Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

ml 270 cdi не иска да загасне


  • Please log in to reply
42 мнения по тази тема

#1 nenko

nenko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 270 CDI

Публикувано 01 юли 2011 - 16:19

Днес сутринта запалих колата (ml 270 cdi) и след 15 минути спирам вадя ключа и за моя изненада двигателя работи. Слагам вартя и нищо не мога да я загасял След 20 минути опити всичко се оправи. От какво може да е според вас?
  • 0

#2 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 01 юли 2011 - 16:28

Днес сутринта запалих колата (ml 270 cdi) и след 15 минути спирам вадя ключа и за моя изненада двигателя работи. Слагам вартя и нищо не мога да я загасял След 20 минути опити всичко се оправи. От какво може да е според вас?

Абе и ти,хората не могат да ги запалят,ти не можеш да загасиш. :)
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#3 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5564 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 юли 2011 - 16:49

Най-вероятно някъде смуче въздух..
а относно гасенето.. ако се наложи.. трябва да имаш някъде в двигателния сектор копче "стоп"
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#4 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 юли 2011 - 17:26

Не е ли това когато хвърля масло през турбото във всмукателите.
Иначе колкото и да смуче въздух, не може да работи 20 минути с остатъчна нафта при загасено подаване на гориво.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#5 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 01 юли 2011 - 17:53

при него не се гаси с въздух
случайно да беше натиснал спирачката
като се опитваше да го загасиш
  • 0

#6 nenko

nenko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 270 CDI

Публикувано 01 юли 2011 - 18:35

оставям я на Р пускам спирачката и тогава пробвам. Когато загрее до работна температура и се оправя. Прави го това когато е студена. Вадя ключа а тя си бачка ем ми се реве ем ми е смешно.
  • 0

#7 nenko

nenko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 270 CDI

Публикувано 02 юли 2011 - 16:55

В понеделник ще ида да я видят. дали може да е от този клапан , който спира подаването на гориво или вакуум помпата да не е в час. Също не мога да си обясня , защо като загрее и нещата се оправят пали си и се гаси от всеки път. Гледах да не е дало фира нещо по светлините но всичко си е ок. Предишния ден пътувах до Пловдив дали има връзка това не знам. Удобна кола, ама много чуствителна душа ми се струва. Нещо почва да ми писва от такива дразнещи проблеми.
  • 0

#8 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 02 юли 2011 - 18:24

не се коси колата си е много хубава и здрава
иди на читава диагностика и ако там
не ти кажат проблема тогава ще го мислим пак
  • 0

#9 nenko

nenko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 270 CDI

Публикувано 04 юли 2011 - 21:24

проблема изчезна така мистериозно както се появи. На компютъра нищо не показа. Ще чакам да видя дали пак ще се появи.
  • 0

#10 p22

p22

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 270 cdi
    A 170 cdi

Публикувано 06 юли 2011 - 22:06

Най-простите причини да не гасне е ако има изпускане на вакуумите някъде или ако някой кабел губи контакт.
  • 0
Mercedes А 170cdi
Mercedes ML 270cdi
Silentium Universi

#11 nenko

nenko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 270 CDI

Публикувано 21 юли 2011 - 12:34

Пак се появи проблема. Не гасне . Дорде ида до майстора както се сещате се оправи. Закачахме я на компютъра и нищо. Вика , че трябвало като стане да я гледа някое реле да залепвало. Този път като стигна 80 градуса не се оправи трябваше повече да я покарам. Дайте идея какво да правя??? На някой да му се е случвало???
  • 0

#12 nenko

nenko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 270 CDI

Публикувано 21 юли 2011 - 13:37

колеги дайте адреса на някой в София който ги лекува тия проблеми. Омръзна ми всички да дигат рамене и да викат всичко ти е ок.
  • 0

#13 Pe6o666

Pe6o666

    極真会館

  • Потребители на форума
  • 2222 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Apple & Mercedes
  • Автомобил:
    ML 270 CDI '02
    ML 320 CDI 4matic '05
    S 500L 4matic '06
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 юли 2011 - 15:43

Балкан стар?!?
  • 1

#14 nenko

nenko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 270 CDI

Публикувано 21 юли 2011 - 20:17

за какво ми е балкан стар? на компютър нищо не показва . трябва някой който е решавал такъв проблем. Ебати и колата не може на никой да не се е случвало
  • 0

#15 Boby

Boby

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 COMPRESSOR 2000г.

Публикувано 21 юли 2011 - 20:56

Доколкото знам Мерцовете се гасят с вакум, тоест всички дизели се гасят като се спре подаването на гориво към горивонагнетателната помпа. При другите марки се постига с електрически клапан, на който като му махнеш захранването той спира притока на гориво към помпата. При мерцедесите е същото само че клапанът се управлява не с електричество а с вакум. При ML не знам точно как е но може да е нешто подобно. През ключа минава малка тръбичка, която минава от мотора към ключа и от там към клапана, намиращ се на ГПН. Когато моторът работи вакума поддържа клапана отворен. Като врътнеш ключа той отваря тръбичката, клапанчето се затваря и мотора спира. Ако и при ML e така или клапанчето е повредено (вроятна връзка с липсата на проблем при загряла кола, или запушени тръбички (слабо вероятно), или Механичем проблем с контактният ключ, или аз съвсем не сам прав! :rolleyes:
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни