Предполагам че върху нашия асфалт може и над 300 да отидат метрите, ама нали си даваш сметка, че имаме и волани, с които бихме могли да избегнем препиятсвието, АБС за по добра управляемост при спиране, БАС(това май го нямат всички, ама аз имам) за намаляване на спирачния път, еърбег за да не ни се размазва физиономията по предното стъкло...
Принципно си прав, ама не си представям как се кандилкаш по родните пътища, спазвайки всяко недуразомение на пилон. Както съм казал, обичайно не се движа като снаряд, на магистралата карам 150-170, извън населени места 80-120, да не говорим че спирам повече от теб по крайпътни забележителности(кафета, плодове и т.н.).
Кажи сега, ама честно с колко се движип по магистрала Тракия?
По Тракия се движех със 130-140, просто ако искаш да караш по-бавно, трябва да караш със 100-110 в съседната лента. Сега откакто карам на бензин, гледам да не вдигам повече от 120-130 че ми се завишава разхода. Преди 14/100 газ не ме бъркаха толкова. Средният ми разход беше 12.5/100 газ от София до Равда. Но сега дали гори 10/100 или 12/100 95 си има значение. На дълъг път успявам да сваля до 8 с нормално каране.
Единия път трябваше да закарам Ситроенчето, Саксо 1.1, 2003-та - карах със 110 по магистралата (там му е най-добър BSFC или почти), а по другия път пак стандартно 80-100. Даде разход 5/100.
По двупосочносто винаги с колоната - така се избягва риска от камери и пусии в храстите. Не казвам че съм светец - 2009-та ме цъкнаха за неправилно изпреварване в село Лозенец, точно след Петолъчката, резнах един дядо с жигулката, че пъплеше с 30. И тези дето се влачат не ме кефят, те създават също толкова хаос, колкото и тия дето бързат.
Между Карнобат и Айтос - късно вечер 100-110, иначе в останалата част от пътя 80-100. Освен това имах програма - Като тръгна, зареждам на Лукойла на изхода на София, и после тоалет или Макдоналдс Пазарджик, Или Лукойл-а между Пловдив и Стара Загора. После на ОМВ - Нова Загора, или ако е много гъч Щел-а на Нова Загора. Спирал съм и на ОМВ на Петолъчката, но там е кофти включването. Лукойл-а на Карнобат, Шел-а на Айтос, Лукойла на Айтос, Лукойла на Ахелой - "припикавал" съм ги всичките, разбира се не наведнъж, а по-скоро през една.
На магистралата на Ихтиман след Лукойла има засечка за скорост, на тунелите, на Шел Пловдив, понякога на "пистите", на края на магистралата преди Стара загора - патрул между табелите "Отбии в дясно", две камери и патрул между Колелото и началото на Стара Загора, патрул срещу Ромпетрол-а на околовръстното посока Бургас, патрул на изхода на Стара Загора, посока Бургас - 2 броя. Патрул на мостовете на средата на пътя между Стара загора и Нова Загора. Патрул на входа на Нова Загора, камера при Лукойл Нова Загора. Камери има и в Съдиево, и още две три села. На сливенските мин. бани, после след Разклона за Бургас и Ямбол - до Лукойла. Патрул на петолъчката, патрул в с. Лозенец след петолъчката (точно зад завоя) ограничение 40, изпреварването забранено. На изхода на Карнобат, обикновено посока София, ама знае ли човек. Из града чат-пат патрул. На излизане от КАрнобат, посока Айтос, и на излизане от Айтос посока Бургас - също понякога. Като почне сезона, патрул дебне и по пътя за Слънчев бряг. Обикновено след първото село - Миролюбово май беше, на завоя. Между Каблешково и Ахелой понякога и между Ахелой и Равда.
Как да бързаш.