BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine
Started by Dicksun, 04 Jun 2011 - 19:53:35
297 replies to this topic
#151
Posted 28 November 2012 - 23:20
Да, 2 alternating. Запиши msq-to и направи един лог от Datalogging (става и с комбинацията ctrl+L). Входа за сондата е на пин 23
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#152
Posted 30 November 2012 - 13:26
След като не успях да подкарам колата гладко и от страх да не строша мотора, реших да я зазимя до март-април и тогава някой, който си разбира от работата да я настрои.Налях антифриз, тея дни ще я прибера в гараж на топло и ще чакаме топлите месеци.Поне съм спокоен, че я усетих как се държи и вече знам какви задачи имам следващите няколко месеца - да изчукам още малко предните вежди, че поизяде предните гуми, да сменя втулките на лостовия механизъм, да регулирам щангите, че задна, първа и втора зор влизат, да помисля за по-големи спирачки, че тея нещо не ме радват. До тогава ще събера някой лев за да съм рентабилен за един що-годе приличен сезон.
Ето и последните настройки с които карах колата - http://dox.bg/files/dw?a=37af54919e Тук е с базовите настройки на TunerStudio-то + горивна и авансова таблица от Жорето.
Ето и клипа от карането -
Ето и последните настройки с които карах колата - http://dox.bg/files/dw?a=37af54919e Тук е с базовите настройки на TunerStudio-то + горивна и авансова таблица от Жорето.
Ето и клипа от карането -
#153
Posted 01 December 2012 - 08:48
Това msq става, принципно има 2 разлики заради които не можеш да запалиш с другото, но според мен е по-добре да караш с това, тъй като е по-нова версия (довечера ще го разгледам по-обстойно). Аз лично бих променил в Basic Settings -> Injector Constants ->Injector Staging да е alternating а не simultaneous. Alternating редува инжекторите докато при Simultaneous всички инжектори пръскат наведнъж. Ако беше в София щяхме да я настроим колата за 2-3 часа....
П.П. изкарал ли си кабел за управление на всмукателния вал, ако не го направете, доста голяма разлика има в ниските/средни обороти когато работи
П.П. изкарал ли си кабел за управление на всмукателния вал, ако не го направете, доста голяма разлика има в ниските/средни обороти когато работи
Edited by joreto, 01 December 2012 - 08:55 .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#154
Posted 07 December 2012 - 00:03
Ехе тая кола бръмчи също като моита
#156
Posted 24 January 2013 - 16:54
Какво стана с проекта ?
#157
Posted 24 January 2013 - 22:43
Проекта е захвърлен в един двор и чака по-добри времена Бях в чужбина известно време, сега съм без книжка и трицифрен акт, студено е...все препятствия. Зимата ще събера някой лев, че имам да настройвам мегата, да сменям тампони по мостовете, от ново масло ще има нужда, но като цяло нищо фрапиращо и бавещо, като изключим мегата. Иии за някакви гъзарски джанти се оглеждам, нещо 9-10J, но до средата на март-април може и да го почна пак ако е хубаво времето
#158
Posted 12 March 2013 - 11:59
Леекичко 8.5J ЕТ13 се подава от калника Мерак ми беше от доста време да обуя бенца с такива джанти. Приготвил съм и 4-ри броя 9J за гърмене.
Сега на дневен ред са смяната на маслото, настройка на мегата, драмите покрай съединителя и гражданска и преглед, че вече не издържам да я гледам захвърлена... Дал съм си срок до към абитуриентските балове да е готова, че цял гараж с гуми я чака
П.С. Някой ако има идея за добър и сериозен специалист за настройка на мега в Русе и региона, може да драсне едно ЛС.
#159
Posted 12 March 2013 - 12:52
дай да видим какъв е модела
пс: ония белите 17ки даде ли ги?
#160
Posted 12 March 2013 - 13:11
Модела е LM Technik, Made in Germany, нещо като Брок Б1, но с шест спици. Много масивна и красива джанта, поне за мен де Като се позатопли ще ударя една бяла боя на всичките джанти, които не са станали бели още.
Иначе и двата комплекта белите си стоят, лошо няма да имам джанти. Общо имам към 32 джанти
#161
Posted 12 March 2013 - 15:45
аууу човек убивам за такива! много са готини от Бг ли ги набара?
#162
Posted 14 March 2013 - 20:12
И мен ме грабнаха от първия път Да, от тук ги взех, 350 кинта, идеално прави са (днес си занесох всичките джанти на гумаджията да ги провери и само едната 16-ка беше крива).Изшкурени са, обезмаслени, чакат само хубаво време, да ги пръсна бели и да ги кача на колата.
Налях и ново масло (за 3-ти път, надявам се последен!), смених горивния филтър и сега остава да проверя защо не влизат скоростите - ще пробвам без пластмасовата гарнитурка на долната помпа, въпреки, че ме съмнява да има огромен ефект, ще обезвъздуша системата и ще си направя едни нови метални втулки на механизма на скоростния лост, че тоя е леш и се надявам до месец да съм занесъл колата да се настройва някъде...
#163
Posted 30 March 2013 - 12:59
Имам едно питане към по-добре запознатите - има ли разлика в тласкачите на долната помпа при 4/6 цилиндровите и демпферни/бездемпферни маховици при старите модели бенцове?
След като съединителя не отделя докрай, значи увлича, което е следствие за това да не влизат скоростите (особено задна). Колата преди беше с м103. 2.6, демпферен маховик, бездемпферен феродов диск, кутия с къса опашка и номер 126 260 12 01 717 432 0 1636433. Сега е с м104 3.2 (не че има значение де) бездемпферен маховик от SL, демпферен нов феродов, нов притискател, кутия от 124 2.3 с дълга опашка. Помпата си е старата и ме съмнява да не идва по-къса заради маховика или да има разлика в кутиите.
Като налагах за проба, всичко си идваше по местата, не ми изглеждаше да има проблеми. Ако някой може да ми каже дали има разлика и колко, да си направя едно удължение на тлъскача и да го занеса на аргончик и да приключа драмата със скоростите.
Намерих къде да настройвам колата - в Шумен на дино стенд, което ще стане до месец, надявам се
Вчера си поправих щетите от кипналия акумулатор, къв ли зор е видял, че да изкипи и да ми залее цялото дъно с киселина и да разяде всичко живо...Както и да е, вече всичко е като ново
#164
Posted 30 March 2013 - 18:56
За кутиите питай валтурбото от другия форум . И аз го питах същото и ми отговори че кутиите има 3 дължини до 88 са с най-дългите първ. валове , после някви междинки и почват двумасовите маховици . Ю
Да си те питам мерил ли си разликата в килограмите на Едномасовия и Двумасовия . Двумасовия съм чел че е 18 кг. И от кол СЛ коя година мотор ? Ти е твоят съединител сега,
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users