BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine
Започната от Dicksun, 04 юни 2011 - 19:53:35
297 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 юни 2011 - 19:53
Колеги, мисля, че е време да пусна и тук проекта на 190-то ми.
Малко история за колата - 190-тка 90-ти набор 2.6 - 166 коня със шпер, фул екстри - помпане на седалките, пълен ел пакет, тепмомат,Шпер + Блокаж на дифа.Реших да купя колата за да имам една сравнително силна всекидневна кола и когато ми е кеф да гръмна по някой чифт гуми.На 12-ти ноември 2009-та закупих колата и веднага бяха инсталирани седалка, колани и волан, последва обслужване и някои други козметики.След точно 13! дена колата обаче пръсна бутало, понеже стрелката на оборотомера влезе в зоната на часовника.... Отворихме мотора и се разбра - всичко е леш - едната горивна камера беше на кайма + пробито бутало и надрана риза... Нова кола на изплащане + нуждата от нов двигател - до юли месец карах старото си 190, а тая стоя заебана пред сервиза и чакаше нов мотор евентуално след като бъде изплатена.След това се появи 124-ката.Реших, че шестака ще става истинска дрифтачка и, че съчетаването на евридейка + кола за спорт е просто несъвместимо - зимни джапанки няма, нали? Колата беше оглозгана и орязана напълно.Тогава се оказа, че има много гнилочи - всичко трябваше да се оправи за да имам едно здраво и надеждно купе за да градя на него.
Промените и нещата които мисля да има в завършен вид мисля да са - ролкейдж по изискввания, вералити на задни странични и задно панорамно стъкло, хидравлична ръчна, спортно окачване, шпер, голям шестак с управление MegaSquirt и много други неща с които ще спомогна на колата да се доближи до истинските дрифтачки.
Та стига съм плямпал, мисля да покажа някои от снимките на проекта, който все още развивам и ще развивам докато колата съществува.
Ето няколко снимки след покупката на колата -
Тук удареното буталце ве вижда
Седалката, волана и коланите бяха монтирани без да се чака
Тука вече бях гръмнал някой друг чифт гуми
Иии от тук вече се почна...
Кърпежи и заварки
Малко история за колата - 190-тка 90-ти набор 2.6 - 166 коня със шпер, фул екстри - помпане на седалките, пълен ел пакет, тепмомат,Шпер + Блокаж на дифа.Реших да купя колата за да имам една сравнително силна всекидневна кола и когато ми е кеф да гръмна по някой чифт гуми.На 12-ти ноември 2009-та закупих колата и веднага бяха инсталирани седалка, колани и волан, последва обслужване и някои други козметики.След точно 13! дена колата обаче пръсна бутало, понеже стрелката на оборотомера влезе в зоната на часовника.... Отворихме мотора и се разбра - всичко е леш - едната горивна камера беше на кайма + пробито бутало и надрана риза... Нова кола на изплащане + нуждата от нов двигател - до юли месец карах старото си 190, а тая стоя заебана пред сервиза и чакаше нов мотор евентуално след като бъде изплатена.След това се появи 124-ката.Реших, че шестака ще става истинска дрифтачка и, че съчетаването на евридейка + кола за спорт е просто несъвместимо - зимни джапанки няма, нали? Колата беше оглозгана и орязана напълно.Тогава се оказа, че има много гнилочи - всичко трябваше да се оправи за да имам едно здраво и надеждно купе за да градя на него.
Промените и нещата които мисля да има в завършен вид мисля да са - ролкейдж по изискввания, вералити на задни странични и задно панорамно стъкло, хидравлична ръчна, спортно окачване, шпер, голям шестак с управление MegaSquirt и много други неща с които ще спомогна на колата да се доближи до истинските дрифтачки.
Та стига съм плямпал, мисля да покажа някои от снимките на проекта, който все още развивам и ще развивам докато колата съществува.
Ето няколко снимки след покупката на колата -
Тук удареното буталце ве вижда
Седалката, волана и коланите бяха монтирани без да се чака
Тука вече бях гръмнал някой друг чифт гуми
Иии от тук вече се почна...
Кърпежи и заварки
#2
Публикувано 04 юни 2011 - 19:55
къстъм планките за дупките за крика
Изрязани гнилоч покрай дупките за крика
Задните врати са хубаво обкантени за да се махне някой друг килограм...
Ламарината пред резервоара и тя е аут
Франкенщайн....
Излекувания праг
17-ки 7.5J ЕТ30 за отпред и ЕТ 37 за отзад боядисани в бяло и с чисто нови фиренци 205/40/17 за да стъпваме тежко
Гърненце от Х5, но за съжаление не пасна....
