ml 270 cdi не иска да загасне
Започната от nenko, 01 юли 2011 - 16:19:09
42 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 юли 2011 - 16:19
Днес сутринта запалих колата (ml 270 cdi) и след 15 минути спирам вадя ключа и за моя изненада двигателя работи. Слагам вартя и нищо не мога да я загасял След 20 минути опити всичко се оправи. От какво може да е според вас?
#2
Публикувано 01 юли 2011 - 16:28
Абе и ти,хората не могат да ги запалят,ти не можеш да загасиш.Днес сутринта запалих колата (ml 270 cdi) и след 15 минути спирам вадя ключа и за моя изненада двигателя работи. Слагам вартя и нищо не мога да я загасял След 20 минути опити всичко се оправи. От какво може да е според вас?
Никога не оставям магарето си в калта.
#3
Публикувано 01 юли 2011 - 16:49
Най-вероятно някъде смуче въздух..
а относно гасенето.. ако се наложи.. трябва да имаш някъде в двигателния сектор копче "стоп"
а относно гасенето.. ако се наложи.. трябва да имаш някъде в двигателния сектор копче "стоп"
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#4
Публикувано 01 юли 2011 - 17:26
Не е ли това когато хвърля масло през турбото във всмукателите.
Иначе колкото и да смуче въздух, не може да работи 20 минути с остатъчна нафта при загасено подаване на гориво.
Иначе колкото и да смуче въздух, не може да работи 20 минути с остатъчна нафта при загасено подаване на гориво.
#5
Публикувано 01 юли 2011 - 17:53
при него не се гаси с въздух
случайно да беше натиснал спирачката
като се опитваше да го загасиш
случайно да беше натиснал спирачката
като се опитваше да го загасиш
#6
Публикувано 01 юли 2011 - 18:35
оставям я на Р пускам спирачката и тогава пробвам. Когато загрее до работна температура и се оправя. Прави го това когато е студена. Вадя ключа а тя си бачка ем ми се реве ем ми е смешно.
#7
Публикувано 02 юли 2011 - 16:55
В понеделник ще ида да я видят. дали може да е от този клапан , който спира подаването на гориво или вакуум помпата да не е в час. Също не мога да си обясня , защо като загрее и нещата се оправят пали си и се гаси от всеки път. Гледах да не е дало фира нещо по светлините но всичко си е ок. Предишния ден пътувах до Пловдив дали има връзка това не знам. Удобна кола, ама много чуствителна душа ми се струва. Нещо почва да ми писва от такива дразнещи проблеми.
#8
Публикувано 02 юли 2011 - 18:24
не се коси колата си е много хубава и здрава
иди на читава диагностика и ако там
не ти кажат проблема тогава ще го мислим пак
иди на читава диагностика и ако там
не ти кажат проблема тогава ще го мислим пак
#9
Публикувано 04 юли 2011 - 21:24
проблема изчезна така мистериозно както се появи. На компютъра нищо не показа. Ще чакам да видя дали пак ще се появи.
#10
Публикувано 06 юли 2011 - 22:06
Най-простите причини да не гасне е ако има изпускане на вакуумите някъде или ако някой кабел губи контакт.
#11
Публикувано 21 юли 2011 - 12:34
Пак се появи проблема. Не гасне . Дорде ида до майстора както се сещате се оправи. Закачахме я на компютъра и нищо. Вика , че трябвало като стане да я гледа някое реле да залепвало. Този път като стигна 80 градуса не се оправи трябваше повече да я покарам. Дайте идея какво да правя??? На някой да му се е случвало???
#12
Публикувано 21 юли 2011 - 13:37
колеги дайте адреса на някой в София който ги лекува тия проблеми. Омръзна ми всички да дигат рамене и да викат всичко ти е ок.
#14
Публикувано 21 юли 2011 - 20:17
за какво ми е балкан стар? на компютър нищо не показва . трябва някой който е решавал такъв проблем. Ебати и колата не може на никой да не се е случвало
#15
Публикувано 21 юли 2011 - 20:56
Доколкото знам Мерцовете се гасят с вакум, тоест всички дизели се гасят като се спре подаването на гориво към горивонагнетателната помпа. При другите марки се постига с електрически клапан, на който като му махнеш захранването той спира притока на гориво към помпата. При мерцедесите е същото само че клапанът се управлява не с електричество а с вакум. При ML не знам точно как е но може да е нешто подобно. През ключа минава малка тръбичка, която минава от мотора към ключа и от там към клапана, намиращ се на ГПН. Когато моторът работи вакума поддържа клапана отворен. Като врътнеш ключа той отваря тръбичката, клапанчето се затваря и мотора спира. Ако и при ML e така или клапанчето е повредено (вроятна връзка с липсата на проблем при загряла кола, или запушени тръбички (слабо вероятно), или Механичем проблем с контактният ключ, или аз съвсем не сам прав!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни