Какво да гледаме при покупка на w140s300td
Започната от mbthepower, 31 май 2011 - 15:40:15
735 мнения по тази тема
#571
Публикувано 26 февруари 2012 - 16:29
Абсолютно.......
Станиолката ако го грабне требе веднага да маане теуевизоро.
Станиолката ако го грабне требе веднага да маане теуевизоро.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#572
Публикувано 26 февруари 2012 - 16:30
Е тва е ясно както и огледалото
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#573
Публикувано 26 февруари 2012 - 16:33
Харна е ............ти колко си приготвил? Вместваш ли се в 7те?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#574
Публикувано 26 февруари 2012 - 17:39
Вместваме се. Но като гледам плевенската определено хваща повече окото, поне на снимки де.
Освен да паля до плевен и да приключваме.
Освен да паля до плевен и да приключваме.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#575
Публикувано 26 февруари 2012 - 17:45
Ооо, аз говоря за тая където Павката я показа. Другата я заеби....тая е по-добра.
Бате, най-добре е да си я видиш. Ако те кефи, иди. Белким на 7 я вземеш! Поне по снимките и казаното, според мен си заслужава.
Бате, най-добре е да си я видиш. Ако те кефи, иди. Белким на 7 я вземеш! Поне по снимките и казаното, според мен си заслужава.
Този пост е редактиран от бай Васил: 26 февруари 2012 - 17:46
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#576
Публикувано 26 февруари 2012 - 17:48
Гледам че е станало приказка за 420-ката
Шоферската врата се затваря трудно -Колата има ли вакум на вратите? Питам защото и при мен като почне да ми изключва една по една вратите(ще видим до кога)и да не действа вакума шофьорската се затваря по трудно иначе сама си я взима и е без проблем.
Маслото малко над 1-ца - И при мен е така особено когато маслото е за смяна вече иначе като е на няколко хиляди в началото седи около 2-те атм.Пак не е проблем според мен.
Колата държи 600 об.- Че аз колкото такива коли съм видял или карал без значение от мотора все така е седяла стрелката на оборотомера .Това когато е на D иначе на N или P стоят около 800 оборота. Някой да каже дали е нормално това.
Ритането на автомата при местене на лоста ,а и повечето аномалии може да изчезнат със смяна на маслото в скоростите с хубаво масло.Обаче това може да се диагностицира чак след покупка така че клиента сам си решава.Може и някое вакумче по скоростите да се окаже и да заспят.
И последно имайки напредвид че на колегата колата е с 722.6 кутия ,а тази е с 722.3 или 4 тоест по старата ,а той ги сравнява значи и няма нищо и всичко е ок.
Шоферската врата се затваря трудно -Колата има ли вакум на вратите? Питам защото и при мен като почне да ми изключва една по една вратите(ще видим до кога)и да не действа вакума шофьорската се затваря по трудно иначе сама си я взима и е без проблем.
Маслото малко над 1-ца - И при мен е така особено когато маслото е за смяна вече иначе като е на няколко хиляди в началото седи около 2-те атм.Пак не е проблем според мен.
Колата държи 600 об.- Че аз колкото такива коли съм видял или карал без значение от мотора все така е седяла стрелката на оборотомера .Това когато е на D иначе на N или P стоят около 800 оборота. Някой да каже дали е нормално това.
Ритането на автомата при местене на лоста ,а и повечето аномалии може да изчезнат със смяна на маслото в скоростите с хубаво масло.Обаче това може да се диагностицира чак след покупка така че клиента сам си решава.Може и някое вакумче по скоростите да се окаже и да заспят.
И последно имайки напредвид че на колегата колата е с 722.6 кутия ,а тази е с 722.3 или 4 тоест по старата ,а той ги сравнява значи и няма нищо и всичко е ок.
#577
Публикувано 26 февруари 2012 - 17:51
Колата няма вакум. Може би.. с реглаж ще мине.
Само това с ритането ме притеснява и дет според Трифката не върви много без кик. Но пък като се срита каза че си върви.
Но всичко отива на пътуване до Пловдив : )
п.п. каза също че на празен ход не държи обороти.
Само това с ритането ме притеснява и дет според Трифката не върви много без кик. Но пък като се срита каза че си върви.
Но всичко отива на пътуване до Пловдив : )
п.п. каза също че на празен ход не държи обороти.
Този пост е редактиран от staniola: 26 февруари 2012 - 17:52
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#578
Публикувано 26 февруари 2012 - 17:51
Имай предвид че ще клекне от тая цена още.
Пафка , няма как да не клекне
Поне с 500 лева , ще свали
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#579
Публикувано 26 февруари 2012 - 18:03
Станиолът да ни качи и да се разходиме да я видиме.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#580
Публикувано 26 февруари 2012 - 18:06
Колата няма вакум. Може би.. с реглаж ще мине.
Само това с ритането ме притеснява и дет според Трифката не върви много без кик. Но пък като се срита каза че си върви.
Но всичко отива на пътуване до Пловдив : )
п.п. каза също че на празен ход не държи обороти.
Нищо и немаааа.....режима на скоростите е бил лежерният! За ритането ти казааме.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#581
Публикувано 26 февруари 2012 - 18:07
Мимо , на P D R N колата не дига обороти , все на тия стой , даже при въртене на волана падат още надолу.
Преди кик довна , тая кола няма никаква реакция за ускорение на 280 коня .
Пак ускорява , но аз лично очаквах повече.
Вече при кика си се усеща .
Ако идваш към Плевен , ми се обади , и гледай да дойдеш рано сутринта , да мога аз да уредя сервиз и нотариус , да не се лутаме .
До 4ти съм си в Плевен , след това чак на 15ти съм в Плевен
Да обобщим за тази кола:
Колата върви и се кара ежедневно от човек дистрибутор.
Проблема идва , че колата е карана от много хора.
И не се знаят километрите , защото на таблото пише 95 000км от 94година да ги сметнем по 20 000 на година стават около 340 000 км , което не е много за тази кола
И като идваш да я гледаш , ще искаш колата да е студена , ние да си запалим мотора и да проверим всички течности и масла.Да видим дали не глъхне , прекъсва и т.н
Как превключва като е студена , дали тропа лопа , защото аз през дупки не съм я карал , в сервиза момчетата ще я вдигнат във въздуха и ще проверят абсолютно всичко каквото искаш , ти ще си до колата и ще гледаш какво проверяват.
Преди кик довна , тая кола няма никаква реакция за ускорение на 280 коня .
Пак ускорява , но аз лично очаквах повече.
Вече при кика си се усеща .
Ако идваш към Плевен , ми се обади , и гледай да дойдеш рано сутринта , да мога аз да уредя сервиз и нотариус , да не се лутаме .
До 4ти съм си в Плевен , след това чак на 15ти съм в Плевен
Да обобщим за тази кола:
Колата върви и се кара ежедневно от човек дистрибутор.
Проблема идва , че колата е карана от много хора.
И не се знаят километрите , защото на таблото пише 95 000км от 94година да ги сметнем по 20 000 на година стават около 340 000 км , което не е много за тази кола
И като идваш да я гледаш , ще искаш колата да е студена , ние да си запалим мотора и да проверим всички течности и масла.Да видим дали не глъхне , прекъсва и т.н
Как превключва като е студена , дали тропа лопа , защото аз през дупки не съм я карал , в сервиза момчетата ще я вдигнат във въздуха и ще проверят абсолютно всичко каквото искаш , ти ще си до колата и ще гледаш какво проверяват.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#582
Публикувано 26 февруари 2012 - 18:08
Как така не държи обороти?? Тя ако не държи обороти, като включи кутията или ще изгасне или при потегляне ще приплъзне....
Скачай!
Скачай!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#583
Публикувано 26 февруари 2012 - 18:16
Ами когато е на Паркинг , се вижда как стрелката играе нагоре надолу , при въртене на волана се вижда как стрелката пада надолу с ряз и се вдига после сама .
В наш плюс е , че собственика не разбира грам от коли и може да свалим от цената
В наш плюс е , че собственика не разбира грам от коли и може да свалим от цената
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#584
Публикувано 26 февруари 2012 - 18:17
Трифка не се съмнявам в твоята преценка но ако я сравняваш от гледна точка на турбо ускорението на дизела може и да ти се струва бавно(тромаво)
Трябвало е да гледаш километража как върви.Пак го казвам НЕ СЕ съмнявам в преценката ти.
Тази година (не съм сигурен че е 94г)и без вакуми я да го ева.
Трябвало е да гледаш километража как върви.Пак го казвам НЕ СЕ съмнявам в преценката ти.
Тази година (не съм сигурен че е 94г)и без вакуми я да го ева.
#585
Публикувано 26 февруари 2012 - 18:23
Мимо не е преди 94 , защото е със ел числата за километрите
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни