Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine


  • Please log in to reply
297 replies to this topic

#1 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 04 June 2011 - 19:53

Колеги, мисля, че е време да пусна и тук проекта на 190-то ми.
Малко история за колата - 190-тка 90-ти набор 2.6 - 166 коня със шпер, фул екстри - помпане на седалките, пълен ел пакет, тепмомат,Шпер + Блокаж на дифа.Реших да купя колата за да имам една сравнително силна всекидневна кола и когато ми е кеф да гръмна по някой чифт гуми.На 12-ти ноември 2009-та закупих колата и веднага бяха инсталирани седалка, колани и волан, последва обслужване и някои други козметики.След точно 13! дена колата обаче пръсна бутало, понеже стрелката на оборотомера влезе в зоната на часовника.... :D Отворихме мотора и се разбра - всичко е леш - едната горивна камера беше на кайма + пробито бутало и надрана риза... Нова кола на изплащане + нуждата от нов двигател - до юли месец карах старото си 190, а тая стоя заебана пред сервиза и чакаше нов мотор евентуално след като бъде изплатена.След това се появи 124-ката.Реших, че шестака ще става истинска дрифтачка и, че съчетаването на евридейка + кола за спорт е просто несъвместимо - зимни джапанки няма, нали? Колата беше оглозгана и орязана напълно.Тогава се оказа, че има много гнилочи - всичко трябваше да се оправи за да имам едно здраво и надеждно купе за да градя на него.
Промените и нещата които мисля да има в завършен вид мисля да са - ролкейдж по изискввания, вералити на задни странични и задно панорамно стъкло, хидравлична ръчна, спортно окачване, шпер, голям шестак с управление MegaSquirt и много други неща с които ще спомогна на колата да се доближи до истинските дрифтачки.

Та стига съм плямпал, мисля да покажа някои от снимките на проекта, който все още развивам и ще развивам докато колата съществува.

Ето няколко снимки след покупката на колата -

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Тук удареното буталце ве вижда

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Седалката, волана и коланите бяха монтирани без да се чака

Публикувано изображение

Тука вече бях гръмнал някой друг чифт гуми

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Иии от тук вече се почна...

Публикувано изображение

Кърпежи и заварки

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение
  • 0

signatureqps.jpg
 


#2 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 04 June 2011 - 19:55

Публикувано изображение

къстъм планките за дупките за крика

Публикувано изображение

Изрязани гнилоч покрай дупките за крика

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Задните врати са хубаво обкантени за да се махне някой друг килограм...

Публикувано изображение

Ламарината пред резервоара и тя е аут

Публикувано изображение

Франкенщайн....

Публикувано изображение

Излекувания праг

Публикувано изображение

17-ки 7.5J ЕТ30 за отпред и ЕТ 37 за отзад боядисани в бяло и с чисто нови фиренци 205/40/17 за да стъпваме тежко

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Гърненце от Х5, но за съжаление не пасна....

Публикувано изображение

Инсталацията за стоповете леко изместена за да има място за кутиите на кейджа

Публикувано изображение

Ултра хай-тек оръжието ми за напасване на тръбите една в друга

Публикувано изображение

Нагънатите основни тръби на кейджа. 45х3мм черна безшевна тръба

Публикувано изображение
  • 0

signatureqps.jpg
 


#3 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 04 June 2011 - 19:56

Макетите за кутиите

Публикувано изображение

Два технолочини отвора събрани в един и леко изчукани за да си пасне по-добре тръбата по колонката

Публикувано изображение

Ето ги и самите кутии - 2.5 мм ламарина

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Планките за задните бомбета

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Кутиите пробно наложени докато се захване кейджа

Публикувано изображение

Планка на тунела пак от 2.5мм ламарина

Публикувано изображение

Все още непробита планка за предните колонки

Публикувано изображение

Изчистени заварки, но нещо не ми се видя здраво и затова всички останали са без зачистване

Публикувано изображение

Избрах V-образни страници пред Х-образни, понеже съм 2 метра 105 килограма....

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Ролкейдж!!

Публикувано изображение

Публикувано изображение
  • 0

signatureqps.jpg
 


#4 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 04 June 2011 - 19:57

Публикувано изображение

Планки на страничните колонки за по-голяма стабилност

Публикувано изображение

Тръба и към предно дясно бомбе, на лявото няма, досещате се защо може би...

Публикувано изображение

Планката разпробита и захваната за купето

Публикувано изображение

А, светулка :D

Публикувано изображение

Публикувано изображение

И все пак сме от комфортния отдел - ще си имаме табълце, въпреки че ще е отрязано

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Кони Спорт регулируеми по твърдост

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Задните пружини

Публикувано изображение

Играчки чакащи ред...

Публикувано изображение

Накладките на ръчната са аут, барабана е освежен + нови накладки отзад Textar

Публикувано изображение

Публикувано изображение

задния подкалник е приятно освежен - намазан с боди и оцветен в бяло

Публикувано изображение
  • 0

signatureqps.jpg
 


#5 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 04 June 2011 - 19:58

Cartoon Network :D

Публикувано изображение

Легена за резервната гума също е аут, по ръбчетата боди за да не гноясва

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Вентилационните клапи и дупката за инсталацията на теглича са запушени

Публикувано изображение

Старата счупена предна пружина до новата такава

Публикувано изображение

Кипналата изолация на бомбето

Публикувано изображение

Счупената пружина, изпусналия амортисьор, ръждата, кипналата изолация, инсталацията за АБС и накладки, всичката кал и масло - всичко това аут...

Публикувано изображение

Открийте разликите

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Оригиналните ограничители на носачите и хоум мейд за по-голям ъгъл на завиване...

Публикувано изображение

Нова спортна седалка за да ми е удобно :D

Публикувано изображение

AMG Sparco ръкавички :D

Публикувано изображение

Публикувано изображение
  • 0

signatureqps.jpg
 


#6 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 04 June 2011 - 19:58

Планката за хидравличната ръчна

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Новото място на батерията - ще се ползва някаква стойка и + от W210 или БМВ Е34 или Е39 - квото дойде на оферта

Публикувано изображение

Ето го и звяра - 3200 кубика М104.995 от очиларка живяла в щата Невада - електрониката ще бъде MegaSquirt (все още не се знае I или II версия)

Публикувано изображение


Та това е като цяло досега.По проекта работя всеки ден в който имам свободно време.Надявам се до 2 месеца колата да е на гуми и да се убива от газ.Приемам вашите съвети и препоръки за да подготвя едно що-годе приятно за дрифтене купе със средства под стандарта.И да докажем, че не само БМВ и Нисан се спрягат с глагола дрифт!
  • 0

signatureqps.jpg
 


#7 Skull

Skull

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 04 June 2011 - 21:13

браво ..много труд и желание хвърляш в проекта.
Само да те попитам този ролкейдж не е ли много тежък в този му вариант ? Също така според мен при удар недай си боже .. ще скъса заварките на кутиите към ролкейджа... така като ги гледам не ми вдъхват много доверие.

Зе мегаскуирт ти препоръчвам да сложиш megasquirt 1 ver III . Доколкото съм чел е най-добрия вариант за този тип проект.

С нетърпение оччаквам развитие на проекта. Успех !
  • 0

#8 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 04 June 2011 - 23:01

Не съм го смятал, но към 70 килограма идва цялата килия :D Снимките на които са кутиите са пробно точкувани, вече си е на цял шев отвсякъде.Разбира се, че няма да оставя кутиите така незаварени.
Мегата ще е последна, понеже ако запаля мотора и ще забравя да направя нещо по колата, а така все повече се надъхвам да я извадя от сервиза...
  • 0

signatureqps.jpg
 


#9 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Posted 05 June 2011 - 22:10

Колега ,много хубава ще стане колата, а и се вижда с колко труд и мерак я правиш :icon_welldone: .
Ако искаш когато стигнеш до MS-a звънни един тел, мисля че мога доста да ти помогна там. :)
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#10 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 06 June 2011 - 07:14

Браво колега ,аз от много време се каня ,ама така си остана :( Ако не е тайна колко пари ти излезе мотора?
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#11 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 06 June 2011 - 08:31

Направих си едно пътешествие от Русе до Смолян за един ден и ходих лично да го взема.Направих пробег около 1000км с едно Ауди Б4 1.9ТДИ и ми изгори към 150 лева нафта.Двигателя го платих кеш 1000 лева - без кутия, компресор за климатика, хидравлика, динамо и със пукнат картер, но за сметка на това човека от който го взех излезе голям пич и ми подари цял багажник с резервни части като фарове, мигачи, волан, лапи, тампони, перки, маховик и още много други.
  • 0

signatureqps.jpg
 


#12 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 07 June 2011 - 17:45

Това ще да е бил Юлиан /gipsa/ той е пич.
  • 0

#13 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 08 June 2011 - 11:44

Това ще да е бил Юлиан /gipsa/ той е пич.


Същия, да. От него си взех Конитата и двигателя.Много точен човек, обичам да работя с такива хора!
  • 0

signatureqps.jpg
 


#14 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 08 June 2011 - 12:20

Работата по проекта продължава....

Намацано с четката "първа ръка" за да придобие малко цвят преди истинското боядисване

Публикувано изображение

Тук е облепен и отвън за да може да се пръсне качествено

Публикувано изображение

Ето решението след премахването на АБС системата - тройник и щуцер
Използвани са оригиналните предни тръбички за отпред, отзад нови медни.

Публикувано изображение

Ето я и ръчната с полирана и монтирана помпа и тръбичките и крепежни елементи на Wurth :D

Публикувано изображение

Щуцер за да преминем от 8х1 на 10х1 (от японска я превърнахме в чистокръвна немска помпа :D )

Публикувано изображение

Парче алуминева ламарина за люка и някои други дреболии по колата. 1мм е дебелината.

Публикувано изображение

След заигравката с флекса я поосвежихме (за съжаление е доста временно решение....

Публикувано изображение

Торта от пирони :D

Публикувано изображение

Крайният резултат! Разбира се отдолу е грижливо и стабилно намацано със водоустойчив силикон

Публикувано изображение
  • 0

signatureqps.jpg
 


#15 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Posted 08 June 2011 - 19:05

Като знам за колко работа става въпрос... :icon_coolgrin:
И добре че слагаш навсякъде силикон и боди че да не тръгва пак ръждата!
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users