Гангста,не бързай да мислиш че сеенето е от скъсените пружини. Карай колата на тест за амортисьори. Аз мисля че след намаляването на клиренса,причината е че амортисьорите рязко са заработили на различна позиция от досегашната и някой от тях се е предал. Горещо ти препоръчвам да го направиш,има вариянт да спестиш кеш.
Аз от 20 години,режа,заменям твърди с меки,подлагам,скъсявам биалети и всичко шантаво свързано с пустата визия и ефекта колата да се придвижва като дух на анаконда и същевременно да бъде такава и при високи скорости в завой.
Сееене или да си го кажем нестабилност,никога не ми се е получавало освен когато някой от амовете е тръгнал да изпуска или е изпуснал. Повтарям: Често амовете изпускат от рязката промяна в клиренса.
Бай Василе и аз така си помислих първия момент....но предните амортисьори са ми нови и са на Боге.
Но за да съм сигурен в това, че нямам проблем в амортисьорите качих колата на така наречената тресачка.......и резулатата беше, че предните амортисьори имат още 98% живот, а задните още 75% процента живот.
Това го направих в Сервиз на Рено където хората ме убедиха, че машината им никога не е бъркала.
Аз като реших да свалям колата надолу първо намерих пружини от 124-ка ама на нея задните са мноо по дълги и пак трябваше рязане.....и свалям предната лява гума оглеждам предната пружина която си е моята и забелязвам, че е счупена в долния край една навивка и си викам абе кой знае колко време карам със счупена навивка не съм усетил.....и си викам рискувам...ще режа мопите пък каквото стане стане.Обаче номера на китайката не мина.Оттам се почнаха само главоболия с реглажи и смяна на втулки.
Знам, че генералното решение е пружини със амортисачи ама пусти парички....все гледаме откъде да икономисаме

По между другото имам един майстор комшия който е много начетен и си разбира от работата момчето той пък само ме убеждава, че проблема не е от късите пружини....ама аз кат се замисля, сеенето се почна откакто ги срязах.....и незнам.....шах на пешката съм
