Цвета май е Матов и на мен много ми харесва.Ръчна,192к.с.,изглежда запазена.Незнам другите какви мислят,но на мен ми се струва подходяща.Здравейте на всички и мерси много за коментарите. Аз продължавам да се оглеждам и нови и нови неща изскачат. Като че ли от съветите ви сега съм се ориентирал към 192 коня, с кожен салон, ръчни скорости. Свят - иска ми се да е сиво, но това , което е предложил Батев е много добро - адски странен цвят. Навява ме на мисълта длаи оригинално е така или по-скоро не...
Избирам си CLK W 208
Започната от ovanessy, 01 юни 2011 - 09:40:11
83 мнения по тази тема
#31
Публикувано 06 юни 2011 - 16:30
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#32
Публикувано 06 юни 2011 - 21:32
Здравейте колеги.За внесените автомобили от Италия имам лошо мнение от личен опит,понеже баща ми се занима с внос на коли от Итл.мога да ви уведомя,че около 95% от колите в автокъщите в БГ внесени от Итл. са били намачкани,с блокирали двигатели и т.н и не се знае как са ги оправяли,но в повечето случаи по бързия начин(както се казва,колкото да замажат картинката).Така че колега внимавай като избираш!
#33
Публикувано 06 юни 2011 - 21:43
Офф с тия предубеждения с колите от Италия. Че то няма значение от къде е колата, важен е предишния собственник. То мърлячи навсякъде нема Германия нема Италия от кола до кола разлики от тука до небето, аз не случайно показах онова CLK-то, което е образец за това как трябва да изглежда една поддържана кола на 10 години. Това за намачканите и с блокираните мотори са пълни глупости и измишлйотини, само за чешане на езици. 3-та кола внос от Италия карам и твърдя, че с повече търсене и търпение се намира.
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
#34
Публикувано 06 юни 2011 - 21:51
Краси, и аз съм на това мнение.
И на мен ми е 3та кола от Италия и винаги са били в отлично състояние.
Факт е, че когато клиентът иска да купи кола за без пари, но лъскава се получават такива гафове. Не може и к*ра докрая, и душата в рая.
Като човек знае какво търси, се намират отлични италиански автомобили. Обикновено купето им е в отлично състояние, заради климата. Полират се като хората веднъж и проблемите от силното слънце изчезват.
И на мен ми е 3та кола от Италия и винаги са били в отлично състояние.
Факт е, че когато клиентът иска да купи кола за без пари, но лъскава се получават такива гафове. Не може и к*ра докрая, и душата в рая.
Като човек знае какво търси, се намират отлични италиански автомобили. Обикновено купето им е в отлично състояние, заради климата. Полират се като хората веднъж и проблемите от силното слънце изчезват.
#35
Публикувано 06 юни 2011 - 22:52
Здравейте. Току що зърнах нещо:
http://www.cars.bg/u342537
Няма кожен салон и не е нещо особено отвътре, но изглежда спретнато. Мнения?
Мерси!
С.
Първо:както виждате колегата ovanessy иска мнения.Второ:Моето мнение е от лични наблюдения,не са само голи приказки.Трето:писала сам 95% а не 100% от колите че са намачкани и т.н.Извода си го направете сами.Между другото,знам че повечето италианци карат колите си като за последно.Четвърто:подчертах на колегата накрая да внимава с избора си.Пето и последно, незнам защо се заяждате след като колегата иска мнения а не спорове!
#36
Публикувано 07 юни 2011 - 07:31
На една кола като и видиш салона и как е поддържан, може да се направи извода как е поддържана колата.
Ако е в окаяно състояние, човека който я е карал е мърляч и той не поддържа мястото в което се вози, а ще поддържа останалата част, която не се вижда.
На мен това ми е направили впечатление, като отворя врата и погледна колата вътре си правя изводите за поддръжката.
Ако е в окаяно състояние, човека който я е карал е мърляч и той не поддържа мястото в което се вози, а ще поддържа останалата част, която не се вижда.
На мен това ми е направили впечатление, като отворя врата и погледна колата вътре си правя изводите за поддръжката.
#37
Публикувано 07 юни 2011 - 09:23
Благодаря на всички за мненията. Няма смисъл да се джавкаме като навсякъде. Тук темата се развива доста добре и на мен ми харесва, тъй као от всеки по малко и различни неща чувам - а колкото повече различни мнения - толкова по-добре. Мисля, че истината се ражда така
Или едно добро финално решение. Лично аз съм чувал, че наистина от колите в Италия има големи кошници, но е вярно, че кошници има нвсякъде. Човек може да си купи най-хубавата по общо мнение кола и да се окаже най-големият боклук само тази конкретна кола, а може и да си купи кола, която се води , че не е кой знае колко добра и да се окаже адски здрава. Зависи наисина как в поддържана. В този ред на мисли, не се сещам да съм чувал, че кола от Швейцария е боклук или не подържана, но явно стандартите им са доста ралични. Напоследък казват, че колите внос от Холандия не са никак лоши.
Това, което разбрах от досегашния диалог по темата досега са 2 неща - даже 3:
1.Като си купувам ще събера повечко пари, за да знам, че поне от финансова гледна точка не си съкращавам възможността да попадна на нещо хубаво и истиснко
2.Може да взема някой от форума да ми помогне при огледа евентуално, ако не е проблем (мисля е най-доброто решение)
3.Може би по-доброто решение е да я купя от частно лице
Само един въпрос: на живущите в София - данъкът на 192 коня какъв е? (респективно този на 136). Ако е много по-различен от в Бургас, май по-добре да я регистртирам там.
Мерси и до скоро
С.
Това, което разбрах от досегашния диалог по темата досега са 2 неща - даже 3:
1.Като си купувам ще събера повечко пари, за да знам, че поне от финансова гледна точка не си съкращавам възможността да попадна на нещо хубаво и истиснко
2.Може да взема някой от форума да ми помогне при огледа евентуално, ако не е проблем (мисля е най-доброто решение)
3.Може би по-доброто решение е да я купя от частно лице
Само един въпрос: на живущите в София - данъкът на 192 коня какъв е? (респективно този на 136). Ако е много по-различен от в Бургас, май по-добре да я регистртирам там.
Мерси и до скоро
С.
#38
Публикувано 07 юни 2011 - 10:07
Швейцария не е в EU. Както се сещаш. ако искаш CLK с много екстри от там, отиваш към 15-20х.лв.
Ако наистина е карана като евридейка, има същите поражения от химикалите за сняг, както всички немски коли.
Ако попаднеш на гаражна уикенд кола, то приготви се психически за доста сериозна сума за покупката. Едни познати си купиха 3ка кабрио Е36 около 97ма година за над 15х.лв, докато вървяха по 6-7. Както се сещаш, тази кола спокойно може да бъде музеен експонат, в отлично състояние и реални километри доста под 100х. Бяха пуснали снимки на собствениците. Баба и Дядо, които са ходели само до бара с нея.
Холандските, същата работа според мен като немските.
Относно изводите ти:
1. Така е, почти винаги е правилен подход, стига да не се подвеждаш лесно по търговски трикове. Според мен е по-добре да имаш един калник и капак за боядисване и изправяне, отколкото адски лъскава кола, но пълен дроб.
2. Нямам нищо против да дойда с теб, но съм заринат с работа и евентуално Събота можеш да ме намериш за няколко часа около обед.
3. Принципно да, но не винаги. На мен това ми е първата кола от частно лице и имаше доста неща за оправяне, въпреки че винаги е изглеждала супер запазена и всичко да й работи. Пораженията от БГ майсторите си личаха тук там. Вече всичко е както трябва.
Ти си ми и ти градски... На мен първата кола ми беше бургаска и като се изключат грубите селски прояви, на които бях свидетел заради регистрацията, нямах проблеми... докато не ми написаха акт и трябваше да ходя до Бургас да си го удължавам и плащам и бла бла бла. Както се сещаш е доста тъпо. На мен вчера ми удължиха за 4ти път акт. Ако трябва да пътувам всеки път = 800лв. за бензин + акта колкото е там. Ами да го еба и в данъка, колкото толкова
Ако живееш в София постоянно и можеш да я регистрираш тук, въобще не се вкарвай във филми!
Ако наистина е карана като евридейка, има същите поражения от химикалите за сняг, както всички немски коли.
Ако попаднеш на гаражна уикенд кола, то приготви се психически за доста сериозна сума за покупката. Едни познати си купиха 3ка кабрио Е36 около 97ма година за над 15х.лв, докато вървяха по 6-7. Както се сещаш, тази кола спокойно може да бъде музеен експонат, в отлично състояние и реални километри доста под 100х. Бяха пуснали снимки на собствениците. Баба и Дядо, които са ходели само до бара с нея.
Холандските, същата работа според мен като немските.
Относно изводите ти:
1. Така е, почти винаги е правилен подход, стига да не се подвеждаш лесно по търговски трикове. Според мен е по-добре да имаш един калник и капак за боядисване и изправяне, отколкото адски лъскава кола, но пълен дроб.
2. Нямам нищо против да дойда с теб, но съм заринат с работа и евентуално Събота можеш да ме намериш за няколко часа около обед.
3. Принципно да, но не винаги. На мен това ми е първата кола от частно лице и имаше доста неща за оправяне, въпреки че винаги е изглеждала супер запазена и всичко да й работи. Пораженията от БГ майсторите си личаха тук там. Вече всичко е както трябва.
Ти си ми и ти градски... На мен първата кола ми беше бургаска и като се изключат грубите селски прояви, на които бях свидетел заради регистрацията, нямах проблеми... докато не ми написаха акт и трябваше да ходя до Бургас да си го удължавам и плащам и бла бла бла. Както се сещаш е доста тъпо. На мен вчера ми удължиха за 4ти път акт. Ако трябва да пътувам всеки път = 800лв. за бензин + акта колкото е там. Ами да го еба и в данъка, колкото толкова
Ако живееш в София постоянно и можеш да я регистрираш тук, въобще не се вкарвай във филми!
#39
Публикувано 07 юни 2011 - 10:48
Относно данъка тук смяташ и проверяваш.
А относно акта на колегата не мисля, че той е по регистрация на колата, той е по-регистрация на човека.
Ако имаш постоянен адрес на регистрация в Бургас, актовете ще ти се пращат там, освен ако не посочиш друг адрес за кореспонденция но това май вече с тези електрони фишове и актове не минава.
Кола от частно лице е по-добре от колкото от автоджамбазин, а най-добре е ако е от познат или с препоръка.
А относно акта на колегата не мисля, че той е по регистрация на колата, той е по-регистрация на човека.
Ако имаш постоянен адрес на регистрация в Бургас, актовете ще ти се пращат там, освен ако не посочиш друг адрес за кореспонденция но това май вече с тези електрони фишове и актове не минава.
Кола от частно лице е по-добре от колкото от автоджамбазин, а най-добре е ако е от познат или с препоръка.
#40
Публикувано 07 юни 2011 - 12:38
На една кола като и видиш салона и как е поддържан, може да се направи извода как е поддържана колата.
Ако е в окаяно състояние, човека който я е карал е мърляч и той не поддържа мястото в което се вози, а ще поддържа останалата част, която не се вижда.
На мен това ми е направили впечатление, като отворя врата и погледна колата вътре си правя изводите за поддръжката.
Колега салонът ако е захабен сменят се седалки,кори и т.н с по запазени и колата е 6+.
#41
Публикувано 07 юни 2011 - 12:59
ЕЕЕ krasch - мерси много човек. 326.13 лева не е никак много за данък и за тези 192 коня, с които цепиш мрака. Благодаря ти много за информацията.
ЛилоФ - прави си - ше си я регистртирам тук да ми е мирна главата. И ти си от Бургас значи - яко
Krasimira - така е и не е така. Защото претапицирано, не е ли малко като преправено - никога няма да е същото. Затова не знам дали не е по-добър вариянт залонът да си е първоноачално читав и да не се налага преправяне.
Благодаря за съветите пак.
И между другото - не е нужно да ви казвам - че ако ви изпадне нещо, покрай приятел или познат - да свиркате.
Лек ден на всички
С.
ЛилоФ - прави си - ше си я регистртирам тук да ми е мирна главата. И ти си от Бургас значи - яко
Krasimira - така е и не е така. Защото претапицирано, не е ли малко като преправено - никога няма да е същото. Затова не знам дали не е по-добър вариянт залонът да си е първоноачално читав и да не се налага преправяне.
Благодаря за съветите пак.
И между другото - не е нужно да ви казвам - че ако ви изпадне нещо, покрай приятел или познат - да свиркате.
Лек ден на всички
С.
#42
Публикувано 07 юни 2011 - 13:02
Първо:както виждате колегата ovanessy иска мнения.Второ:Моето мнение е от лични наблюдения,не са само голи приказки.Трето:писала сам 95% а не 100% от колите че са намачкани и т.н.Извода си го направете сами.Между другото,знам че повечето италианци карат колите си като за последно.Четвърто:подчертах на колегата накрая да внимава с избора си.Пето и последно, незнам защо се заяждате след като колегата иска мнения а не спорове!
Колежката е права, че голяма част от италиянците са големи мурдари.Живея от 7 години в Италия и виждам всеки ден как сутринно време при първо запалване на двигателя се форцирва без да е загрял и тръгват.Забравят да сменят масла,ремаци и т.н карат, докато предаде богу дух и си вземат нова,а тази която е предала богу дух пътува за БГ. или някоя друга държава.
#43
Публикувано 07 юни 2011 - 14:05
Ето и потвърждение.http://www.subito.it/auto/mercedes-clk-sinistrato-foggia-8228934.htm
#44
Публикувано 07 юни 2011 - 14:12
Orlinov, те щото в Германия, Холандия, Швейцария и (избери произволна държава) сън не спят хората да мислят дали не им е износен някой ремък на колата. Затова и новите коли работят по различен начин преди да са загрели, не ти дават да я режеш и т.н. Аз също винаги съм палел и тръгвал, не съм чакал кола да загрее.
А това блъснатото CLK какво показва?
А това блъснатото CLK какво показва?
#45
Публикувано 07 юни 2011 - 14:21
Аз пък винаги чакам да поработи малко колата и тогава тръгвам и да проверявам си ремъците и т.н. Не мисля ,че това е маловажно ,защото като направиш един основен ремонт свят ще ти се извие.
NO PAIN - NO GAIN!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА








