Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Покупка на w202 c200kompressorнадежден ли е..


  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#31 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,589 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 03 February 2011 - 12:13

Ааа тук не съм съгласен с теб! Усран не е хубаво, не че умрял е хубаво. Бързото каране не винаги е неразумно. Освен това с 200 се кара само на магистралата, а и не карам кошник на незнайни километри с гуми набор на баба ти и накладки от 15 лева. Сметам да си поддържам колата в прекрасно здраве и техническо състояние. Подобни пътувания нито са ми по душата, нито се случват често. Зора си е зор. Не съм от най-уставните шофьори по-отношение на скоростта, ама и дивотии не правя.
Горивото и 6 лева да стане пак ще има идиоти, вероятно само идиоти ще има по пътищата, само че нема да ти пука щото и аз и ти нема да сме на пътя при такава цена.


Тая мантра за размуното бързо каране и за хубавите гуми и накладки може да си я повтаряш колкото искаш.

Естествено че спирачките, окачването и гумите са най-важните неща в една кола. Може да прекъсва да гасне, да не може да отлепи като такси-малолитражка на метан, но тия работи са важни.

Но я ми кажи колко ти е спирачния път от 200 в префкетни условия. За една секунда минаваш 55.55м, докато спреш - минаваш още 150 метра. Времето за реакция е различно, но да сложим една секунда докато видиш, махнеш си крака от газта и почнеш да натискаш спирачката. 200 метра за едно спиране - минимнум.

http://www.csgnetwor...opdistinfo.html

Ето ти филмче:


На практика 278 метра! и това не е неочаквано спиране.(трябва да се отвори филмчето в нов прозорец)

Освен ако не си със сликове на перфектно гладък, сух, топъл, но не нагорещен асфалт, и чудовищни дискове с керамични накладки - не може да е по-малко.

Нямам повече какво да кажа.
  • 0

#32 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 03 February 2011 - 17:59

Тая мантра за размуното бързо каране и за хубавите гуми и накладки може да си я повтаряш колкото искаш.

Естествено че спирачките, окачването и гумите са най-важните неща в една кола. Може да прекъсва да гасне, да не може да отлепи като такси-малолитражка на метан, но тия работи са важни.

Но я ми кажи колко ти е спирачния път от 200 в префкетни условия. За една секунда минаваш 55.55м, докато спреш - минаваш още 150 метра. Времето за реакция е различно, но да сложим една секунда докато видиш, махнеш си крака от газта и почнеш да натискаш спирачката. 200 метра за едно спиране - минимнум.

На практика 278 метра! и това не е неочаквано спиране.(трябва да се отвори филмчето в нов прозорец)

Освен ако не си със сликове на перфектно гладък, сух, топъл, но не нагорещен асфалт, и чудовищни дискове с керамични накладки - не може да е по-малко.

Нямам повече какво да кажа.

Предполагам че върху нашия асфалт може и над 300 да отидат метрите, ама нали си даваш сметка, че имаме и волани, с които бихме могли да избегнем препиятсвието, АБС за по добра управляемост при спиране, БАС(това май го нямат всички, ама аз имам) за намаляване на спирачния път, еърбег за да не ни се размазва физиономията по предното стъкло...
Принципно си прав, ама не си представям как се кандилкаш по родните пътища, спазвайки всяко недуразомение на пилон. Както съм казал, обичайно не се движа като снаряд, на магистралата карам 150-170, извън населени места 80-120, да не говорим че спирам повече от теб по крайпътни забележителности(кафета, плодове и т.н.).
Кажи сега, ама честно с колко се движип по магистрала Тракия?
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#33 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Posted 03 February 2011 - 22:20

Въпреки, че има една приказка - колата седи на гумите си, които са най-важни, независимо от автомобила, аз ще ви кажа, че колата седи първо на акъла на шофьора и после на гумите си.
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#34 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,589 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 04 February 2011 - 15:01

Предполагам че върху нашия асфалт може и над 300 да отидат метрите, ама нали си даваш сметка, че имаме и волани, с които бихме могли да избегнем препиятсвието, АБС за по добра управляемост при спиране, БАС(това май го нямат всички, ама аз имам) за намаляване на спирачния път, еърбег за да не ни се размазва физиономията по предното стъкло...
Принципно си прав, ама не си представям как се кандилкаш по родните пътища, спазвайки всяко недуразомение на пилон. Както съм казал, обичайно не се движа като снаряд, на магистралата карам 150-170, извън населени места 80-120, да не говорим че спирам повече от теб по крайпътни забележителности(кафета, плодове и т.н.).
Кажи сега, ама честно с колко се движип по магистрала Тракия?


По Тракия се движех със 130-140, просто ако искаш да караш по-бавно, трябва да караш със 100-110 в съседната лента. Сега откакто карам на бензин, гледам да не вдигам повече от 120-130 че ми се завишава разхода. Преди 14/100 газ не ме бъркаха толкова. Средният ми разход беше 12.5/100 газ от София до Равда. Но сега дали гори 10/100 или 12/100 95 си има значение. На дълъг път успявам да сваля до 8 с нормално каране.

Единия път трябваше да закарам Ситроенчето, Саксо 1.1, 2003-та - карах със 110 по магистралата (там му е най-добър BSFC или почти), а по другия път пак стандартно 80-100. Даде разход 5/100.

По двупосочносто винаги с колоната - така се избягва риска от камери и пусии в храстите. Не казвам че съм светец - 2009-та ме цъкнаха за неправилно изпреварване в село Лозенец, точно след Петолъчката, резнах един дядо с жигулката, че пъплеше с 30. И тези дето се влачат не ме кефят, те създават също толкова хаос, колкото и тия дето бързат.

Между Карнобат и Айтос - късно вечер 100-110, иначе в останалата част от пътя 80-100. Освен това имах програма - Като тръгна, зареждам на Лукойла на изхода на София, и после тоалет или Макдоналдс Пазарджик, Или Лукойл-а между Пловдив и Стара Загора. После на ОМВ - Нова Загора, или ако е много гъч Щел-а на Нова Загора. Спирал съм и на ОМВ на Петолъчката, но там е кофти включването. Лукойл-а на Карнобат, Шел-а на Айтос, Лукойла на Айтос, Лукойла на Ахелой - "припикавал" съм ги всичките, разбира се не наведнъж, а по-скоро през една.

На магистралата на Ихтиман след Лукойла има засечка за скорост, на тунелите, на Шел Пловдив, понякога на "пистите", на края на магистралата преди Стара загора - патрул между табелите "Отбии в дясно", две камери и патрул между Колелото и началото на Стара Загора, патрул срещу Ромпетрол-а на околовръстното посока Бургас, патрул на изхода на Стара Загора, посока Бургас - 2 броя. Патрул на мостовете на средата на пътя между Стара загора и Нова Загора. Патрул на входа на Нова Загора, камера при Лукойл Нова Загора. Камери има и в Съдиево, и още две три села. На сливенските мин. бани, после след Разклона за Бургас и Ямбол - до Лукойла. Патрул на петолъчката, патрул в с. Лозенец след петолъчката (точно зад завоя) ограничение 40, изпреварването забранено. На изхода на Карнобат, обикновено посока София, ама знае ли човек. Из града чат-пат патрул. На излизане от КАрнобат, посока Айтос, и на излизане от Айтос посока Бургас - също понякога. Като почне сезона, патрул дебне и по пътя за Слънчев бряг. Обикновено след първото село - Миролюбово май беше, на завоя. Между Каблешково и Ахелой понякога и между Ахелой и Равда.

Как да бързаш.
  • 0

#35 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,589 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 04 February 2011 - 15:41

Само да вметна, според изследвания спирачния път с АБС при прилагане на пълно спорачно усилие е само малко по-дълъг отколкото спирачния път при прилагане на перфектното спирачно усилие.

Излиза че "трениран" крак може да спре малко по-бързо от АБС, но колко хора могат да се похвалят с такъв златен крак. Така че рита, не рита, държиш педала натиснат. Мисля че това е идеята и на БАС-а. Да ти набие яко спирачките, да не се сепнеш като вземе да приритва педала.

Някой ако има повече инфо - да сподели.

А за филмчето - под него в ютюб е написано за колко метра спира колата.

Аз си направих труда да го сметна. И така както гледам, грубо, спирането почва в 7-ма секунда, и завършва напълно в 16-та. 9 секунди.

По формулата за равнозакъснително движение, която дава един идеален резултат, това са 252 метра. 278 е доста близо.
  • 0

#36 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 04 February 2011 - 23:16

И тези дето се влачат не ме кефят, те създават също толкова хаос, колкото и тия дето бързат.

Ако можеше всички по пътищата да карат със скоростта, с която на мен ми е комфортно - щеше да е перфектно, ама на.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#37 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 04 February 2011 - 23:32

Ако можеше всички по пътищата да карат със скоростта, с която на мен ми е комфортно - щеше да е перфектно, ама на.

С която кацаш или с която излиташ? :beer:

@Subsonic
В крайна сметка идеята на АБС е неопитни щофьори да не губят управляемост, а заради тия системи и аз и ти губим тренинг ;)
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#38 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1,006 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)

User's Awards

4
5
2
2
Garage View Garage

Posted 07 February 2011 - 13:00

Ааа тук не съм съгласен с теб! Усран не е хубаво, не че умрял е хубаво. Бързото каране не винаги е неразумно. Освен това с 200 се кара само на магистралата, а и не карам кошник на незнайни километри с гуми набор на баба ти и накладки от 15 лева. Сметам да си поддържам колата в прекрасно здраве и техническо състояние. Подобни пътувания нито са ми по душата, нито се случват често. Зора си е зор. Не съм от най-уставните шофьори по-отношение на скоростта, ама и дивотии не правя.
Горивото и 6 лева да стане пак ще има идиоти, вероятно само идиоти ще има по пътищата, само че нема да ти пука щото и аз и ти нема да сме на пътя при такава цена.

Определено при скорости над 200 км в час времето за реакция в опасна ситуация в повечето случаи е недостатъчно. Да не говорим че при разко отнемане на газта се получава неприятния ефект на ръчната спирачка (в нашия случай със задното предаване). Това съм го виждал с очите си и то на доста изрядна Седнма серия на БМВ. Не че не стрижа със 190то с 150 - 170 но не и по нашите пътища...
  • 0

#39 г-н Стефанов

г-н Стефанов

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    c180 (w202) 1997 elegance

Posted 07 February 2011 - 16:28

Здравейте , аз не съм много съгласен с тези скорости който виждам тук от 180 нагоре си е много . Аз с моята C-тка (която е на метан) С разумно каране в рамките на закона Русе-Варна го взимам за 2 часа със спиранията за по една цигара.Като се кача на магистралата около 10-15 км ги минавам с около 160-170км/ч колкото да се порадвам на по-висока скорост. Двигателя не го гася докато не стигна крайната си точка(метан станцията във Варна) също и климатроника ! За това пътуване разхода ми на гориво е 15-16лева ! Вярно ,че на метан няма много мощност и не набира бързо ,но това не е голям проблем , като искам да ми дърпа повече щраквам на бензин и готово.
  • 0

#40 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 07 February 2011 - 21:41

Определено при скорости над 200 км в час времето за реакция в опасна ситуация в повечето случаи е недостатъчно. Да не говорим че при разко отнемане на газта се получава неприятния ефект на ръчната спирачка (в нашия случай със задното предаване). Това съм го виждал с очите си и то на доста изрядна Седнма серия на БМВ. Не че не стрижа със 190то с 150 - 170 но не и по нашите пътища...

Колега,
Това с ефекта на ръчната нещо не ми се вижда реалистично, или 7-цата нещо е била бъгава, или верно некой е барнал ръчната. Нещо пътя да е бил мокър и да стъпил в гьол? Нещо има със сигурност!
Пускал съм газта с почти всекаква скорост и до сега никога не съм усещал подобен дискомфорт.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#41 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 07 February 2011 - 22:02

Да не говорим че при разко отнемане на газта се получава неприятния ефект на ръчната спирачка (в нашия случай със задното предаване). Това съм го виждал с очите си и то на доста изрядна Седнма серия на БМВ.

Уважавам мненията ти, но това е несериозно. Повярвай ми, доста 7ми серии съм карал. Това се получава при мотори и при много леки спортни коли с огромен двигател, но определено не при големи лимузини. От гледна точка на елементарна физика, масата на автомобила е достатъчно голяма, за да преодолее осцилационните сили на въртящите се колела.

Може би е възможно при коли, подобно на Z3M, но не съм карал толкова мощно Z3, а и при BMW, разпределението на теглото е 50:50 при всички модели.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#42 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
Garage View Garage

Posted 08 February 2011 - 09:43

Тя темата сериозно се оспами и отиде на друга страна, та и аз да кажа: На времето като тръгнех командировка със служебната жигулка ловях средно 100км/ч, адреналина на макс! :)
Сега си слагам един ден повече командировка, връзвам съботата и неделята, слагам фототехниката и си карам Мерцедеса по определен маршрут. Той включва местата по служба плюс всички околни "точки на интерес". Спирам навсякъде, виждам, дивя се, снимам, пия едно кафе, приказвам си с местните ако ги има наоколо и тръгвам пак. Така ми се връзва средна скорост 50 км/ч и не ми се вижда малко. Такава ми е работата, че не ми се налагат спешни посещения и това ме устройва напълно. :flagMB new:
  • 0

#43 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 15 February 2011 - 10:03

Уважавам мненията ти, но това е несериозно.


Подсети ме някой път, мога да ти го демонстрирам. Е сега - в събота го направих на един баир... ама се получава не с отнемане на газта, а със сваляне на една или две предавки надолу. И гадното е, че ESP-то нищо не може да направи по въпроса, защото в този момент не се подава газ, за да ти я отнеме... Спусках се по един замръзнал с лед баир и понеже реших, че скоростта е висока, а ако натисна спирачка може да поднесе, реших от трета да включа на втора и в момента в който пуснах съединителя задницата тръгна настрани.

Реално се получава точно това, което би се получило ако дръпнеш ръчна - задните започват много рязко да намаляват скоростта си.

Аз го усетих на много хлъзгав път и с баир, но пък с доста ниска скорост - на трета надолу, надали съм бил с повече от 40 - 50 км/ч. Сега си представи с 4 пъти по-висока скорост какво ще стане, дори и на сух път.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#44 sakata

sakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 724 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320T CDI
Garage View Garage

Posted 15 February 2011 - 10:18

И аз съм го изпитвал - баира към Саранци посока София, нагорнище с лек ляв завой карах с около 80, но валеше и ми се видя висока скоростта, рязко отнех газта и колата се залюля здравата, добре че нямаше никой отсреща. Обратен волан не помогна, въртях се на 360 градуса и се тумнах отстрани в една туфа. Никакви щети за колата или за мен, само големия страх обрах, но пак добре че нямаше никой в насрещното... За по-висока скорост не знам.
  • 0
I expect nothing. I fear no one. I am free.

#45 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 15 February 2011 - 10:18

Илия, сменяне на предавки надолу е съвсем друго. ;) Говорим за просто отнемане на газта.
Аз м/у другото съм възмутен от Мерца за дрифтене, както е заводски. Напълно непредвидими камшици.

Имам един любим завой (бърз десен и ляв) към тунела на Бизнес парка. БМВ-то го карах пак с отворен диференциал над 100 метра настрани напълно контролируемо. При изправянето правеше 2 леки, но напълно преодолими камшика.

Мерца на 15-20тия метър ми направи напълно непредвидим камшик, при положение че си имаше сила да върти напълно спокойно, после удари и друг на другата страна... абе гадно.

SLK-то за сметка на това е доста лесно, но е с къса база и камшиците са леки.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users