Към съдържанието

  •  
  • More

Снимка
* * * * * 1 гласа

Пружини от Авангард на Елеганс


  • Please log in to reply
114 мнения по тази тема

#31 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 май 2011 - 14:50

Гангста,не бързай да мислиш че сеенето е от скъсените пружини. Карай колата на тест за амортисьори. Аз мисля че след намаляването на клиренса,причината е че амортисьорите рязко са заработили на различна позиция от досегашната и някой от тях се е предал. Горещо ти препоръчвам да го направиш,има вариянт да спестиш кеш.

Аз от 20 години,режа,заменям твърди с меки,подлагам,скъсявам биалети и всичко шантаво свързано с пустата визия и ефекта колата да се придвижва като дух на анаконда и същевременно да бъде такава и при високи скорости в завой. ;)

Сееене или да си го кажем нестабилност,никога не ми се е получавало освен когато някой от амовете е тръгнал да изпуска или е изпуснал. Повтарям: Често амовете изпускат от рязката промяна в клиренса.


Бай Василе и аз така си помислих първия момент....но предните амортисьори са ми нови и са на Боге.
Но за да съм сигурен в това, че нямам проблем в амортисьорите качих колата на така наречената тресачка.......и резулатата беше, че предните амортисьори имат още 98% живот, а задните още 75% процента живот.
Това го направих в Сервиз на Рено където хората ме убедиха, че машината им никога не е бъркала.
Аз като реших да свалям колата надолу първо намерих пружини от 124-ка ама на нея задните са мноо по дълги и пак трябваше рязане.....и свалям предната лява гума оглеждам предната пружина която си е моята и забелязвам, че е счупена в долния край една навивка и си викам абе кой знае колко време карам със счупена навивка не съм усетил.....и си викам рискувам...ще режа мопите пък каквото стане стане.Обаче номера на китайката не мина.Оттам се почнаха само главоболия с реглажи и смяна на втулки.
Знам, че генералното решение е пружини със амортисачи ама пусти парички....все гледаме откъде да икономисаме :)
По между другото имам един майстор комшия който е много начетен и си разбира от работата момчето той пък само ме убеждава, че проблема не е от късите пружини....ама аз кат се замисля, сеенето се почна откакто ги срязах.....и незнам.....шах на пешката съм :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#32 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 май 2011 - 15:08

Значи ти сега си с изрязани задни от 124 и предни скъсени твой. Като ги монтирахте,пружините легнаха ли еднакво отвсякаде?

Ама все си мисля че пружината на 124 е само визуално еднаква и крайно неподходяща за следващият модел.Те са много модификаций с различна якост на закалката.....ХМ.....търси комплект баш си от очилатко и тогава спокойно можеш да скъсяваш?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#33 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 май 2011 - 15:11

Значи ти сега си с изрязани задни от 124 и предни скъсени твой. Като ги монтирахте,пружините легнаха ли еднакво отвсякаде?

Ама все си мисля че пружината на 124 е само визуално еднаква и крайно неподходяща за следващият модел.Те са много модификаций.....ХМ.....търси комплект баш си от очилатко и тогава спокойно можеш да скъсяваш?


Не не Бай Василе аз като видях, че от 124-ка ще трябват пак да се скъсяват реших да не ги плащам тези от 124-ката а да си резна моите.
А тея от 124-ката бяха на HR зелени на цвят.
Предните ми паснаха иначе от 124-ката и колата ми легна идеално....но пича ги продаваше комплект 4-те и си викам защо да ги плащам като ще трябва задните пакй да ги режем.....и си викам ще режем моите пък каквото стане стане.
Знам,че пружините са мнооо различни по твърдост за всеки двигател са почти различни....ама аз си да пробвам и пробвах и видях, че не става така.
Сега аз знам генералното решение, но мисля,че тука има достатъчно хора с потенциал и всички заедно, ще стигнем до едно заключение което ще е най оптимално.
И все пак да те попитам тебе ти знаеш ли колко е разликата във височината на пружината от елеганс до авангард.
Мисълта ми е аз ще сложа примерно 4 авангардови...ами ако колата не ми клекне достатъчно?Кфо прайме тогаваа?
Ах тея къстъм байганьовщини хич не ги харесвам ама за главата да ми е сега.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#34 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 май 2011 - 16:14

Не не Бай Василе аз като видях, че от 124-ка ще трябват пак да се скъсяват реших да не ги плащам тези от 124-ката а да си резна моите.
А тея от 124-ката бяха на HR зелени на цвят.
Предните ми паснаха иначе от 124-ката и колата ми легна идеално....но пича ги продаваше комплект 4-те и си викам защо да ги плащам като ще трябва задните пакй да ги режем.....и си викам ще режем моите пък каквото стане стане.
Знам,че пружините са мнооо различни по твърдост за всеки двигател са почти различни....ама аз си да пробвам и пробвах и видях, че не става така.
Сега аз знам генералното решение, но мисля,че тука има достатъчно хора с потенциал и всички заедно, ще стигнем до едно заключение което ще е най оптимално.
И все пак да те попитам тебе ти знаеш ли колко е разликата във височината на пружината от елеганс до авангард.
Мисълта ми е аз ще сложа примерно 4 авангардови...ами ако колата не ми клекне достатъчно?Кфо прайме тогаваа?
Ах тея къстъм байганьовщини хич не ги харесвам ама за главата да ми е сега.



Незнам точно колко е разликата във височината но е приблизително 2мм.

Нещо не правите както трябва! Пак казвам 20 години режа смело и варирам с тампони. Нестабилност не е имало!!!

Какво значи 75 процента живот /предните-нови ги забравяме/? Колата сее отзад нали? Не може тези Рено да казват така и за двата ама!!! Щях да им повярвам ако бяха казали ляв амортисьор 75 %....десен 67 %. Това да не е кола която се кара само на писта.Категорично,дясната страна сдава багажа по-бързо от лявата. Как ги изчислиха еднакъв процент бе мама му стара? Ебаси,тия почнаха да ни правят на луди! Аман!

Да поразсъждаваме от какво би се стигнало до нестабилност:

1. масата лежи на пружините а амовете ограничават,скъсяват,обират,противодействат....

Кое би разлюляло колата на изрязан асвалт ако ходовата част е здрава/тампони на носачи,на магарета,паразитни щанги,щангички,втулки,кормилен механизъм? Нали говорим че се случва когато качваш двете колела в един момент,не първо едното.?

Два са вариантите:

1.Разлика в твърдостта на пружините.
2.Разлика в силата на ама която противодейства и задържа вертикалният ход на колелото в двете посоки.

Ако пружинте са твойте и преди това не си имал проблем,няма никаква логика да се появи след ЕДНАКВОТО им скъсяване- в твоя случаи подравняване. А ти си го имал,понеже казваш че едната е била строшена,което счупване според мен е изиграло няква роля и е довело до поява на ралика в твърдостта на пружината.

Като взема пред вид това че ти играе задницата,съветвам да пробваш с два броя абсолютно еднакви,най-добре нови амортисьори.

п.с

Не карай колата във френски сервизи!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#35 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 май 2011 - 16:41

Delphi de Carbon (Performance)
Ходи малко по-надолу в страницата и виж оранжевите. Стъблото им само е дебело колко гърло на бутилка Джим.
Страшни амортисьори.

Има и за Мерц задни, ама са ебати цифрата:
W210 - Delphi de Carbon

  • 0

#36 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 май 2011 - 19:25

Незнам точно колко е разликата във височината но е приблизително 2мм.

Нещо не правите както трябва! Пак казвам 20 години режа смело и варирам с тампони. Нестабилност не е имало!!!

Какво значи 75 процента живот /предните-нови ги забравяме/? Колата сее отзад нали? Не може тези Рено да казват така и за двата ама!!! Щях да им повярвам ако бяха казали ляв амортисьор 75 %....десен 67 %. Това да не е кола която се кара само на писта.Категорично,дясната страна сдава багажа по-бързо от лявата. Как ги изчислиха еднакъв процент бе мама му стара? Ебаси,тия почнаха да ни правят на луди! Аман!

Да поразсъждаваме от какво би се стигнало до нестабилност:



Такаа Бай Василе колата сее отзаде да.

Тези проценти живот ми ги казаха приблизително но сега ще кача и диаграмите от сервиза които си взех.

Никога не бих си закарал колата за ремонт в Френски сервиз....ама НИКОГА.

Пак се повтарям за пореден път....в дълбоката провинция е така.От Петрич до София само в Благоевград в сервиза на Рено имат тресачка.

Преди да ги срежа не съм имал никакво сеене.......колата беше бетон.

Бай Василе на диаграмите добре се вижда, че амортисачите не баш еднакво износени....но пък всички са в зелената граница демек окей :)

Прикачени файлове


  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#37 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 май 2011 - 19:35

Delphi de Carbon (Performance)
Ходи малко по-надолу в страницата и виж оранжевите. Стъблото им само е дебело колко гърло на бутилка Джим.
Страшни амортисьори.

Има и за Мерц задни, ама са ебати цифрата:
W210 - Delphi de Carbon


Коцка погледни и ти диаграмите Брооо , но мисля , че проблема не е в тях :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#38 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 май 2011 - 21:03

Изглеждат повече от окей :)
Да си призная, никога не съм качвал нито една от колите си на shock tester. :) Винаги на "кормило" и на "дупе" съм ги тествал.
Демек, ако нещо си е ебало майката и ми е неестествено поведението на колата, значи лошооо.
Това не важи за Форда ми, той винаги е бил тотално неуправлявем, въпреки че съм правил 360гр. на писта, без да се обърна на покрив (но колата много искаше да се обърне).

Днес съм в спамерско настроение! :)
  • 0

#39 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 16 май 2011 - 22:36

И според мен не би трябвало да има проблем,заради това,че си рязал пружини.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#40 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 май 2011 - 23:06

Точно за това говоряяя значи половината ми казват, проблема е в пружините........другата половина проблема неможе да е в тях.
Особено както Бай Васил ми казва, че 20 години реже, подлага и проблем не е имал и аз съм както казвам шах на пешката.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#41 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 май 2011 - 23:11

Гангста,френки......да не си спукал задна дясна нископрофилна и да не я хващаш визуално. Баце :)

:beer:

Качете я на крик и проверете тампоните на магарето с по голяма щанга. Налягането в гумите е важно ама пък ти не си с меки 15ки на 65 профил? Шаш!

Ако тупаш некоя люта македонка,отзаде :) у Бенцо:) нищо чудно да са омекнали.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#42 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 май 2011 - 23:18

Гангста,френки......да не си спукал задна дясна нископрофилна и да не я хващаш визуално. Баце :)

:beer:

Качете я на крик и проверете тампоните на магарето с по голяма щанга. Налягането в гумите е важно ама пък ти не си с меки 15ки на 65 профил? Шаш!

Ако тупаш некоя люта македонка,отзаде :) у Бенцо:) нищо чудно да са омекнали.


ХахахаххахПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение...Абе Бай Василеее яка терца си и ти и то Майорна ахахах Публикувано изображение
Аз македонките повече ги оправям сега през летния сезон на предния капак, затова и емблемата отпред я махнах, за да не ги убива Публикувано изображение

Иначе да пак ще вкарам Бенца у бокса и мисля да я разглобя цялата задница...щанга по щанга, накрайник по накрайник....тампон по тампон.

И те тогава ако не открия проблема ТИ му мисли как ше я оправяме.

Само искам да намеря логично обяснение защо преди рязането не сееше?
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#43 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 май 2011 - 23:19

По това време на денонощието се люпат най-яките коментариПубликувано изображение
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#44 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 май 2011 - 23:23

Ти дам Компресора малко, да изплющиш някоя метла на пасажерския калник, да й се обели дупарата от жегата? :)


Ма после полирането от теб. Публикувано изображение
  • 0

#45 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 май 2011 - 23:30

Коцка С Удоволствие бих го направил на твоят пасажерски калник.......даже с мноо кеф Публикувано изображение

П.С След 00:00 форума не трябва да работи !!!
  • 0
Публикувано изображение

By Batev




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни

Зареждане...