НАЦИОНАЛЕН ПРОТЕСТ 13.03.2011 г.НЕ НА ВИСОКИТЕ ЦЕНИ НА ГОРИВАТА !
Започната от Yovev, 04 мар 2011 - 14:35:07
119 мнения по тази тема
#31
Публикувано 07 март 2011 - 23:29
Прочетете това ТУК и после пак помислете дали държавата ще се намеси в ценообразуването на горивата.
За съжаление Борисов е поредната пионка, зад която стоят доста по-големи икономически интереси.
За да се промени нещо трябват по-сериозни действия, нещо в стил Гърция, а защо не и Египет.
За съжаление Борисов е поредната пионка, зад която стоят доста по-големи икономически интереси.
За да се промени нещо трябват по-сериозни действия, нещо в стил Гърция, а защо не и Египет.
#32
Публикувано 08 март 2011 - 07:26
офф топик - Връщам се от път , горивата са скочили с 5-6 стотинки.
Безнин обикновен-2,49
Дизела мисля , че беше 2,56 2,57
Безумие !
Безнин обикновен-2,49
Дизела мисля , че беше 2,56 2,57
Безумие !
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#33
Публикувано 08 март 2011 - 10:20
Мамицата им....
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#34
Публикувано 08 март 2011 - 11:23
И аз ще присъствам с още 2ма приятели, ама ще дойдем с 1 кола.
13:00 OMV 13 март
http://www.facebook....106731702740813
13:00 OMV 13 март
http://www.facebook....106731702740813
#35
Публикувано 08 март 2011 - 19:19
Честито поредно безумно увеличение, бензинът вече е 2.49лв, скоро ще премине психологическата граница от 2.5лв за литър. Какво ни чака според най-песимистичните, но вече реалистични прогнози- до лятото в пика на отпуските 1л. бензин А95Н= 3лв, дизела и той толкова, до края на годината може и 4лв да гонят цените на основните горива.
Какво да направим
а) да стоим безучастно и да псуваме като зареждаме бензин по 3лв литъра
б) да се вземат наистина крайни мерки, несериозно е половината от цената на бензина да е ДДС и АКЦИЗ
Какво да направим
а) да стоим безучастно и да псуваме като зареждаме бензин по 3лв литъра
б) да се вземат наистина крайни мерки, несериозно е половината от цената на бензина да е ДДС и АКЦИЗ
#36
Публикувано 08 март 2011 - 20:38
Ще минавам на ТОК в градски условия, то се е видяло....
#37
Публикувано 08 март 2011 - 21:43
Защо пък е психологическа границата от 2.50 за литър? На мен ми се вижда по гастрономическа или може би еклектична...Честито поредно безумно увеличение, бензинът вече е 2.49лв, скоро ще премине психологическата граница от 2.5лв за литър. Какво ни чака според най-песимистичните, но вече реалистични прогнози- до лятото в пика на отпуските 1л. бензин А95Н= 3лв, дизела и той толкова, до края на годината може и 4лв да гонят цените на основните горива.
Какво да направим
а) да стоим безучастно и да псуваме като зареждаме бензин по 3лв литъра
б) да се вземат наистина крайни мерки, несериозно е половината от цената на бензина да е ДДС и АКЦИЗ
Питам се дали ще дадеш идея за наистина крайни мерки?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#38
Публикувано 08 март 2011 - 21:57
Е добре де, ама аз искам друго да попитам... бюджетът все от някъде трябва да се попълни. Ако се намали акциза или ДДС, които са основни пълнители на бюджета - ще трябва да се повиши някой друг данък. И понеже хората крият масово доходите си, за да не плащат нито данъци, нито осигуровки, като не става с преки данъци, става с косвени. И понеже държавата харчи, за да функционира - тия пари все от някъде трябва да се вземат. Че държавата ни е крива - крива е, ама и на кривата ракета космосът ѝ пречи... писнало ми е от митологията за великите български предприятия, които били доведени до фалит и от митологията за работливия българин. Факт е, че в българия няма нито едно ефективно производство - и малкото съществуващи предприятия работят със стари технологии, със старо оборудване и работят толкова неефективно, че просто не могат да бъдат конкуренция на никое европейско производство - нито в индустрията, нито в машиностроенето, нито в селското стопанство - в никой отрасъл нямаме конкурентноспособност. И каквото и да си говорим - населението масово го мързи. Хората повече искат да получават, отколкото да дават. Да ви казвам ли както в момента хората масово се осигуряват на минимална заплата - какво ще настане с пенсионната система след 20 години? И тогава кой ще е виновен? Естествено, че пак ще е виновна държавата....несериозно е половината от цената на бензина да е ДДС и АКЦИЗ
Далеч съм от мисълта, че в България всичко е наред - напротив, много добре разбирам, колко всичко е ненаред. Обаче съм реалист. От макроикономическа гл.т. преходът няма как да се случи за по-малко от 40 - 50 години... За съжаление, ние имаме (не)щастието да живеем именно сега - не преди 20 години, не след 20 години, а сега...
Поздрави от мен.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#39
Публикувано 08 март 2011 - 22:17
Народа, че се омързеливил, омързеливил се е, ама и че държавата може да си оптимизира разходите е истина.Е добре де, ама аз искам друго да попитам... бюджетът все от някъде трябва да се попълни. Ако се намали акциза или ДДС, които са основни пълнители на бюджета - ще трябва да се повиши някой друг данък. И понеже хората крият масово доходите си, за да не плащат нито данъци, нито осигуровки, като не става с преки данъци, става с косвени. И понеже държавата харчи, за да функционира - тия пари все от някъде трябва да се вземат. Че държавата ни е крива - крива е, ама и на кривата ракета космосът ѝ пречи... писнало ми е от митологията за великите български предприятия, които били доведени до фалит и от митологията за работливия българин. Факт е, че в българия няма нито едно ефективно производство - и малкото съществуващи предприятия работят със стари технологии, със старо оборудване и работят толкова неефективно, че просто не могат да бъдат конкуренция на никое европейско производство - нито в индустрията, нито в машиностроенето, нито в селското стопанство - в никой отрасъл нямаме конкурентноспособност. И каквото и да си говорим - населението масово го мързи. Хората повече искат да получават, отколкото да дават. Да ви казвам ли както в момента хората масово се осигуряват на минимална заплата - какво ще настане с пенсионната система след 20 години? И тогава кой ще е виновен? Естествено, че пак ще е виновна държавата.
Далеч съм от мисълта, че в България всичко е наред - напротив, много добре разбирам, колко всичко е ненаред. Обаче съм реалист. От макроикономическа гл.т. преходът няма как да се случи за по-малко от 40 - 50 години... За съжаление, ние имаме (не)щастието да живеем именно сега - не преди 20 години, не след 20 години, а сега...
Поздрави от мен.
Бюджета не се пълни само от акциз и ддс на горивата.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#40
Публикувано 08 март 2011 - 22:44
Бюджета не се пълни само от акциз и ддс на горивата.
да ти е направило впечатление, че върху акциза се налага и ДДС?
диш-хакъ върху стоматологичниге услуги, един вид
#41
Публикувано 08 март 2011 - 22:55
Чувал съм за тоя парадокс, точно за това съм го педложил за намаляване, като подходяща мярка за понижаване на крайната цена на горивата. Обаче да се самозалъгваме, че бюджета се пълни само от това е неловко. Съгласен съм, че перото е голямо, но не е единствено. За алкохола и прилежащите му акцизи и ддс да поговорим ли? Разхода на физическо лице на алкохол и гориво е почти един и същ, ама никой не скача за акциза и ддс на алкохола. Всеки тихо си пие безакцизната домушарка, ама никой не си дава сметка, че ако не разрежда може и колата да си кара с дестилата, ама бензина не стаа за пиене, щото 10В40 не е вкусно мезе...да ти е направило впечатление, че върху акциза се налага и ДДС?
диш-хакъ върху стоматологичниге услуги, един вид
Ами цигарите?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#42
Публикувано 08 март 2011 - 23:41
И,що се притеснявате за пенсиите.Още ли вярвате,че някой ще доживее до такъв момент.С това ежедневно напрежение,човек отдавна,не живее 100г.Да ви казвам ли както в момента хората масово се осигуряват на минимална заплата - какво ще настане с пенсионната система след 20 години? И тогава кой ще е виновен? Естествено, че пак ще е виновна държавата.
Никога не оставям магарето си в калта.
#43
Публикувано 09 март 2011 - 00:59
Не само... Илия, твоята баба като е била честна и трудолюбива жена, осигурявала се е на точната получена сума, и сега колко й е пенсията? Това, че сега се укриват доходи, не означава, че след 20 години ще е по-зле, защото с текущите данъци се плащат текущите пенсии. От акцизи яко се пълни хазната, но може да се намали и да приложат работещи методи за събиране на останалите данъци. Всъщност мога да ви кажа, че и сегашните данъци, които се плащат са напълно достатъчни да живеем в една нормална държава. Проблемът е, че парите не отиват по предназначение. Това е проблемът!!!
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#44
Публикувано 09 март 2011 - 01:45
Предлагам да се срещнем някъде преди протеста и да вървим после заедно към OMV. Предлагам О! Шипка 12:00.
#45
Публикувано 09 март 2011 - 01:45
Пълни се хазната, да обаче за какво я пълним хазната????
Пътищата ни- било то градски, междуградски или магистрали са под всякаква критика- (което не пречи да ми изискват винетка), здравеопазване- под всякаква критика (което не пречи да ми удържат ежемесечно здравноосигурителна вноска), образование- плачевно, пенсионна с-ма почти рухнала( но ежемесечно във фиша за заплата виждам графата "фонд пенсии"), полиция- корумпирана шайка разбойници (самите те карат пияни, дрогирани, без задължителни застраховки и т.н. обаче са много бдителни и съвестни да те изловят в тежко нарушение- без фарове или без колан например), мога да изброявам така до безкрай.
Пълниме хазната за да си купуват служебни последни модели БМВ и Мерцедес и с тях да обикалят по света и у нас със служебния безакцизен бензинец, навъртайки милиони километри в служебни командировки. А столичната полиция? За какъв им бяха новичките БМВ трета серия за патрулки??? Последните дни видях поне 4-5 такива "патрулни коли" в действителност сигурно са стотици.
Данъци си плащам, осигуровки също и то върху РЕАЛНОТО ми трудово възнаграждение, но какво от това?? Държавата харчела, за да функционира- да да Държавата харчи главно за благото и добруването на докопалите се до властта и близките им, като функционира по принуда, точно българската държава със всичките си системи функционира толкова зле, че повече няма накъде
Илия, не знам за коя сфера говориш, но мога да ти гарантирам, че в сферата на хранително-вкусовата промишленост в България има не едно и две работещи, печеливши, нови, модерни, прекрасно оборудвани и отговарящи на всички европейски стандарти предприятия. Които предприятия (имена няма да споменавам, да не излезе като реклама) функционират, произвеждат и са конкурентноспособни на европейските не само по цена , а и по качество. Да не казвам, че в много случаи надвишават качеството на много европейски предприятия.
Митът за "работливия" българин- повярвай ми, българинът може да бъде екстремално работлив, стига да знаеш как да го стимулираш. Ако българския работник бъде поставен в среда, в която доходите му зависят от показаните резултати, вярвай ми ще си скъса гъ#@ от работа. Лично с очите си съм виждал как хора работят с желание и удоволствие по 10-12, че и повече часове и си тръгват с надница от 120-150лв за деня. Но когато не получава адекватно заплащане на труда си какво може да се иска от един работник? Как няма да е мързелив, като в повечето случаи заплатата е равна на подигравка??? Кой би работил за без пари? Ти би ли работил за 500лв примерно??
Какви мерки предлагам ли- няма какво да се събираме на ОМВ, главния "душманин" се нарича Лукойл, дайте организирано по едно и също време да се изсипеме по 20-30 коли във всеки обект на лукойл в София, едва ли са толкова много, че да не можем да ги "посетим". От там да създадем необходимата суматоха- зареждане за стотинки, зареждане за 50лв и плащане със жълти стотинки, зареждане за стотинки и неплащане по 10-20 минути, изискване на фактура за всяко зареждане, било то и за 5ст. и др. Всякакви други идеи са добре дошли. По този начин съвсем законно ще блокираме мрежата им за часове, а това са огромни загуби, ако го направим няколко дни поред, ще ги заболи от тия загуби. Нямат начин да ни изгонят- не нарушавам закона като плащам 30лв на жълти стотинки, защото просто нямам други пари. Или пък когато сипвам 5-6ъти поред за по 10-20ст.
Пътищата ни- било то градски, междуградски или магистрали са под всякаква критика- (което не пречи да ми изискват винетка), здравеопазване- под всякаква критика (което не пречи да ми удържат ежемесечно здравноосигурителна вноска), образование- плачевно, пенсионна с-ма почти рухнала( но ежемесечно във фиша за заплата виждам графата "фонд пенсии"), полиция- корумпирана шайка разбойници (самите те карат пияни, дрогирани, без задължителни застраховки и т.н. обаче са много бдителни и съвестни да те изловят в тежко нарушение- без фарове или без колан например), мога да изброявам така до безкрай.
Пълниме хазната за да си купуват служебни последни модели БМВ и Мерцедес и с тях да обикалят по света и у нас със служебния безакцизен бензинец, навъртайки милиони километри в служебни командировки. А столичната полиция? За какъв им бяха новичките БМВ трета серия за патрулки??? Последните дни видях поне 4-5 такива "патрулни коли" в действителност сигурно са стотици.
Данъци си плащам, осигуровки също и то върху РЕАЛНОТО ми трудово възнаграждение, но какво от това?? Държавата харчела, за да функционира- да да Държавата харчи главно за благото и добруването на докопалите се до властта и близките им, като функционира по принуда, точно българската държава със всичките си системи функционира толкова зле, че повече няма накъде
Илия, не знам за коя сфера говориш, но мога да ти гарантирам, че в сферата на хранително-вкусовата промишленост в България има не едно и две работещи, печеливши, нови, модерни, прекрасно оборудвани и отговарящи на всички европейски стандарти предприятия. Които предприятия (имена няма да споменавам, да не излезе като реклама) функционират, произвеждат и са конкурентноспособни на европейските не само по цена , а и по качество. Да не казвам, че в много случаи надвишават качеството на много европейски предприятия.
Митът за "работливия" българин- повярвай ми, българинът може да бъде екстремално работлив, стига да знаеш как да го стимулираш. Ако българския работник бъде поставен в среда, в която доходите му зависят от показаните резултати, вярвай ми ще си скъса гъ#@ от работа. Лично с очите си съм виждал как хора работят с желание и удоволствие по 10-12, че и повече часове и си тръгват с надница от 120-150лв за деня. Но когато не получава адекватно заплащане на труда си какво може да се иска от един работник? Как няма да е мързелив, като в повечето случаи заплатата е равна на подигравка??? Кой би работил за без пари? Ти би ли работил за 500лв примерно??
Какви мерки предлагам ли- няма какво да се събираме на ОМВ, главния "душманин" се нарича Лукойл, дайте организирано по едно и също време да се изсипеме по 20-30 коли във всеки обект на лукойл в София, едва ли са толкова много, че да не можем да ги "посетим". От там да създадем необходимата суматоха- зареждане за стотинки, зареждане за 50лв и плащане със жълти стотинки, зареждане за стотинки и неплащане по 10-20 минути, изискване на фактура за всяко зареждане, било то и за 5ст. и др. Всякакви други идеи са добре дошли. По този начин съвсем законно ще блокираме мрежата им за часове, а това са огромни загуби, ако го направим няколко дни поред, ще ги заболи от тия загуби. Нямат начин да ни изгонят- не нарушавам закона като плащам 30лв на жълти стотинки, защото просто нямам други пари. Или пък когато сипвам 5-6ъти поред за по 10-20ст.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни