Висок разход на бензин
Започната от дитко, 16 юни 2011 - 13:27:49
31 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 юни 2011 - 13:27
Здравейте колеги,отскоро съм собственик на МБ 124 Е200 и взимайки си кола на 20 години не съм си и помислял,че всичко ще е перфектно,но смятам че разход 20(може и повече да е)градско си е брутално!
обслужвам си я и смених някои неща но проблема си остава.
Ако някой може да сподели мнение или как се е справил с подобен проблем ще съм много благодарен!
обслужвам си я и смених някои неща но проблема си остава.
Ако някой може да сподели мнение или как се е справил с подобен проблем ще съм много благодарен!
#2
Публикувано 16 юни 2011 - 23:02
Здравей колега,Здравейте колеги,отскоро съм собственик на МБ 124 Е200 и взимайки си кола на 20 години не съм си и помислял,че всичко ще е перфектно,но смятам че разход 20(може и повече да е)градско си е брутално!
обслужвам си я и смених някои неща но проблема си остава.
Ако някой може да сподели мнение или как се е справил с подобен проблем ще съм много благодарен!
Разхода ти е наистина нереален ,но ще трябва да дадеш доста повече инфо за тези "някои"неща дето си сменил и как я обслужваш...
И като казах "някои" се чудя-кабели,свещи(оригинални)-между тях ли са?
Колата с какъв размер гуми е?автоматик ли е?сменил ли си филтрите?мирише ли на бензин отнякъде?има ли проблеми в работата на двигателя?оборотите играят ли?
,,,ей такива нещица биха били полезни да се знаят
Иначе ще се намери решение-споко
#3
Публикувано 17 юни 2011 - 09:02
...
Че какво му е наградски разход 20, особенно пък на газ, която не е много добре регулирана?
Този пост е редактиран от hammer^BaTe: 17 юни 2011 - 09:14
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#4
Публикувано 17 юни 2011 - 16:04
Ми,горивото е скъпо,пък нали сме в криза.Че какво му е наградски разход 20, особенно пък на газ, която не е много добре регулирана?
Никога не оставям магарето си в калта.
#6
Публикувано 17 юни 2011 - 20:24
То важното е колегата радулов да пише - пък какво пише не е от значение....
А че разхода е голям - голям е. На мен еската че е 600 гори толкова в града !
А че разхода е голям - голям е. На мен еската че е 600 гори толкова в града !
България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!
#7
Публикувано 17 юни 2011 - 23:07
Чудовищен разход за 2000 кубикова 124-ка, нещо има, което не е наред по горивната система на тая кола. Имал съм 124-ка 2000 кубика, харчеше около 12-13 бензин, преди да и сложа газ.
Добре е колегата да спомене с кой точно мотор е колата с М102 или М111, защото горивните им системи са коренно различни.
Ако е с 102 КЕ Джетроник (механичната инжекция) има голяма вероятност т.нар. дебитомер да не е наред. Става въпрос за клапата контролираща постъпа на въздух в двигателя. Командва я потенциометър, който в повечето случаи е износен и не си върши работата както трябва. Отгоре на въздушния филтър има дупка с един шестограмен болт, чрез който се настройва въпросния потенциометър. ОБАЧЕ там може да пипа само човек който е много в час с конкретната горивна система. А системата е доста архаична и добри майстори за нея трудно се намират.
Може да е от лоши свещи и кабели, както вече Самурая е споменал, знам че е добре да се сменят и дистрибуторна капачка и палец, абе много неща може да са. Може и ламбда сонда да е, запушен катализатор също.... списъка е безкраен.
Докато не разберем конкретния двигател какъв е остава само да гадаем.
Добре е колегата да спомене с кой точно мотор е колата с М102 или М111, защото горивните им системи са коренно различни.
Ако е с 102 КЕ Джетроник (механичната инжекция) има голяма вероятност т.нар. дебитомер да не е наред. Става въпрос за клапата контролираща постъпа на въздух в двигателя. Командва я потенциометър, който в повечето случаи е износен и не си върши работата както трябва. Отгоре на въздушния филтър има дупка с един шестограмен болт, чрез който се настройва въпросния потенциометър. ОБАЧЕ там може да пипа само човек който е много в час с конкретната горивна система. А системата е доста архаична и добри майстори за нея трудно се намират.
Може да е от лоши свещи и кабели, както вече Самурая е споменал, знам че е добре да се сменят и дистрибуторна капачка и палец, абе много неща може да са. Може и ламбда сонда да е, запушен катализатор също.... списъка е безкраен.
Докато не разберем конкретния двигател какъв е остава само да гадаем.
#8
Публикувано 17 юни 2011 - 23:29
Еее-не е баш така-тои не е на акорд тука за да пише кво да е само за бройката-винаги е искал да помага и затова го уважавам безкрайно.То важното е колегата радулов да пише - пък какво пише не е от значение....
А че разхода е голям - голям е. На мен еската че е 600 гори толкова в града !
,,просто не е догледал в случая...
то това да са кахърите у форума...ехааа
#9
Публикувано 18 юни 2011 - 13:04
След смяна на водна помпа и термостат моя разход падна с литър извънградско и с много повече градско (не съм го засичал, но миналата зима ми беше 20 на сто
#10
Публикувано 18 юни 2011 - 21:14
А как ги засичате тея разходи, особенно човека дето е пуснал темата нека сподели.
#12
Публикувано 19 юни 2011 - 21:54
На една и съща бензиностанция, по горе-долу едно и също време от денонощието, за да са приблизителни температурите на автомобила и горивото предполагам? И ти се уверяваш че колата е пълна, а не оставяш на хората дето зареждат, защото те или допълват 3-4 литра за "закръгляне" или като им изключи пистолета от сруята газове от празния резервоар вадят веднага пистолета?
И точно за тея 100 километра дето караш няма как да хванеш неопровержим резултат, карай 500 примерно и после в горе-долу същите условия напълни пак резервоара, точно защото не можеш да гарантираш че всеки път ти се зарежда еднакво количество като максимално, затова с по-голям пробег се получава резултат с по-малки отклонения.
ПП: И сега обърнах внимание че колегата Лазар не се оплаква от висок разход, какво отношение има по темата как си засича колата? Нека каже автора й.
И точно за тея 100 километра дето караш няма как да хванеш неопровержим резултат, карай 500 примерно и после в горе-долу същите условия напълни пак резервоара, точно защото не можеш да гарантираш че всеки път ти се зарежда еднакво количество като максимално, затова с по-голям пробег се получава резултат с по-малки отклонения.
ПП: И сега обърнах внимание че колегата Лазар не се оплаква от висок разход, какво отношение има по темата как си засича колата? Нека каже автора й.
#14
Публикувано 19 юни 2011 - 22:32
Кво?
#15
Публикувано 19 юни 2011 - 22:40
.... нищо. Питаш как засичаме разхода после що отговаряме ?! А и съм ти написал - до капачката буквално,което ще рече че докато бензина стигне до ръба на гърловината но май не ти се чете така че айде стига спамихме темата на колегата......
България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни