Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Прекъсва до 1000 об/мин. W210 300TD 98г. автомат


  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#16 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 09 April 2011 - 08:36

А това дали важи за двигател с турбо?
Може би да очакват бърбонички,че може и малко веро,да се добави,та да се виждат по-добре мехурчетата. :beer:

Що да не важи за мотор с турбо? На празен ход турбото не работи, а ако смуче въздух от някъде може да прекъсва и да притриса, ако смучв въздух от някъде.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#17 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 09 April 2011 - 09:30

Турбото си върти през цялото време.На дизела не му пречи ако от някъде има пропуск,става въпрос за празния ход де.Нафтата се инжектира през дюзата директно.Прекъсването,идва от незапалено гориво на някой такт.Проблема ми е познат,но за момента не мога да дам решение.Та за въздуха,да кажа че ако му махнеш изцяло смукателните тръби,пак трябва да си работи равномерно.
По принцип проблема не толкова рядък,затова сме съгласни на всякакви предложения и идеи.Прекъсването често идва от закъснение на впръскването,но въпроса е ако е така от къде може да се получава,тъй като никой не е въртял помпата.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#18 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 09 April 2011 - 12:40

Само да кажа, че колегата Майсторо от Благоевград каза, че не всяка кола му позволява с диагностиката да пипа помпата, но ако тая помпа му даде ще си поиграем на центровка.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#19 veso2

veso2

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    Мерцедес в210 300тд комби авангард 98г.

Posted 09 April 2011 - 13:24

Днес пробвах с вода пръсках около гарнитурата на всмукателните траби и нищо,някой ако има др идея да пробвам нека да каже.Аз имам изгоряла подгряваща свещ ама не ми се вярва проблема да е от нея,а и сутрин не го прави трябва да позагрее да покарам известно време и тогава започват да играят оборотите.
  • 0

#20 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 09 April 2011 - 18:02

Днес пробвах с вода пръсках около гарнитурата на всмукателните траби и нищо,някой ако има др идея да пробвам нека да каже.Аз имам изгоряла подгряваща свещ ама не ми се вярва проблема да е от нея,а и сутрин не го прави трябва да позагрее да покарам известно време и тогава започват да играят оборотите.


Свеща няма нищо общо......остава май да си поиграем с помпата а?
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#21 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 09 April 2011 - 19:46

Турбото си върти през цялото време.На дизела не му пречи ако от някъде има пропуск,става въпрос за празния ход де.Нафтата се инжектира през дюзата директно.Прекъсването,идва от незапалено гориво на някой такт.Проблема ми е познат,но за момента не мога да дам решение.Та за въздуха,да кажа че ако му махнеш изцяло смукателните тръби,пак трябва да си работи равномерно.
По принцип проблема не толкова рядък,затова сме съгласни на всякакви предложения и идеи.Прекъсването често идва от закъснение на впръскването,но въпроса е ако е така от къде може да се получава,тъй като никой не е въртял помпата.

Цък, не върти през цялото време, или поне не вътри ефективно. Ония клапан на турбото какво прави?
Не предлагам решение, а предположение и начин да се провери.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#22 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,837 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

User's Awards

2
32
2
2

Posted 09 April 2011 - 20:14

Точно го е казал колегата,дизела пали и работи и без всмукателен колектор,лично пробвано.
Проблема според мен е в помпата.
  • 0

#23 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 09 April 2011 - 20:35

И аз мисля така затова следващия опит ще бъде с помпата пък каквото стане това...ще видим.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#24 M.Mihalev

M.Mihalev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 68 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Вълчи дол
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200\2002 автоматик W203

Posted 14 April 2011 - 17:32

Здравейте колеги. Един мой приятел има Е250 97г. и има проблем. Когато колата е загряла и е на празен ход при спрял автомобил, колата претриса. Когато се вдигнат оборотите проблема изчезва. Ако някой е получавал този проблем, нека сподели.
  • 0

#25 M.Mihalev

M.Mihalev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 68 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Вълчи дол
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200\2002 автоматик W203

Posted 14 April 2011 - 17:33

Здравейте колеги. Един мой приятел има Е250 97г. и има проблем. Когато колата е загряла и е на празен ход при спрял автомобил, колата претриса. Когато се вдигнат оборотите проблема изчезва. Както при колегите споменали техният проблем и тази кола не прави това при студен двигател. Ако някой е получавал този проблем, нека сподели.


  • 0

#26 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 15 April 2011 - 23:14

Здравейте колеги. Един мой приятел има Е250 97г. и има проблем. Когато колата е загряла и е на празен ход при спрял автомобил, колата претриса. Когато се вдигнат оборотите проблема изчезва. Ако някой е получавал този проблем, нека сподели.


Дооооообре
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#27 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 21 April 2011 - 19:51

Такааа за всички, които са следяли темата с интерес.
Проблема се оказа в едната ДЮЗА.След рециклирането и сега вече всичко спи :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#28 dimatatdi

dimatatdi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 75 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца-София
  • Автомобил:
    C 250 TD elegance T-model 150hp 1997

Posted 21 April 2011 - 22:22

Колега, кажи как намерихте коя е проблемната дюза, сваляхте ли ги всичките? Аз съм с Ц250ТД и от време на време имам същите симптоми. :dontknow:

Може би е важно да спомена, че почна да прави така след като ми смениха О-пръстените на ГНП, явно майстора не е работил чисто и е влязъл боклук в дюзата:kill_myself:

БРАВО за оправния проблем и благодаря, че сподели това тук>:beer:
  • 0
.....Mercedes Benz w202 Т C 250 TD elegance.....

Публикувано изображение



#29 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 22 April 2011 - 15:41

Колега, кажи как намерихте коя е проблемната дюза, сваляхте ли ги всичките? Аз съм с Ц250ТД и от време на време имам същите симптоми. :dontknow:

Може би е важно да спомена, че почна да прави така след като ми смениха О-пръстените на ГНП, явно майстора не е работил чисто и е влязъл боклук в дюзата:kill_myself:

БРАВО за оправния проблем и благодаря, че сподели това тук>:beer:


Колега при турбодизелите се свалят всички дюзи и се качват на стенд и там се вижда коя дюза пикае и коя не.
Необходимо е свалянето на всичките дюзи.
П.С Най мразя някой колега да отвори тема да се вслуша в съветите да си оправи проблема и да ''забрави'' да сподели тук решението на проблема :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#30 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 22 April 2011 - 17:37

Колега при турбодизелите се свалят всички дюзи и се качват на стенд и там се вижда коя дюза пикае и коя не.
Необходимо е свалянето на всичките дюзи.
П.С Най мразя някой колега да отвори тема да се вслуша в съветите да си оправи проблема и да ''забрави'' да сподели тук решението на проблема :)

Подкрепям П.С
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users