Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с Esp W211 2004г. 320 Cdi


  • Please log in to reply
39 мнения по тази тема

#16 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 15 март 2011 - 23:34

А и датчика за обороти на колелото и датчика за АБС-а не са ли един и същи?



Такааа, проблема е вече разрешен и всичко по количката ми работи, от цялата история ми остана един блок за управление на ЕСП и един датчик за обороти за предно ляво, ако някой има интерес да пита ще обясня и ще помагам с каквото мога.Благодаря на БС- Евростарс Русе и на момчето което беше търпеливо с мен и въпросите ми.
  • 0

#17 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 16 март 2011 - 08:25

Такааа, проблема е вече разрешен и всичко по количката ми работи, от цялата история ми остана един блок за управление на ЕСП и един датчик за обороти за предно ляво, ако някой има интерес да пита ще обясня и ще помагам с каквото мога.Благодаря на БС- Евростарс Русе и на момчето което беше търпеливо с мен и въпросите ми.

Колега, радвам се , че проблема вече го няма ,
но предвид както казваш търпениет на колегата отговарял на въпросите ти,
смятам че е редно да опишеш малко по - детайлно за това какъв е бил проблема и
как се е решил :flagMB new:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#18 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Публикувано 17 март 2011 - 22:41

Колега, радвам се , че проблема вече го няма ,
но предвид както казваш търпениет на колегата отговарял на въпросите ти,
смятам че е редно да опишеш малко по - детайлно за това какъв е бил проблема и
как се е решил :flagMB new:



Отговарям веднага :) незнайно кога, как и къде някой търсейки проблема е разменил в буксата на блока за управление на ЕСП пиновете на датчиците за обороти на предните колела, тоест, направил е предно ляво - предно дясно и обратното предно дясно - предно ляво, естествено моят блок си беше съсипан, но този който събрахме от моя "удавения" и от " съсипания" от майстор всезнайко си работи и сега съм с него, а ми остана този който купих и така и не посмях да сложа на колата. Пропуснал съм сред проблемите да спомена, че и темпомата ми не е работил, сега и той работи нормално.
  • 0

#19 derzhikov

derzhikov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Linz
  • Автомобил:
    Mercedes CLS 320 CDI - W219
    Mercedes C200 CDI - S203 T-Model

Публикувано 13 декември 2012 - 17:07

Здравейте имам отскоро следния проблем с ESP,когато колата е стояла една нощ и е напълно студена и на сутринта я запаля веднага ми изписва на борд компютъра 'ESP VISIT WORKSHOP' което според това което разбирам на английски значи да посетя сервиз.Следната грешка изчезва когато автомобила работи на място известно време и малко загрее тогава го изгасям и след 5 до 10 мин включа и тогава грешката изчезва.Отидох в оторизиран сервиз на Мерцедес Бенц Австрия Линц,Направиха ми компютърна диагностика и дадената грешка бива засичана като 'Lenkwinkelsensor' което на наш език значи 'Датчик за ъгъла на завъртане на волана' съответно механиците от сервиза ми казаха че дори и да бъде изтрита пак ще се появи, и така и се случи на следващия ден сутринта когато колата беше студена и после пак наново докато изчезне.Въпросния (датчик,сензор) ми казаха че струва 193 Euro със работата понеже им били нужни 2 часа всичко щяло да ми струва около 550 Euro което в първия момент ми се стори доста сериозна сума за този датчик.Та въпроса ми е възможно ли е тази грешка да се появява заради акумулатора ми,понеже не бил за моята кола 65Ah.Казаха ми да се купя 75Ah или 100Аh и пак да пробвам дали ще се появява грешката.И има ли някъде възможност в България по нашите сервизи това да се ремонтира или датчика да е по на народни цени ?
  • 0

#20 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 декември 2012 - 17:25

Датчик си потърси втора употреба от ибей.
За акумулатора не съм сигурен, но би могло. Мен ми правил мизерии сензора за светлина от изтощен акумулатор, след смяната всичко си дойде на място.
Иначе нов датчик тук цената няма да е по-различна, ако не и по-висока.

Този пост е редактиран от drjivago: 13 декември 2012 - 17:26

  • 0

#21 derzhikov

derzhikov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Linz
  • Автомобил:
    Mercedes CLS 320 CDI - W219
    Mercedes C200 CDI - S203 T-Model

Публикувано 14 декември 2012 - 00:53

Може ли някои да ми покаже как изглежда този датчик защото като търся в Ибей ми излизат няколко но не съм сигурен дали е това което ми трябва,това ли е което ми трябва http://www.ebay.at/s...-All-Categories ?И все пак ако някой се е сблъсквал с такъв проблем как го е отстранявал и има ли по евтин вариант и т.н.т благодаря предварително на всички включили се .
  • 0

#22 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 14 декември 2012 - 17:38

сложи си правелния акумулатор и го зареди хубаво
проблема ти е ,че при палене напрежението
пада под 10 в. и се рестартира компа на ESP
и иска инициализация на датчика
като оправиш акумулатора и ще изчезне проблема
ако е от датчика то винаги ще стои като грешка
а не само сутрин при палене
  • 4

#23 derzhikov

derzhikov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Linz
  • Автомобил:
    Mercedes CLS 320 CDI - W219
    Mercedes C200 CDI - S203 T-Model

Публикувано 15 декември 2012 - 12:43

Случва се когато колата е съвсем студена независимо сутрин или вечер.Какъв акумулатор да си купя колко Ампер часа 75 или 100 защото като гледаха в Сервиза за моята кола на компютъра излизаха дадените.Но въпросът ми е кой да купа да не стане че този който е 75 да му е малък ,и каква е разликата м/у двата.
  • 0

#24 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 декември 2012 - 12:54

И двата стават принципно, а точно кой зависи най-вече от екстрите в автомобила. Накои модели излизат с акумулатор с повишен капацитет. Дай си ВИН номера в подходящата тема, ще ти дадат данните от твоята кола и ще видиш.
  • 0

#25 derzhikov

derzhikov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Linz
  • Автомобил:
    Mercedes CLS 320 CDI - W219
    Mercedes C200 CDI - S203 T-Model

Публикувано 15 декември 2012 - 16:53

И двата стават принципно, а точно кой зависи най-вече от екстрите в автомобила. Накои модели излизат с акумулатор с повишен капацитет. Дай си ВИН номера в подходящата тема, ще ти дадат данните от твоята кола и ще видиш.

Днеска бях по магазините и питах за акумулатори 100 амперчаса за моя Мерцедес но навсякаде ми казаха че са ги спряли от производство и ми казаха да взема 95 ампера бил някаква нова разработка марка 'Banner 'Австрийски,и нз да продължавам ли да търся 100?А каде да го видя какъв ми ВИН номера?
  • 0

#26 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 15 декември 2012 - 18:46

Човек взимай Banner 95-100 Аh, все тая .
Starting Bull, най добре за дизеляк .
Така или иначе нов и подходящ акумолатор ти трябва .

Ако след това имаш проблеми с ESP тогава ще го мислим .
Едвали ще ти навредим .

Само пример, аз като си купих колата беше с оригинален
МБ акумолатор, всичко си беше наред и сърце не ми даваше
да го сменя . Ама здравия разум в мен наделя и си купих
нов Banner 100 Ah . Ей така, майната му, за собствено спокойствие .
  • 0

#27 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 декември 2012 - 23:58

Виж , не се вталясвай толкова 95-100 все тая.
Което и да избереш все тая.
  • 0

#28 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 декември 2012 - 00:01

Ако след това имаш проблеми с ESP тогава ще го мислим .
Едвали ще ти навредим .


Аз мисля , че не е това проблема , но все пак от там е редно да се почне
  • 0

#29 derzhikov

derzhikov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Linz
  • Автомобил:
    Mercedes CLS 320 CDI - W219
    Mercedes C200 CDI - S203 T-Model

Публикувано 20 декември 2012 - 00:07

След няколко дена лутане по магазините и разпитване кой е по-добър и надежден,съответно каква марка,пусков ток,Амперчас и дали да е с Електролит или АГМ технология,избрах този Акумулатор за 180 Евро http://www.akumulato...cro-Hybrid#info . Първо бях 100 процентово решен да взема Банер,поради простата причина,че живея в Държавата и града,където се произвеждат,но лично австрийци механици и продавачи ме отказаха,че Банер не са това,което са били и един от механиците ми каза,че той е имал Банер и след втората година е умрял.Всичко ми се стори на пръв поглед ненормално,защото по принцип се бият в гърдите когато нещо е направено в държавата им 'Made in AUSTRIA'.След като купих този акумулатор Еxide реших малко да се поразровя из нета,защото до сега не бях чувал нищо за марката и от това,което прочетох излиза,че съм взел правилното решение,но ако някой е по запознат нека да сподели мнение,благодаря !
  • 0

#30 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 20 декември 2012 - 08:05

По мои спомени датчика за ъгъла на волана (или както му се казва по народному "лентовия кабел") струва около 240лв в Балканстар. За смяната в друг сервиз ми взеха около 50лв. Доскоро имах снимка на сваления елемент в телефона, но се оказа, че съм я забърсал от там. Ако ти тябва - ще го снимам пак или ще потърся къде съм я свалил снимката от телефона.
Дано се оправи само със смяна на акумулатор проблема!
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни