Свещи за CLK200 Kompressor
Started by Алфонсо, 02 Jan 2011 - 19:27:45
124 replies to this topic
#1
Posted 02 January 2011 - 19:27
Здравейте колеги, след покупката на колата и необходимото обслужване, реших че не е лошо да си сменя и свещите. Колата е CLK200 KOMPRESSOR с двигател M111.944 и мощност от 192к.с.
Коато сменяхме маслото, накарах майстора да извади свещите и да даде мнение, оказа се, че в момента свещите са триелектродни Bosch моделът предписан за оригинално вграждане. Според майстора и четирите свещи са "работили добре" поне визуално и смяната им не е наложителна.
Защо искам да ги сменя- не ми харесва миризмата на изгорелите газове, като че ли надушвам бензин когато я вкарвам или изкарвам от гаража.
При предишната ми кола имах същото усещане и след като смених свещите с BERU- по предписания на производителя, работата заспа.
По предписания на производителя за този двигател М111.944 се използват БОШ или БЕРУ, според Аутодата свещите са пак БОШ (с каквито съм в момента) или NGK- иридиеви.
Доколкото си спомням колегата Лилов кара с такива иридиеви NGK и е доволен.
Намерих въпросното NGK в E-Bay от Англия на приемлива цена. Ето го линка My link
По спомени колегата Лилов говореше за 50-60 евро, а тук излизат на приблизително 50 долара или 32 паунда. Дали има нещо съмнително или това си им е цената.
Винаги ми остава и възможността да си закупя от България свещи Beru по предписание за по 12лв бройката, но ако NGK е по-добрия вариант ще се престраша да си ги поръчам.
Какво ще ме посъветвате в случая?
Коато сменяхме маслото, накарах майстора да извади свещите и да даде мнение, оказа се, че в момента свещите са триелектродни Bosch моделът предписан за оригинално вграждане. Според майстора и четирите свещи са "работили добре" поне визуално и смяната им не е наложителна.
Защо искам да ги сменя- не ми харесва миризмата на изгорелите газове, като че ли надушвам бензин когато я вкарвам или изкарвам от гаража.
При предишната ми кола имах същото усещане и след като смених свещите с BERU- по предписания на производителя, работата заспа.
По предписания на производителя за този двигател М111.944 се използват БОШ или БЕРУ, според Аутодата свещите са пак БОШ (с каквито съм в момента) или NGK- иридиеви.
Доколкото си спомням колегата Лилов кара с такива иридиеви NGK и е доволен.
Намерих въпросното NGK в E-Bay от Англия на приемлива цена. Ето го линка My link
По спомени колегата Лилов говореше за 50-60 евро, а тук излизат на приблизително 50 долара или 32 паунда. Дали има нещо съмнително или това си им е цената.
Винаги ми остава и възможността да си закупя от България свещи Beru по предписание за по 12лв бройката, но ако NGK е по-добрия вариант ще се престраша да си ги поръчам.
Какво ще ме посъветвате в случая?
#2
Posted 02 January 2011 - 19:37
Toчно това са свещите.
Цената е нормална. И аз ги платих към 35 паунда с доставката.
Цената е нормална. И аз ги платих към 35 паунда с доставката.
#3
Posted 02 January 2011 - 19:41
Super!!!!Toчно това са свещите.
Цената е нормална. И аз ги платих към 35 паунда с доставката.
Мерси за бързия отговор, много исках точно ти да ми отговориш, като човек използващ такива свещи.
Щом казваш, че цената е нормална утре ги поръчвам.
Имам и още един въпрос- на снимките NGK-то е с един електрод, докато оригиналните за модела са триелектродни. Снимките ли са сбъркани или просто иридиевото NGK си е с един електрод. И ако е така това поражда ли някакъв проблем?
#4
Posted 02 January 2011 - 20:18
С един електрод са IFR6D10, не поражда проблем, дори го оправя
#5
Posted 02 January 2011 - 21:08
A, точно това щях да кажа. Когато сменях моите също ми препоръчаха с един електрод NGK. Не намирам абсолютно никаква разлика преди и след...
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#6
Posted 03 January 2011 - 02:13
Мерси за отговорите, утре ги поръчвам
#7
Posted 10 January 2011 - 18:16
Днес свещите пристигнаха
утре като ги монтирам ще пиша за ефекта
#8
Posted 10 January 2011 - 23:18
И аз карам с IFR6D10, цената тук не се различава от тая на която си ги взел от ибей
не знам защо си ги взел от там, аз можех да ти ги взема на тая цена и от тук и щеше да ги имаш след 10 минути, па и да си ги видиш на място, па и да ми ги върнеш ако не ти харесат
хе хе
не знам защо си ги взел от там, аз можех да ти ги взема на тая цена и от тук и щеше да ги имаш след 10 минути, па и да си ги видиш на място, па и да ми ги върнеш ако не ти харесат
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#9
Posted 11 January 2011 - 06:52
Споко, от правилния seller ги е купил.
Aз за 4ти път купувам някакви перформанс работи от него и няма слаба част досега.
Aз за 4ти път купувам някакви перформанс работи от него и няма слаба част досега.
#10
Posted 11 January 2011 - 18:08
Ами защо не казваш, а се спотайваш колега???И аз карам с IFR6D10, цената тук не се различава от тая на която си ги взел от ибей
![]()
не знам защо си ги взел от там, аз можех да ти ги взема на тая цена и от тук и щеше да ги имаш след 10 минути, па и да си ги видиш на място, па и да ми ги върнеш ако не ти харесатхе хе
ЦЛК 200 Компресор, ако беше казал, можеше да не се занимавам с поръчки от острова. Но нищо, важното е, че свещите вече са на колата и разлика наистина ИМА
Относно отстъпките- добре е да се знаем кой къде и какви отстъпки за какви марки авточасти ползва, да сме си полезни помежду си при покупка на някаква част или консуматив.
Аз примерно имам между 15-20% при Руди96- окачване , филтри и др.My link и 20% в Евро 07- почти всички възможни авточасти, като има както качествени и скъпи части, така и евтини и със съмнително качество заместители. My link. Ако мога да съм полезен на някой- казвайте.
пп Хулигане, все се каня да те питам с какъв газов инжекцион ти е колата, къде си го слагал, за колко пари, доволен ли си, създавал ли е проблеми и какъв е разхода на газ.
Колегата Лилов е прав за продавача- изключително точен и коректен, за 6 дни свещите пристигнаха на посочения адрес, цената на свещите с доставката е 73лв.
#11
Posted 11 January 2011 - 19:55
Ми аз май бях писал някъде по тая тема, точно ти май ме беше питал ако не се лъже де
Слагах я при приятели, иначе са известна фирма и се занимават само с това, газови системи за инжекциони, обикновенни и течна фаза, а май и метан могат да монтират.
Като качество, разход и поддръжка съм много доволен
Марка точна не мога да ти кажа, защото примерно - рейката ми е една марка, разпрасквачите - друга, изпарителя трета
ма гледахме възможно най доброто да сложим, като цена към 1700лв. ма това преди 3 годни някъде.
Бутилката ми е на мястото на резервната 32 литра събира, някак си не ми се искаше да си загубя багажника.
като горене ми е 1:1 с бензина 10 извънградско и 15 градско, като в зависимост от задрсътвания и т.н. стига и до 18-20 (знаеш как е в София)
Колата си върви по същия начин та дори и една идея по добре на газ! До сега само веднъж съм ходил за профилактика на филтрите и т.н. което си е гаранционно. Не едала дефект, не съм ходил и за пренастройки или нещо друго, просто разхода е идеално да е 1:1, може и леко да се намали, но ще се спъне колата.
А и да, моята е автоматик, та за това ми харчи повечко
Слагах я при приятели, иначе са известна фирма и се занимават само с това, газови системи за инжекциони, обикновенни и течна фаза, а май и метан могат да монтират.
Като качество, разход и поддръжка съм много доволен
ма гледахме възможно най доброто да сложим, като цена към 1700лв. ма това преди 3 годни някъде.
Бутилката ми е на мястото на резервната 32 литра събира, някак си не ми се искаше да си загубя багажника.
като горене ми е 1:1 с бензина 10 извънградско и 15 градско, като в зависимост от задрсътвания и т.н. стига и до 18-20 (знаеш как е в София)
Колата си върви по същия начин та дори и една идея по добре на газ! До сега само веднъж съм ходил за профилактика на филтрите и т.н. което си е гаранционно. Не едала дефект, не съм ходил и за пренастройки или нещо друго, просто разхода е идеално да е 1:1, може и леко да се намали, но ще се спъне колата.
А и да, моята е автоматик, та за това ми харчи повечко
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#12
Posted 11 January 2011 - 20:09
А за Мойто Цлк 200 1998 136 коня кои свещи са най - добри? И каква е цената?
LAS VEGAS
#13
Posted 11 January 2011 - 23:38
Хммм аз в града харча около 12 макс 13/100 и то при по-динамично каране. Ама обърнато в пари това са 30лв на 100кмМи аз май бях писал някъде по тая тема, точно ти май ме беше питал ако не се лъже де
![]()
Слагах я при приятели, иначе са известна фирма и се занимават само с това, газови системи за инжекциони, обикновенни и течна фаза, а май и метан могат да монтират.
Като качество, разход и поддръжка съм много доволенМарка точна не мога да ти кажа, защото примерно - рейката ми е една марка, разпрасквачите - друга, изпарителя трета
![]()
ма гледахме възможно най доброто да сложим, като цена към 1700лв. ма това преди 3 годни някъде.
Бутилката ми е на мястото на резервната 32 литра събира, някак си не ми се искаше да си загубя багажника.
като горене ми е 1:1 с бензина 10 извънградско и 15 градско, като в зависимост от задрсътвания и т.н. стига и до 18-20 (знаеш как е в София)
Колата си върви по същия начин та дори и една идея по добре на газ! До сега само веднъж съм ходил за профилактика на филтрите и т.н. което си е гаранционно. Не едала дефект, не съм ходил и за пренастройки или нещо друго, просто разхода е идеално да е 1:1, може и леко да се намали, но ще се спъне колата.
А и да, моята е автоматик, та за това ми харчи повечко
Сега заредих 50лв и се надявам да изкарам поне 200км нали съм с новите свещи
Замислям се за газов инжекцион, обаче не съм много фен на тия сборни формации- една рейка, други дюзи, трети изпарител.... не ми се нрави. На 124-ката (купето, виждал си го) бях с газова- обикновена почти безпроблемна, но скъпа за вида си BRC от-до всички компоненти бяха BRC, даже зареждачката ми беше BRC.
Все пак важното е, че нямаш никакви ядове и то за три години, което си е рекорд
Обаче, ако намеря читав сервиз, да ми монтира ГИ което да харчи колкото на бензин ще се престраша
А за Мойто Цлк 200 1998 136 коня кои свещи са най - добри? И каква е цената?
Сложи си оригинално предписаните ВЕRU- номера го пише, като вдигнеш капака, горе в ляво (като стоиш срещу колата) на черната пластмасова кутия. Идеални са за този мотор и са напълно достатъчни, за да задоволят потребностите му.
#14
Posted 11 January 2011 - 23:46
Само IFR6D10... всичко друго е компромис 
Иначе за 30лв. продавам оригинални Бошове... на практика нови.
На Landi представителят е добър. Той може да ти я монтира като хората, но сложи големия редуктор. Ако твоя приятел с W Passat-a (впечатляваща кола) е сложил малък редуктор, нормално е да реве.
Редовно в София с 50лв. минавам 200км.
Иначе за 30лв. продавам оригинални Бошове... на практика нови.
На Landi представителят е добър. Той може да ти я монтира като хората, но сложи големия редуктор. Ако твоя приятел с W Passat-a (впечатляваща кола) е сложил малък редуктор, нормално е да реве.
Редовно в София с 50лв. минавам 200км.
#15
Posted 12 January 2011 - 00:05
Tой пита за М111.942- 2.0/16 136 коня , за там не знам дали изобщо му предписват това NGK.Само IFR6D10... всичко друго е компромис
Иначе за 30лв. продавам оригинални Бошове... на практика нови.
На Landi представителят е добър. Той може да ти я монтира като хората, но сложи големия редуктор. Ако твоя приятел с W Passat-a (впечатляваща кола) е сложил малък редуктор, нормално е да реве.
Редовно в София с 50лв. минавам 200км.
За нашите мотори ДА, дори в Аутодата са предписали или Бош-а или точно това NGK.
Току-що проверих, оказа се че дават друго NGK BCP6E-VG е номера на свещите за тоя мотор(136к.с.), обаче и оригинално предписаното BERU върши чудна работа- лично съм го изпробвал.
За разхода- браво, постигаш наистина неверочтен разход, около 11/100 надявам се да успея да те догоня в това отношение, НО все се случва да го сръчкам, просто не мога да се стърпя. Сега ще карам културно (доколкото е възможно) и ще видим какво ще излезе.
За ГИ ще помисля още малко, ще посъбера оферти и тогава ще го решавам, засега съм на бензин.
W Пасата наистина е впечатляваща кола
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage








