Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Прекъсва до 1000 об/мин. W210 300TD 98г. автомат


  • Please log in to reply
45 мнения по тази тема

#31 Real_Madrid

Real_Madrid

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 300TD
    VW POLO N9
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 април 2011 - 18:01

П.С Най мразя някой колега да отвори тема да се вслуша в съветите да си оправи проблема и да ''забрави'' да сподели тук решението на проблема :)


ти нали се сещаш че ако не споделиш решението на проблема ще дода до Калифорния иииии ...............................
  • 0
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60










Публикувано изображение

#32 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 април 2011 - 19:28

ти нали се сещаш че ако не споделиш решението на проблема ще дода до Калифорния иииии ...............................


Малиииииии е ТЕ от тоя Васко най-много ме е страх.
Белким да не ме барне някой ден, защото.................лошо ми се пише :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#33 Real_Madrid

Real_Madrid

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 300TD
    VW POLO N9
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 април 2011 - 19:32

е ти кажи са че нема да се напраиме на "ти мене уважаваш ли ме" ако дойда


  • 0
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60










Публикувано изображение

#34 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 април 2011 - 19:34

Пффффф Мъ това си е по предеписание бре мойто момче :)

Обевезно, че как иначе по друго яче :)


П.С Обаче в осирането на темите сме номер 1
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#35 Real_Madrid

Real_Madrid

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 300TD
    VW POLO N9
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 април 2011 - 19:39

Пффффф Мъ това си е по предеписание бре мойто момче :)

Обевезно, че как иначе по друго яче :)


П.С Обаче в осирането на темите сме номер 1



май стана гоУемо накакване
  • 0
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60










Публикувано изображение

#36 dimatatdi

dimatatdi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 75 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца-София
  • Автомобил:
    C 250 TD elegance T-model 150hp 1997

Публикувано 23 април 2011 - 01:28

Колега при турбодизелите се свалят всички дюзи и се качват на стенд и там се вижда коя дюза пикае и коя не.
Необходимо е свалянето на всичките дюзи.
П.С Най мразя някой колега да отвори тема да се вслуша в съветите да си оправи проблема и да ''забрави'' да сподели тук решението на проблема :)


Мерси, за отговора:beer:
Питах те специално за това, че никъде не съм намирал точната причина и начина на оправяне на този проблем, а не е рядко срещан. "майсторите" знаят едно- ГНП е за ремонт, реглаж или нам си кво, а мен хич не ме устройва да барат по помпата.
Дюзите незнам кога ще го свалям, за сега не бързам, тъй като не винаги прекъсва мотора, като взема да ги свалям ще споделя какъв е резултата:friends:
  • 0
.....Mercedes Benz w202 Т C 250 TD elegance.....

Публикувано изображение



#37 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Публикувано 17 юли 2011 - 13:35

Гледам че темата е стара,но сега се натъкнах на нея...
Миналата година го имах този проблем,точно след смяна на О пръстени на щуцерите на ГНПто.
Проблема беше само при загрял двигател.Тогава ходих при небезизвестния дизелджия от Симеоновград,Дилянски сигурно се сеща за него.Той направи една проба с маркуч със студена вода,поля помпата и тресенето изчезна,следмалко пак се появи...
Диагнозата беше - клапанчетата за налягане към дюзите или техните пружинки.
На следващия ден,с мой приятел се запретнахме и ракостихме щуцерите.След оглед на самите клапанчета,се оказа че са здрави и нямат износване.След това се насочихме към пружинките,които натискат тези клапанчета.Замерихме ги с шублера за дължините,и се оказа че две от петте са по къси.Последва леко разпъване на ръка,докато се изравниха всички по най-дългата.Събрахме всичко и запалих,никакъв проблем.Последва разкарване на колата до хубаво загряване,и пак няма проблем.
Карам така до ден днешен без проблем.Появили се отново,ще взема комплект клапанчета с нови пружинки и така.

Идеята ми беше,да споделя метода за намиране на проблема.Стори ми се доста странен,но и доста ефективен.
  • 0

#38 dimatatdi

dimatatdi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 75 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца-София
  • Автомобил:
    C 250 TD elegance T-model 150hp 1997

Публикувано 17 юли 2011 - 14:40

Виж ти... Много интересно, макар че от доста време не го е правила само да я усетя и ще и пусна един студен душ..:0_evil:

Mien, благодаря за спеделения опит.:icon_coolgrin:
  • 0
.....Mercedes Benz w202 Т C 250 TD elegance.....

Публикувано изображение



#39 veso2

veso2

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    Мерцедес в210 300тд комби авангард 98г.

Публикувано 29 юли 2011 - 20:30

При мен мененето остана на второ място сега започна да ми дърпа въздух по горивната систма.Смених вс. мъркучи и о пръстени и какво стана вэе да пали когато е до 80градуса без проблем а когато го загася на 90градуса няма палене.При гасене на 90градуса някои път празни горивния филтар друг пат не, но като полея гнп-то със студена вода пали това показва че проблема е там,ама защо понякога празни филтара понякога не.Когато е топла и филтара е празен я чакам да истине и нафтата се връща сама.Имам и др гнп сега ще го сложа да видя как ще е.Та мененето на празен ход може да се окаже и помпа.
  • 0

#40 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 30 юли 2011 - 10:19

При мен мененето остана на второ място сега започна да ми дърпа въздух по горивната систма.Смених вс. мъркучи и о пръстени и какво стана вэе да пали когато е до 80градуса без проблем а когато го загася на 90градуса няма палене.При гасене на 90градуса някои път празни горивния филтар друг пат не, но като полея гнп-то със студена вода пали това показва че проблема е там,ама защо понякога празни филтара понякога не.Когато е топла и филтара е празен я чакам да истине и нафтата се връща сама.Имам и др гнп сега ще го сложа да видя как ще е.Та мененето на празен ход може да се окаже и помпа.

Търси си друга помпа,елемента ти е износен.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#41 veso2

veso2

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    Мерцедес в210 300тд комби авангард 98г.

Публикувано 30 юли 2011 - 14:21

Търси си друга помпа,елемента ти е износен.

Аз имам в понеделник или вторник ще я метна да видим,самовъздуха ме притеснява,ту го има ту го няма,мисля че и оборотите са от помпата
  • 0

#42 veso2

veso2

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    Мерцедес в210 300тд комби авангард 98г.

Публикувано 06 август 2011 - 18:22

Проблема с паленето си остана,оборотите са добре не играят,но паленето когато колата е топла си остана,ту пали ту не.Май ще пусна нова тема вече се изчерпах.Гнп-то второто работи на др. кола идеално а при мин без промяна.
  • 0

#43 marlubo

marlubo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Автомобил:
    W210-1998г.

Публикувано 14 юни 2012 - 05:29

Здравейте колеги.Имам един проблем и немога да намеря решение.На w210td като запаля студен двигателя турбото го няма,като загася двигателя и го запаля пак турбото тръгва и после през целия ден си има турбо колкото и пъти да гася двигателя.На теста показва AGR и Сензор за налягане който го смених и ефекта е същия.Дебитомера не ми работи но не мисля че с рестарт проблема е в него.Ако някой знае нещо да помага БЛАГОДАРЯ ......
  • 0

#44 BadToTheBone

BadToTheBone

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes W210 E220 CDI
    Mercedes W221 S320 CDI
    Mercedes W203 C180 Kompressor комби

Публикувано 15 юли 2012 - 10:34

Здравейте колеги имам следния въпрос . Като запаля колата и не е дигнала градуси за вкючване на перката на радиатора(работи на място) като подам газ след това оборотите падат под 1000 но след като дигне 87-90 градуса и перката се включи и пак подам газ оборотите неискат да паднат под 1000 а стоят на 1100 - 1200 това някакъв проблем ли е ?
  • 0

#45 BadToTheBone

BadToTheBone

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes W210 E220 CDI
    Mercedes W221 S320 CDI
    Mercedes W203 C180 Kompressor комби

Публикувано 15 юли 2012 - 10:57

а и като е дигнал градуси и перката на радиатора работи и държи 1200 оборота и не падат единствения начин да ги сваля е като натисна спирачка ( двигателя работи на място)
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни