Публикувано 17 юли 2011 - 13:35
Гледам че темата е стара,но сега се натъкнах на нея...
Миналата година го имах този проблем,точно след смяна на О пръстени на щуцерите на ГНПто.
Проблема беше само при загрял двигател.Тогава ходих при небезизвестния дизелджия от Симеоновград,Дилянски сигурно се сеща за него.Той направи една проба с маркуч със студена вода,поля помпата и тресенето изчезна,следмалко пак се появи...
Диагнозата беше - клапанчетата за налягане към дюзите или техните пружинки.
На следващия ден,с мой приятел се запретнахме и ракостихме щуцерите.След оглед на самите клапанчета,се оказа че са здрави и нямат износване.След това се насочихме към пружинките,които натискат тези клапанчета.Замерихме ги с шублера за дължините,и се оказа че две от петте са по къси.Последва леко разпъване на ръка,докато се изравниха всички по най-дългата.Събрахме всичко и запалих,никакъв проблем.Последва разкарване на колата до хубаво загряване,и пак няма проблем.
Карам така до ден днешен без проблем.Появили се отново,ще взема комплект клапанчета с нови пружинки и така.
Идеята ми беше,да споделя метода за намиране на проблема.Стори ми се доста странен,но и доста ефективен.