ml 270 cdi не иска да загасне
Започната от nenko, 01 юли 2011 - 16:19:09
42 мнения по тази тема
#16
Публикувано 21 юли 2011 - 21:28
лошото е , че няма как да се хване. майсторите викат ела като стане проблема почваме да разкачаме наред докато откриемот къде е ама аз докато ида и то се оправи. после викат то така на сляпо не става абе мизерия. Надявам се, че ще прочете някой който се е сблъсквал с тоя проблем. Вече си мисля, че мозъчна трансплантация по- лесно се прави от това да ми оправят колата. Станах за смях на съседите колите не им палят а моята не гасне. Кажете поне как да я загася тая кола като е автоматик.
#17
Публикувано 22 юли 2011 - 07:16
270CDI е комън рейл и не се гаси с вакум. Компютъро получава сигнал от контактния ключ и "cut off"-ва ел. импулсите на дюзите - колата гасне. След като няма запис на грешка - проблемът трябва да е в контактния ключ - чисто механичен. Когато го въртиш и не изгасва, опитай при завъртането да прилагаш едновременно и лек натиск напред.
#18
Публикувано 22 юли 2011 - 09:35
мерси за инфото. а маже ли ако не гасне да откача релетата за запалването отпред под капака и така да я изгася.
#19
Публикувано 22 юли 2011 - 10:15
Колега,гледам че ти е нервно а и с право. Незнам точно кво му е на МЛчето но ако никаде не ти решат проблема,бих опитал да ти помогна.
Трябва ти човек който да му се светне на принципа за гасене и да го провери от до. Друг начин няма! Мързи ги и затова вдигат ръце!
Едно е да търсиш непостоянно появяващ се проблем свързан със разтуране на кори и букси,друго е да чоплиш нещо със насочващи симптоми.
Твоят мотор има отделна система,кръг,метод за гасене,които работят на някакъв принцип в чиято концепция е отговора.
Това е,просто ги мързи и разчитат на диагнозата да ги насочи! Е не става винаги с нея!
Трябва ти човек който да му се светне на принципа за гасене и да го провери от до. Друг начин няма! Мързи ги и затова вдигат ръце!
Едно е да търсиш непостоянно появяващ се проблем свързан със разтуране на кори и букси,друго е да чоплиш нещо със насочващи симптоми.
Твоят мотор има отделна система,кръг,метод за гасене,които работят на някакъв принцип в чиято концепция е отговора.
Това е,просто ги мързи и разчитат на диагнозата да ги насочи! Е не става винаги с нея!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#20
Публикувано 22 юли 2011 - 11:13
При ML системата на впръскване е Common rail,там всичко е електроника,не бъркайте понятието с старите помпи.Вакуми за глупости,нема .Доколкото знам Мерцовете се гасят с вакум, тоест всички дизели се гасят като се спре подаването на гориво към горивонагнетателната помпа. При другите марки се постига с електрически клапан, на който като му махнеш захранването той спира притока на гориво към помпата. При мерцедесите е същото само че клапанът се управлява не с електричество а с вакум. При ML не знам точно как е но може да е нешто подобно. През ключа минава малка тръбичка, която минава от мотора към ключа и от там към клапана, намиращ се на ГПН. Когато моторът работи вакума поддържа клапана отворен. Като врътнеш ключа той отваря тръбичката, клапанчето се затваря и мотора спира. Ако и при ML e така или клапанчето е повредено (вроятна връзка с липсата на проблем при загряла кола, или запушени тръбички (слабо вероятно), или Механичем проблем с контактният ключ, или аз съвсем не сам прав!
Майстора по на горе беше писал,че иска да провери релето.Аз също бих почнал проверката от там.Става дума за главното реле.То е основното.Едното е да залепва/изключително рядък проблем/,другото е до него от някъде другаде да си взема ток /утечка/.Както каза бай Васил,това са гадни проблеми,тъй като не се появяват постоянно.
Никога не оставям магарето си в калта.
#21
Публикувано 22 юли 2011 - 11:35
отпред при бушоните има едно реле обикновенно
което управлява моторната електроника т.е.
захранването и минава през него
като го извадиш и колата гасне
ама това е за аварийни случаи не е удобно
така да я гасиш
ако това реле е залепнало може и за това да
не гасне ама ме съмнява
като изгасиш от ключа другите системи гаснат ли
табло радио и др.
което управлява моторната електроника т.е.
захранването и минава през него
като го извадиш и колата гасне
ама това е за аварийни случаи не е удобно
така да я гасиш
ако това реле е залепнало може и за това да
не гасне ама ме съмнява
като изгасиш от ключа другите системи гаснат ли
табло радио и др.
#22
Публикувано 22 юли 2011 - 12:50
Също така е много интересно като не гасне,но все пак принудителна я изгасиш,после веднага дали си пали.Това може да отхвърли,залепналите релета.
Никога не оставям магарето си в калта.
#23
Публикувано 22 юли 2011 - 15:18
Та как се развива одисеята с ML-а. Отворих отпред под капака където са бушоните и по препоръка на един приятел извадих релето за запалването мисля(абе разкачих 2 защото не бях сигурен кое е ). Колата загасна слава богу но това го направих при завъртян ключ на 0. После им размених местата и си заработи ок. Сега пали и гасне и топла и студена. Това явно решава временно нещата защото преди 20 дена пак така стана и той ги размени тия релета тогава. Гледахме ги вътре всичко е ок. Аз исках да ги сменим но той каза, че проблема е друг. Това просто рестартирало системата и се появявал проблема от другаде. Чувал съм , че ставали такива неща от отечки или и аз не знам. Ходих при един квартален да види на момента проблема и той вика ще разкачам наред компютри работи викам да не прецакаш нещо а той ти достатъчно си се прецакал като си я взел тая кола. Както и да е. Опитвам се да разбера от какво се появява този проблем ама не намирам нищо , което да свържа с предишния път. Тогава беше влага а сега жега и сухо.Да я дебна кога пак ще се заинати ли и аз не знам. Чакам идеи и предложеия. Ако на бай Васил му се занимава с такива простотии да удари едно рамо. Сега поне се научих да си я гася. Дано само не изгърми нещо така. Сега в момента си пали и гасне по мое желание
#24
Публикувано 22 юли 2011 - 15:47
по добре вади ключа като правиш процедурата с релето
и при работещ мотор не откачай блокове и ЕКУ-та
да не търсиш после компютър тия квартални майстори
много не им вярвай не е жигула или опел и да
му откачаш буксите
и при работещ мотор не откачай блокове и ЕКУ-та
да не търсиш после компютър тия квартални майстори
много не им вярвай не е жигула или опел и да
му откачаш буксите
#25
Публикувано 22 юли 2011 - 18:24
при изваден ключ го направих това. Само релето свалих и го върнах за 2 секунди друго не съм пипал.
#26
Публикувано 22 юли 2011 - 19:01
Голям тъпанар трябва да е някой,да хване и да разтуря нещо без да си е изгасил системите,камо ли да си разкача напосоки при работещ мотор.
Не го шашкай,щото ако някой тръгне да му гледа буксите за окиси и да ги откача,в главата му ще нахлуят нечистиви мисли. Нищо им нема на блоковете и екутата да се разчекват даже и на съставни части.
Добре е да отговори на полезният ти въпрос какво става и остава като извади ключа.
п.с.
Буксите ги разкачам точно както при жигулата,проблеми не са ставали и нямам никакви оплаквания! Ако на дедо ми w221 от 2006 е критерий,при нея нямаше нещо което да не се откачи разглоби и почисти. Колата беше наводнена.След интервенцията запали както по книга и всичко си и заработи и работи до днес.
Споменавам го защото повечето от буксите бяха с грубо зелени пинове а това е точно като да са били откачени когато колата се движеше и 80% от нещата не работеха а някой работеха частично когато си поискаха. Мотора бачкаше и палеше всеки ден по различен начин а разкачането,почистването и гресирането на буксите беше решението.
Как така да не се разкачат буксите,та те са точно за това!
Не го шашкай,щото ако някой тръгне да му гледа буксите за окиси и да ги откача,в главата му ще нахлуят нечистиви мисли. Нищо им нема на блоковете и екутата да се разчекват даже и на съставни части.
Добре е да отговори на полезният ти въпрос какво става и остава като извади ключа.
п.с.
Буксите ги разкачам точно както при жигулата,проблеми не са ставали и нямам никакви оплаквания! Ако на дедо ми w221 от 2006 е критерий,при нея нямаше нещо което да не се откачи разглоби и почисти. Колата беше наводнена.След интервенцията запали както по книга и всичко си и заработи и работи до днес.
Споменавам го защото повечето от буксите бяха с грубо зелени пинове а това е точно като да са били откачени когато колата се движеше и 80% от нещата не работеха а някой работеха частично когато си поискаха. Мотора бачкаше и палеше всеки ден по различен начин а разкачането,почистването и гресирането на буксите беше решението.
Как така да не се разкачат буксите,та те са точно за това!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#27
Публикувано 23 юли 2011 - 12:17
бай василе гледам нещо се заяждаш с мен по всички теми
чети хубаво какво пиша
тук например съм писал при РАБОТЕЩ мотор
то може и при работещ ама трябва да си наясно
какво и защо откачаш а не дай това да откачим
да видим какво ще стане
чети хубаво какво пиша
тук например съм писал при РАБОТЕЩ мотор
то може и при работещ ама трябва да си наясно
какво и защо откачаш а не дай това да откачим
да видим какво ще стане
#28
Публикувано 23 юли 2011 - 21:09
Така ли? Аз пък категорично отричам!бай василе гледам нещо се заяждаш с мен по всички теми
Чета разбира сечети хубаво какво пиша
и се водя от отговоритеЕдно е да търсиш непостоянно появяващ се проблем свързан със разтуране на кори и букси
много не им вярвай не е жигула или опел и да
му откачаш буксите
Ти го наричаш заяждане ама аз не мисля така! Ако пък е така,модерацията ще прецени и евентуално би се намесила. Ти също можеш да ме цитираш и да ме опровергаеш. Чак тогава ще поясня и евентуално ако нещо е разтълкувано погрешно,ще се извиня.
Погледни от всички страни на нещата. Не вярвам да те човърка закачката с баса и че не прие от мен другарското вдигане на залога със Старозагорките,че да го наречеш заяждане във всички теми.
Що не го свържеш с приятелски лаф,ами поглеждаш единствено негативно на всичко? Проблем ли имаш с мен или без да ме познаваш,предполагаш нещо и ме вкарваш в някаква тъпа интрига?
Повярвай ми,единственото нещо с което се съобразявам е всичко наоколо да си остане весело!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#29
Публикувано 24 юли 2011 - 12:33
баса си остава като минаваш към морето спри
и се обади пък тогава ще говорим за старозагорките
ама айде че му оспамихме на човека темата
и се обади пък тогава ще говорим за старозагорките
ама айде че му оспамихме на човека темата
#30
Публикувано 24 юли 2011 - 15:09
Абе големи хора сте-ще се разберете гледамбаса си остава като минаваш към морето спри
и се обади пък тогава ще говорим за старозагорките
ама айде че му оспамихме на човека темата
за бая Васил гарантирам ,че е пич-ГоУем ,а за старозагорките не знам ква е думата ама и те са мноо хАрни-личен опит-все пак съм учил в тоя град
Поздрави и без нерви
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни