Сметката е лесна даваш макс за 4500 кола, остават ти около 1000лв за номера, обслужване застраховки и някой дребен ремонт. Мисля че ще се вместиш в бюджета.Не е проблем, че е в София, стига да си заслужава пътят. Но предложението на Real_Madrid ми е малко над бюджета, който е до 5500, пари, включващи и обслужването.....
Мнение за конкретен автомобилMercedes E220 2.2cdi
Започната от Angeloff, 23 юли 2011 - 21:12:42
53 мнения по тази тема
#31
Публикувано 25 юли 2011 - 12:39
#32
Публикувано 25 юли 2011 - 13:51
В институцията/иите...в които бачкаш си в постоянни приключения и според мен ти трябва автомат.
След над 11г. вярна служба в държавната администрация, само и единствено в интерес на обществото, от близо месец вече съм в частния сектор.......където ми е много по-спокойно, колкото и работа да има.
Иначе аз никога не съм имал дизелова кола, ама напоследък както казах и по-горе, доста се замислям. Та колегата нека пробва, та да има база за сравнение.
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
#33
Публикувано 25 юли 2011 - 21:26
Авангард такси едва ли ще намериш
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/
http://www.leggett-automotive.com/
#34
Публикувано 25 юли 2011 - 21:59
Е това сигурно е твойто
Иначе съгласи се, че масово поръчваните за такси мерцедеси са изпълнение "Класик"
Този пост е редактиран от hammer^BaTe: 26 юли 2011 - 08:31
#35
Публикувано 25 юли 2011 - 22:37
....
Авангард такси едва ли ще намериш
.....
Колега незнам колко време си прекарвал в Германия, но личното ми наблюдение е , че повечето таксита там са с повече екстри, автоматик и кожен салон.
Относно Авангарда хубаво изпълнение е и като визиля и като екстри, но като возия не и масово им се сменя окачването с такова от Елеганс или Класик или им се слагат подложки.
#36
Публикувано 25 юли 2011 - 23:09
Е карал съм близо две години именно W210 Авангард, возията е твърда, стегната, а окачването, по големите и широки гуми, в сравнение с обикновената 210, позволяват да поддържаш максималната скорост на автомобила по магистралата, без да се притесняваш, дали ще успееш да вземеш следващия завой. От колите които съм карал, а те са доста, по пътно поведение и стабилност при висока скорост, авангарда мога да го сравня единствено с ЕС класата.Колега незнам колко време си прекарвал в Германия, но личното ми наблюдение е , че повечето таксита там са с повече екстри, автоматик и кожен салон.
Относно Авангарда хубаво изпълнение е и като визиля и като екстри, но като возия не и масово им се сменя окачването с такова от Елеганс или Класик или им се слагат подложки.
Автоматик и кожен салон (и ръчен климатик) са си екстри в такси пакета иначе пак си е класик
#37
Публикувано 26 юли 2011 - 01:02
Мерси на всички за мненията, за 290-ката с чипа, човекът каза (поне по телефона), че за 5500 няма как да я даде. Утре или вдругиден (26-27) може направя воаяж към София, за да погледна някои коли:
C180 ФЕЙСЛИФТ,
E200 136 k.c., нещо й са ръждясали апаратите, иначе свежа ми изглежда;
Mercedes C180 1.8
Последен шанс на дизелите, макар че тия двата ми се виждат доста уморени и май не стават:
http://nfs.mobile.bg...6730&f1=details
http://nfs.mobile.bg...2546&f1=details
Може да „съгреша” и с едно PT Cruiser-че, че ми са станали слабост напоследък, пък и мацката ми се видя точна, а цената доста атрактивна, знам, че е таралеж в гащите, ама чувам и нелоши отзиви. Врачанската очиларка с италианските номера наистина изглежда хубава, ама далече ми идва. Компресорите нещо много мощни ще ми дойдат, все пак съм свикнал на 90 коня на 1340 кила
Поздрави!
C180 ФЕЙСЛИФТ,
E200 136 k.c., нещо й са ръждясали апаратите, иначе свежа ми изглежда;
Mercedes C180 1.8
Последен шанс на дизелите, макар че тия двата ми се виждат доста уморени и май не стават:
http://nfs.mobile.bg...6730&f1=details
http://nfs.mobile.bg...2546&f1=details
Може да „съгреша” и с едно PT Cruiser-че, че ми са станали слабост напоследък, пък и мацката ми се видя точна, а цената доста атрактивна, знам, че е таралеж в гащите, ама чувам и нелоши отзиви. Врачанската очиларка с италианските номера наистина изглежда хубава, ама далече ми идва. Компресорите нещо много мощни ще ми дойдат, все пак съм свикнал на 90 коня на 1340 кила
Поздрави!
#38
Публикувано 26 юли 2011 - 01:26
Щом гледаш и С класи ето няколко, които хващат окото и са в бюджета.
С180
С200К
С200Компресор
Не се притеснявай от компресорите, разходът им е почти същия, като не тези без компресор, а вървенето е двойно.
За тия цени ще останат пари и за читав газов инжекцион.
Ето и една Е класа в този диапазон Е230
Ако ще идваш към София и съм свободен с удоволствие бих ти помогнал при избора
С180
С200К
С200Компресор
Не се притеснявай от компресорите, разходът им е почти същия, като не тези без компресор, а вървенето е двойно.
За тия цени ще останат пари и за читав газов инжекцион.
Ето и една Е класа в този диапазон Е230
Ако ще идваш към София и съм свободен с удоволствие бих ти помогнал при избора
#39
Публикувано 26 юли 2011 - 07:00
Като гледам по-горните обяви за 202-ка всички са класик.Нямат и грам екстра.Никакъв хром,махагона вътре ,таблото и тапицерията са от грозните/според мен/ цветове и десени.По-добре гледай само ниво на оборудване Елеганс.Разликата е осезаема във визията.
Според мен 180 мотора на цедката изобщо не е удачен избор.Пак казвам-мое мнение,но това е един от най-куците мотори с най-голямия разход.Колата е буквално спряла,особено комбито и гори меко казано много.Ако толкова искаш бензин/аз съм за дизел/ гледай компресорите.Здрави мотори,с добър вървеж и приличен разход според вървежа им,но тоя мъртвец 180.......Тая сивата цедка,комбито изобщо не е 2000год. Виж и ключа,от първите тип "рибка" е.Най-вероятно е 98-99год.По-добре гледай 210-ката 290TD.Останалите от обявите не стават.
Според мен 180 мотора на цедката изобщо не е удачен избор.Пак казвам-мое мнение,но това е един от най-куците мотори с най-голямия разход.Колата е буквално спряла,особено комбито и гори меко казано много.Ако толкова искаш бензин/аз съм за дизел/ гледай компресорите.Здрави мотори,с добър вървеж и приличен разход според вървежа им,но тоя мъртвец 180.......Тая сивата цедка,комбито изобщо не е 2000год. Виж и ключа,от първите тип "рибка" е.Най-вероятно е 98-99год.По-добре гледай 210-ката 290TD.Останалите от обявите не стават.
#40
Публикувано 26 юли 2011 - 08:19
По-добре гледай само ниво на оборудване Елеганс.Разликата е осезаема във визията.
За визията да, ама не и в нивото на оборудване. Не е задължително. Моята си е Елеганс отвсякъде (и по ВИН и по визия), с кажи речи всичко ел, ама ето на - няма клима. Австрийка, какво да я правиш!
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
#41
Публикувано 26 юли 2011 - 08:37
Ходи гледай Е230ката... че даже е и с клубни пластини
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#43
Публикувано 26 юли 2011 - 21:21
По-добре гледай 210-ката 290TD.Останалите от обявите не стават.
+1
http://nfs.mobile.bg...2546&f1=details
Точно нея гледах днес, направих и тест драйв. Като първо впечатление не ми допадна много външно. Драскотини, матирала, изпечена боя на места, пукнати брони. Поне три детайла за боядисване (най-добре цялостно). С автомивка и пастиране би й се вдигнало нивото малко. Дръжката на капака на мотора (отпред при решетката) е заменена с някаква тел. Такаа. За сметка на това няма грам ръжда за модел 1997. Очевидно до сол и луга не се е допирала. Колата пали лесно, равномерно работи, меко, без чукане на дюзи и повдигачи. Няма вибрации в купето. Интериорът би се оправил чудесно с едно пране и спрей за табло. Леко протрита шофьорска седалка. Екстрите работят – пълен ел пакет, ел люк, панорамен на две нива – със стъкло и кора (огледалата и темпомата не проверих само). Оригиналното радио. Автоматикът превключва плавно, изрежда си ги до пета. Летен и зимен режим. Климатикът прави зима за кратко време. Свети SRS лампата. Според човека това е от кантарчето на пасажерската седалка. Понякога спира да свети, когато има човек на нея, ама после пак светна. Човекът сам й е майстор. Нищо не тропа, меко вози, леко дърпа воланът надясно. Малко мудна ми се видя, дано да е щото климата работеше непрекъснато. Турбото не го чух да свири дори при високи обороти при кикдаун. Не знам дали трябва да се чува изобщо, не съм карал други турбо коли. Очаквах да го чуя, ама нейсе. Дано не е проблем. Историята й е интересна. Преди години я е купувал за своя роднина, женена за грък, а гъркът я е джиткал в Гърция с БГ регистрацията. Но вече нямало възможност да кара с БГ номера там (закон ли, що ли). Затова идва тук. Редовно (по думите му) е поддържана от него с части от други очиларки и чат пат с такива от Балкан стар. Била обслужена, сменял е дискове, накладки, рейка, кантарче на ремъка, втулки на носачите и др. Не е склонен да смъква повече от цената заради забележките. Със смесени чувства съм. Мисля да погледна още някоя кола и ако не изскочи нещо, май ще трябва да й скачам.
Тази тук ми е наблизо:
http://nfs.mobile.bg...0032&f1=details
Не съм виждал такова табло и покрив , къстъм мейд ли е, що ли?
#44
Публикувано 26 юли 2011 - 22:17
Kaкво да ти кажа... не очаквай за тия пари да видиш кола от магазина, както има 210-ки от 4000лв така има и от над 10-12хил. лева, търсейки кола за малко пари нормално е да има тук ожулено, там чукнато.
Изброените забележки се оправят за не много пари, така че ако технически е ок не би трябвало да се притесняваш.
За вървенето- не очаквай от 2 тона кола 130 коня да е самолет на пътя особено с включен климатик.
Другото сам си го видял и преценил.
Тая сивата гробница която си посочил изобщо не бих си губил времето да я гледам, ебаси кенефа за доста пари, в сравнение с други очиларки в оригинално заводско състояние, а тая 'ем усрана, хем и цената и висока, по-добре недей.
Като цяло не очаквай да намериш колата която търсиш на съседната пряка. Търсиш ли си нещо читаво трябва да забравиш съображения от типа : "тая ми е близо" или "тая ми идва много далече"
Е едно ходене на 100-200км ще ти излезе 40-50лв макс, ама като вземеш читава кола ще си ги избиеш стократно, докато ако вземеш гробницата от съседната пряка и после набиеш хиляди левове в ремонти ще си толкова вътре, че ще намразиш марката.
Успех с избора
Изброените забележки се оправят за не много пари, така че ако технически е ок не би трябвало да се притесняваш.
За вървенето- не очаквай от 2 тона кола 130 коня да е самолет на пътя особено с включен климатик.
Другото сам си го видял и преценил.
Тая сивата гробница която си посочил изобщо не бих си губил времето да я гледам, ебаси кенефа за доста пари, в сравнение с други очиларки в оригинално заводско състояние, а тая 'ем усрана, хем и цената и висока, по-добре недей.
Като цяло не очаквай да намериш колата която търсиш на съседната пряка. Търсиш ли си нещо читаво трябва да забравиш съображения от типа : "тая ми е близо" или "тая ми идва много далече"
Е едно ходене на 100-200км ще ти излезе 40-50лв макс, ама като вземеш читава кола ще си ги избиеш стократно, докато ако вземеш гробницата от съседната пряка и после набиеш хиляди левове в ремонти ще си толкова вътре, че ще намразиш марката.
Успех с избора
#45
Публикувано 27 юли 2011 - 06:59
Като гледам,колата има регистрация.Пали,прежалвай 80лв и ходи да направят диагностика в балкан стар.Аз така моята 202-к като я купувах и без номера рискувах и я закарах на диагностика там,но 203-ката реших сам да я диагностицирам на място и с каране и после горчиво съжалявах.Едно недоглеждане и колекторите с клапите + малко други работи по предницата,дискове и тн.били за смяна и се вкарах в нея малко повече от 2000лв.Ако я бяха накичили и прочели и бях видял всички грешки,които бе записала колата никога нямаше да я купя,ама после като дадох парата....след дъжд качулка.Виж дали турбото,помпата,дюзите дали всичко е в нормите,че после да не ти излезе скъпичка.Мисля,че по-стара кола от 99 год. не е рентабилно да купуваш все пак сме 2011-та.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни