Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Пружини от Авангард на Елеганс


  • Please log in to reply
114 мнения по тази тема

#76 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 май 2011 - 21:47

Баси човек, много ясно, че ще сложиш и фланците на 15ките. Трябва да се изолира проблема.
Даже ако искаш, като идваш насам следващия път, донеси един читав крик, че ми писна да вдигам колата на заводския, и ще ти сложим моите баници!
Не би трябвало да има особена разлика в поведението на колата със задните ми AMG-та. И те са бая широки, на ниски гуми!
  • 0

#77 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 май 2011 - 22:33

Баси човек, много ясно, че ще сложиш и фланците на 15ките. Трябва да се изолира проблема.
Даже ако искаш, като идваш насам следващия път, донеси един читав крик, че ми писна да вдигам колата на заводския, и ще ти сложим моите баници!
Не би трябвало да има особена разлика в поведението на колата със задните ми AMG-та. И те са бая широки, на ниски гуми!


Голяма джанта е,широка гумъъъ и по мекото окачване не смогва ОТ РАЗ да укроти полуделия 20' и нагоре инчов с гумата маховик.

Я го видим некакво те тека. :rolleyes:
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#78 220TE

220TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мercedes-Benz 124 Sportline / 220TE/ ,110KW , X.1992г.

Публикувано 18 май 2011 - 22:44

:allhail:

Колеги искам да попитам знае ли някой ако сложа пружини от Аванград на Елеганс какъв ще е резултата.
Аз искам да си сваля малко колата с около 2-3 см. да кажем.
И следователно ако съвпаднат и всичко е окей, това ще скъси ли живота на моите амортисиори.
Става въпрос за хубавицата от подписа ми :)

:allhail: Малко късничко се включвам с мнение/нямам време да прочета всичко по темата/ ,ама по-добре късно отколкото никога.Та моето мнение е за Авангард пружини и амортисьори САМО за Авангард...За Елеганс-пружини и амортисьори САМО за Елеганс....В противен случай влизаш в приключения с много въпросителни...и малко отговори...Успех!!!
  • 0

#79 Real_Madrid

Real_Madrid

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 300TD
    VW POLO N9
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 май 2011 - 00:12

Е ти все едно нищо не си направил бе пичаго. Или сложи тези фланци на 15ките или ги махни и виж без тях на 18ките


пп. ееееее писна ми от тоя ГАНГСТАМОБИЛ ,
земи я върни за железо Публикувано изображение
  • 0
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60










Публикувано изображение

#80 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4638 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 20 май 2011 - 13:26

Гангста,френки......да не си спукал задна дясна нископрофилна и да не я хващаш визуално. Баце :)

:beer:

Качете я на крик и проверете тампоните на магарето с по голяма щанга. Налягането в гумите е важно ама пък ти не си с меки 15ки на 65 профил? Шаш!

Ако тупаш некоя люта македонка,отзаде :) у Бенцо:) нищо чудно да са омекнали.


На него задницата наистина му подскача. Може да си направите експеримент с друга 210-ка с нормални пружини.

Да натисне колата отзад надолу и да пусне.

Колата с нормално окачване се качва догоре и спира. Неговата ще продължава да люлее.


Пак повтарям, демпера (амортесьор, амортезатор и т.н.) е гасител на вибрации. Всеки демпер работи оптимално в определен диапазон на вибрации (резонансна честота) на пружината.

Като срежеш една пружина, тя освен по-къса, става и по-твърда. Заради по-малкото витки - честота на трептене (резонансът й) се качва в по-висок диапазон. Това изисква демпер с подходящ работен диапазон, за да загаси вибрациите й.

Не знам как 20 години си рязал пружини и не ти се е случвало досега да усетиш това явление.

Ако искаш колата да стане по-ниска изполваш други подложки. Ако искаш да стане по-устойчива в завой, сменяш стабилизиращите щанги с по-дебели.

Ако смениш пружините, сменяш и амортесьорите.

Причината амортесьорите изведнъж да "омекнат" в новото положение, което описваш ти, не е толкова новото им работно положение, колкото различната честота на трептене на пружините, която те вече не могат да загасят.
  • 1

#81 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 май 2011 - 19:32

На него задницата наистина му подскача. Може да си направите експеримент с друга 210-ка с нормални пружини.

Да натисне колата отзад надолу и да пусне.

Колата с нормално окачване се качва догоре и спира. Неговата ще продължава да люлее.


Пак повтарям, демпера (амортесьор, амортезатор и т.н.) е гасител на вибрации. Всеки демпер работи оптимално в определен диапазон на вибрации (резонансна честота) на пружината.

Като срежеш една пружина, тя освен по-къса, става и по-твърда. Заради по-малкото витки - честота на трептене (резонансът й) се качва в по-висок диапазон. Това изисква демпер с подходящ работен диапазон, за да загаси вибрациите й.

Не знам как 20 години си рязал пружини и не ти се е случвало досега да усетиш това явление.

Ако искаш колата да стане по-ниска изполваш други подложки. Ако искаш да стане по-устойчива в завой, сменяш стабилизиращите щанги с по-дебели.

Причината амортесьорите изведнъж да "омекнат" в новото положение, което описваш ти, не е толкова новото им работно положение, колкото различната честота на трептене на пружините, която те вече не могат да загасят.


Ами обяснил си същото ама с други думи и малко по сложно за читателя.:)

За да стане колата по-устойчива се сменят не само щангите и като предположа че го знаеш,не си обяснявам защо си го вметнал.

И верно,20 години нямам този проблем.

Да,меки са му амовете,това е проблема,не пружините.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#82 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 май 2011 - 23:42

Такаа малко развитие по тематаа.
Моите 18-ки ги сложих и на още две очиларки които са с нормално елеганс окачване....говорим без фланци за да няма пак неизвестни.
И резултата.......и другите сеят като моята хем са си с нормални пружини.
Следователнооо....Вие сте сега на ход......кажете къде е проблема.
Окей казвате пружините добре ама с рязани пружини и 15-ки колата спи.
Имам едно другарче и той има очиларка АВАНГАРД и той кара с 18-ки и неговата сеее по същия начин като моята.
Ето направих си проба с авангардов Мерц и той с 18-ки и неговата сееее.
А сега ми кажете къде е проблема???
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#83 Real_Madrid

Real_Madrid

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 300TD
    VW POLO N9
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 май 2011 - 23:49

пали и идвай на лабирина ще ги сложиме твойте на мойта а мойте на твойта и с фланци и без флани и ще се разбере вече тотално от къде и на къде. Пък и да си вземеш пружинките и да ти видя олигофренската мутра де
  • 0
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60










Публикувано изображение

#84 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 май 2011 - 23:50

Подобрение ке имаме ако спаднеш задните на 1 атмосвера. :D
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#85 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 май 2011 - 23:51

Ами обяснил си същото ама с други думи и малко по сложно за читателя.:)

За да стане колата по-устойчива се сменят не само щангите и като предположа че го знаеш,не си обяснявам защо си го вметнал.

И верно,20 години нямам този проблем.

Да,меки са му амовете,това е проблема,не пружините.


Най съм съгласен Бай Василе с твоето мнение за меки амове.
И докато не пробвам и този вариант аз няма да се укротя.
Днес се сетих, че имам чистак бързак амове от 190-ка в гаража.
Вада ги...мера ги по къси с около 3 см.
Слагам ги на колата и газ на тест драйв и пак същата работа.
Ще трябва да се пробва с по къс...но и по твърд амортисач...така мисля поне аз.
П.С Бахти фила с това сееене не се гъбаркам.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#86 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 май 2011 - 23:54

пали и идвай на лабирина ще ги сложиме твойте на мойта а мойте на твойта и с фланци и без флани и ще се разбере вече тотално от къде и на къде. Пък и да си вземеш пружинките и да ти видя олигофренската мутра де


Васенцее и това ще стане Братко ама ся нещо мноо задачки....и това ще се пробва дойда ли на Софето.
П.С Иначе признай си...неможеш и 1 седмица без да ми видиш мутрата....а пък за Бенца да бе говорим хаахха :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#87 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 май 2011 - 23:56

По тела нъл ти казах за филма. :D
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#88 Real_Madrid

Real_Madrid

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 300TD
    VW POLO N9
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 май 2011 - 23:58

абе да не са криви тея жанти бре?!?
офф бати и проблема шибан

бай Василе нема ли да са му малко 1 атмосфеа?
пс.ей тва е неква мистерия бате требе да я връщаш тая кола там където ти казах
  • 0
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60










Публикувано изображение

#89 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 май 2011 - 00:00

По тела нъл ти казах за филма. :D


Хахахахахах Мдаа Мдаааа не отричам Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#90 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 май 2011 - 00:01

бай Василе нема ли да са му малко 1 атмосфеа?


Хаа, :) бъзикам се по повод 15ките. :icon_coolgrin:
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни