Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine


  • Please log in to reply
297 replies to this topic

#166 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 31 March 2013 - 21:00

Евалата, станали са перфектни  :hailandkill


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#167 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Posted 31 March 2013 - 21:06

къде или при кого в ШУМЕН ще настройваш колега?

Имам едно питане към по-добре запознатите - има ли разлика в тласкачите на долната помпа при 4/6 цилиндровите и демпферни/бездемпферни маховици при старите модели бенцове?

 

  След като съединителя не отделя докрай, значи увлича, което е следствие за това да не влизат скоростите (особено задна). Колата преди беше с м103. 2.6, демпферен маховик, бездемпферен феродов диск, кутия с къса опашка и  номер 126 260 12 01 717 432 0 1636433. Сега е с м104 3.2 (не че има значение де) бездемпферен маховик от SL, демпферен нов феродов, нов притискател, кутия от 124 2.3 с дълга опашка. Помпата си е старата и ме съмнява да не идва по-къса заради маховика или да има разлика в кутиите.

 

Като налагах за проба, всичко си идваше по местата, не ми изглеждаше да има проблеми. Ако някой може да ми каже дали има разлика и колко, да си направя едно удължение на тлъскача и да го занеса на аргончик и да приключа драмата със скоростите.

 

Намерих къде да настройвам колата - в Шумен на дино стенд, което ще стане до месец, надявам се :)

 

Вчера си поправих щетите от кипналия акумулатор, къв ли зор е видял, че да изкипи и да ми залее цялото дъно с киселина и да разяде всичко живо...Както и да е, вече всичко е като ново :)


  • 0

#168 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 01 April 2013 - 00:07

Благодарско, Жоре, ся като ги обуя с 205/40/17...ще стоят нечовешки :D Но ще ги оставя поне 4-5 дена да изсъхне хубаво боята.Докато уцеля гъстотата на боята и утекох 2-3 джанти, но поне отзад :D

 

 

къде или при кого в ШУМЕН ще настройваш колега?

 

Един приятел си кара IS-ката там да се настройва на диното при някакво момче и каза, че ще ме свържи да занесем и моята.Каза, че е доволен като цяло от свършената работа.


  • 0

signatureqps.jpg
 


#169 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 02 April 2013 - 16:00

Та ето го дългоочаквания момент - да сложа джантите на колата. Ще се на**ра от кеф :D

На нови джанти - нови гуми :D

030068827-big.jpg


030068830-big.jpg


030068831-big.jpg


030068833-big.jpg


030068843-big.jpg


030068845-big.jpg


030068846-big.jpg


030068848-big.jpg


030068850-big.jpg


030068853-big.jpg


030068855-big.jpg


030068857-big.jpg


030068860-big.jpg

11 комплекта нови гуми, да видим астматика дали ще иска да ги буксува :D

030068864-big.jpg

Над 100 комплекта гуми, презапасил съм се сякаш...

030068862-big.jpg

Сега остана помпата на кутията и мегата. До месец трябва да съм я подкарал...няма какво да ме спре вече!


  • 0

signatureqps.jpg
 


#170 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 06 April 2013 - 19:45

Ето го главния виновник да нямам скорости и да си блъскам главата толкова време...днес се ядосах и го смених с по-дългия, който ми остана от една стара помпа.
030098997-big.jpg

Също изрязах и задните вежди с флекса и стана доста добре, вече ще може да слагам и по-големи гуми.

Сега чакаме хубаво време и отлитаме към Шумен :)

П.С. Рапорт даден :D


  • 0

signatureqps.jpg
 


#171 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 07 April 2013 - 16:12

Малко арт снимки от оня ден...


030106957-big.jpg


Покрай хубава кола, хубави девойки :D Явно не само на мен ми действа магнетично :D


030106958-big.jpg


030106960-big.jpg


030106961-big.jpg


030106968-big.jpg


Ехххх, не мога да им се нарадвам

030106962-big.jpg


030106964-big.jpg


Как не мога да я съборя толкова, ще стои нечовешки

030106965-big.jpg

Двама хубавци

030106963-big.jpg

Спирам със снимките вече, следват клипове от тук нататък...


  • 1

signatureqps.jpg
 


#172 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 08 April 2013 - 13:20

Колега, евала за проекта и имам 1 въпрос. Можеш ли да качиш снимки (ако не си качвал) на това как точно си направил фар-а с интейка за студения въздух. Защото мойта отчаяно се нуждае от някъкво решение и това ми се струва добър компромисен вариант! :)
Евала пак и успех с проекта!


  • 0

#173 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 24 April 2013 - 22:49

Колега, просто е изтърбушен целия халоген отзад, нищо сложно, но има ефект от цялата работа.

 

Интересен факт, че като махнахме филтъра и извадихме тръбата над мотора, покачи цели 4 киловата мощноста (на динографиката си личи)

 

 

Най-накрая дойде дългоочакваният момент - станахме рано тая сутрин, закачихме платформата зад джипа, натоварихме дрифтачката отзад и газ към Шумен. Там качихме колата на валяците и се почна....мап сензора нещо беше дал фира, но бързо го отремонтираха момчетата.Големи притеснения имах за съединителя дали ще издържи такова натоварване многократно, но излезе кораво копеле и не се предаде.Момчетата си играха общо взето към 2 часа с колата и накрая ми даде ключовете да я пробвам. Излязох на правата и първа свърши след няма и секунда, втора дра към 30-40 метра и като сложих 3-та колата захапа и тръгна да ускорява.Като слязох от нея бях неземно щастлив, мотора е доста избухлив, буксува яко, а аз не знаех на коя планета съм.След това натоварихме цирка и обратно в Русе, където на момента сложихме 3 комплекта гуми в багажника и газ до полигона.Там в общи линии се нас*ах да карам.Много ми хареса колата, толкова послушна кола не бях карал досега, просто изпълнява всяко мое желание.Гръмнах 17-ките, с които беше обута (въпреки, че си ги пазих за официални), след това летните 15-ки на 124-ката и за финал сложих чисто нови 15-ки, но и с тях колата си паткаше на ограничители и се засилваше осезаемо повече от предишните комплекти.

Утре приготвям 2-3 чифта гуми и пак на полигона да й се радвам :)

Ето и някоя друга снимка от днес (имам и видеота, но са с гадно качество)

Динозавъра, с който теглихме дрифткара

030263259-big.jpg

Малко преди Шумен

030263260-big.jpg

Малко позьорщина преди диното

030263261-big.jpg

030263262-big.jpg

Здрав човек до здрава кола (виден БМВ-джия)

030263264-big.jpg

Вече мъчим валяците

030263265-big.jpg

Една полигонска снимка преди залеза

030263266-big.jpg

Ето я и дино графиката.Не извади много коне, не стигна очакванията ми, но поне ми хареса.Колата е без ванос и си личи след 3500 как събаря кривата.

030263280-big.jpg

Тааа утре нови клипове и снимки от полигона :)


  • 1

signatureqps.jpg
 


#174 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Posted 25 April 2013 - 12:28

не разбирам много от графики, но това в правоъгълника ако е вярно - 120кВт ?!?   колко реално е мощността?


  • 0

#175 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 25 April 2013 - 14:00

Това са ~161 коня на гумите, колко са на вала може само да се гадае тъй като реално не знаеме колко са загубите .


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#176 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 25 April 2013 - 15:56

Не е от "ваноса" според мен тоя провал на 4000 оборота.

 

Нещо в смукателния или изпускателния тракт му пречи да диша ефективно в този диапазон.

 

Я кажи, последно генерацията как я остави? Отделни тръби, или с Y?


  • 0

#177 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Posted 25 April 2013 - 16:24

Оригинално всмукателите нали променят дължината си посредством една клапа.Дали не може от там да става нещо.


  • 0

#178 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 25 April 2013 - 18:44

При 20% загуби излизат малко под 200 коня на двигателя, много странно. Не са ли и малко богати смесите във високите обороти?


  • 0
Follow your own star...

#179 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 25 April 2013 - 19:32

от това което съм чел и гледал, е че от съотнушение гориво-въздух не се печели-губи много (стига цифрата да не е  много далеч от нормалното за мотора). Аз предполагам че повече от 50-тина коня загуби няма, което сметнато грубо означава 210 на мотора, и като вземем в предвид че от атмосферен мотор с мега (и то много рядко при перфектно настроена електроника) не се печели много повече от атмосферен мотор със сток електроника и мотора е на 20 години, то аз не вижфам нещо страшно притеснително от мотора... :) а може и да греша! :)
Аз лично бих се радвал ако извади мотора повече от 2-30 кончета отгор ена сегашния резултат :) :)   :)


Edited by siriospepi, 25 April 2013 - 20:29 .

  • 0

#180 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Posted 25 April 2013 - 20:47

Какво означава , че вануса не работи  ? Би ли изкарала реалните си коне с работещ ...


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users