Инсталацията за стоповете леко изместена за да има място за кутиите на кейджа
Ултра хай-тек оръжието ми за напасване на тръбите една в друга
Нагънатите основни тръби на кейджа. 45х3мм черна безшевна тръба
#3
Публикувано 04 юни 2011 - 19:56
Макетите за кутиите
Два технолочини отвора събрани в един и леко изчукани за да си пасне по-добре тръбата по колонката
Ето ги и самите кутии - 2.5 мм ламарина
Планките за задните бомбета
Кутиите пробно наложени докато се захване кейджа
Планка на тунела пак от 2.5мм ламарина
Все още непробита планка за предните колонки
Изчистени заварки, но нещо не ми се видя здраво и затова всички останали са без зачистване
Избрах V-образни страници пред Х-образни, понеже съм 2 метра 105 килограма....
Ролкейдж!!
Два технолочини отвора събрани в един и леко изчукани за да си пасне по-добре тръбата по колонката
Ето ги и самите кутии - 2.5 мм ламарина
Планките за задните бомбета
Кутиите пробно наложени докато се захване кейджа
Планка на тунела пак от 2.5мм ламарина
Все още непробита планка за предните колонки
Изчистени заварки, но нещо не ми се видя здраво и затова всички останали са без зачистване
Избрах V-образни страници пред Х-образни, понеже съм 2 метра 105 килограма....
Ролкейдж!!
#4
Публикувано 04 юни 2011 - 19:57
Планки на страничните колонки за по-голяма стабилност
Тръба и към предно дясно бомбе, на лявото няма, досещате се защо може би...
Планката разпробита и захваната за купето
А, светулка
И все пак сме от комфортния отдел - ще си имаме табълце, въпреки че ще е отрязано
Кони Спорт регулируеми по твърдост
Задните пружини
Играчки чакащи ред...
Накладките на ръчната са аут, барабана е освежен + нови накладки отзад Textar
задния подкалник е приятно освежен - намазан с боди и оцветен в бяло
#5
Публикувано 04 юни 2011 - 19:58
Cartoon Network
Легена за резервната гума също е аут, по ръбчетата боди за да не гноясва
Вентилационните клапи и дупката за инсталацията на теглича са запушени
Старата счупена предна пружина до новата такава
Кипналата изолация на бомбето
Счупената пружина, изпусналия амортисьор, ръждата, кипналата изолация, инсталацията за АБС и накладки, всичката кал и масло - всичко това аут...
Открийте разликите
Оригиналните ограничители на носачите и хоум мейд за по-голям ъгъл на завиване...
Нова спортна седалка за да ми е удобно
AMG Sparco ръкавички
Легена за резервната гума също е аут, по ръбчетата боди за да не гноясва
Вентилационните клапи и дупката за инсталацията на теглича са запушени
Старата счупена предна пружина до новата такава
Кипналата изолация на бомбето
Счупената пружина, изпусналия амортисьор, ръждата, кипналата изолация, инсталацията за АБС и накладки, всичката кал и масло - всичко това аут...
Открийте разликите
Оригиналните ограничители на носачите и хоум мейд за по-голям ъгъл на завиване...
Нова спортна седалка за да ми е удобно
AMG Sparco ръкавички
#6
Публикувано 04 юни 2011 - 19:58
Планката за хидравличната ръчна
Новото място на батерията - ще се ползва някаква стойка и + от W210 или БМВ Е34 или Е39 - квото дойде на оферта
Ето го и звяра - 3200 кубика М104.995 от очиларка живяла в щата Невада - електрониката ще бъде MegaSquirt (все още не се знае I или II версия)
Та това е като цяло досега.По проекта работя всеки ден в който имам свободно време.Надявам се до 2 месеца колата да е на гуми и да се убива от газ.Приемам вашите съвети и препоръки за да подготвя едно що-годе приятно за дрифтене купе със средства под стандарта.И да докажем, че не само БМВ и Нисан се спрягат с глагола дрифт!
Новото място на батерията - ще се ползва някаква стойка и + от W210 или БМВ Е34 или Е39 - квото дойде на оферта
Ето го и звяра - 3200 кубика М104.995 от очиларка живяла в щата Невада - електрониката ще бъде MegaSquirt (все още не се знае I или II версия)
Та това е като цяло досега.По проекта работя всеки ден в който имам свободно време.Надявам се до 2 месеца колата да е на гуми и да се убива от газ.Приемам вашите съвети и препоръки за да подготвя едно що-годе приятно за дрифтене купе със средства под стандарта.И да докажем, че не само БМВ и Нисан се спрягат с глагола дрифт!
#7
Публикувано 04 юни 2011 - 21:13
браво ..много труд и желание хвърляш в проекта.
Само да те попитам този ролкейдж не е ли много тежък в този му вариант ? Също така според мен при удар недай си боже .. ще скъса заварките на кутиите към ролкейджа... така като ги гледам не ми вдъхват много доверие.
Зе мегаскуирт ти препоръчвам да сложиш megasquirt 1 ver III . Доколкото съм чел е най-добрия вариант за този тип проект.
С нетърпение оччаквам развитие на проекта. Успех !
Само да те попитам този ролкейдж не е ли много тежък в този му вариант ? Също така според мен при удар недай си боже .. ще скъса заварките на кутиите към ролкейджа... така като ги гледам не ми вдъхват много доверие.
Зе мегаскуирт ти препоръчвам да сложиш megasquirt 1 ver III . Доколкото съм чел е най-добрия вариант за този тип проект.
С нетърпение оччаквам развитие на проекта. Успех !
#8
Публикувано 04 юни 2011 - 23:01
Не съм го смятал, но към 70 килограма идва цялата килия Снимките на които са кутиите са пробно точкувани, вече си е на цял шев отвсякъде.Разбира се, че няма да оставя кутиите така незаварени.
Мегата ще е последна, понеже ако запаля мотора и ще забравя да направя нещо по колата, а така все повече се надъхвам да я извадя от сервиза...
Мегата ще е последна, понеже ако запаля мотора и ще забравя да направя нещо по колата, а така все повече се надъхвам да я извадя от сервиза...
#9
Публикувано 05 юни 2011 - 22:10
Колега ,много хубава ще стане колата, а и се вижда с колко труд и мерак я правиш .
Ако искаш когато стигнеш до MS-a звънни един тел, мисля че мога доста да ти помогна там.
Ако искаш когато стигнеш до MS-a звънни един тел, мисля че мога доста да ти помогна там.
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#10
Публикувано 06 юни 2011 - 07:14
Браво колега ,аз от много време се каня ,ама така си остана Ако не е тайна колко пари ти излезе мотора?
NO PAIN - NO GAIN!
#11
Публикувано 06 юни 2011 - 08:31
Направих си едно пътешествие от Русе до Смолян за един ден и ходих лично да го взема.Направих пробег около 1000км с едно Ауди Б4 1.9ТДИ и ми изгори към 150 лева нафта.Двигателя го платих кеш 1000 лева - без кутия, компресор за климатика, хидравлика, динамо и със пукнат картер, но за сметка на това човека от който го взех излезе голям пич и ми подари цял багажник с резервни части като фарове, мигачи, волан, лапи, тампони, перки, маховик и още много други.
#12
Публикувано 07 юни 2011 - 17:45
Това ще да е бил Юлиан /gipsa/ той е пич.
#14
Публикувано 08 юни 2011 - 12:20
Работата по проекта продължава....
Намацано с четката "първа ръка" за да придобие малко цвят преди истинското боядисване
Тук е облепен и отвън за да може да се пръсне качествено
Ето решението след премахването на АБС системата - тройник и щуцер
Използвани са оригиналните предни тръбички за отпред, отзад нови медни.
Ето я и ръчната с полирана и монтирана помпа и тръбичките и крепежни елементи на Wurth
Щуцер за да преминем от 8х1 на 10х1 (от японска я превърнахме в чистокръвна немска помпа )
Парче алуминева ламарина за люка и някои други дреболии по колата. 1мм е дебелината.
След заигравката с флекса я поосвежихме (за съжаление е доста временно решение....
Торта от пирони
Крайният резултат! Разбира се отдолу е грижливо и стабилно намацано със водоустойчив силикон
Намацано с четката "първа ръка" за да придобие малко цвят преди истинското боядисване
Тук е облепен и отвън за да може да се пръсне качествено
Ето решението след премахването на АБС системата - тройник и щуцер
Използвани са оригиналните предни тръбички за отпред, отзад нови медни.
Ето я и ръчната с полирана и монтирана помпа и тръбичките и крепежни елементи на Wurth
Щуцер за да преминем от 8х1 на 10х1 (от японска я превърнахме в чистокръвна немска помпа )
Парче алуминева ламарина за люка и някои други дреболии по колата. 1мм е дебелината.
След заигравката с флекса я поосвежихме (за съжаление е доста временно решение....
Торта от пирони
Крайният резултат! Разбира се отдолу е грижливо и стабилно намацано със водоустойчив силикон
#15
Публикувано 08 юни 2011 - 19:05
Като знам за колко работа става въпрос...
И добре че слагаш навсякъде силикон и боди че да не тръгва пак ръждата!
И добре че слагаш навсякъде силикон и боди че да не тръгва пак ръждата!
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни