Какво да гледаме при покупка на w140s300td
Започната от mbthepower, 31 май 2011 - 15:40:15
735 мнения по тази тема
#226
Публикувано 13 януари 2012 - 02:19
Мимо , моята ми върна 2-3 литра нафта Просто скъса маркуч на 6ти цилиндър и докато го усета да го запуша пак си заминаха 2-3 литра
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#227
Публикувано 13 януари 2012 - 02:25
Ама ги върна назеМи ,а не у джобарата.
#228
Публикувано 16 януари 2012 - 21:51
Я сега всички с140-ки да си кажат на каква работна температура бацат?
Аз смених термостат ,водна помпа и проверих радиатора за запушвания и сега държи 82С при всякакви условия. Да ви чуя и вас?
Аз смених термостат ,водна помпа и проверих радиатора за запушвания и сега държи 82С при всякакви условия. Да ви чуя и вас?
NO PAIN - NO GAIN!
#229
Публикувано 16 януари 2012 - 22:03
Въпроса е като смени термостата на него какво пише като температура на която отваря ?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#230
Публикувано 16 януари 2012 - 22:06
82 е зер гуд!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#232
Публикувано 16 януари 2012 - 22:18
Воала - мери ми някъде с 10 градуса отгоре стрелката...Я сега всички с140-ки да си кажат на каква работна температура бацат?
Аз смених термостат ,водна помпа и проверих радиатора за запушвания и сега държи 82С при всякакви условия. Да ви чуя и вас?
#233
Публикувано 16 януари 2012 - 23:00
При мен стрелката седи много малко след 80 гр .Колко градуса е това незнам.Лятото при изкачване на Петрохан от към Бързия с настъпване ми застана малко преди следващата бяла черта.
Този пост е редактиран от mimo160: 16 януари 2012 - 23:09
#234
Публикувано 16 януари 2012 - 23:00
Има ли нужда да казвам, че лятото е почти 100, а зимата 90
By Batev
#235
Публикувано 16 януари 2012 - 23:07
Не си лош , на 180 на 3500оборота ,едвам ме нави ,между другото колко си вдигал макс ,че гледам си с дълъг диф и километража ти е до 300км/ч.
NO PAIN - NO GAIN!
#236
Публикувано 16 януари 2012 - 23:37
Ми по километрах 300, но това реално сигурно е по-малко.
Имам клип на който карам с 270-280.
Иначе относно температурата на Мимо - нормална е.
Даже е перфектна при положение,че бузи колата
из Петрохан.
Иначе,Мимо, следващата бяла черта е 100гр..
Екстра ти е охлаждането.
Въпреки че знам, че стрелката ми показва повече от реалното с 10гр.
понякога имам чувството,че все пак ми загрява повече от нормалното.
И когато това стане, колата ми става по мудна /може и да си въобразявам/.
Това лято ще продупча термостата и ще сложа ел.перка...
Имам клип на който карам с 270-280.
Иначе относно температурата на Мимо - нормална е.
Даже е перфектна при положение,че бузи колата
из Петрохан.
Иначе,Мимо, следващата бяла черта е 100гр..
Екстра ти е охлаждането.
Въпреки че знам, че стрелката ми показва повече от реалното с 10гр.
понякога имам чувството,че все пак ми загрява повече от нормалното.
И когато това стане, колата ми става по мудна /може и да си въобразявам/.
Това лято ще продупча термостата и ще сложа ел.перка...
Този пост е редактиран от shotgun600: 16 януари 2012 - 23:38
#237
Публикувано 17 януари 2012 - 00:01
Моята не мърда от 82 градуса като на Хари , лятото се качва до 90 и повече на мърда.
Сега зимата , като загрее пак казвам , повече от 82 не дига.
Сега зимата , като загрее пак казвам , повече от 82 не дига.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#238
Публикувано 17 януари 2012 - 14:37
И при мен е така, малко след 80 градуса.
#239
Публикувано 17 януари 2012 - 15:02
Воала - мери ми някъде с 10 градуса отгоре стрелката...
http://www.youtube.com/watch?v=SqxfOs-ybHY&list=UU0ECgabhCDP09oSf2xnRupg&index=6&feature=plcp
Извади и презацепи стрелката при загрял мотор на точните градуси. След няколко опита ще го уцелиш!
Този пост е редактиран от бай Васил: 17 януари 2012 - 15:03
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#240
Публикувано 17 януари 2012 - 16:41
Седалките който имат памет, зависи от седалката или от панела на вратата ?
Тоест ако една седалка няма панел с памет на вратата и сложа такъв със позиции 1,2,3... ще работи ли ?
И някой с 320-ка по конкретно да каже дали е така и неговата глава
като тази на снимката олюпена все едно е прегрявана снимката е в поста #178
Тоест ако една седалка няма панел с памет на вратата и сложа такъв със позиции 1,2,3... ще работи ли ?
И някой с 320-ка по конкретно да каже дали е така и неговата глава
като тази на снимката олюпена все едно е прегрявана снимката е в поста #178
Този пост е редактиран от staniola: 17 януари 2012 - 16:45
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни