караш
#53
Posted 14 August 2011 - 19:05
Честито и безаварийно!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users