Висок разход на бензин
Започната от дитко, 16 юни 2011 - 13:27:49
31 мнения по тази тема
#16
Публикувано 19 юни 2011 - 22:42
Тоца,ти го мериш као швейцарски саат,батьо. Абсолютно си прав. Пълниш до горе на ЛуК на изхода,посока Пловдив,скачаш до мотела Ихтиман,биеш едно бутало на някоя фенка и на връщане пак на същия ЛУК,точно 100 км. са със завъртулките,допълваш на същата колонка,от същата страна,същият бензинджия,предупреден от предният път че се става дума за точни данни.
Апа ако требе ке оставиме охранител да пази колонката през това време,да не праат шашми.
Апа ако требе ке оставиме охранител да пази колонката през това време,да не праат шашми.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#17
Публикувано 19 юни 2011 - 22:49
Васе, писнало ми е от тея разходи в тея форуми, да вземат да си купуват пазарски колички като не им изнася. Имах случай преди около година с една цистерна, заредиха я в Пловдив с обем отгоре на това което трябваше, издадоха си съответната бележка че е заредено при еди си каква температура и т.н., после при разтоварване беше с по-малък обем от това което трябваше, пак в резултат на разликата в температурата, като знам за какви стойности ставаше на въпрос, то при един резервоар 80-100 литра, в условията които изброих съм 99% убеден че е някой дето сипва кат му светне лампата 20 литра и после до ново светкане, нека си дойдем на думата - ако някой е мераклия да засича кола, поне да го прави като хората.
Лазаре, нищо към тебе, явно не съм се изразил правилно, имах предвид човека дето се оплакваше от висок разход и съм останал с впечатлението че беше повече от един. Явно съм се объркал.
И аз затова не засичам коли, за кво да си тровя живота с някакви филми, сипваш, караш и си правиш кеф.
Лазаре, нищо към тебе, явно не съм се изразил правилно, имах предвид човека дето се оплакваше от висок разход и съм останал с впечатлението че беше повече от един. Явно съм се объркал.
И аз затова не засичам коли, за кво да си тровя живота с някакви филми, сипваш, караш и си правиш кеф.
#19
Публикувано 20 юни 2011 - 19:30
на Колегата Лазар метода е вярният ,но само с малката забе;ежка ,че се правят 200км и пак се пълни догоре,като допълнението от Тоцата е също вярно-за бензиностанцията ,наливането,температурата и часа
А моят коментар освен този е-Моля без излишни напрежения и нерви -смятам ,че за всички има място под слънцето -респективно в темите-и добрият тон и търпимост е това което ще позволи на множеството да са щастливи тук.
Благодаря Ви за разбирането
п.п.-Освен ,че съм философ-съм и сляп-да го еВа-сега видях ,че сте продължили на друга страница и сте се разбрали съвсем културно в духа на форума и адмирирам Вашето отношение и да Ви Благодаря ,че сте пичове таковато....
Ако мога да споделя още едно мнение=Тоцата е най прав-кеф цена няма
А моят коментар освен този е-Моля без излишни напрежения и нерви -смятам ,че за всички има място под слънцето -респективно в темите-и добрият тон и търпимост е това което ще позволи на множеството да са щастливи тук.
Благодаря Ви за разбирането
п.п.-Освен ,че съм философ-съм и сляп-да го еВа-сега видях ,че сте продължили на друга страница и сте се разбрали съвсем културно в духа на форума и адмирирам Вашето отношение и да Ви Благодаря ,че сте пичове таковато....
Ако мога да споделя още едно мнение=Тоцата е най прав-кеф цена няма
Този пост е редактиран от SAMURAIJACK: 20 юни 2011 - 19:32
#20
Публикувано 20 юни 2011 - 22:46
Ти съмняваше ли се че сме пичове тука
#22
Публикувано 28 юни 2011 - 22:17
Здравей колега,
Разхода ти е наистина нереален ,но ще трябва да дадеш доста повече инфо за тези "някои"неща дето си сменил и как я обслужваш...
И като казах "някои" се чудя-кабели,свещи(оригинални)-между тях ли са?
Колата с какъв размер гуми е?автоматик ли е?сменил ли си филтрите?мирише ли на бензин отнякъде?има ли проблеми в работата на двигателя?оборотите играят ли?
