Проблем сас скоростите когато колата загрее
Започната от nenko, 26 май 2011 - 14:46:00
32 мнения по тази тема
#16
Публикувано 27 май 2011 - 22:28
Първото, което ще поискам да види майстора е маслото. Дано си прав колега. Във всеки случай другата седмица ще кажа какъв е резултата.
#17
Публикувано 05 юни 2011 - 10:43
Ами има сякаш решение вече за моя проблем. Оказа се че е от някакво цириндърче на мозъка на скоростите. Като загрее колата и буталото задира в цилиндъра. Всичко трябвало да се свали да се рециклира и така. Като я взема и ми обясни по-подробно майстора ще кажа.
#18
Публикувано 09 юни 2011 - 15:32
Лошо пичове. Вчера взех колата и беше ок. 500 лева ремонтче на цилиндърчетата на скоростите смяна масло скорости също. Сега пак същия проблем ще откача. От утре пак по майстори не е истина.
#19
Публикувано 09 юни 2011 - 15:41
Старото масло бистро ли беше?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#20
Публикувано 09 юни 2011 - 16:12
Сранично на кутийте които съм виждал до сега /като твоята не съм/ има едни големи кръгли капаци които се закопчават външно със една овална метална скоба.
Под единият от тях-те са 2бр.от страната на пасажера /задният откъм кардана/ се намира един пин,които играе роля на основа и НАТИСКА една важна кобилица.Това е основна кобилица и все си мисля че съществува и при теб.
Поради по-бързото износване на някой от компонентите в кутията,натискът,разстоянието,допирът изкарват кобилицата от точните граници,тя започва да не притиска други елементи и кутията започва да прави такива и подобни номера. Тук германците /отново Респект за инжинерното решение!!!/ са предвидли 3бр. размери пинове.
Според мен там е проблема,но само при положение че налягането на маслото е достатъчно и начинът при твоята кутия е този.
Кажи на майсторите да отвият единият щуцер за охлаждането и да проверят налягането при работещ мотор и на P и на R - Трябва да пръска а не да църцори! Да, ще се изцапат но това е най лесният начин.
При този модел мисля че няма да има нужда от демонтаж на кутията и ще стане без допълнителни интервенций. В краен случай /ако няма достатъчно място за бъркане/ се налага откачане от томпона в задната част на кутията за да провисне колкото някой сръчен човек да извади стария пин и да сложи следващият по дължина размер. Ремонта е много деликатен,но се прави успешно.
Ако искаш снимка на въпросното чаркуляче...по късно или утре,в случая времето ще зависи от това дали е в шкафа за когото се сещам.
Рисувам ти всичкото това,за да се подсетиш че не за всеки ремонт кутията се демонтира и да се информираш. Поговорете с момчетата по този въпрос и по този начин може да спестиш кеш за демонтаж и монтаж на кутията. Някой от тях ще кажат че пина се поставя само при легнала на страни кутия. Не му вярвай,става и странично!
Под единият от тях-те са 2бр.от страната на пасажера /задният откъм кардана/ се намира един пин,които играе роля на основа и НАТИСКА една важна кобилица.Това е основна кобилица и все си мисля че съществува и при теб.
Поради по-бързото износване на някой от компонентите в кутията,натискът,разстоянието,допирът изкарват кобилицата от точните граници,тя започва да не притиска други елементи и кутията започва да прави такива и подобни номера. Тук германците /отново Респект за инжинерното решение!!!/ са предвидли 3бр. размери пинове.
Според мен там е проблема,но само при положение че налягането на маслото е достатъчно и начинът при твоята кутия е този.
Кажи на майсторите да отвият единият щуцер за охлаждането и да проверят налягането при работещ мотор и на P и на R - Трябва да пръска а не да църцори! Да, ще се изцапат но това е най лесният начин.
При този модел мисля че няма да има нужда от демонтаж на кутията и ще стане без допълнителни интервенций. В краен случай /ако няма достатъчно място за бъркане/ се налага откачане от томпона в задната част на кутията за да провисне колкото някой сръчен човек да извади стария пин и да сложи следващият по дължина размер. Ремонта е много деликатен,но се прави успешно.
Ако искаш снимка на въпросното чаркуляче...по късно или утре,в случая времето ще зависи от това дали е в шкафа за когото се сещам.
Рисувам ти всичкото това,за да се подсетиш че не за всеки ремонт кутията се демонтира и да се информираш. Поговорете с момчетата по този въпрос и по този начин може да спестиш кеш за демонтаж и монтаж на кутията. Някой от тях ще кажат че пина се поставя само при легнала на страни кутия. Не му вярвай,става и странично!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#21
Публикувано 09 юни 2011 - 17:59
Мерси много за препоръките. Във всеки случай аз вече олекнах с 500 лв и си взех колата с гаранция , че всичко е ток. Утре пак съм там и се надявам наистина окончателно да отстранят проблема. Ще пиша пак
#22
Публикувано 09 юни 2011 - 18:02
неговата кутия ги няма тези чаркалъци
тя е по-новия модел 722.6
тя е по-новия модел 722.6
#23
Публикувано 09 юни 2011 - 23:54
неговата кутия ги няма тези чаркалъци
тя е по-новия модел 722.6
Не ми се е случвало да попадам на такава кутия. Ебаси! Нима основно е променена тази концепция? Вероятно намеса на ел.управления? Или? Хм.
Кажи повече ако обичаш? Може пък някой ден да стана собственик на возило с такава и недай си Боже да се наложи,със сигурност ще си я разтуря аз.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#24
Публикувано 10 юни 2011 - 18:40
закачахме я днес пак и сега платка ще сменям. можело и някакав елемент в скоростната да бил к1 май беше или нещо такова. Майстора ще сложи една платка каза, че имал и ще видим дано да е това.Имам чуството , че мозъчна трансплантация по-лесно се прави. Не знам вече къде ще му излезе края
#25
Публикувано 10 юни 2011 - 22:13
Ще прощаваш, ама одисеята ти започва да излиза по-скъпо от рециклиране на автоматика.закачахме я днес пак и сега платка ще сменям. можело и някакав елемент в скоростната да бил к1 май беше или нещо такова. Майстора ще сложи една платка каза, че имал и ще видим дано да е това.Имам чуството , че мозъчна трансплантация по-лесно се прави. Не знам вече къде ще му излезе края
Препоръчвам ти да се ослушаш за трансмисия от мома англичанка на малко километри с пълна ревизия в читав сервиз, специялизиран в ремонт и поддръжка на автоматици(ако не в София, то от Вени знам, че в Пловдив има разбирачи), най-малкото ще си сигурен, че автоматика ще надживее мотора.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#26
Публикувано 10 юни 2011 - 22:33
Твоя случай ми прилича много на други подобни от майстори. Като се замислиш как пък точно твойта платка я имат и то е една единствена в сервиза им?! Гарантирам ти, че ако проблемът е бил цилиндърчетата, те са го оправили, смени ли са платката с друга и сега ще ти върнат твойта с/у още 500 лв... Дано не съм прав, ама в повечето случаи така правят и АМАН! Аз затова искам винаги да седя и да гледам ремонта - ако не може - сменям сервиза.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#27
Публикувано 10 юни 2011 - 23:05
Като идеш на доктор,да не те оправят с първия път.При монтьорите също е така.Да не искаш да чакат и друго да ти се счупи.Всички хляб ядът бе,недейте така.Твоя случай ми прилича много на други подобни от майстори. Като се замислиш как пък точно твойта платка я имат и то е една единствена в сервиза им?! Гарантирам ти, че ако проблемът е бил цилиндърчетата, те са го оправили, смени ли са платката с друга и сега ще ти върнат твойта с/у още 500 лв... Дано не съм прав, ама в повечето случаи така правят и АМАН! Аз затова искам винаги да седя и да гледам ремонта - ако не може - сменям сервиза.
Между другото,дали си мислите,че е толкова елементарно,да се реши проблем от този род.Вярно паричките стават много,ама да сте си купували ръчни кутии,че и там не е много евтино.Всички знаят,че автоматичните кутии,се ремонтират в специализирани сервизи.В случая,някой се е наел да я ремонтира,той си носи отговорност.Само да опомена,че проблема,не е от най простите.Лично на мен ми бие на механичен проблем,ма може и да греша.
Никога не оставям магарето си в калта.
#28
Публикувано 11 юни 2011 - 00:08
Тая работа с докторите я зарежи ти. Верно, че като ида все ми викат, че ми остават още 3 месеца, ако не псра да пуша и да пия и така вече 20 години аз ги лъжа, че не пуша и не пия, а те е лъжат че ми остават 6 месеца, като ми предписват лекарства дето са 3 пъти по-скъпи от дневните цигари и алкохолКато идеш на доктор,да не те оправят с първия път.При монтьорите също е така.Да не искаш да чакат и друго да ти се счупи.Всички хляб ядът бе,недейте така.
Между другото,дали си мислите,че е толкова елементарно,да се реши проблем от този род.Вярно паричките стават много,ама да сте си купували ръчни кутии,че и там не е много евтино.Всички знаят,че автоматичните кутии,се ремонтират в специализирани сервизи.В случая,някой се е наел да я ремонтира,той си носи отговорност.Само да опомена,че проблема,не е от най простите.Лично на мен ми бие на механичен проблем,ма може и да греша.
Дето има една приказка: аз, кат знам какъв инженер съм и ме е страх да ида на доктор...
Ако ремонта с гаранция е 1000-1500 кинта да ги дадеш, ама иначе по-добре вземай една англичанка за 1000, тичай за ревизия за 500-800 и после си карай спокойно.
Колегата започва да влиза в сериозен филм и аз просто го съветвам да обърне глава и на другата страна, може пък от там да изгрява слънце...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#29
Публикувано 11 юни 2011 - 12:30
аз незнам защо не почнахте от платката
след като още на първата диагностика
ти излизаше проблем с платката
след като още на първата диагностика
ти излизаше проблем с платката
#30
Публикувано 11 юни 2011 - 20:43
защото като свалят платката си е ок. наистина тия цилиндри си бяха за рециклиране аз лично ги видях. после пак се появи тая грешка. всичко касети на скоростите са сменяни преди 10 000 км с нови не от мен.Всичко механично по нея е ново. От диагностиката се оказва , че може да е платката, а ако не някакъв датчик вътре в скоростната. Според майстора при предишния ремонт не е сменен. За самата платка той ще я смени и пари човека каза , че не иска но дано да е това и да се приключи.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни