Какво да гледаме при покупка на w140s300td
Started by mbthepower, 31 May 2011 - 15:40:15
735 replies to this topic
#256
Posted 19 January 2012 - 10:17
Един въпрос за кола от италия.
Колите там били с по големи компресори за климатиците и по спецялно в случая става върос за 140-ка. Някой да знае нещо?
Колите там били с по големи компресори за климатиците и по спецялно в случая става върос за 140-ка. Някой да знае нещо?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#257
Posted 19 January 2012 - 10:56
Един въпрос за кола от италия.
Колите там били с по големи компресори за климатиците и по спецялно в случая става върос за 140-ка. Някой да знае нещо?
Това какво те притеснява.Не съм сигурен но да кажем че е така.На комшията като му гръмна климатика(то май так си го взе де)тоест вътре зад таблото изпарител ли е радиатор ли е (не знам как му е името )каза че е сложил от фейслифт или от по мощен мотор ли да беше(неговата е 3.2 на границата с фейса)та сега климатика му е много по силен,направо фризер става вътре.
#258
Posted 19 January 2012 - 11:10
Не ме притеснява ни най малко просто ми стана интересно и любопитно : ))
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#259
Posted 19 January 2012 - 11:41
За друго се сещам сега да не би да става дума за кола със задно парно (клима),предполагам там със сигурност ще да е по голям компресора.
#260
Posted 19 January 2012 - 19:03
Момчета работата върви от трагична към безнадеждна.
Какви кошове продават и пари им искат.
На тая дет я гледах днеска по-лесно да кажа какво работи от колкото какво не работи но все пак:
-на обява 97 ноември по стъкла част от тях 94 част 95-та
-шофьорското стъкло прещраква при сваляне и комфорта не му работи
-шибидаха не е стъклен а и не се отваря. тръгва да се отваря и все едно затяга
-задната щора не работи
-доста счупени елементи(пластмасови) по салона
-спукана предна броня отред от долу
-некадърно пребоядисан калник и отдолу липсват парчета от бронята до мигача
-парното не работи заради това което е под капака отпред пред пасажера незнам как се казва
-ел седалки без памет и не работят подгалвниците и отпред и отзад, да не говорим че е са толкова "сплескани" предните седалки че все едно са на поне 50 години.
-ключа е счупен и стой увиснал като !@№ и е само един
- сигурно има и още но това само на пръв поглед на полу тъмно
Мислех да зимам вин ама за какво ми е :@
А забравих като я запали и даде малко газ това което е под всмукантелните колектори не помня как се казваше като че ли гръмна и маркуча от горе подскочи.
Линк към снимките:
http://staniola.snim...les/w140.648373
И продавач ме кефи баси оптимиста. Вика тва тука такова тва онакова, се некви дребни работи са
Предния който гледах ми се стори слънце в сравнение с тоя
http://staniola.snim...s/w140-1.648378
п.п. забравих че е с "нови" гуми с дот 08-ма
п.п.2 и огледалата не се прибират
Какви кошове продават и пари им искат.
На тая дет я гледах днеска по-лесно да кажа какво работи от колкото какво не работи но все пак:
-на обява 97 ноември по стъкла част от тях 94 част 95-та
-шофьорското стъкло прещраква при сваляне и комфорта не му работи
-шибидаха не е стъклен а и не се отваря. тръгва да се отваря и все едно затяга
-задната щора не работи
-доста счупени елементи(пластмасови) по салона
-спукана предна броня отред от долу
-некадърно пребоядисан калник и отдолу липсват парчета от бронята до мигача
-парното не работи заради това което е под капака отпред пред пасажера незнам как се казва
-ел седалки без памет и не работят подгалвниците и отпред и отзад, да не говорим че е са толкова "сплескани" предните седалки че все едно са на поне 50 години.
-ключа е счупен и стой увиснал като !@№ и е само един
- сигурно има и още но това само на пръв поглед на полу тъмно
Мислех да зимам вин ама за какво ми е :@
А забравих като я запали и даде малко газ това което е под всмукантелните колектори не помня как се казваше като че ли гръмна и маркуча от горе подскочи.
Линк към снимките:
http://staniola.snim...les/w140.648373
И продавач ме кефи баси оптимиста. Вика тва тука такова тва онакова, се некви дребни работи са
Предния който гледах ми се стори слънце в сравнение с тоя
http://staniola.snim...s/w140-1.648378
п.п. забравих че е с "нови" гуми с дот 08-ма
п.п.2 и огледалата не се прибират
Edited by staniola, 19 January 2012 - 22:34 .
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#261
Posted 19 January 2012 - 19:20
Какви пари е черния
#262
Posted 19 January 2012 - 19:23
8500 лева. Но така като гледам ще му трябват още поне 2-3000 да влезе в час.
И забравих ве има една голяма екстра. Има хладилник който обаче не е ясно дали работи.
И забравих ве има една голяма екстра. Има хладилник който обаче не е ясно дали работи.
Edited by staniola, 19 January 2012 - 19:24 .
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#263
Posted 19 January 2012 - 19:29
Колега,според мен,бегай далече от черния.
Кви 8500лв.
Мойта 140-ка С500 с бартера ми стъпи на 8000лв.
Леле тия търговци направо са полудели.Тия не познават парите.
При тия проблеми по колата които си обявил се радвай ако 3000лв те оправят.
Кви 8500лв.
Мойта 140-ка С500 с бартера ми стъпи на 8000лв.
Леле тия търговци направо са полудели.Тия не познават парите.
При тия проблеми по колата които си обявил се радвай ако 3000лв те оправят.
Не хапи този,който може да те изяде.
#264
Posted 19 January 2012 - 19:52
Колата гаранция не е 97 щом има антенки отзад но ти си го забелязъл .Парното е лесна работа срещу 100-на та и по малко лева ще задуха.
Стъклото и там некви 100-на лева за механизъм втора ръка или наварване на зъби на гребена за около 50 лв предполагам.
Щората и подглавниците са най вероятно ел проблем който невярвам да излезе толко много пари ама знае ли се.
Кутийка за ключа и там 80-на лева сложи.
Забелязах средната духалка едната е счупена е това и шибидаха незнам какво може да излезе като ремонт.
Калника и бронята се правят за около 300-350лв
Заради тази ли пита за по големия климатик ,предполагам заради хладилника може да има нещо такова .Да си призная това е готина екстра и аз бих искал да имам такава.
Газова не разбрах дали има.
Обаждай му на тоя 7000 лв и мяташ от порядъка на едни 2500-3000 лв и колата ще стане слънце.
Стъклото и там некви 100-на лева за механизъм втора ръка или наварване на зъби на гребена за около 50 лв предполагам.
Щората и подглавниците са най вероятно ел проблем който невярвам да излезе толко много пари ама знае ли се.
Кутийка за ключа и там 80-на лева сложи.
Забелязах средната духалка едната е счупена е това и шибидаха незнам какво може да излезе като ремонт.
Калника и бронята се правят за около 300-350лв
Заради тази ли пита за по големия климатик ,предполагам заради хладилника може да има нещо такова .Да си призная това е готина екстра и аз бих искал да имам такава.
Газова не разбрах дали има.
Обаждай му на тоя 7000 лв и мяташ от порядъка на едни 2500-3000 лв и колата ще стане слънце.
#265
Posted 19 January 2012 - 20:05
Тея работи лесно, не се знае още какво ще излезе като го гледам къв е мърляч.
Дросела според мен също е заминал, защото нали ти казвам все едно гръмна и от горе маркуча подскочи да излиза.
Много омаслено около мотора има.
Щората не е ел проблем, при натискане на долу на копчето се чува как щрака и все едно върти на место но не се сваля. Почна да ми обяснява че трябвало да дръпне от страни пръчката и ще се свали но така и не успя.
За климатика питах за синята защото е от Италия.
На тая отделно иснталацията сигурно е тръгнала щот тоя ми обясняваше как я бил сменял но не му вярвам. Бил правил и глава но ако беше така нямаше да е така омаслена.
Да не говорим че няма каско, гражданска на вноски, нямаше залепен технически преглед. Каза че го има но не е залепен.
На шоферската врата не работи втората степен на стъклата освен че щракат.
А и бил сменял диференцяла защото виел. Отделно по километраж е на 320 000 а волана и салона са доста уморени.
Та много се събират. Авотмата е 4 степенен.
Плюсовете са че е бензин, дълга база, хладилник задни ел седалки с подгрев и до там.
Всичко друго са минуси.
А забравих имала е някакъв имобилайзер който не работи в момента е с допълнитено садена аларма и допълнително монтирани син ксенон китаец и измислен заден парктроник.
Дросела според мен също е заминал, защото нали ти казвам все едно гръмна и от горе маркуча подскочи да излиза.
Много омаслено около мотора има.
Щората не е ел проблем, при натискане на долу на копчето се чува как щрака и все едно върти на место но не се сваля. Почна да ми обяснява че трябвало да дръпне от страни пръчката и ще се свали но така и не успя.
За климатика питах за синята защото е от Италия.
На тая отделно иснталацията сигурно е тръгнала щот тоя ми обясняваше как я бил сменял но не му вярвам. Бил правил и глава но ако беше така нямаше да е така омаслена.
Да не говорим че няма каско, гражданска на вноски, нямаше залепен технически преглед. Каза че го има но не е залепен.
На шоферската врата не работи втората степен на стъклата освен че щракат.
А и бил сменял диференцяла защото виел. Отделно по километраж е на 320 000 а волана и салона са доста уморени.
Та много се събират. Авотмата е 4 степенен.
Плюсовете са че е бензин, дълга база, хладилник задни ел седалки с подгрев и до там.
Всичко друго са минуси.
А забравих имала е някакъв имобилайзер който не работи в момента е с допълнитено садена аларма и допълнително монтирани син ксенон китаец и измислен заден парктроник.
Edited by staniola, 19 January 2012 - 20:09 .
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#266
Posted 19 January 2012 - 20:15
Е вече ме убеди че собственика е играч а от там че колата е кенеф.Жалко за хладилника.
Аутото на стъклото не работи заради износените (счупени) зъби и аз съм така в момента.
Това за автомата да не те притеснява че е 4 степенния даже и по добре е да ти кажа.Разхода е един и същ ,а главоболията по малко.
Значи и тоа го отписваме и няма да влезне у форума.
Аутото на стъклото не работи заради износените (счупени) зъби и аз съм така в момента.
Това за автомата да не те притеснява че е 4 степенния даже и по добре е да ти кажа.Разхода е един и същ ,а главоболията по малко.
Значи и тоа го отписваме и няма да влезне у форума.
#267
Posted 19 January 2012 - 20:18
Не са втора употреба,нови са и са малко по високи цените от тия където си казал.Да речем 170 и мало више.
Пафкааа заедно бехме при Подгумерци и казаха 50 лева бройката за всички пружини където ги имаха.....а имаха и 2-3 140-ки
Звънял съм и по много морги.......едни искат 50, други 80 трети 150 за втора употреба
Нови пружини ако не са Бенцови....няма смисъл....умекват за 2-3 месеца и пак същата работа.
By Batev
#268
Posted 19 January 2012 - 20:20
Рошен на там са нещата. Щеше ми се да е по читав ама на..
Са гледам излезнал е некъв еспестин трябва да се види.
Ще мръдна утре да го видя. Ма некой да каже на първо четене мнение.
За да го гледате:
3gn92tjn
п.п. след това само моля натискайте изход : ))
Са гледам излезнал е некъв еспестин трябва да се види.
Ще мръдна утре да го видя. Ма некой да каже на първо четене мнение.
За да го гледате:
3gn92tjn
п.п. след това само моля натискайте изход : ))
Edited by staniola, 19 January 2012 - 20:24 .
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#269
Posted 19 January 2012 - 20:24
Ако си оставяте колата в Подгумер при тея там за ремонт си прибирайте сичко от купето и резервоара. 190-ката беше там след като един реши да си пробва рендето колко е здрво срещу жената със 190-ката.
След ремонта от колата липваха дискове заплаки и един резервоар нафта
Така че с тях умната. Е шефа който е приспадна половината нафта ма кво от тва.
Такива селски изпълнения много ме драсзнят и от тогава не съм и ходил.
еспестин
http://www.mobile.bg/11326787891964764
След ремонта от колата липваха дискове заплаки и един резервоар нафта
Така че с тях умната. Е шефа който е приспадна половината нафта ма кво от тва.
Такива селски изпълнения много ме драсзнят и от тогава не съм и ходил.
еспестин
http://www.mobile.bg/11326787891964764
Edited by staniola, 19 January 2012 - 20:37 .
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#270
Posted 19 January 2012 - 21:06
Този беше ходил да го гледа Павка (алипи)него питай за повече инфо като видял колата на живо.
Така сега да ти напиша аз какво виждам и знам.
Колата преди около година и нещо беше в надежда момчето което я продаваше се казва Марио и в другия форум я беше пуснал да се продава след като в мобилето нямаше голям успех.Тогава не иска да ми направи бартер за Аудито ама това е друга работа.
Колата не е 95 не се лови за годината.
Ако се вгледаш хубаво ще видиш че не е цепена лайсна , а някой е теглил през цялата кола една черта или поне на броните които са преди фейса а лайсните трябва да се видят на живо фейсови ли са.Салона си е преди фейса 100%.Стоповете са фейсови,фаровете не.На снимката е изплюла петлето на багажника ,което ще рече че помпата под седалката не работи.Колата сега е на една автокъща в Княжево преди няколко седмици беше в Емо ауто на околовръсното,,а преди това съм писъл къде е била.Онзи ден след работа минах да я видя че ми е на едно пикане място но я нямаше ,предполагам шефа на автокъщата се подвозва с нея и нямах успех.
Отиди виж я и нащракай убави снимки да се види за какво става дума или за какъв гроб става на въпрос.
Така сега да ти напиша аз какво виждам и знам.
Колата преди около година и нещо беше в надежда момчето което я продаваше се казва Марио и в другия форум я беше пуснал да се продава след като в мобилето нямаше голям успех.Тогава не иска да ми направи бартер за Аудито ама това е друга работа.
Колата не е 95 не се лови за годината.
Ако се вгледаш хубаво ще видиш че не е цепена лайсна , а някой е теглил през цялата кола една черта или поне на броните които са преди фейса а лайсните трябва да се видят на живо фейсови ли са.Салона си е преди фейса 100%.Стоповете са фейсови,фаровете не.На снимката е изплюла петлето на багажника ,което ще рече че помпата под седалката не работи.Колата сега е на една автокъща в Княжево преди няколко седмици беше в Емо ауто на околовръсното,,а преди това съм писъл къде е била.Онзи ден след работа минах да я видя че ми е на едно пикане място но я нямаше ,предполагам шефа на автокъщата се подвозва с нея и нямах успех.
Отиди виж я и нащракай убави снимки да се види за какво става дума или за какъв гроб става на въпрос.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users