,,,ей такива нещица биха били полезни да се знаят
Иначе ще се намери решение-споко
Мой пропуск наистина,обичайните консумативи-масло,филтри+бензинов;свещи,кабели и дистрибуторна капачка(само тя беше оригинална).Ръчни скорости,гуми 15 и наистина има проблем с оборотите,стоят ниски
#23
Публикувано 28 юни 2011 - 22:23
Васе, писнало ми е от тея разходи в тея форуми, да вземат да си купуват пазарски колички като не им изнася. Имах случай преди около година с една цистерна, заредиха я в Пловдив с обем отгоре на това което трябваше, издадоха си съответната бележка че е заредено при еди си каква температура и т.н., после при разтоварване беше с по-малък обем от това което трябваше, пак в резултат на разликата в температурата, като знам за какви стойности ставаше на въпрос, то при един резервоар 80-100 литра, в условията които изброих съм 99% убеден че е някой дето сипва кат му светне лампата 20 литра и после до ново светкане, нека си дойдем на думата - ако някой е мераклия да засича кола, поне да го прави като хората.
Лазаре, нищо към тебе, явно не съм се изразил правилно, имах предвид човека дето се оплакваше от висок разход и съм останал с впечатлението че беше повече от един. Явно съм се объркал.
И аз затова не засичам коли, за кво да си тровя живота с някакви филми, сипваш, караш и си правиш кеф.
Евала,щом не ти е проблем да сипваш и да си правиш кефа!Обаче не всички имат тия възможности и когато колата ми гори повече от нормалното търся решение.Благодаря все пак за мнението,беше полезно!
#24
Публикувано 28 юни 2011 - 22:47
Механична инжекция е и дебитомера е наред,както споменах по горе кабелите,свещите и дистрибуторната капачка ги смених,от там започнахЧудовищен разход за 2000 кубикова 124-ка, нещо има, което не е наред по горивната система на тая кола. Имал съм 124-ка 2000 кубика, харчеше около 12-13 бензин, преди да и сложа газ.
Добре е колегата да спомене с кой точно мотор е колата с М102 или М111, защото горивните им системи са коренно различни.
Ако е с 102 КЕ Джетроник (механичната инжекция) има голяма вероятност т.нар. дебитомер да не е наред. Става въпрос за клапата контролираща постъпа на въздух в двигателя. Командва я потенциометър, който в повечето случаи е износен и не си върши работата както трябва. Отгоре на въздушния филтър има дупка с един шестограмен болт, чрез който се настройва въпросния потенциометър. ОБАЧЕ там може да пипа само човек който е много в час с конкретната горивна система. А системата е доста архаична и добри майстори за нея трудно се намират.
Може да е от лоши свещи и кабели, както вече Самурая е споменал, знам че е добре да се сменят и дистрибуторна капачка и палец, абе много неща може да са. Може и ламбда сонда да е, запушен катализатор също.... списъка е безкраен.
Докато не разберем конкретния двигател какъв е остава само да гадаем.
#25
Публикувано 28 юни 2011 - 22:55
Аз за друг метод не се сещам,а дори и да има плюс или минус 1-2 литра проблема си оставаНа една и съща бензиностанция, по горе-долу едно и също време от денонощието, за да са приблизителни температурите на автомобила и горивото предполагам? И ти се уверяваш че колата е пълна, а не оставяш на хората дето зареждат, защото те или допълват 3-4 литра за "закръгляне" или като им изключи пистолета от сруята газове от празния резервоар вадят веднага пистолета?
И точно за тея 100 километра дето караш няма как да хванеш неопровержим резултат, карай 500 примерно и после в горе-долу същите условия напълни пак резервоара, точно защото не можеш да гарантираш че всеки път ти се зарежда еднакво количество като максимално, затова с по-голям пробег се получава резултат с по-малки отклонения.
ПП: И сега обърнах внимание че колегата Лазар не се оплаква от висок разход, какво отношение има по темата как си засича колата? Нека каже автора й.
#26
Публикувано 09 август 2011 - 23:56
Господа, искам да изкажа и аз мнение по темата.
Понеже стана дума за разход на гориво. Не притежавам Мерцедес, но, въпреки това съм имал възможността да се порадвам на такива машини за известно време. Да речем читави. Искам да кажа за бензинов такъв. Става въпрос за 124-ка, от 1990-та година, оборудван с 2,0 Л. агрегат, карбураторен и механична трансмисия, 5 степенна, седан. Значи, 2 месеца карах това нещо. Не е много. Но, като цяло достатъчно. Без АГУ, Мерцедес ,,200" в Пловдив гори 13-14,5 л/100 км. бензин лятно време. Няма какво да се лъжем. Това е при положение, че се кара по-скоро експедитивно, но не и агресивно. В тези условия в града, карам до 3-та. 4-та, никога не включвам. Няма къде, а с 50-60 на 4-та скорост, трябва да се дава много газ. На 3-та с 2 милиметра натиснат педал, Мерцедеса върви с лекота и мирише горивото. При напълно лежерно и благородно каране, по-малко от над 12,5 няма как да стане. Купето си тежи, при потегляне иска да му се натисне повече газтта и да се задържи така, докато се потегли. Зимно време, като нищо 15/100. Особено, когато се кара на къси разстояния, може и 16/100 да изразходва.
Друго нещо. W 123-2800, 1979-та година, седан, механична трансмисия и напълно стандартен, карбураторен, над 300 000 км., добре центрован. В градски условия се кара много леко, потегля с лекота, без почти да се подава газ. Отново се кара до 3-та, без резки ускорения, без ниска скорост на висока предавка. В общи линии се държи в малко под средни об/мин. Около 2500, повече не е нужно. Изразходва от 14,5/100 нагоре бензин. Трудно човек може да слезе на 14. Харчи 15-16/100 лятно време, експедитивно каране. А, зимно време при каране на къси разстояния с чести спирания - стига 17-18/100 и надвишава. Тук, понеже няма електрически компоненти в хранителната му уредба - съм си позволил да си измеря бензина точно по количество, сам в колби по 1 литър, а не на доверие от бензиностанцията. И съм го карал с точно количество - до ИЗПРАЗВАНЕ на карбураторите, респективно и свършване в резервоара. Толкова съм засякъл. Извън града при 80-90 км/ч. гори под 9/100 бензин. Като се кара плавно 110-130, гори грубо 11/100. При 150 ~ 13/100. За скорости над тази, няма смисъл да пиша. Иначе е хубава кола, скорост 180 км/ч. не се усеща, лежи на пътя, не те уморява, нно много гори тогава.
Понеже стана дума за разход на гориво. Не притежавам Мерцедес, но, въпреки това съм имал възможността да се порадвам на такива машини за известно време. Да речем читави. Искам да кажа за бензинов такъв. Става въпрос за 124-ка, от 1990-та година, оборудван с 2,0 Л. агрегат, карбураторен и механична трансмисия, 5 степенна, седан. Значи, 2 месеца карах това нещо. Не е много. Но, като цяло достатъчно. Без АГУ, Мерцедес ,,200" в Пловдив гори 13-14,5 л/100 км. бензин лятно време. Няма какво да се лъжем. Това е при положение, че се кара по-скоро експедитивно, но не и агресивно. В тези условия в града, карам до 3-та. 4-та, никога не включвам. Няма къде, а с 50-60 на 4-та скорост, трябва да се дава много газ. На 3-та с 2 милиметра натиснат педал, Мерцедеса върви с лекота и мирише горивото. При напълно лежерно и благородно каране, по-малко от над 12,5 няма как да стане. Купето си тежи, при потегляне иска да му се натисне повече газтта и да се задържи така, докато се потегли. Зимно време, като нищо 15/100. Особено, когато се кара на къси разстояния, може и 16/100 да изразходва.
Друго нещо. W 123-2800, 1979-та година, седан, механична трансмисия и напълно стандартен, карбураторен, над 300 000 км., добре центрован. В градски условия се кара много леко, потегля с лекота, без почти да се подава газ. Отново се кара до 3-та, без резки ускорения, без ниска скорост на висока предавка. В общи линии се държи в малко под средни об/мин. Около 2500, повече не е нужно. Изразходва от 14,5/100 нагоре бензин. Трудно човек може да слезе на 14. Харчи 15-16/100 лятно време, експедитивно каране. А, зимно време при каране на къси разстояния с чести спирания - стига 17-18/100 и надвишава. Тук, понеже няма електрически компоненти в хранителната му уредба - съм си позволил да си измеря бензина точно по количество, сам в колби по 1 литър, а не на доверие от бензиностанцията. И съм го карал с точно количество - до ИЗПРАЗВАНЕ на карбураторите, респективно и свършване в резервоара. Толкова съм засякъл. Извън града при 80-90 км/ч. гори под 9/100 бензин. Като се кара плавно 110-130, гори грубо 11/100. При 150 ~ 13/100. За скорости над тази, няма смисъл да пиша. Иначе е хубава кола, скорост 180 км/ч. не се усеща, лежи на пътя, не те уморява, нно много гори тогава.
#27
Публикувано 11 август 2011 - 16:48
Браво на колегата Тодор Живков за компетентното мнение. Абсолютно същото се отнася за мойта 124 200Е, 1991.
#28
Публикувано 11 август 2011 - 19:02
Прав сте другарю Живков,затова ги газифицираме,че да се понася малко.Господа, искам да изкажа и аз мнение по темата.
Понеже стана дума за разход на гориво. Не притежавам Мерцедес, но, въпреки това съм имал възможността да се порадвам на такива машини за известно време. Да речем читави. Искам да кажа за бензинов такъв. Става въпрос за 124-ка, от 1990-та година, оборудван с 2,0 Л. агрегат, карбураторен и механична трансмисия, 5 степенна, седан. Значи, 2 месеца карах това нещо. Не е много. Но, като цяло достатъчно. Без АГУ, Мерцедес ,,200" в Пловдив гори 13-14,5 л/100 км. бензин лятно време. Няма какво да се лъжем. Това е при положение, че се кара по-скоро експедитивно, но не и агресивно. В тези условия в града, карам до 3-та. 4-та, никога не включвам. Няма къде, а с 50-60 на 4-та скорост, трябва да се дава много газ. На 3-та с 2 милиметра натиснат педал, Мерцедеса върви с лекота и мирише горивото. При напълно лежерно и благородно каране, по-малко от над 12,5 няма как да стане. Купето си тежи, при потегляне иска да му се натисне повече газтта и да се задържи така, докато се потегли. Зимно време, като нищо 15/100. Особено, когато се кара на къси разстояния, може и 16/100 да изразходва.
Друго нещо. W 123-2800, 1979-та година, седан, механична трансмисия и напълно стандартен, карбураторен, над 300 000 км., добре центрован. В градски условия се кара много леко, потегля с лекота, без почти да се подава газ. Отново се кара до 3-та, без резки ускорения, без ниска скорост на висока предавка. В общи линии се държи в малко под средни об/мин. Около 2500, повече не е нужно. Изразходва от 14,5/100 нагоре бензин. Трудно човек може да слезе на 14. Харчи 15-16/100 лятно време, експедитивно каране. А, зимно време при каране на къси разстояния с чести спирания - стига 17-18/100 и надвишава. Тук, понеже няма електрически компоненти в хранителната му уредба - съм си позволил да си измеря бензина точно по количество, сам в колби по 1 литър, а не на доверие от бензиностанцията. И съм го карал с точно количество - до ИЗПРАЗВАНЕ на карбураторите, респективно и свършване в резервоара. Толкова съм засякъл. Извън града при 80-90 км/ч. гори под 9/100 бензин. Като се кара плавно 110-130, гори грубо 11/100. При 150 ~ 13/100. За скорости над тази, няма смисъл да пиша. Иначе е хубава кола, скорост 180 км/ч. не се усеща, лежи на пътя, не те уморява, нно много гори тогава.
Никога не оставям магарето си в калта.
#29
Публикувано 12 август 2011 - 10:10
Ето на тази дума (последната от цитата) спрях да чета...Искам да кажа за бензинов такъв. Става въпрос за 124-ка, от 1990-та година, оборудван с 2,0 Л. агрегат, карбураторен...
#30
Публикувано 13 август 2011 - 02:48
Ами, не мога да те задължа. С двигател М102.921, поради това поясних ,,карбураторен", въпреки 1990. 200Е-то, дето е с мех. инж.(не Е200) не знам, как-що върви и гори.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни