Евалата, станали са перфектни
BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine
Started by Dicksun, 04 Jun 2011 - 19:53:35
297 replies to this topic
#166
Posted 31 March 2013 - 21:00
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#167
Posted 31 March 2013 - 21:06
къде или при кого в ШУМЕН ще настройваш колега?
Имам едно питане към по-добре запознатите - има ли разлика в тласкачите на долната помпа при 4/6 цилиндровите и демпферни/бездемпферни маховици при старите модели бенцове?
След като съединителя не отделя докрай, значи увлича, което е следствие за това да не влизат скоростите (особено задна). Колата преди беше с м103. 2.6, демпферен маховик, бездемпферен феродов диск, кутия с къса опашка и номер 126 260 12 01 717 432 0 1636433. Сега е с м104 3.2 (не че има значение де) бездемпферен маховик от SL, демпферен нов феродов, нов притискател, кутия от 124 2.3 с дълга опашка. Помпата си е старата и ме съмнява да не идва по-къса заради маховика или да има разлика в кутиите.
Като налагах за проба, всичко си идваше по местата, не ми изглеждаше да има проблеми. Ако някой може да ми каже дали има разлика и колко, да си направя едно удължение на тлъскача и да го занеса на аргончик и да приключа драмата със скоростите.
Намерих къде да настройвам колата - в Шумен на дино стенд, което ще стане до месец, надявам се
Вчера си поправих щетите от кипналия акумулатор, къв ли зор е видял, че да изкипи и да ми залее цялото дъно с киселина и да разяде всичко живо...Както и да е, вече всичко е като ново
#168
Posted 01 April 2013 - 00:07
Благодарско, Жоре, ся като ги обуя с 205/40/17...ще стоят нечовешки Но ще ги оставя поне 4-5 дена да изсъхне хубаво боята.Докато уцеля гъстотата на боята и утекох 2-3 джанти, но поне отзад
къде или при кого в ШУМЕН ще настройваш колега?
Един приятел си кара IS-ката там да се настройва на диното при някакво момче и каза, че ще ме свържи да занесем и моята.Каза, че е доволен като цяло от свършената работа.
#169
Posted 02 April 2013 - 16:00
Та ето го дългоочаквания момент - да сложа джантите на колата. Ще се на**ра от кеф
На нови джанти - нови гуми
11 комплекта нови гуми, да видим астматика дали ще иска да ги буксува
Над 100 комплекта гуми, презапасил съм се сякаш...
Сега остана помпата на кутията и мегата. До месец трябва да съм я подкарал...няма какво да ме спре вече!
#170
Posted 06 April 2013 - 19:45
Ето го главния виновник да нямам скорости и да си блъскам главата толкова време...днес се ядосах и го смених с по-дългия, който ми остана от една стара помпа.
Също изрязах и задните вежди с флекса и стана доста добре, вече ще може да слагам и по-големи гуми.
Сега чакаме хубаво време и отлитаме към Шумен
П.С. Рапорт даден
#172
Posted 08 April 2013 - 13:20
Колега, евала за проекта и имам 1 въпрос. Можеш ли да качиш снимки (ако не си качвал) на това как точно си направил фар-а с интейка за студения въздух. Защото мойта отчаяно се нуждае от някъкво решение и това ми се струва добър компромисен вариант!
Евала пак и успех с проекта!
#173
Posted 24 April 2013 - 22:49
Колега, просто е изтърбушен целия халоген отзад, нищо сложно, но има ефект от цялата работа.
Интересен факт, че като махнахме филтъра и извадихме тръбата над мотора, покачи цели 4 киловата мощноста (на динографиката си личи)
Най-накрая дойде дългоочакваният момент - станахме рано тая сутрин, закачихме платформата зад джипа, натоварихме дрифтачката отзад и газ към Шумен. Там качихме колата на валяците и се почна....мап сензора нещо беше дал фира, но бързо го отремонтираха момчетата.Големи притеснения имах за съединителя дали ще издържи такова натоварване многократно, но излезе кораво копеле и не се предаде.Момчетата си играха общо взето към 2 часа с колата и накрая ми даде ключовете да я пробвам. Излязох на правата и първа свърши след няма и секунда, втора дра към 30-40 метра и като сложих 3-та колата захапа и тръгна да ускорява.Като слязох от нея бях неземно щастлив, мотора е доста избухлив, буксува яко, а аз не знаех на коя планета съм.След това натоварихме цирка и обратно в Русе, където на момента сложихме 3 комплекта гуми в багажника и газ до полигона.Там в общи линии се нас*ах да карам.Много ми хареса колата, толкова послушна кола не бях карал досега, просто изпълнява всяко мое желание.Гръмнах 17-ките, с които беше обута (въпреки, че си ги пазих за официални), след това летните 15-ки на 124-ката и за финал сложих чисто нови 15-ки, но и с тях колата си паткаше на ограничители и се засилваше осезаемо повече от предишните комплекти.
Утре приготвям 2-3 чифта гуми и пак на полигона да й се радвам
Ето и някоя друга снимка от днес (имам и видеота, но са с гадно качество)
Динозавъра, с който теглихме дрифткара
Малко преди Шумен
Малко позьорщина преди диното
Здрав човек до здрава кола (виден БМВ-джия)
Вече мъчим валяците
Една полигонска снимка преди залеза
Ето я и дино графиката.Не извади много коне, не стигна очакванията ми, но поне ми хареса.Колата е без ванос и си личи след 3500 как събаря кривата.
Тааа утре нови клипове и снимки от полигона
#174
Posted 25 April 2013 - 12:28
не разбирам много от графики, но това в правоъгълника ако е вярно - 120кВт ?!? колко реално е мощността?
#175
Posted 25 April 2013 - 14:00
Това са ~161 коня на гумите, колко са на вала може само да се гадае тъй като реално не знаеме колко са загубите .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#176
Posted 25 April 2013 - 15:56
Не е от "ваноса" според мен тоя провал на 4000 оборота.
Нещо в смукателния или изпускателния тракт му пречи да диша ефективно в този диапазон.
Я кажи, последно генерацията как я остави? Отделни тръби, или с Y?
#177
Posted 25 April 2013 - 16:24
Оригинално всмукателите нали променят дължината си посредством една клапа.Дали не може от там да става нещо.
#178
Posted 25 April 2013 - 18:44
При 20% загуби излизат малко под 200 коня на двигателя, много странно. Не са ли и малко богати смесите във високите обороти?
Follow your own star...
#179
Posted 25 April 2013 - 19:32
от това което съм чел и гледал, е че от съотнушение гориво-въздух не се печели-губи много (стига цифрата да не е много далеч от нормалното за мотора). Аз предполагам че повече от 50-тина коня загуби няма, което сметнато грубо означава 210 на мотора, и като вземем в предвид че от атмосферен мотор с мега (и то много рядко при перфектно настроена електроника) не се печели много повече от атмосферен мотор със сток електроника и мотора е на 20 години, то аз не вижфам нещо страшно притеснително от мотора... а може и да греша!
Аз лично бих се радвал ако извади мотора повече от 2-30 кончета отгор ена сегашния резултат
Edited by siriospepi, 25 April 2013 - 20:29 .
#180
Posted 25 April 2013 - 20:47
Какво означава , че вануса не работи ? Би ли изкарала реалните си коне с работещ ...
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users