
Избирам си CLK W 208
Започната от ovanessy, 01 юни 2011 - 09:40:11
83 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 юни 2011 - 09:40
Здравейте,
както ми беше предложено от Liloff започвам нова тема.
Заглавието говори красноречиво.
както бях написал окото ми хванаха засега две коли, а именно:
http://www.cars.bg/u341448
и
http://nfs.mobile.bg...0460&f1=details
Препдочитам да е с ръчни скорости и да е с твърд покрив.
Всякакви предложения и съвети ще бъдат радушно приети
Благодаря ви предварително.
С.
както ми беше предложено от Liloff започвам нова тема.
Заглавието говори красноречиво.
както бях написал окото ми хванаха засега две коли, а именно:
http://www.cars.bg/u341448
и
http://nfs.mobile.bg...0460&f1=details
Препдочитам да е с ръчни скорости и да е с твърд покрив.
Всякакви предложения и съвети ще бъдат радушно приети
Благодаря ви предварително.
С.
#2
Публикувано 01 юни 2011 - 14:40
Първо си избери дали искаш да ти е с компресор или без. Първата е доста скъпа за нещата, които има (в случая няма).
Втората пише, че е с xenon, но така като гледам не е заводски а китаец - демек не го приемай за екстра. Климатроника и е на врътки... ако аз лично моята си я търсех с дигиталния... от теб зависи какво ти харесва. Според мен ако си търсиш с компресор си вземи 2.3 двигателя и търси коли след 2001 година - с големия борд и падащите стъкла (като дръпнеш дръжката се смъкват с 1 пръст)
Втората пише, че е с xenon, но така като гледам не е заводски а китаец - демек не го приемай за екстра. Климатроника и е на врътки... ако аз лично моята си я търсех с дигиталния... от теб зависи какво ти харесва. Според мен ако си търсиш с компресор си вземи 2.3 двигателя и търси коли след 2001 година - с големия борд и падащите стъкла (като дръпнеш дръжката се смъкват с 1 пръст)
The best or nothing.
#3
Публикувано 01 юни 2011 - 14:45
Moята все още се продава за 15

#4
Публикувано 01 юни 2011 - 17:12
Първата ми харесва далеч повече, някакси по-истинска е. Втората конзолата от дясната страна е нахапана от куче все едно, не е с оригиналния касетофон...
Аз моята кола я взех точно от мястото където е ситуирана 1вата, не знам дали е на същите търговци - те продават само бенц, беемве и ауди.
Аз моята кола я взех точно от мястото където е ситуирана 1вата, не знам дали е на същите търговци - те продават само бенц, беемве и ауди.
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#5
Публикувано 01 юни 2011 - 20:02
Първата ми харесва далеч повече, някакси по-истинска е. Втората конзолата от дясната страна е нахапана от куче все едно, не е с оригиналния касетофон...
Аз моята кола я взех точно от мястото където е ситуирана 1вата, не знам дали е на същите търговци - те продават само бенц, беемве и ауди.
sakata може ли да закачиш някоя снимчица на твоята да видим.
Колкото до Компресора или без - от една страна разлика в хачра няма, но съм чувал , че е по-претенциозна от чистия двигател и по-пипкава за оправяне(даже мисля, че някой наското ми го беше написал в отговор). Реално на мен ми трябва да ходя до работа, да си джиткам из София Събота и Неделя и да ми е комфортно да пътувам до Бургас от време на време като когато ми се налага да изпреваря бързо някого да знам, че имам кола, а не кочина и имам възможността да го направя относително безпроблемно. Знам, че 136 конската си ги държи по магистралата 200 спокойно без проблем - така ми каза наскоро човек, който кара такава. Иначе идея си нямам за какво говорите и на какво да обърна внимание - вие разбирате затова пиша тук - аз искам да е запазена на външен вид и да ми харесва. Оттам насетне съветите ви са най-важното.
С.
#6
Публикувано 01 юни 2011 - 20:30
Според мен.. като видиш твоята кола.. ще спреш да мислиш дали ще е с компресор или без и тн..
Една кола не те ли грабне....
Една кола не те ли грабне....

Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...

#7
Публикувано 01 юни 2011 - 20:33
Ами относно двата мотора /със и без компресор/, карал съм и двата модела, без колебание избери с компресор - удоволствието е неописуемо ....... за безпроблемното изпреварване, както си написал като изискване..... със 136к. просто забрави. По магистрала може и да държи 200 /според твоя приятел/ ама то и Форд Транзит по магистрала си е "ербап"...
#8
Публикувано 01 юни 2011 - 23:13
Това е колата!Moята все още се продава за 15

#9
Публикувано 02 юни 2011 - 20:51
Здравейте - още няколко съвета за модели:
http://www.cars.bg/u378579
http://www.cars.bg/u378731
Харесах повече втората.
Благодаря на всички
С.
http://www.cars.bg/u378579
http://www.cars.bg/u378731
Харесах повече втората.
Благодаря на всички
С.
#10
Публикувано 02 юни 2011 - 22:54
Втората е хубава! Взимаш някой "разбирач" с тебе и отивате да гледате! Кръстиш се и стискаш палци да случиш на читав автомобил! Дано си късметлия!


#11
Публикувано 02 юни 2011 - 23:03
Именоо !!!
Колега запомни, че снимката ти дава само някаква представа за автомобила.....интересното е после
Колега запомни, че снимката ти дава само някаква представа за автомобила.....интересното е после


By Batev
#12
Публикувано 02 юни 2011 - 23:40
Задължително Компресор!!!
Карал съм и съм притежавал мерцедеси и с двата двигателя и на това са базирани впечатленията ми.
Версията с 136к.с. е само за доста улегнали и спокойни водачи, наистина държи 200 по магистралата, но ги прави много бавно, абе няма нужната динамика. Драмата настъпва като се качат 4 човека и пуснеш климатика
192коня- нещо съвсем различно, на шега прави и подминава с доста 200-те, изпреварванията стават за секунди, без да се потиш дали не идва някой отсреща. Не се усеща в динамиката пуснал ли си климатик или не, няма никакво забавяне, единствено малко се забавя като я натовариш с 4 човека, ама това не е критерий, все пак не возиш постоянно хора.
Каквото и да вземеш, гледай да е в добро състояние и да има някоя друга екстра.
Успех с избора.
Карал съм и съм притежавал мерцедеси и с двата двигателя и на това са базирани впечатленията ми.
Версията с 136к.с. е само за доста улегнали и спокойни водачи, наистина държи 200 по магистралата, но ги прави много бавно, абе няма нужната динамика. Драмата настъпва като се качат 4 човека и пуснеш климатика

192коня- нещо съвсем различно, на шега прави и подминава с доста 200-те, изпреварванията стават за секунди, без да се потиш дали не идва някой отсреща. Не се усеща в динамиката пуснал ли си климатик или не, няма никакво забавяне, единствено малко се забавя като я натовариш с 4 човека, ама това не е критерий, все пак не возиш постоянно хора.
Каквото и да вземеш, гледай да е в добро състояние и да има някоя друга екстра.
Успех с избора.
#13
Публикувано 03 юни 2011 - 09:55
Благодаря за мненията.
Изскочи още една две:
http://nfs.mobile.bg...0460&f1=details
http://nfs.mobile.bg...1829&f1=details
Събирам няколко опции и ще ходя да гледам. Но преди да съм получил някакви насоки от тукашните хора -
Мерси
С.
Изскочи още една две:
http://nfs.mobile.bg...0460&f1=details
http://nfs.mobile.bg...1829&f1=details
Събирам няколко опции и ще ходя да гледам. Но преди да съм получил някакви насоки от тукашните хора -

Мерси
С.
#14
Публикувано 03 юни 2011 - 12:30
Teя 2те последните хич не ми грабват окото.
Претапициран airbag, никакви екстри, мне, вторите 2 не ме кефят.
Но онази втората сивата, за кяото ти е писал Марти и на мен ми харесва.
Нищо че е преди фейслифта, изглежда страхотно.
И мотора по-чист от моя на снимката
Бах маа му
Претапициран airbag, никакви екстри, мне, вторите 2 не ме кефят.
Но онази втората сивата, за кяото ти е писал Марти и на мен ми харесва.
Нищо че е преди фейслифта, изглежда страхотно.
И мотора по-чист от моя на снимката


#15
Публикувано 03 юни 2011 - 14:21
Колега видя ли този във форума - http://forums.mbclub...showtopic=23315
с автоматична скоростна кутия е дори
с автоматична скоростна кутия е дори
I expect nothing. I fear no one. I am free.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни