Пружини от Авангард на Елеганс
Започната от Gangsta Man, 04 мар 2011 - 19:32:58
114 мнения по тази тема
#76
Публикувано 18 май 2011 - 21:47
Баси човек, много ясно, че ще сложиш и фланците на 15ките. Трябва да се изолира проблема.
Даже ако искаш, като идваш насам следващия път, донеси един читав крик, че ми писна да вдигам колата на заводския, и ще ти сложим моите баници!
Не би трябвало да има особена разлика в поведението на колата със задните ми AMG-та. И те са бая широки, на ниски гуми!
Даже ако искаш, като идваш насам следващия път, донеси един читав крик, че ми писна да вдигам колата на заводския, и ще ти сложим моите баници!
Не би трябвало да има особена разлика в поведението на колата със задните ми AMG-та. И те са бая широки, на ниски гуми!
#77
Публикувано 18 май 2011 - 22:33
Баси човек, много ясно, че ще сложиш и фланците на 15ките. Трябва да се изолира проблема.
Даже ако искаш, като идваш насам следващия път, донеси един читав крик, че ми писна да вдигам колата на заводския, и ще ти сложим моите баници!
Не би трябвало да има особена разлика в поведението на колата със задните ми AMG-та. И те са бая широки, на ниски гуми!
Голяма джанта е,широка гумъъъ и по мекото окачване не смогва ОТ РАЗ да укроти полуделия 20' и нагоре инчов с гумата маховик.
Я го видим некакво те тека.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#78
Публикувано 18 май 2011 - 22:44
Колеги искам да попитам знае ли някой ако сложа пружини от Аванград на Елеганс какъв ще е резултата.
Аз искам да си сваля малко колата с около 2-3 см. да кажем.
И следователно ако съвпаднат и всичко е окей, това ще скъси ли живота на моите амортисиори.
Става въпрос за хубавицата от подписа ми
#79
Публикувано 19 май 2011 - 00:12
Е ти все едно нищо не си направил бе пичаго. Или сложи тези фланци на 15ките или ги махни и виж без тях на 18ките
пп. ееееее писна ми от тоя ГАНГСТАМОБИЛ ,
земи я върни за железо
пп. ееееее писна ми от тоя ГАНГСТАМОБИЛ ,
земи я върни за железо
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
#80
Публикувано 20 май 2011 - 13:26
Гангста,френки......да не си спукал задна дясна нископрофилна и да не я хващаш визуално. Баце
![]()
Качете я на крик и проверете тампоните на магарето с по голяма щанга. Налягането в гумите е важно ама пък ти не си с меки 15ки на 65 профил? Шаш!
Ако тупаш некоя люта македонка,отзадеу Бенцо
нищо чудно да са омекнали.
На него задницата наистина му подскача. Може да си направите експеримент с друга 210-ка с нормални пружини.
Да натисне колата отзад надолу и да пусне.
Колата с нормално окачване се качва догоре и спира. Неговата ще продължава да люлее.
Пак повтарям, демпера (амортесьор, амортезатор и т.н.) е гасител на вибрации. Всеки демпер работи оптимално в определен диапазон на вибрации (резонансна честота) на пружината.
Като срежеш една пружина, тя освен по-къса, става и по-твърда. Заради по-малкото витки - честота на трептене (резонансът й) се качва в по-висок диапазон. Това изисква демпер с подходящ работен диапазон, за да загаси вибрациите й.
Не знам как 20 години си рязал пружини и не ти се е случвало досега да усетиш това явление.
Ако искаш колата да стане по-ниска изполваш други подложки. Ако искаш да стане по-устойчива в завой, сменяш стабилизиращите щанги с по-дебели.
Ако смениш пружините, сменяш и амортесьорите.
Причината амортесьорите изведнъж да "омекнат" в новото положение, което описваш ти, не е толкова новото им работно положение, колкото различната честота на трептене на пружините, която те вече не могат да загасят.
#81
Публикувано 20 май 2011 - 19:32
На него задницата наистина му подскача. Може да си направите експеримент с друга 210-ка с нормални пружини.
Да натисне колата отзад надолу и да пусне.
Колата с нормално окачване се качва догоре и спира. Неговата ще продължава да люлее.
Пак повтарям, демпера (амортесьор, амортезатор и т.н.) е гасител на вибрации. Всеки демпер работи оптимално в определен диапазон на вибрации (резонансна честота) на пружината.
Като срежеш една пружина, тя освен по-къса, става и по-твърда. Заради по-малкото витки - честота на трептене (резонансът й) се качва в по-висок диапазон. Това изисква демпер с подходящ работен диапазон, за да загаси вибрациите й.
Не знам как 20 години си рязал пружини и не ти се е случвало досега да усетиш това явление.
Ако искаш колата да стане по-ниска изполваш други подложки. Ако искаш да стане по-устойчива в завой, сменяш стабилизиращите щанги с по-дебели.
Причината амортесьорите изведнъж да "омекнат" в новото положение, което описваш ти, не е толкова новото им работно положение, колкото различната честота на трептене на пружините, която те вече не могат да загасят.
Ами обяснил си същото ама с други думи и малко по сложно за читателя.
За да стане колата по-устойчива се сменят не само щангите и като предположа че го знаеш,не си обяснявам защо си го вметнал.
И верно,20 години нямам този проблем.
Да,меки са му амовете,това е проблема,не пружините.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#82
Публикувано 21 май 2011 - 23:42
Такаа малко развитие по тематаа.
Моите 18-ки ги сложих и на още две очиларки които са с нормално елеганс окачване....говорим без фланци за да няма пак неизвестни.
И резултата.......и другите сеят като моята хем са си с нормални пружини.
Следователнооо....Вие сте сега на ход......кажете къде е проблема.
Окей казвате пружините добре ама с рязани пружини и 15-ки колата спи.
Имам едно другарче и той има очиларка АВАНГАРД и той кара с 18-ки и неговата сеее по същия начин като моята.
Ето направих си проба с авангардов Мерц и той с 18-ки и неговата сееее.
А сега ми кажете къде е проблема???
Моите 18-ки ги сложих и на още две очиларки които са с нормално елеганс окачване....говорим без фланци за да няма пак неизвестни.
И резултата.......и другите сеят като моята хем са си с нормални пружини.
Следователнооо....Вие сте сега на ход......кажете къде е проблема.
Окей казвате пружините добре ама с рязани пружини и 15-ки колата спи.
Имам едно другарче и той има очиларка АВАНГАРД и той кара с 18-ки и неговата сеее по същия начин като моята.
Ето направих си проба с авангардов Мерц и той с 18-ки и неговата сееее.
А сега ми кажете къде е проблема???

By Batev
#83
Публикувано 21 май 2011 - 23:49
пали и идвай на лабирина ще ги сложиме твойте на мойта а мойте на твойта и с фланци и без флани и ще се разбере вече тотално от къде и на къде. Пък и да си вземеш пружинките и да ти видя олигофренската мутра де
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
#84
Публикувано 21 май 2011 - 23:50
Подобрение ке имаме ако спаднеш задните на 1 атмосвера.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#85
Публикувано 21 май 2011 - 23:51
Ами обяснил си същото ама с други думи и малко по сложно за читателя.
![]()
За да стане колата по-устойчива се сменят не само щангите и като предположа че го знаеш,не си обяснявам защо си го вметнал.
И верно,20 години нямам този проблем.
Да,меки са му амовете,това е проблема,не пружините.
Най съм съгласен Бай Василе с твоето мнение за меки амове.
И докато не пробвам и този вариант аз няма да се укротя.
Днес се сетих, че имам чистак бързак амове от 190-ка в гаража.
Вада ги...мера ги по къси с около 3 см.
Слагам ги на колата и газ на тест драйв и пак същата работа.
Ще трябва да се пробва с по къс...но и по твърд амортисач...така мисля поне аз.
П.С Бахти фила с това сееене не се гъбаркам.

By Batev
#86
Публикувано 21 май 2011 - 23:54
пали и идвай на лабирина ще ги сложиме твойте на мойта а мойте на твойта и с фланци и без флани и ще се разбере вече тотално от къде и на къде. Пък и да си вземеш пружинките и да ти видя олигофренската мутра де
Васенцее и това ще стане Братко ама ся нещо мноо задачки....и това ще се пробва дойда ли на Софето.
П.С Иначе признай си...неможеш и 1 седмица без да ми видиш мутрата....а пък за Бенца да бе говорим хаахха

By Batev
#87
Публикувано 21 май 2011 - 23:56
По тела нъл ти казах за филма.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#88
Публикувано 21 май 2011 - 23:58
абе да не са криви тея жанти бре?!?
офф бати и проблема шибан
бай Василе нема ли да са му малко 1 атмосфеа?
пс.ей тва е неква мистерия бате требе да я връщаш тая кола там където ти казах
офф бати и проблема шибан
бай Василе нема ли да са му малко 1 атмосфеа?
пс.ей тва е неква мистерия бате требе да я връщаш тая кола там където ти казах
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
#89
Публикувано 22 май 2011 - 00:00
По тела нъл ти казах за филма.
Хахахахахах Мдаа Мдаааа не отричам

By Batev
#90
Публикувано 22 май 2011 - 00:01
бай Василе нема ли да са му малко 1 атмосфеа?
Хаа,
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА








