Проблем сас скоростите когато колата загрее
Започната от nenko, 26 май 2011 - 14:46:00
32 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 май 2011 - 14:46
Получава ми се едно проблемче, когато загрее колата над 80 градуса. Започва да работи стренно: скоростите се превключват , като се получава едно блъскане и губи мощвост. Като загася мотора и запаля пак е ок. Когато я зякячихме на компютъра дава грешки Р2600 Р2404 Р2502 Р2203. Майсторчето каза , че е заминал мозъка на скоростите и сега 440лв за нов (някаква платка било). Та въпроса ми е дали някой се е сблъсквал с такъв проблем и дали само това е решението
#3
Публикувано 26 май 2011 - 17:35
по принцип едната грешка наистина е от въпросната платка
но другите са от друго едната е за стоп машинка другата
е за ниско напрежение
изтрии грешките и покарай така и когато го направи
иди пак да го прочетът и ако повтори
грешката за кутията тогава сменяй платка
че не се сменя само тя а и филтъра и маслото
и буксата и цифрата става доста
и пълво си провери нивото на маслото в скоростите
като триеш грешките
но другите са от друго едната е за стоп машинка другата
е за ниско напрежение
изтрии грешките и покарай така и когато го направи
иди пак да го прочетът и ако повтори
грешката за кутията тогава сменяй платка
че не се сменя само тя а и филтъра и маслото
и буксата и цифрата става доста
и пълво си провери нивото на маслото в скоростите
като триеш грешките
#4
Публикувано 26 май 2011 - 21:47
колата е ML270CDI. годината е 10.2002 . Скоростите са правени скоро от предишния собственик и всичко е сменяно без тази платка буксата също е сменял. Когато изчистихме грешките и я покарах пак даде проблем и записа 2600 и 2502. Маслото е сменяно преди 10000 км и би трябвало да е добре, защото и скоростите превключват много тихо. Нещата се объркват когато мине 80 градуса. При повторно запалване при вече загрял автомобил всичко е ок. При загряване до 80 също е ок.
#5
Публикувано 26 май 2011 - 21:53
На 'N' имаш ли стабилни обороти на мотора?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#6
Публикувано 26 май 2011 - 22:14
оборотите са стабилни , обаче като превключвам се получава едно блъскане и като че губи мощност колата, но не е в авариен режим и като дам на D и пусна спирачката го няма тръгването без газ.
#7
Публикувано 26 май 2011 - 22:26
като дам на D и пусна спирачката го няма тръгването без газ.
Това говори за ниско налягане. Като дадеш кик,какво се случва?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#8
Публикувано 26 май 2011 - 23:01
ами тръгва ама се усеща че няма мощност
#9
Публикувано 27 май 2011 - 07:28
Хидротрансворматор
#10
Публикувано 27 май 2011 - 09:03
ами тръгва ама се усеща че няма мощност
Така...няколко отговора искам.
Да речем че се движиш с постоянна скорост 80км/ч....натискаш кик. Какво се случва?
При потегляне с плавна-равномерна газ. Какво се случва?
Усещаш ли леко-ама много леко придърпване-пиплъзване?
Какъв е цвета на маслото в кутията ти и дали след смяната не е понамаляло?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#11
Публикувано 27 май 2011 - 11:13
само пак да напомня , че това става при температура 80 градуса и след палене наново се оправя. Но го прави при всяко първоначално загряване.
Като се движа с постоянна скорост и натисна кик няма ряз както обикновено.
При потегляне с равномерна газ тръгва, но трябва да подам сигурно 30% повече за да набира.
Не усещам придърпване и приплъзване, но се получава едно блъскане в скоростната кутия при превключване от N на D и от N .
Маслото в кутията не съм го гледал , защото не знам как.
В понеделник ще я карам на един майстор, просто ми се искаше да разбера малко повече за да съм в час и да не гледам като паднал от Марс.
Притеснява ме да не сменя куп неща без да е необходимо. Все ми се струва, че това се е случвало и на други автомобили та викам някой ще сподели патила.
Маслото иначе би трябвало да е добре, защото е сменяно скоро.
Като се движа с постоянна скорост и натисна кик няма ряз както обикновено.
При потегляне с равномерна газ тръгва, но трябва да подам сигурно 30% повече за да набира.
Не усещам придърпване и приплъзване, но се получава едно блъскане в скоростната кутия при превключване от N на D и от N .
Маслото в кутията не съм го гледал , защото не знам как.
В понеделник ще я карам на един майстор, просто ми се искаше да разбера малко повече за да съм в час и да не гледам като паднал от Марс.
Притеснява ме да не сменя куп неща без да е необходимо. Все ми се струва, че това се е случвало и на други автомобили та викам някой ще сподели патила.
Маслото иначе би трябвало да е добре, защото е сменяно скоро.
#12
Публикувано 27 май 2011 - 11:14
Не мога да разбера, защо като загася и запаля и се оправя.
#13
Публикувано 27 май 2011 - 15:25
оправя се щото рестартираш компа
значи грешката в датчика от платаката ти остава
и сигурно е за смяна
ама другата е че ти пада напрещението на 87 кръг
накарай да ти видят на другите блокове
примерно на двигателя и други зали пак
имаш грешка за волтажа
може да ти е слаб акумулатора
ако при другите ги нямаш значи нещо по
захранването на компа на кутията има проблем
значи грешката в датчика от платаката ти остава
и сигурно е за смяна
ама другата е че ти пада напрещението на 87 кръг
накарай да ти видят на другите блокове
примерно на двигателя и други зали пак
имаш грешка за волтажа
може да ти е слаб акумулатора
ако при другите ги нямаш значи нещо по
захранването на компа на кутията има проблем
#14
Публикувано 27 май 2011 - 20:21
акомулатора верно не е много в час. като беше по-студено сутрин изписваше, че след 3 минути ще се изключи системата. За двигателя никакви грешки не показа. Стигам до мнението, че платката ще се сменя. В понеделник ще я водя на друг лекар , който ги лекувал много та ще видим. Като разбера проблема ще пиша задължително.
#15
Публикувано 27 май 2011 - 21:54
Маслото иначе би трябвало да е добре, защото е сменяно скоро.
Маслото трябва да е бистро и да няма отенъци с цвят графит. Това се случвА когато турбината /както колега е споменал по назад,като вероятна причина/ не смогва да завихри маслото достатъчно и при потегляне се получава приплъзване а графитните отенъци се отлагат от пробуксуването на дисковете.
Каквото и да е,ако е от платката няма да удри ами ще идеш в авариен режим. Иди при истински майстор,за да не изпаднеш от джобовете излишно. Все си мисля че маслото ти е намаляло.
Желая леко и свързано с малко кеш,разрешение на проблема.
Ако накрая напишеш какво я е боляло,някой колега в нужда като теб би бил малко от малко повече информиран,благодарение на твоя отговор.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни