Свещи за CLK200 Kompressor
Започната от Алфонсо, 02 яну 2011 - 19:27:45
124 мнения по тази тема
#16
Публикувано 18 януари 2011 - 15:25
С 50лв 185км, което ще рече разход 12/100. Това засечено по не особено точния метод от едно до следващо светване на лампата за резервата. Каране- предимно градско, с едно изкачване до Алеко и задръствания по бул. Черни връх. Добре ли е или може още надолу
#17
Публикувано 18 януари 2011 - 15:43
Не е рентабилен начина ти на засичане.
Аз като паркирам на тротоара я оставям на 2-3 мм над лампата, сутрин като запаля и се е плиснал бензина на една страна, свети на умряло.
Компа ти е достатъчно надежден (ако имат преди фейслифтовите).
Ако нямат... на колонката до горе
Аз като паркирам на тротоара я оставям на 2-3 мм над лампата, сутрин като запаля и се е плиснал бензина на една страна, свети на умряло.
Компа ти е достатъчно надежден (ако имат преди фейслифтовите).
Ако нямат... на колонката до горе
#18
Публикувано 18 януари 2011 - 16:04
Знам, че не е точен начина. Комп с дисплей за съжаление НЯМАТ- огромен пропуск при мерцедес, БМВ го въвеждат серийно още от 96 с Е39, а сигурно и Е36 от тогава имат, огромен пропуск при МБ Нямат не само ЦЛК-модела на същото дередже са и W163, W168, W202, W210.Не е рентабилен начина ти на засичане.
Аз като паркирам на тротоара я оставям на 2-3 мм над лампата, сутрин като запаля и се е плиснал бензина на една страна, свети на умряло.
Компа ти е достатъчно надежден (ако имат преди фейслифтовите).
Ако нямат... на колонката до горе
#19
Публикувано 18 януари 2011 - 17:09
Всъщност го въвеждат в началото на 80те години, може и преди това, но да не изпадаме в подробности, че ми се карат като говоря за БМВ-та.
Е36 имат от 1991ва някъде, ако не ме лъже паметта.
Е36 имат от 1991ва някъде, ако не ме лъже паметта.
#20
Публикувано 18 януари 2011 - 18:57
Не говориме за стрелкичката, отразяваща моментния разход. Това е "бош лаф" работа, такава имат и 190, 124, 126, 140. Става въпрос за ДИГИТАЛЕН дисплей на който да ти се отчита разхода за последните 100км. Поръчков дигитален борд компютър имат 126, 124, 140 и др. Ставаше въпрос за серийно вграждане на тази екстра. Първото БМВ, което съм видял със серийна такава екстра е петицата Е39.Всъщност го въвеждат в началото на 80те години, може и преди това, но да не изпадаме в подробности, че ми се карат като говоря за БМВ-та.
Е36 имат от 1991ва някъде, ако не ме лъже паметта.
#21
Публикувано 18 януари 2011 - 20:10
Tц, тц... не можем да се разберем с теб
Я виж тук E30 320 M20 1982 - Оn Board Computer. Toва е обикновена М20ка 320 Е30 от 1982г. Въобще не става въпрос за стрелката.
Ето го компютърчето на старите:
Я виж и тук как изглежда интериора:
A aко ти се струва много нова: Погледни Е23-ката: E23 728i 1978 - On Board Computer. Възможно е и при по-стари модели да има, но не ми се търси кои са им първите ECU инжекциони.
Я виж тук E30 320 M20 1982 - Оn Board Computer. Toва е обикновена М20ка 320 Е30 от 1982г. Въобще не става въпрос за стрелката.
Ето го компютърчето на старите:
Я виж и тук как изглежда интериора:
A aко ти се струва много нова: Погледни Е23-ката: E23 728i 1978 - On Board Computer. Възможно е и при по-стари модели да има, но не ми се търси кои са им първите ECU инжекциони.
#22
Публикувано 18 януари 2011 - 22:53
Не можем да се разберем, защото говорим за различни неща.
Борд компютрите при БМВ (и не само) ги е имало много отдавна, но са се поръчвали като екстра, срещу съответното доплащане. Колко Е30-ки и Е36 съм виждал/карал/возил в които най-модерната електроника е аналоговия часовник
Доскоро имах един Форд Скорпио 90г 2.8 с всевъзможни екстри и много подробен борд компютър, докато на доста по-новия ми мерцедес такава екстра нямам
Но това не значи, че всяко скорпио е с борд компютър, има го само в пакет Ghia срещу съответното доплащане.
Бордови компютър е имало и при 124, 126, 129 от 80-те години, обаче СЕ Е ДОПЛАЩАЛО, поръчвал се е като ЕКСТРА. Eто как е изглеждал. Едва ли БМВ са открили топлата вода.
Като казах голям пропуск за мерцедес имах в предвид това, че ВСЯКА Е39-ка от 96г насам, ИМА борд компютър, отчитащ разхода, докато 210, 208, 202 и т.н. го НЯМАТ, даже и като опция не съм виждал, за коли преди фейса говоря. Мерцедес се усещат за серийно вграждане на тази екстра чак 2000г. когато е фейса на 208 и 210 и новото поколение на Ц-класата- 203.
Борд компютрите при БМВ (и не само) ги е имало много отдавна, но са се поръчвали като екстра, срещу съответното доплащане. Колко Е30-ки и Е36 съм виждал/карал/возил в които най-модерната електроника е аналоговия часовник
Доскоро имах един Форд Скорпио 90г 2.8 с всевъзможни екстри и много подробен борд компютър, докато на доста по-новия ми мерцедес такава екстра нямам
Но това не значи, че всяко скорпио е с борд компютър, има го само в пакет Ghia срещу съответното доплащане.
Бордови компютър е имало и при 124, 126, 129 от 80-те години, обаче СЕ Е ДОПЛАЩАЛО, поръчвал се е като ЕКСТРА. Eто как е изглеждал. Едва ли БМВ са открили топлата вода.
Като казах голям пропуск за мерцедес имах в предвид това, че ВСЯКА Е39-ка от 96г насам, ИМА борд компютър, отчитащ разхода, докато 210, 208, 202 и т.н. го НЯМАТ, даже и като опция не съм виждал, за коли преди фейса говоря. Мерцедес се усещат за серийно вграждане на тази екстра чак 2000г. когато е фейса на 208 и 210 и новото поколение на Ц-класата- 203.
#23
Публикувано 18 януари 2011 - 23:29
Мерцедес са пионери в много неща и доста посредствени в други. Бордкомпа им е доста жалък в сравнение с други марки, вкл. (и най-вече) VAG Group, и GM-Opel, които са в състояние да ти извадят данни от 90% от датчиците на OBC-то без диагностична апаратура. Тва е безценно, но... Мерц са преценили да не безпокоят клиентите си с данни. Дори и със скрити системни менюта.
Не ми се коментира повече, почти всичко в една нова кола е екстра/опция. Ако погледнеш базова 204-ка от дилъра (което вероятно си правил), ще ти се пререве колко е постна. А и ти, както и 99% от нас, караш кола втора употреба, понеже не можеш/можем да си позволим да караме колата, която искаме от магазина. А и все пак е важно какъв е процентът на обезценяване при автомобил 2ра ръка, спрямо чисто нов.
Нали ти беше успял да продадеш кола при само 200лв. обезценяване след 2г.
Не ми се коментира повече, почти всичко в една нова кола е екстра/опция. Ако погледнеш базова 204-ка от дилъра (което вероятно си правил), ще ти се пререве колко е постна. А и ти, както и 99% от нас, караш кола втора употреба, понеже не можеш/можем да си позволим да караме колата, която искаме от магазина. А и все пак е важно какъв е процентът на обезценяване при автомобил 2ра ръка, спрямо чисто нов.
Нали ти беше успял да продадеш кола при само 200лв. обезценяване след 2г.
#24
Публикувано 18 януари 2011 - 23:54
Същия аз, да 6700 покупка през 2009, 6500 продажба след 1г и 8мес.- отличник а?Мерцедес са пионери в много неща и доста посредствени в други. Бордкомпа им е доста жалък в сравнение с други марки, вкл. (и най-вече) VAG Group, и GM-Opel, които са в състояние да ти извадят данни от 90% от датчиците на OBC-то без диагностична апаратура. Тва е безценно, но... Мерц са преценили да не безпокоят клиентите си с данни. Дори и със скрити системни менюта.
Не ми се коментира повече, почти всичко в една нова кола е екстра/опция. Ако погледнеш базова 204-ка от дилъра (което вероятно си правил), ще ти се пререве колко е постна. А и ти, както и 99% от нас, караш кола втора употреба, понеже не можеш/можем да си позволим да караме колата, която искаме от магазина. А и все пак е важно какъв е процентът на обезценяване при автомобил 2ра ръка, спрямо чисто нов.
Нали ти беше успял да продадеш кола при само 200лв. обезценяване след 2г.
Нова кола- не е за мен, нямам толкова здрави нерви да гледам как губя по 10 бона на година. че и повече
Повярвай ми процентът обезценяване не е важен единствено за нас, с по-нормалните възможности. Имам познат със собствен строителен бизнес и доста солидни възможности. Дори и той не си купува коли от магазина, не че не може, но не е глупав да си дава парите на вятъра. Скоро си купи 2 или 3 годишна W221 S500 4-Matic купуван от БС, за една трета от цената му като нов.
#25
Публикувано 24 януари 2011 - 10:04
Колеги по какво точно разбирате че трябва да си смените свещите ?!?
#26
Публикувано 24 януари 2011 - 10:11
лошо изгаряне на бензина основно.
#27
Публикувано 19 април 2011 - 19:40
Колеги кажете ми и на мене някакъв компромисен вариант между качество / цена на свещите за W202 kompressor. Исках и аз да си купя свещи като на колегата Liloff обаче в момента нямам възможност за такива, а свещите ми са в плачевно състояние и ми трябват някакви за 5000-6000км поне да изкарат. Ако може някой да даде точна цена и магазин ще съм много благодарен.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#28
Публикувано 22 април 2011 - 14:00
Ей ти, практически чисто нови на символична цена. Сложени, покарани малко, свалени и сменени с маниащините. Само трябва да ги намеря в гаража някъде.
Както се сещаш, не искам да забогатявам от тях, а и няма да седна да пускам боклуци по форумите за продан
Вероятно ще те изкарат доста над 5-6000, аз залагам поне на 30х.км да минеш безпроблемно с тях.
Свещи BOSCH F7KTCR
Както се сещаш, не искам да забогатявам от тях, а и няма да седна да пускам боклуци по форумите за продан
Вероятно ще те изкарат доста над 5-6000, аз залагам поне на 30х.км да минеш безпроблемно с тях.
Свещи BOSCH F7KTCR
#29
Публикувано 26 юни 2011 - 16:33
Колеги интересна тема, но е добре да се прецизира по официалният каталог на NGK.
За W208 по NGK:
http://www.ngk.ru/ru...KW/ZK_BENZINER/
За двигатели М111.944, М111.947 обикновена триелектродна свещ BKUR6ET-10 или иридиева BKR6EIX-11 !
За двигател М111.945 обикновена триелектродна свещ BKUR5ET или иридиева BKR5EIX !
Само за тези два двигателя М111.956, M 111.957, предлагат една свещ IFR6D10 !
За двигател М111.942 произведен до 06.1997г обикновена свещ BCP5ES или иридиева BCPR5EIX
За същия двигател М111.942 произведен след 06.1997г обикновена триелектродна BKUR5ET или иридиева BKR5EIX !
http://www.ngk.ru/ru...KW/ZK_BENZINER/
Всичко останало не е по правилата...
За W208 по NGK:
http://www.ngk.ru/ru...KW/ZK_BENZINER/
За двигатели М111.944, М111.947 обикновена триелектродна свещ BKUR6ET-10 или иридиева BKR6EIX-11 !
За двигател М111.945 обикновена триелектродна свещ BKUR5ET или иридиева BKR5EIX !
Само за тези два двигателя М111.956, M 111.957, предлагат една свещ IFR6D10 !
За двигател М111.942 произведен до 06.1997г обикновена свещ BCP5ES или иридиева BCPR5EIX
За същия двигател М111.942 произведен след 06.1997г обикновена триелектродна BKUR5ET или иридиева BKR5EIX !
http://www.ngk.ru/ru...KW/ZK_BENZINER/
Всичко останало не е по правилата...
#30
Публикувано 26 юни 2011 - 20:05
Съгласен.
Аз търсих едно време тук: http://www.ngkpartfinder.co.uk/
Също огледах доста други сайтове на производители на свещи и онлайн каталози. Абе доста се бях заринал.
И се оказа че повечето мотори (4цил) им дават един и същ модел на Bosch. И прецених да сложа IFR6D10.
Да ти кажа за толкова време, грам не съжалявам за решението си
Но приемам забележката.
Аз търсих едно време тук: http://www.ngkpartfinder.co.uk/
Също огледах доста други сайтове на производители на свещи и онлайн каталози. Абе доста се бях заринал.
И се оказа че повечето мотори (4цил) им дават един и същ модел на Bosch. И прецених да сложа IFR6D10.
Да ти кажа за толкова време, грам не съжалявам за решението си
Но приемам забележката.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни