

Пружини от Авангард на Елеганс
Започната от Gangsta Man, 04 мар 2011 - 19:32:58
114 мнения по тази тема
#16
Публикувано 07 март 2011 - 09:26
Здрасти колега. Малко преди нова година с колегата Станислав от Монтана бартеросахме моите пружини и амортесьори от "СПОРТ" с неговите "ЕЛЕГАНС" на W202-ките и двамата останахме доволни.Въпрос на вътрешно убеждение - вярно, сега си се накланя по завоите повече от преди,ама пък жена ми превзема бордюрите и дупките в столицата по спокойно - така че.... Аз като дойда към Петрич / жена ми е от там / ще ти звънна за по бира

#17
Публикувано 07 март 2011 - 18:23
Е такава оферта оферта ако изпадне си е най добре.....и двамата оставате доволни.......от това по хубаво няма.
Сега съм намерил едни от 124-ка и имам някакви съмнения, че ще станат ама трябва да се пробва.
Аз си мислех, че е по проста работа ама не.....има значение бензин ли е дизел ли е какъв мотор е всичко.
Така, че освен да пробвам нищо друго не ми остава.
Радвам се, че е твоята съпруга е градска.....като идвате на Петрич задължително звънни да пием по една бира
Сега съм намерил едни от 124-ка и имам някакви съмнения, че ще станат ама трябва да се пробва.
Аз си мислех, че е по проста работа ама не.....има значение бензин ли е дизел ли е какъв мотор е всичко.
Така, че освен да пробвам нищо друго не ми остава.
Радвам се, че е твоята съпруга е градска.....като идвате на Петрич задължително звънни да пием по една бира


By Batev
#18
Публикувано 09 март 2011 - 16:34
Разходи се до БС и виж цените шото ми се върти в главата нещо от сорта на 120 лв/бр. Ако не бързаш аз като отида(около 20-ти) ще проверя и ще ти кажа
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60

#19
Публикувано 11 март 2011 - 00:10
Такаааа за да бъде темата приключена мога да кажа, че пружините от 124-ка на 210-ка стават но само задните.
Предните на 124-ката са много по дълги.
След много умуване реших да срежа моите......така и направих.
Предните съм ги намалил с една намотка и половина, а задните с една намотка.
След теста който направих, колата стана още по стабилна и извади исканата от мен стойка.
За возията без коментар
Държи се стабилно на пътя без трептения.
Сега ще се тества тия дни и ще си направя генерално заключение.
Има още някои неща за подобряване и ще кача снимка да видите за какво става въпрос
Предните на 124-ката са много по дълги.
След много умуване реших да срежа моите......така и направих.
Предните съм ги намалил с една намотка и половина, а задните с една намотка.
След теста който направих, колата стана още по стабилна и извади исканата от мен стойка.
За возията без коментар

Държи се стабилно на пътя без трептения.
Сега ще се тества тия дни и ще си направя генерално заключение.
Има още някои неща за подобряване и ще кача снимка да видите за какво става въпрос


By Batev
#20
Публикувано 16 май 2011 - 00:10
Малко Ъпдейт по темата 
Колеги НЕ РЕЖЕТЕ ПРУЖИНИТЕ СИ !!!
Защо?
Защото сега като минавам през неравност или по точно през път където асфалта е рязан напречно както е по мостовете.......задницата ми сеееее.
Направих 3 реглажа на преден и заден мост,,,,,смених тампони, втулки, които не бяха най-вероятно за смяна(но аз от съмнение да не би да е от тях).....и проблема си остана.
Стигнах до заключението, че сега пружините са ми по меки и и естествено с по къс ход отколкото амортисьорите и оттам се получава това сеене.
Амортисьорите съм ги тествал на тресачка и са перфектни.
По интересното е сега дали да си поръчам само пружини......само амортисьори или комплект всичко.
Може и да пробвам първо само с пружини, ако не стане номера да продължа и с амортисьорите.
Вие какво мислите по въпроса?

Колеги НЕ РЕЖЕТЕ ПРУЖИНИТЕ СИ !!!
Защо?
Защото сега като минавам през неравност или по точно през път където асфалта е рязан напречно както е по мостовете.......задницата ми сеееее.
Направих 3 реглажа на преден и заден мост,,,,,смених тампони, втулки, които не бяха най-вероятно за смяна(но аз от съмнение да не би да е от тях).....и проблема си остана.
Стигнах до заключението, че сега пружините са ми по меки и и естествено с по къс ход отколкото амортисьорите и оттам се получава това сеене.
Амортисьорите съм ги тествал на тресачка и са перфектни.
По интересното е сега дали да си поръчам само пружини......само амортисьори или комплект всичко.
Може и да пробвам първо само с пружини, ако не стане номера да продължа и с амортисьорите.
Вие какво мислите по въпроса?

By Batev
#21
Публикувано 16 май 2011 - 00:21
А радиото пееше ли ти да не режеш пружините преди няколко месеца?

#22
Публикувано 16 май 2011 - 00:45
А радиото пееше ли ти да не режеш пружините преди няколко месеца?
Пеееше пееееше ама нямаше кой да го слуша

А сега това радио да погледне тук http://www.europerformance.co.uk/ и да каже какво да си поръчам


By Batev
#23
Публикувано 16 май 2011 - 08:32
От мене имаш 2 предни от авангард ако все още искаш да ти вози твърдо де.
Поне не са рязани пилени и............................
Поне не са рязани пилени и............................
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60

#24
Публикувано 16 май 2011 - 09:15
Поръчвай FK Аутомотив задни, че поне са евтини, а горе долу стават за нещо.
Другото ми се струва като излишни пари.
Или намери и 2 задни от авангард да нямаш усуквания в завоите, от различната твърдост на пружините.
Колко струват нови?
Другото ми се струва като излишни пари.
Или намери и 2 задни от авангард да нямаш усуквания в завоите, от различната твърдост на пружините.
Колко струват нови?
#25
Публикувано 16 май 2011 - 09:43
Амм авангардова нова струва 120 лева бройката.
Чудя се дали ако сложа 4 авангардови еднакви по твърдост имам впредвид.....колата ще заспи.
Защото да сложа 4 авангардови ми е най-лесния вариант и най икономичен мисля.
Чудя се дали ако сложа 4 авангардови еднакви по твърдост имам впредвид.....колата ще заспи.
Защото да сложа 4 авангардови ми е най-лесния вариант и най икономичен мисля.

By Batev
#26
Публикувано 16 май 2011 - 09:45
Дето да ги умувате звъннете в БС и питайте за цената на пружините. Хората са много любезни...
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#27
Публикувано 16 май 2011 - 09:46
От мене имаш 2 предни от авангард ако все още искаш да ти вози твърдо де.
Поне не са рязани пилени и............................
Васко с теб ще се разберем за тея пружини.....само да взема окончателно решение и ще се разберем.
Благодаря ти все пак за съпричастността

П.С Иначе моя Мерц мнооо ще се кефи да има нещо по него от твоята бегачка


By Batev
#28
Публикувано 16 май 2011 - 11:49
Дето да ги умувате звъннете в БС и питайте за цената на пружините. Хората са много любезни...
Петко.... Васко си купува скоро преди около месец от БС и цената им беше 120 кентавъра нова !
С нови просто не ми се рискува....искам да пробвам с авангардови ама втора употреба.
Ще взема от Васко предни и сега си търся здни.....ще пробвам и ще видя за кфо стаа въпрос


By Batev
#29
Публикувано 16 май 2011 - 12:31
Като ги срежеш, стават по-твърди, не по-меки.
А като са по-твърди резонансната им честота се качва нагоре и системата пружина-амортесьор става не-до-такована
(underdamped).
Ако си тамън, става нормално демпвана (damped).
Ако са по-меки пружините стават critically damped. В момента не се сещам какви биха могли да са негативните последствия от последното, но сигурно има и такива. Монетата винаги има две страни.
Затова ти казахме пружини и амортесьори от авангард, ама и двете комплект.
А като са по-твърди резонансната им честота се качва нагоре и системата пружина-амортесьор става не-до-такована

Ако си тамън, става нормално демпвана (damped).
Ако са по-меки пружините стават critically damped. В момента не се сещам какви биха могли да са негативните последствия от последното, но сигурно има и такива. Монетата винаги има две страни.
Затова ти казахме пружини и амортесьори от авангард, ама и двете комплект.
#30
Публикувано 16 май 2011 - 14:37
Колеги НЕ РЕЖЕТЕ ПРУЖИНИТЕ СИ !!!
Защото сега като минавам през неравност или по точно през път където асфалта е рязан напречно както е по мостовете.......задницата ми сеееее.
Вие какво мислите по въпроса?
Гангста,не бързай да мислиш че сеенето е от скъсените пружини. Карай колата на тест за амортисьори. Аз мисля че след намаляването на клиренса,причината е че амортисьорите рязко са заработили на различна позиция от досегашната и някой от тях се е предал. Горещо ти препоръчвам да го направиш,има вариянт да спестиш кеш.
Аз от 20 години,режа,заменям твърди с меки,подлагам,скъсявам биалети и всичко шантаво свързано с пустата визия и ефекта колата да се придвижва като дух на анаконда и същевременно да бъде такава и при високи скорости в завой.

Сееене или да си го кажем нестабилност,никога не ми се е получавало освен когато някой от амовете е тръгнал да изпуска или е изпуснал. Повтарям: Често амовете изпускат от рязката промяна в клиренса.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни