много са комфортни и колата спира добре. Минуса им е цената и пишат че се изтърквали бързо, но то е ясно, че колкото е по-мека една гума ще се износва по-бързо. Ако са пластмасови може да карат и десет години, но няма да имат добро поведение на пътя.
Най-добрите летни гумиЕдан интересна статия за гумите и оценки за тях
Started by hammer^BaTe, 25 Apr 2011 - 14:30:57
43 replies to this topic
#16
Posted 26 April 2011 - 11:13
аз сложих тези Continental ContiSport3
много са комфортни и колата спира добре. Минуса им е цената и пишат че се изтърквали бързо, но то е ясно, че колкото е по-мека една гума ще се износва по-бързо. Ако са пластмасови може да карат и десет години, но няма да имат добро поведение на пътя.
много са комфортни и колата спира добре. Минуса им е цената и пишат че се изтърквали бързо, но то е ясно, че колкото е по-мека една гума ще се износва по-бързо. Ако са пластмасови може да карат и десет години, но няма да имат добро поведение на пътя.
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#17
Posted 26 April 2011 - 12:52
И аз се чудих между Continental Conti sport contact 3 и Michelin Pilot sport3 но избрах Мишелина защото ми изпадна на много атрактивна цена с ДОТ 11година и произведен в Франция.
За сега около 2000км. съм доволен няма грам шум в купето возят меко, бе да ви кажа все едно уплътниха колата супер са.
А колкото до асиметричните и тези с V образна шарка аз не взех такива заради шума
За сега около 2000км. съм доволен няма грам шум в купето возят меко, бе да ви кажа все едно уплътниха колата супер са.
А колкото до асиметричните и тези с V образна шарка аз не взех такива заради шума
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
#18
Posted 26 April 2011 - 14:18
Аз сложих на джипа Bridgestone Dueler 680 и съм много доволен!
Колата се държи прекрасно, доста са безшумни.
Размера е 285/50/18, излезнаха ми към 1900 лв.
Не съм доволен от Dunlop Sport Maxx!
Сложени са на S500L 4matic и на една Carerra turbo
Ужасно са шумни!!!
Силно НЕ препоръчвам!
На приложените снимки се вижда за кои става дума
Колата се държи прекрасно, доста са безшумни.
Размера е 285/50/18, излезнаха ми към 1900 лв.
Не съм доволен от Dunlop Sport Maxx!
Сложени са на S500L 4matic и на една Carerra turbo
Ужасно са шумни!!!
Силно НЕ препоръчвам!
На приложените снимки се вижда за кои става дума
Attached Files
#19
Posted 26 April 2011 - 16:17
Много важни са т.нар. “шарка” на гумата и “каналите”. ........ Точно поради тази причина напоследък се налага и V-образната шарка
-4 простотия - V образните шарки са доста остарял концепт... в моемнта се залага на несиметричните шарки и посоковите гуми
Тука подкрепям напълно - определено V образните вече са отживелица. Въпреки че явно се ползват в състезанията по време на дъжд, което доказва тяхното предимство явно че показателите им на сухо не са добри. Факт е че на повечето фирми всички нови модели са асиметрични (което пък от своя страна аз нещо не мога да си го обясня - при тях едната част/половина/ съдържа V-образна шарка,но - ГОЛЯМОТО НО е че ако гумата е от дясно и V-то е по посока, като се сложи от ляво V-то вече е наобратно)
Явно е имал предвид че са 2011-та година, а не ДОТ 20-11Колега я ни светни как така са с ДОТ 2011 като сега сме 18-та седмица?
#20
Posted 26 April 2011 - 16:39
тия дунлопи са супер кофти гума , написах го и в предишните постове.Колата е по шумна и не се държи хубаво на пътя !
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#21
Posted 26 April 2011 - 16:48
Аз съм с такива и съм доста доволен.
Гудиър Екселенс Асиметрични.
Гудиър Екселенс Асиметрични.
Не хапи този,който може да те изяде.
#22
Posted 26 April 2011 - 21:16
Аз от тая година съм с :
Bridgestone TURANZA ER300 91V 205/55 R16
Bridgestone TURANZA ER300 91V 205/55 R16
#23
Posted 26 April 2011 - 22:48
Потърсих из мрежата материал за разликата между различните видове шарки, предимно V-образните и асиметричните.
В резултат разбрах, че асиметричните шарки целят да повишат стабилността при различни условия, като външните части повишават стабилността в завои, а вътрешните целят избягването на аквапланинг и често приличат на V. Асиметричната шарка много зависи от целите за които ще се използва гумата, но като цяло идеята и е да комбинира няколко качества.
Насочените шарки, най-често V-образни, имат качества при въртане само в една посока изрично оказана на гумата. V-образната шарка е известна като най-безмилостния враг на аквапланинга, заради което често е предпочитана като шарка за мокро в моторните спортове. На сухо не може да достигне симетричните шарки с увеличена контактна площ, които пък не могат да се преборят с аквапланинга.
За мен няма модерни и остарели шарки, има шарки с различни качества при различни условия. За мен най-важно е безопасно да пътувам във всякакви не зимни условия, без някакви състезателни мераци по завоите. Поради това мисля, че най-опасното, което може да ми се случи е аквапланинг и това определя избора ми на гуми. Вредерщайн Спорт Трак 3 си е абсолютно V-образна шарка и има най-високи скорости за аквапланинг, както и перфектно поведение на мокра настилка.
Надявам се, с този пост да съм помогнал на всеки при избора на гуми и шарка.
В резултат разбрах, че асиметричните шарки целят да повишат стабилността при различни условия, като външните части повишават стабилността в завои, а вътрешните целят избягването на аквапланинг и често приличат на V. Асиметричната шарка много зависи от целите за които ще се използва гумата, но като цяло идеята и е да комбинира няколко качества.
Насочените шарки, най-често V-образни, имат качества при въртане само в една посока изрично оказана на гумата. V-образната шарка е известна като най-безмилостния враг на аквапланинга, заради което често е предпочитана като шарка за мокро в моторните спортове. На сухо не може да достигне симетричните шарки с увеличена контактна площ, които пък не могат да се преборят с аквапланинга.
За мен няма модерни и остарели шарки, има шарки с различни качества при различни условия. За мен най-важно е безопасно да пътувам във всякакви не зимни условия, без някакви състезателни мераци по завоите. Поради това мисля, че най-опасното, което може да ми се случи е аквапланинг и това определя избора ми на гуми. Вредерщайн Спорт Трак 3 си е абсолютно V-образна шарка и има най-високи скорости за аквапланинг, както и перфектно поведение на мокра настилка.
Надявам се, с този пост да съм помогнал на всеки при избора на гуми и шарка.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#24
Posted 30 April 2011 - 03:42
Моите май бяха такива (не ми се слиза да ги гледам сега), с такава шарка - http://ssl.delti.com...=153&sowigan=So но ги търкалям второ лято. И май предните 2 са ми такива, а задните 2 са от Good Year , но кой тип ... не помня. Доволна съм за сега, добре се държат, и на дъжд. Задната вече 2 пъти й намирах разни пирони/остриета, но слава богу бяха на тая част на която гумата стъпва , а не отстрани. Бяха успешно отстранени и не е спадала нито веднъж гумата след поправката, явно добре се е справил гумаджията (даже каза тогава (миналото лято беше случката с пирона) , че спокойно ще изкарам и "следващото лято" - тоест сега). Много са ни "чисти" шосетата, затова , все нещо се навира в гумите ми...цяла София е разкопана като овощна градина и все на мен се случва по нещо да се забие из гумите. Ама, за сега е ок положението, на пук на всичко върви пущината и нямам проблеми. Сигурно за другото лято вече трябва да се ориентирам към нови летни "обувки". Зимните са ми на една зима (от чисто нови) - Yokohama. Новият модел японски гуми (както веднъж Марти се обърка и ми рече: " - Какви бяха зимните ти ? Фукушима ? Аааа , Yokohama де. " ) са Фукушима - светещи (от радиацията) Уф, черен хумор, ама тая работа там си е бая сериозна.
#25
Posted 30 April 2011 - 21:49
От днес съм летен с:
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#27
Posted 01 May 2011 - 21:25
Благодаря.манияк
,,имах едно сеико джуджаро дизайн.....най хубавия ми часовник-евър...
със здраве си ги караи
Не мога да си обясня защо трябва да са дизайнерски шарките по гумите?
Днес дъждеца ми дойде добре, гумите са много стабилни на мокро и локви, сега чакам слънцето да ги пробвам и на сухо и топло.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#28
Posted 23 May 2011 - 17:25
И аз да се включа - малко закъснях, ама до 10-тина дни ще сменям гумите и ще се радвам да получа съвет. Възнамерявам да похарча между 400 и 500 лв за 4 гуми летни 195/65/15 с Т- или по-висок индекс. Като прегледах всичко по Интернет избора се свежда до (не са подредени според моята оценка):
1. Michelin Energy Saver GRNX
2. Bridgestone ER300
3. Vredestein Hi-Trac 2
4. Goodyear Duragrip
Това са гуми на цена между 110 и 125 лв. за моя размер. Сега обаче не мога да реша кои да взема, което е много характерно за мен - а всъщност не съм сигурен дали въобще бих доловил някаква разлика между 4-те модела. Затова ви моля, ако някой има впечатления от изброените 4 модела върху мерцедеса си, нека сподели. Колата е Е200 1995 (W124). Бях се навил много на Hi-Trac 2, харесвам Vredestein, карал съм зимни Snowtrac 3 и са много стабилни, чух много положителни неща и за Hi-Trac 2. Michelin-a и Goodyear май са по-стари модели, ама пък са от топ 5 ... Приемам също съвети за други марки/модели, само да не са корейски, турски и разни други джагали да са ги правили имам лош опит
Предварително благодаря за съдействието !
1. Michelin Energy Saver GRNX
2. Bridgestone ER300
3. Vredestein Hi-Trac 2
4. Goodyear Duragrip
Това са гуми на цена между 110 и 125 лв. за моя размер. Сега обаче не мога да реша кои да взема, което е много характерно за мен - а всъщност не съм сигурен дали въобще бих доловил някаква разлика между 4-те модела. Затова ви моля, ако някой има впечатления от изброените 4 модела върху мерцедеса си, нека сподели. Колата е Е200 1995 (W124). Бях се навил много на Hi-Trac 2, харесвам Vredestein, карал съм зимни Snowtrac 3 и са много стабилни, чух много положителни неща и за Hi-Trac 2. Michelin-a и Goodyear май са по-стари модели, ама пък са от топ 5 ... Приемам също съвети за други марки/модели, само да не са корейски, турски и разни други джагали да са ги правили имам лош опит
Предварително благодаря за съдействието !
#29
Posted 24 May 2011 - 19:59
Ако сложиш Vredestein Hi-Trac 2
няма да сбъркаш и на вода и на маистралата спи.
няма да сбъркаш и на вода и на маистралата спи.
#30
Posted 24 May 2011 - 20:11
Пробвай с други и ще разбереш разликата,карам със зимни джуджаро и ти казвам че на следващия летен сезон си купих летния .Благодаря.
Не мога да си обясня защо трябва да са дизайнерски шарките по гумите?
Днес дъждеца ми дойде добре, гумите са много стабилни на мокро и локви, сега чакам слънцето да ги пробвам и на сухо и топло.
засега няма по добри от тях за джипове/ML и GL/дори го пробвах на тойота ланд крузер ,няма аналог.Другата гума за джип е Dunlop MAXX
независимо от "Мнението"на колегата /много /шумни -като се качиш на 500 и вдигнеш над 200 ще се усетиш колко си сгрешил.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users