![:dontknow](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/dontknow.gif)
![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-10844.jpg?_r=0)
Какво да гледаме при покупка на w140s300td
Започната от mbthepower, 31 май 2011 - 15:40:15
735 мнения по тази тема
#136
Публикувано 06 януари 2012 - 00:10
Аз вече изнемогвам от към нафта ,смятах ги в един пост , голям бензин ти излиза по евтино , от колкото 300 тд , ако има бартер веднага давам дизела , колкото и да обичам колата
![:dontknow](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/dontknow.gif)
![Публикувано изображение](http://img854.imageshack.us/img854/4353/43407687.jpg)
![Публикувано изображение](http://img222.imageshack.us/img222/8192/amgemblema.jpg)
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#137
Публикувано 06 януари 2012 - 00:17
Да де ама бръкни в мобилето няма един читав бензин.
Другия вариант е друга концепция А8/S8. Но там нещо всички реват от подръжката.
п.п. и най вече от автомата
Другия вариант е друга концепция А8/S8. Но там нещо всички реват от подръжката.
п.п. и най вече от автомата
![:thumbdown](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/thumbdown.gif)
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#138
Публикувано 06 януари 2012 - 01:34
само три ияди лева ремонт ко му плащаш.
Като бивш собственик на Ауди ще ти кажа че в момента Ес-ката ми излиза по евтина за поддръжка и разход от А6-цата.
п.п.Както ти писах онзи ден ,мога да ти предложа страхотна бензинова с ГИ.Страхотна но е 94 год.Момчето е склонно на около 12 000 лв да се раздели с нея.Но там няма няма взимаш и се отвозваш.
Като бивш собственик на Ауди ще ти кажа че в момента Ес-ката ми излиза по евтина за поддръжка и разход от А6-цата.
п.п.Както ти писах онзи ден ,мога да ти предложа страхотна бензинова с ГИ.Страхотна но е 94 год.Момчето е склонно на около 12 000 лв да се раздели с нея.Но там няма няма взимаш и се отвозваш.
![:thumbup](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/thumbup1.gif)
#139
Публикувано 06 януари 2012 - 14:01
http://www.mobile.bg/11323719010727317
Toва било с най новия мотор 186 коня. Аз лично за пръв път чувам. Някой запознат да сподели
Toва било с най новия мотор 186 коня. Аз лично за пръв път чувам. Някой запознат да сподели
![:rolleyes](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif)
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#140
Публикувано 06 януари 2012 - 14:07
Иначе и тази ми се струва хубава - http://www.mobile.bg/11325233865620793 .
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#141
Публикувано 06 януари 2012 - 14:19
Има прекалено много тунеК по нея. Има голям луфт на предния капак. Тоя еърбег подозрително тапициран се е едно е гръмнал.
п.п. беше мисля на 9800 вече е 1000 на горе колко повече седи по скупа става
п.п. беше мисля на 9800 вече е 1000 на горе колко повече седи по скупа става
![:coolgrin](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
![:buddies](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/buddies.gif)
Този пост е редактиран от staniola: 06 януари 2012 - 14:31
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#142
Публикувано 06 януари 2012 - 14:57
186 коне няма, или нещо чип мип е слагано или си измисля. Звънни му и го провери няма кво да губиш
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
![Публикувано изображение](http://img.userbarz.com/161/32173.gif)
#143
Публикувано 06 януари 2012 - 15:27
Изчетох до тук всичко в темата и си извадих на файл какво трябва да се гледа.
Утре ще ходя на втори оглед на CL-а. До тук забележките, които има са:
предни амортисьори
шибедах се опитва да върви, ама не успява - само моторчето се мъчи (беше и студено, де);
малко бавно включва задната - ще се сервизира кутията;
вентилатора на парното не работи - утре ще носим втори комплект за проба дали е от регулатора, та да пробваме и климата и клапите;
дясно стъкло Рошен е видял, че нещо не се вдига съвсем или нещо подобно - аз не го видях, ще проверя;
Та ЕТО я колата ако някой има нещо да казва - да е сега или да мълчи завинаги. Особено много искам да чуя мнението на Бай Васил и Мимо160.
Молбата ми е ако някой види нещо нередно - нека го напише, за да мога да преценя дали ще мога и това "да поема".
Благодаря предварително!
пп: Колата е имала удар отпред вляво при фара и оправена според мен прилично.
Утре ще ходя на втори оглед на CL-а. До тук забележките, които има са:
предни амортисьори
шибедах се опитва да върви, ама не успява - само моторчето се мъчи (беше и студено, де);
малко бавно включва задната - ще се сервизира кутията;
вентилатора на парното не работи - утре ще носим втори комплект за проба дали е от регулатора, та да пробваме и климата и клапите;
дясно стъкло Рошен е видял, че нещо не се вдига съвсем или нещо подобно - аз не го видях, ще проверя;
Та ЕТО я колата ако някой има нещо да казва - да е сега или да мълчи завинаги. Особено много искам да чуя мнението на Бай Васил и Мимо160.
Молбата ми е ако някой види нещо нередно - нека го напише, за да мога да преценя дали ще мога и това "да поема".
Благодаря предварително!
пп: Колата е имала удар отпред вляво при фара и оправена според мен прилично.
#144
Публикувано 06 януари 2012 - 15:38
Има прекалено много тунеК по нея. Има голям луфт на предния капак. Тоя еърбег подозрително тапициран се е едно е гръмнал.
п.п. беше мисля на 9800 вече е 1000 на горе колко повече седи по скупа става![]()
Тоя е някой луд иначе и аз забелязах луфта на предния капак
![;)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.gif)
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#145
Публикувано 06 януари 2012 - 16:33
Веско, тя тази е пет -шест години по стара от онази швейцарката ама ми се вижда че дори и удряна е по добре от онази ,а и е по хубаво направена.Стъклото не се качва от копчето или като се затвори вратата ,защото може да е от помпата под седалката ама пък само едното стъкло.Има и вариант да е изронила един два три зъба на гребена и също от това да не може да го качи до горе(това се лекува с наваряване на зъбите по принцип,ако там е проблема).Как видяхте че са заминали амортисьорите карахте ли я или са протекли и се вижда.
Това за кутията е проблем според мен затова незнам колко ти свалят от цената ама трябва доста да се наведат ,а пък Лазо после да действа.
Ако го вземеш трябва да му купиш държача (стойката) за предния номер че гледам че го няма и номера ще седи кофти и не на място.
П.П. Еее защо ще ходите утре да го ева.
Това за кутията е проблем според мен затова незнам колко ти свалят от цената ама трябва доста да се наведат ,а пък Лазо после да действа.
Ако го вземеш трябва да му купиш държача (стойката) за предния номер че гледам че го няма и номера ще седи кофти и не на място.
П.П. Еее защо ще ходите утре да го ева.
Този пост е редактиран от mimo160: 06 януари 2012 - 17:04
#146
Публикувано 06 януари 2012 - 17:00
Мимо, карахме я и прикляка вдясно при рязко спиране, а при пълен ляв завой с малка скорост чак опира дясната гума в подкалника - така ни се счу (хрупти на гума в пластмаса), не сме го гледали на канал .
За стъклото - така и не разбрах Росен - утре ще я гледам пак.
За стъклото - така и не разбрах Росен - утре ще я гледам пак.
#147
Публикувано 06 януари 2012 - 17:26
На тест за амортисьори ще си покаже дали са за смяна.Да не се окаже че не е с нейния размер гуми и да жулят у подкалника и те така.Гумите вижте дали са равномерно напомпани и те така .Абе да направят добра цена и да ти хареса на тебе пък едно по едно ще се излекува всичко.Това за парното дано е само регулатора че както го пишеш разбирам че не духа ич или само на една степен и без да можеш да я регулираш.Абе явно си има някой от 140-ковите стандартни проблемчета.
Отзад антенките вади ли ги когато е на задна че като са я снимали е била запалена както се вижда на снимките на таблото но там дето са снимани задните седалки ми се вижда че дясната врата е заключена (а лявата отворена)което ще рече че помпата под седалката може и да не бачка и от там и да не дига джама или те се оправляваха от тази за вакумите в багажника.Питай самурая той ще е в час най много.
Отзад антенките вади ли ги когато е на задна че като са я снимали е била запалена както се вижда на снимките на таблото но там дето са снимани задните седалки ми се вижда че дясната врата е заключена (а лявата отворена)което ще рече че помпата под седалката може и да не бачка и от там и да не дига джама или те се оправляваха от тази за вакумите в багажника.Питай самурая той ще е в час най много.
#148
Публикувано 06 януари 2012 - 19:00
дали ще мога и това "да поема".
Ши моеш, ши моеш!........ тфа еърпорта си е кат брашнен чувал.
![Публикувано изображение](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
Речи му на джамбазъ да я дава за сеам ияди и я отнасяй. Колата е добра! Пазена кола е! Салона никога не лъже! Тва вънка, от долу, фугички, мугички...всичко се прай.
Имаш честта да познаваш доста от вещите по модела, както и 'ла Рош'- Пикасото на Обеля и топ натокания тип на дизайна и изкуството на северозападна София. Шат, с цръвена удивителна!
Подозирам как маниашките ми лоринзерски фланци, ще отлетят за задницата му! Хихи
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Този пост е редактиран от бай Васил: 06 януари 2012 - 19:13
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#149
Публикувано 06 януари 2012 - 19:26
Аз също дадох мнение-по телефона,,,,
Колата е добра-кутията има стандартен проблем за тоя модел-хване ли се Овреме-нЕма страшно
Има стоика а и както казва Васо-салона е перфектен-там няма спор
Единственото което лично на мен не ми харесва е липсата на чистачки на фаровете и ерго ксенон,ама това май даже е и по добре де.../практически погледнато/
За тия пари си е направо подарък....а ако го даде за 7 иляди....ехааааааааааа...
п.п.Вакуум помпата не е проблем-лесно ще се намери като част ,а не е много скъпа
Щом окачването не е адаптивно-това е един от най големите плюсове,че иначе адаптивнмото окачване е голямо приключение /и много пари/и точно коло тия километри се сдухва/изчислихме с Веско ,че е на около 200-250 000 хиляди км колата/
Зимай я Негро
Колата е добра-кутията има стандартен проблем за тоя модел-хване ли се Овреме-нЕма страшно
Има стоика а и както казва Васо-салона е перфектен-там няма спор
Единственото което лично на мен не ми харесва е липсата на чистачки на фаровете и ерго ксенон,ама това май даже е и по добре де.../практически погледнато/
За тия пари си е направо подарък....а ако го даде за 7 иляди....ехааааааааааа...
![:buddies](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/buddies.gif)
п.п.Вакуум помпата не е проблем-лесно ще се намери като част ,а не е много скъпа
Щом окачването не е адаптивно-това е един от най големите плюсове,че иначе адаптивнмото окачване е голямо приключение /и много пари/и точно коло тия километри се сдухва/изчислихме с Веско ,че е на около 200-250 000 хиляди км колата/
Зимай я Негро
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![:beer](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/beer.gif)
![:buddies](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/buddies.gif)
#150
Публикувано 06 януари 2012 - 19:37
Бат Веско. всичко като забележки е описано, но аз ако съм на твое място веднага му се меткам да знаеш
Парата му е екстра, а даже ще падне и още
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![Публикувано изображение](http://i40.tinypic.com/a3jmuo.png)
By Batev
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни