четете тука кво съм измислил
Здравей , има много колеги с 140-ки.Аз съм един от тях.Колегата Хари има такава ес-ка , каквато искаш ти.
Първо да подчертая , че за за мене тия пари са и много , нищо , че е запазена толкова много.
Мотора е здрав и много пъргав , все пак е 230коня.
Като го обслужиш , ще те слуша дълго време.
Мотора е с верига.
Предавките са 4.
При моята 140-ка , си пускам климатика , без да натискам това синиото посредата.
Веднага , можеш да свалиш от цената ,защото 4ри гуми са 1000.
Жабката , се оправя точно за 5 мин , това не е проблем , дефект е при 140-ките.Моята жабка също не се отваряше , но я оправих точно за 5 мин.
Винаги пали колата , когато мотора е студен.Независимо дали е дизел или бензин.
Виж дали е обслужена , дали има накладки защото и те са ти 200+ лева , зависимост от марката .
Покарай колата с по-голяма скорост за да видиш дали влиза от някъде въздух .
Вдигни 50-60 км и пусни волана и натисни спирачките .
Ускорявай колата в всички положение , ти плащаш , ти поръчваш музиката.
Прави резки движения на ляво и на дясно .
Виж дали светят някакви лампи по таблото.
Отвори капачката на маслото и щеката където се мери маслото , при студен и запален мотор , не трябва да пуши и да хвърля масло.
Отиваш отзад и гледаш ауспуха , трябва да е чист .
Виж как се държат амортисиорите и пружините , да не са заминали ,защото и те са сериозни пари.
Колата е тежка и мачка тампони .
Задължително ако я взимаш , отиваш на диагностика или на по читав сервиз , да проверят всичко по нея.
Виж нивото на хидравличната течност.
Видях и други 140-ки , който са произведени 96г и са с новия климатроник.
Аз лично , не бих си купил тази 140-ка.Това си е твой избор.
140-ките са великолепни коли , независимо с кой мотор са.
Но стига да попаднеш на правилната.
И на последно място , огледай колата за удари и дали е пребоядисвана.
Поздрави , изчакай и мнението и на другите колеги , те разбират повече.Ако искаш , погледни и моята тема , " тя е за в140 3000тд.Четох някъде и на владек темата за неговата 140-ка , има и много други теми , чети внимателно и не гледай само 1 кола , обикаляй и гледа повечко коли , че да добиеш представа , за какво иде реч.
Поздрави.
Пусни климатика на топло и след това веднага пусни студеното !
Климатика като го пуснеше трябва веднага да почне да духа студено , освен , ако не е много жега на вънка и не е работил много време.Но такива жеги няма вече , така че , трябва да духа студено.
Другото което , като пуснеш климатика виж дали вкарва мръсен въздух , ако вкарва мръсен въздух :
Трябва да смениш 2та филтъра и да промиеш климатичната система.
Единия филтър струва 250лева и 100 % не е сменян и е мръсен , може да го изтупаш и изпереш , ама трябва да съхне много време , това става ако е обикновен филтъра.
Имаш още един филтър под жабката , той пак е 100 % мръсен , него можеш да го почистиш и сам.
Но братле , парите на тая кола са много , но както си прецениш , ако потърсиш още малко , за тези манги ще излезе по читав екземпляр.
Направи си сметката:
11 500 колата , 300 лева застраховка + някакви пари за каското , прегледа в сервиза - 100лв масло на кутията е минимум 200 лева + масло за мотора го слагаме около 80 лева - 7литра , 800+ за комплект зимни гуми , ако нещо се отвори по ходовата част .
Имай едно на ум ,че като се продава тая кола е с заминал акумулатор.Почти всеки слага акумулатор , колкото да продаде колата.
Един нов акумулатор 100апер часа е 250+ лева.Бензинов , маслен и въздушен филтър са ти около 80+ лева.
Не искам да те разубеждавам , но 1път ще купуваш кола и трябва да направиш правилния избор , а не да се хвърлиш като първия незнаещ.Очаквай включване от бай васил , лазарв12, усров, шотгън , мимо160 и другите колеги с 140-ки.
Поздрави