Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем сас скоростите когато колата загрее


  • Please log in to reply
32 мнения по тази тема

#1 nenko

nenko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 270 CDI

Публикувано 26 май 2011 - 14:46

Получава ми се едно проблемче, когато загрее колата над 80 градуса. Започва да работи стренно: скоростите се превключват , като се получава едно блъскане и губи мощвост. Като загася мотора и запаля пак е ок. Когато я зякячихме на компютъра дава грешки Р2600 Р2404 Р2502 Р2203. Майсторчето каза , че е заминал мозъка на скоростите и сега 440лв за нов (някаква платка било). Та въпроса ми е дали някой се е сблъсквал с такъв проблем и дали само това е решението
  • 0

#2 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 26 май 2011 - 15:44

Колега-даи точния модел и година на колата
Поздрави
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#3 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 26 май 2011 - 17:35

по принцип едната грешка наистина е от въпросната платка
но другите са от друго едната е за стоп машинка другата
е за ниско напрежение
изтрии грешките и покарай така и когато го направи
иди пак да го прочетът и ако повтори
грешката за кутията тогава сменяй платка
че не се сменя само тя а и филтъра и маслото
и буксата и цифрата става доста
и пълво си провери нивото на маслото в скоростите
като триеш грешките
  • 0

#4 nenko

nenko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 270 CDI

Публикувано 26 май 2011 - 21:47

колата е ML270CDI. годината е 10.2002 . Скоростите са правени скоро от предишния собственик и всичко е сменяно без тази платка буксата също е сменял. Когато изчистихме грешките и я покарах пак даде проблем и записа 2600 и 2502. Маслото е сменяно преди 10000 км и би трябвало да е добре, защото и скоростите превключват много тихо. Нещата се объркват когато мине 80 градуса. При повторно запалване при вече загрял автомобил всичко е ок. При загряване до 80 също е ок.
  • 0

#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 май 2011 - 21:53

На 'N' имаш ли стабилни обороти на мотора?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 nenko

nenko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 270 CDI

Публикувано 26 май 2011 - 22:14

оборотите са стабилни , обаче като превключвам се получава едно блъскане и като че губи мощност колата, но не е в авариен режим и като дам на D и пусна спирачката го няма тръгването без газ.
  • 0

#7 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 май 2011 - 22:26

като дам на D и пусна спирачката го няма тръгването без газ.


Това говори за ниско налягане. Като дадеш кик,какво се случва?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#8 nenko

nenko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 270 CDI

Публикувано 26 май 2011 - 23:01

ами тръгва ама се усеща че няма мощност
  • 0

#9 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 27 май 2011 - 07:28

Хидротрансворматор
  • 0

#10 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 май 2011 - 09:03

ами тръгва ама се усеща че няма мощност


Така...няколко отговора искам.

Да речем че се движиш с постоянна скорост 80км/ч....натискаш кик. Какво се случва?

При потегляне с плавна-равномерна газ. Какво се случва?

Усещаш ли леко-ама много леко придърпване-пиплъзване?

Какъв е цвета на маслото в кутията ти и дали след смяната не е понамаляло?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#11 nenko

nenko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 270 CDI

Публикувано 27 май 2011 - 11:13

само пак да напомня , че това става при температура 80 градуса и след палене наново се оправя. Но го прави при всяко първоначално загряване.
Като се движа с постоянна скорост и натисна кик няма ряз както обикновено.
При потегляне с равномерна газ тръгва, но трябва да подам сигурно 30% повече за да набира.
Не усещам придърпване и приплъзване, но се получава едно блъскане в скоростната кутия при превключване от N на D и от N .
Маслото в кутията не съм го гледал , защото не знам как.
В понеделник ще я карам на един майстор, просто ми се искаше да разбера малко повече за да съм в час и да не гледам като паднал от Марс.
Притеснява ме да не сменя куп неща без да е необходимо. Все ми се струва, че това се е случвало и на други автомобили та викам някой ще сподели патила.
Маслото иначе би трябвало да е добре, защото е сменяно скоро.
  • 0

#12 nenko

nenko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 270 CDI

Публикувано 27 май 2011 - 11:14

Не мога да разбера, защо като загася и запаля и се оправя.
  • 0

#13 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 27 май 2011 - 15:25

оправя се щото рестартираш компа
значи грешката в датчика от платаката ти остава
и сигурно е за смяна
ама другата е че ти пада напрещението на 87 кръг
накарай да ти видят на другите блокове
примерно на двигателя и други зали пак
имаш грешка за волтажа
може да ти е слаб акумулатора
ако при другите ги нямаш значи нещо по
захранването на компа на кутията има проблем
  • 0

#14 nenko

nenko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 270 CDI

Публикувано 27 май 2011 - 20:21

акомулатора верно не е много в час. като беше по-студено сутрин изписваше, че след 3 минути ще се изключи системата. За двигателя никакви грешки не показа. Стигам до мнението, че платката ще се сменя. В понеделник ще я водя на друг лекар , който ги лекувал много та ще видим. Като разбера проблема ще пиша задължително.
  • 0

#15 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 май 2011 - 21:54

Маслото иначе би трябвало да е добре, защото е сменяно скоро.


Маслото трябва да е бистро и да няма отенъци с цвят графит. Това се случвА когато турбината /както колега е споменал по назад,като вероятна причина/ не смогва да завихри маслото достатъчно и при потегляне се получава приплъзване а графитните отенъци се отлагат от пробуксуването на дисковете.

Каквото и да е,ако е от платката няма да удри ами ще идеш в авариен режим. Иди при истински майстор,за да не изпаднеш от джобовете излишно. Все си мисля че маслото ти е намаляло.

Желая леко и свързано с малко кеш,разрешение на проблема.

Ако накрая напишеш какво я е боляло,някой колега в нужда като теб би бил малко от малко повече информиран,благодарение на твоя отговор.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни